خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید

اسپاتیفای spotify یکی از برترین سرویس‌های بخش موزیک بین‌الملل با یکی از جامع‌ترین آرشیو‌های آنلاین است. این سرویس پخش موسیقی در دو ورژن رایگان و پریمیوم در دسترس است. برای گوش دادن به موزیک‌ها به صورت نامحدود و حتی به صورت آفلاین نیاز به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای دارید.

خرید اکانت با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای و یا از طریق ایرانیکارت امکان پذیر است. بنابراین می‌توانید هم اکنون سفارش داده و اکانت خود را به صورت آنی دریافت نمایید.

اکانت‌های تریال به صورت یک ماهه ارائه می‌شوند.

شروع قیمت از:

درخواست تریال درخواست پریمیوم

خرید اکانت اسپاتیفای

مراحل خرید اکانت اسپاتیفای spotify در ایرانیکارت

ویدئوی معرفی ایرانیکارت

کاربران می‌توانند تا هر زمانی که تمایل داشته باشند از اکانت رایگان استفاده کنند؛ اما چنانچه تمایل به ارتقا به اکانت پریمیوم اسپاتیفای داشته باشند، می‌توانند از تریال یک ماهه استفاده کنند و یا اکانت خود را شارژ نمایند. شارژ اکانت با استفاده از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت امکان‌پذیر است.

ثبت نام در سایت
درخواست اکانت اسپاتیفای
تکمیل اطلاعات و پرداخت
تحویل اکانت spotify
پشتیبانی 24 ساعته
شرایط خرید و تحویل سرویس از ایرانیکارت
نحوه تحویل از طریق پنل
زمان تحویل طی 1 الی 5 ساعت کاری
نحوه پرداخت پرداخت معادل ریالی سرویس بر پایه ارز

طرح‌های مختلف جهت خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد به میلیون‌ها آهنگ و پادکست از سراسر دنیا گوش دهید. اسپاتیفای دارای چهار پلن مختلف برای کاربران خود می‌باشد که هرکدام امکانات و قیمت‌های متفاوتی دارند. این چهار پلن عبارت‌اند از:

پلن Individual

این پلن برای کسانی است که می‌خواهند یک اکانت شخصی و مستقل داشته باشند. با این پلن شما می‌توانید به‌صورت نامحدود و بدون تبلیغات به موسیقی گوش دهید، آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را دانلود کنید و در حالت آفلاین پخش کنید، و به پلی لیست‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید به ازای پرداخت ارزی ۱۰.۹۹ دلار در ماه این پلن را تهیه کنید.

پلن Duo

این پلن برای زوج‌ها و دوستانی است که در یک‌خانه زندگی می‌کنند. با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار و خرید این پلن شما می‌توانید دو اکانت جداگانه داشته باشید که هر کدام از امکانات پلن Individual برخوردارند. علاوه‌بر این، می‌توان از یک پلی لیست مشترک به نام Duo Mix استفاده کرد که بر اساس سلیقه‌های موسیقی شما و همراهتان ساخته می‌شود.

پلن Family

این پلن برای خانواده‌ها و گروه‌هایی است که تا شش نفر در یک‌خانه زندگی می‌کنند. با پرداخت ۱۶.۹۹ دلار به صورت ماهانه شما می‌توانید شش اکانت جداگانه داشته باشید که هر کدام از امکانات پلن Individual برخوردارند. همچنین قادرید از یک کنترل والدینی برای محدودکردن محتوای نامناسب برای کودکان استفاده کنید، و از یک پلی لیست مشترک به نام Family Mix استفاده کنید که بر اساس سلیقه‌های موسیقی اعضای خانواده‌تان ساخته می‌شود.

پلن Student

این پلن برای دانشجویان است که می‌توانند با ارائه مدارک تحصیلی خود، از تخفیف ویژه اسپاتیفای بهره‌مند شوند. علاوه بر این، شما می‌توانید به‌صورت رایگان از سرویس‌های Hulu و Showtime نیز استفاده کنید. هزینه این پلن تنها ۵.۹۹ دلار در ماه است.

خرید طرح های اکانت اسپاتیفای

ویژگی های خرید اکانت اسپاتیفای

قابلیت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

در کنار برتری های خرید اکانت spotfiy، تفاوت‌های زیادی نیز بین اکانت رایگان و پریمیوم Spotify وجود دارند؛ که این تفاوت‌ها، نقش کلیدی در تجربه‌ی کاربر از استفاده از این سرویس ایجاد می‌کند.

حذف تبلیغات

با اکانت پریمیوم اسپاتیفای، دیگر بین آهنگ‌ها تبلیغات پخش نمی‌شوند.

قابلیت تغییر آهنگ

زمانی که اکانت premium خود را فعال کنید، می‌توانید بدون محدودیت موسیقی در حال پخش را عوض کنید.

قابلیت دانلود آهنگ

در اکانت رایگان اسپاتیفای شما تنها به صورت آنلاین امکان پخش موسیقی دارید اما با خرید اکانت پریمیوم می‌توانید دانلود کرده و آفلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

امکان ارتقای کیفیت موزیک ها

با پریمیوم می‌توانید کیفیت پخش موزیک‌ها را افزایش یا کاهش دهید. اما با ورژن رایگان موزیک‌ها فقط با کیفیت استاندارد پخش می‌شوند.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای (Spotify) محبوب‌ترین سرویس انحصاری اِستریم موسیقی، ویدیو و پادکست است که به‌طور رسمی در اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت تازه کار Spotify AB در استکهلم کشور سوئد توسعه پیدا کرد. نکته مثبت در مورد اسپاتیفای این است که، این سرویس علاوه‌بر اینکه دسترسی کاربران را به بیش از 35 میلیون آهنگ و فایل صوتی در سراسر دنیا فراهم کرده است، حقوق مؤلفان آثار موسیقی را نیز به‌صورت کامل رعایت کرده و به شنیده شدن و معرفی هرچه بیشتر آن‌ها به طرفداران موسیقی کمک می‌کند.

اکانت اسپاتیفای در دو سطح رایگان و پریمیوم قابل استفاده است. در حالت اول، ویژگی‌های اساسی اسپاتیفای رایگان هستند و در ازای ارائه این ویژگی‌ها، سرویس دارای تبلیغات خواهد بود؛ اما در نسخه پریمیوم ویژگی‌های اضافی‌تر همچون کیفیت پخش بهتر، امکان دانلود موسیقی آفلاین و دسترسی نامحدود برای کاربر فراهم شده است که نیازمند خرید اشتراک ماهانه و یا سالانه خواهد بود.

این سرویس در رایانه‌های شخصی با سیستم عامل‌های Windows ،macOS و Linux، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی با سیستم‌عامل iOS و Android و همچنین بلندگوهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مانند Amazon Echo و Google Home قابل استفاده است. همچنین در اپلیکیشن موبایل این سرویس می‌توانید با استفاده از المان‌های مختلفی مانند نام هنرمندان، آلبوم، سبک موسیقی و لیست پخش، موسیقی مورد نظر خود را جستجو کنید.

مزایای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

  • دسترسی به بیش از 50 میلیون آهنگ
  • انتخاب آهنگ‌های دلخواه بدون محدودیت
  • قابلیت گوش دادن آهنگ به صورت آفلاین
  • بدون تبلیغات (شامل تبلیغات صوتی و بنری)
  • پیشنهاد موزیک بر اساس سبک آهنگ‌های موردعلاقه شما
  • کیفیت صدای بهتر (۱۶۰ کیلوبیت بر ثانیه در نسخه رایگان به ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه در نسخه پولی)
  • امکان دانلود آهنگ
  • امکان رد شدن از آهنگ‌ها
  • امکان گوش دادن به موزیک‌های دوستان و آشنایان

تفاوت اسپاتیفای (Spotify) با سرویس‌های مشابه

همان‌طور که گفتیم اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سرویس‌های پخش موسیقی و پادکست آنلاین است؛ اما چه مواردی اسپاتیفای را با سرویس‌های مشابه متفاوت می‌کند؟ دلیل این‌همه محبوبیت طی سال‌های اخیر چیست؟ در زیر به بررسی دلایل محبوبیت این اپلیکیشن را بررسی کرده‌ایم که خواندن آن پاسخ سؤالات شماست!

  • هوش مصنوعی

اسپاتیفای دارای سیستم پیشنهاددهنده هوشمندی است که باتوجه ‌به سلیقه، رفتار و فعالیت کاربران، موسیقی‌ها و پادکست‌های مناسب را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. اسپاتیفای هر هفته پلی لیست‌هایی را با نام‌های مانند Discover Weekly ،Release Radar و Daily Mix برای کاربران ایجاد می‌کند که شامل موسیقی‌هایی است که باسلیقه آن‌ها همخوانی دارد. برخی از سرویس‌های دیگر مانند Apple Music و Deezer نیز از سیستم‌های پیشنهاددهنده هوشمند استفاده می‌کنند، اما اسپاتیفای در این زمینه برتری دارد و پیشنهادات دقیق‌تر و متنوع‌تری را ارائه می‌دهد.

  • رابط کاربری

اسپاتیفای دارای یک رابط کاربری ساده و زیبا است که به کاربران امکان مدیریت و دسترسی آسان به محتوای صوتی خود را می‌دهد. این سرویس از آیکون‌ها و منوهای کمتری نسبت به سرویس‌های دیگر استفاده می‌کند. این رابط کاربری در تمامی دستگاه‌ها، از جمله رایانه، تلفن همراه، تبلت و تلویزیون، یکنواخت و هماهنگ است و به کاربران امکاناتی همچون جستجوی آلبوم یا ژانر، ایجاد لیست پخش اختصاصی و اشتراک آن با دیگر کاربران، تغییر زبان، حالت شب و تنظیمات دیگر را ارائه می‌دهد. برخی از سرویس‌های دیگر مانند Apple Music و Amazon Music دارای رابط کاربری پیچیده‌تر و شلوغ‌تری هستند که ممکن است برای برخی از کاربران گیج‌کننده و ناراحت‌کننده باشد.

  • دسترسی به دستگاه‌های مختلف

اسپاتیفای از برنامه‌هایی است که به‌راحتی با دستگاه‌های مدرن و هوشمند مانند ویندوز، لینوکس، سیستم‌عامل مک، اسپیکرها، ساعت‌ها و… هماهنگ می‌شود و به کاربران امکان کنترل و پخش موسیقی از طریق این دستگاه‌ها را می‌دهد. اسپاتیفای با استفاده از تکنولوژی‌های مانند Spotify Connect ،AirPlay ،Chromecast ،Bluetooth و CarPla ارتباط بین دستگاه‌ها را برقرار کرده و کیفیت صدای بالا و پایداری را حفظ می‌کند. برخی از سرویس‌های دیگر مانند Amazon Music و Tidal نیز از این تکنولوژی‌ها پشتیبانی می‌کنند، اما اسپاتیفای با داشتن سازگاری بیشتر و رابط کاربری ساده‌تر، تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کرده است.

  • کیفیت صدا

اسپاتیفای از فرمت صوتی MP3 با کیفیت 320 kbps استفاده می‌کند که برای اکثر کاربران کافی است. اما برخی از سرویس‌های دیگر مانند Tidal و Qobuz کیفیت صدای Hi-Fi و Hi-Res را با بیت ریت بالاتر ارائه می‌دهند که برای کاربرانی که به کیفیت صدای بسیار بالا اهمیت می‌دهند، مناسب‌تر هستند. البته به این نکته توجه داشته باشید که هرچه کیفیت بالاتر باشد میزان مصرف حجم اینترنت نیز بیشتر است!

  • پرداخت پورسانت متفاوت به هنرمندان

درآمد هنرمندان از اسپاتیفای، باتوجه‌به اینکه سرشناس و یا ناشناس باشند، نیز متفاوت خواهد بود. اما برعکس فروش فیزیکی که به‌ازای هر آهنگ یا آلبوم خریداری شده، قیمت مشخصی را به هنرمندان پرداخت می‌کند. اسپاتیفای بر اساس تعداد آهنگ‌ها و دفعاتی که توسط طرفداران هنرمند شنیده می‌شود، حق امتیاز پرداخت می‌کند. می‌توان گفت محبوبیت آهنگ‌ها به طور غیرمستقیم بر میزان مبالغ پرداخت شده به هنرمندان توسط اسپاتیفای تأثیرگذار است.

نحوه استفاده از اکانت اسپاتیفای

استفاده از اکانت اسپاتیفای در ایران با محدودیت‌ همراه بوده و بدون استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی ممکن نیست. برای استفاده از این سرویس استریم موسیقی تنها کافی است با استفاده از برنامه‌های VPN یا VPS آی‌پی دستگاه خود را تغییر داده و وارد اپ یا سایت اسپاتیفای شوید.

محیط کاربری اسپاتیفای به گونه‌ای طراحی شده است که تنها با کمی گذران وقت در این پلتفرم می‌توانید متوجه نحوه کار این سرویس و خدمات آن شده و موسیقی‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید.

نکاتی قبل از خرید اکانت پریمیوم Spotify باید بدانید

خرید اکانت پریمیوم Spotify می‌تواند برای شما فرصتی باشد تا از مزایای این سرویس پخش موسیقی آنلاین بهره‌مند شوید. اما قبل از خرید، باید به چند نکته توجه کنید:

  • اکانت شما به صورت کاملا قانونی از طریق خدمات ایرانیکارت خریداری می‌شود.
  • در صورت خرید پلن‌های آرتیستی مانند Next Plus و DJ و Next Pr امکان دسترسی به ویژگی‌های پلن عادی مانند Go Plus را نخواهید داشت. این دو پلن به طور کاملاً مجزا ارائه شده و امکاناتی کاملاً متفاوت دارند.
  • برای ساخت اکانت اسپاتیفای به پسورد شما نیازی نیست.
  • این اکانت‌ها در تمامی دستگاه‌ها قابل استفاده هستند.
  • حداکثر زمان خرید و شارژ اکانت 1 الی 5 ساعت کاری است.
  • استفاده از پلن Student به دلیل درخواست ارائه مدرک تحصیلی معتبر و همچنین پلن Duo به علت ارائه آدرس محل زندگی یکسان برای هر دو عضو Duo، برای ایرانیان قابل‌استفاده نمی‌باشند و تنها امکان خرید پلن‌های Individual و Family قابل برای کاربران ایرانی وجود دارد.
  • برای ساخت اکانت در اسپاتیفای می‌توانید از طریق اکانت گوگل یا اکانت فیس‌بوکتان ثبت‌نام کنید؛ اما قبل از آن باید از VPN یا فیلترشکن داشته باشید؛ زیرا این سرویس به دلیل تحریم‌ها در کشور ما قابل‌دسترسی مستقیم نیست.
  • برای تمدید اکانت Spotify Premium، باید قبل از پایان مهلت اشتراک، مبلغ موردنظر را پرداخت کنید. در غیر این صورت، اکانت شما به حالت رایگان برگردانده می‌شود و شما از برخی از مزایای پریمیوم محروم می‌شوید.
  • اکانت اسپاتیفای شما باید با کشوری که از آن خریداری کرده‌اید، هماهنگ باشد و در صورت تغییر کشور، باید از گیفت‌کارت مربوط به آن کشور استفاده کنید.
  • برای خرید اکانت پریمیوم Spotify، باید یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشید و روش پرداختی را انتخاب کنید که توسط Spotify پذیرفته شده باشد.

قوانین استفاده از اسپاتیفای در جهان

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی آنلاین است که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان دارد. برای استفاده از اسپاتیفای، شما باید با قوانین و شرایط خدمات آن موافقت کنید. برخی از این قوانین عبارت‌اند از:

  • استفاده از هرگونه روش تقلبی، مانند استفاده از ربات، هک، کرک، مود یا سایر ابزارهای غیرمجاز برای افزایش تعداد استریم، دانلود، فالوور یا درآمد خود از اسپاتیفای پرهیز کنید.
  • رعایت حقوق مؤلف و نشر موسیقی‌ها و پادکست‌هایی که از اسپاتیفای پخش می‌شوند. اسپاتیفای حدود ۷۰٪ از درآمد خود را به دارندگان حق تکثیر پرداخت می‌کند.
  • رعایت قوانین مربوط به‌اشتراک‌گذاری و دانلود موسیقی‌ها و پادکست‌ها. اسپاتیفای به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی‌های موردعلاقه خود را دانلود کنند و بدون نیاز به اتصال به اینترنت به آن‌ها گوش دهند، اما این موسیقی‌ها فقط در اپلیکیشن اسپاتیفای قابل‌پخش هستند و نمی‌توان آن‌ها را به دیگران انتقال داد.
  • رعایت قوانین مربوط به پرداخت هزینه اشتراک‌های پریمیوم امری ضروریست. اسپاتیفای دارای پنج نوع اشتراک پریمیوم است که هر کدام دارای قیمت و ویژگی‌های مختلفی هستند. برای خرید و تمدید این اشتراک‌ها، باید روش پرداختی را انتخاب کرد که توسط اسپاتیفای پذیرفته شده باشد.
  • شما باید برای دسترسی به خدمات اسپاتیفای، از اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها یا دستگاه‌های رسمی و مجاز استفاده کنید و از دانلود یا نصب نسخه‌های غیررسمی یا غیرمجاز خودداری کنید.

کیفیت های پخش در اسپاتیفای (Spotify)

پلن پرمیوم اسپاتیفای موسیقی را با بیت ریت 320 کیلوبیت بر ثانیه پخش می‌کند که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به کیفیت پخش 160 کیلوبیت بر ثانیه اکانت رایگان اسپاتیفای فراهم می‌کند.

بطورکلی اسپاتیفای چند نوع کیفیت پخش دارد که عبارتنداز:

  • کیفیت کم (Low): تقریبا 24 kbps
  • کیفیت عادی (Normal): تقریبا 96 kbps
  • کیفیت بالا (High): تقریبا 160 kbps
  • کیفیت عالی (Extreme): تقریبا 302 kbps
  • کیفیت خودکار (تنظیمات پیش فرض اسپاتیفای): کیفیت پخش صدای اسپاتیفای براساس سرعت اینترنت شما مشخص می‌شود؛ اما حداقل کیفیت آن 96 kbps است.

میزان مصرف حجم اینترنت در اسپاتیفای

سرویس محبوب اسپاتیفای برای پخش یک آهنگ سه دقیقه‌ای با تنظیمات پیش‌فرض، حدود ۲ مگابایت داده مصرف می‌کند. این میزان در یک ساعت به ۴۰ مگابایت و در ده ساعت استفاده به 4۰۰ مگابایت افزایش می‌یابد. در جدول زیر، به‌طور دقیق‌تر می‌توانید میزان مصرف اینترنت کیفیت‌های پخش صدای اسپاتیفای را مشاهده کنید.

کیفیت کم عادی بالا عالی
برحسب دقیقه 0.18 مگابایت 0.72 مگابایت 1.2 مگابایت 2.4 مگابایت
برحسب ساعت 10.8 مگابایت 43.2 مگابایت 72 مگابایت 144 مگابایت
میزان ساعت قابل پخش براساس 1GB اینترنت 92.5 مگابایت 23.1 مگابایت 13.8 مگابایت 6.9 مگابایت

 

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

بله، شما می‌توانید تنها به مدت یک ماه از پلن Individual یا Student به صورت رایگان استفاده کنید. البته بعد از پایان ۱ ماه، برای پلن Individual مبلغ ۱۰.۹۹ دلار و پلن Student مبلغ ۵.۹۹ دلار در ماه از موجودی حسابی که به اکانت متصل کرده‌اید، کسر می‌شود.

بله. در صورتی که شما گیفت کارت اسپاتیفای خریداری کرده باشید، می‌توانید با redeem کردن کارت در سایت، اعتبار کارت را به حساب Spotify انتقال دهید. سپس به صورت ماهانه به میزان هزینه اکانت از کارت کسر می‌گردد. این فرایند با اتمام موجودی کارت متوقف می‌شود.

هزینه پلن‌های اسپاتیفای بستگی به نوع و مدت اشتراک دارد. هزینه این پلن‌ها به شرح زیر هستند:

  • پلن Individual: مبلغ 10.99 دلار در ماه
  • پلن Duo: مبلغ 14.99 دلار در ماه
  • پلن Family: مبلغ 16.99 دلار در ماه
  • پلن Student: مبلغ 5.99 دلار در ماه

پس از ثبت درخواست اطلاعات اکانت ظرف ۱ تا ۵ ساعت کاری برای شما ارسال خواهد شد.

در صورت تمایل می‌توانید آدرس ایمیل مورد نظر خود را ارائه دهید در غیر اینصورت ساخت اکانت روی ایمیل‌های پیش فرض انجام خواهد شد.

خیر، با توجه به محدودیت‌ها برای این امر استفاده از آی پی غیر ایران پیشنهاد می‌شود.

در صورتی که ساخت اکانت با ایمیل شما انجام شود، پس از اتمام اعتبار اکانت قادر به تمدید آن خواهید بود.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید

هم اکنون درخواست خرید اکانت Spotify را ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و اکانت دلخواه خودتو خریداری کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید اکانت اسپاتیفای Spotify
3 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    من ۱۷ سالم هست
    می تونم از ایرانیکارت اکانت اسپاتیفای پریمیوم بخرم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در صورتی که ترایال سایت اسپاتیفای مد نظر شما است، نیاز به احراز هویت ندارد و می‌توانید خرید کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟