خرید اکانت PS Plus

خرید اکانت پلی استیشن پلاس PlayStation

امروزه شبکه پلی استیشن PlayStation محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده است. روزانه تعداد بازی‌های آنلاین و چند نفره در حال افزایش می‌باشد. کمپانی سونی در سال 2010 ویژگی جدیدی به نام پلی استیشن پلاس PlayStation Plus را معرفی کرد. اکانت PS را با سه پلن PlayStation Plus Essential ،PlayStation Plus Extra و PlayStation Plus Premium خریداری کرده و از امکانات فوق‌العاده و جذاب آن‌ها استفاده نمایید. امکاناتی نظیر بازی آنلاین، دانلود بازی‌های رایگان ماهانه، ذخیره اطلاعات بازی در فضای ابری و استفاده از تخفیف‌های ویژه تنها تعدادی از قابلیت‌های اکانت playstation plus است. هم‌اکنون می‌توانید برای خرید اکانت پلاس ps4 و ps5 از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

شروع قیمت از:

ثبت درخواست مشاهده پلن‌ها

خرید اکانت پلی استیشن پلاس ps plus

پلن‌های خرید اکانت پلی استیشن پلاس

یک ماهه PlayStation Plus Essential

10.99 USD
ثبت درخواست

سه ماهه PlayStation Plus Essential

20.99 USD
قیمت در سایت پلی استیشن
24.99
ثبت درخواست

یک ساله PlayStation Plus Essential

54.99 USD

قیمت در سایت پلی استیشن
59.99

ثبت درخواست

یک ماهه PlayStation Plus Extra

12.99 USD
ثبت درخواست

سه ماهه PlayStation Plus Extra

39.99 USD
ثبت درخواست

یک ساله PlayStation Plus Extra

99.99 USD
ثبت درخواست

یک ماهه PlayStation Plus Premium

17.99 USD
ثبت درخواست

سه ماهه PlayStation Plus Premium

49.99 USD
ثبت درخواست

یک ساله PlayStation Plus Premium

124.99 USD
ثبت درخواست

خرید اکانت پلی استیشن پلاس

ویدئوی معرفی ایرانیکارت

پلی استیشن پلاس (ps plus) سرویس اشتراکی مربوط به شرکت سونی است که به گیمرها امکان دسترسی به بازی‌های مهیج ، جذاب و چند نفره را می‌دهد. البته برای دسترسی به آن‌ها باید نسبت به خرید پلاس ps4 این سرویس اقدام کنید.

ثبت نام در سایت
درخواست اکانت پلی استیشن پلاس
تکمیل اطلاعات و پرداخت
خرید اکانت Playstation plus
پشتیبانی 24 ساعته
شرایط خرید و تحویل سرویس از ایرانیکارت
نحوه تحویل از طریق پنل
زمان تحویل طی 1 الی 5 ساعت کاری
نحوه پرداخت پرداخت معادل ریالی سرویس بر پایه ارز

ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس اسنشیال PlayStation Plus Essential

سرویس پرمیوم پلی استیشن پلاس (Playstation plus)، امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری را در اختیار کاربران خود گذاشته و با خرید پلاس ps4 می‌توانند بهترین خدمات را از این شرکت دریافت کنند. کاربران اشتراک پرمیوم پلی استیشن پلاس دسترسی نامحدود به بازی‌ها داشته و اوقات خوشی را برای خود رقم می‌زنند.

  • محتوای انحصاری
  • قابلیت دانلود دو الی سه بازی رایگان در ماه
  • امکان انجام بازی‌های آنلاین
  • قابلیت اشتراک گذاری بازی
  • دسترسی چند نفره آنلاین
  • به همراه راهنمای بازی
  • به همراه کالکشن پلی‌استیشن پلاس
  • تخفیف‌های استثنایی فروشگاه پلی‌استیشن
  • امکان Upgrade به پلن Extra

ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس اکسترا PlayStation Plus Extra

  • تمام مزایای پلن Essential را ارائه می‌دهد.
  • کاتالوگی تا 400 مورد از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های PS4 و PS5 را ارائه می‌کند. این بازی‌ها از پرفروش‌ترین بازی‌های کاتالوگ PlayStation Studios و دیگر کمپانی‌های بازی بوده و برای Extra قابل دانلود می‌باشند.
خرید اکانت playstation-plus

تفاوت پلی استیشن پلاس Essential و Extra

Exra تمامی ویژگی‌های Essential را دارا می‌باشد، با این تفاوت که این پلن شامل کاتالوگی بیش از 400 بازی از پرفروش‌ترین محصولات پلی‌استیشن و سایر کمپانی‌های دیگر می‌باشد که امکان دانلود آن‌ها را برای گیمر‌های خود فراهم کرده است.

ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس پریمیوم PlayStation Plus Premium

  • تمام مزایای پلن‌های Essential و Extra را ارائه می‌دهد.
  • کاتالوگ کلاسیک: امکان نصب بیش از 100 بازی کلاسیک و قدیمی از نسل‌های قبلی پلی‌استیشن.
  • دموی بازی: پیش از خرید ps plus می‌توانید آن را بصورت محدود امتحان کرده و تصمیم‌گیری کنید. درصورت خرید بازی پیشرفت‌ها، امتیازات و جوایز شما حفظ خواهد شد.
  • استریم ابری: هنگام بازی با کنسول، به‌راحتی می‌توانید جریان بازی را روی فضای ابری ذخیره کرده و ادامه آن را روی PC خود بازی کنید.
ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس اکسترا

خرید اکانت پلی استیشن پلاس

قابلیت‌های اکانت پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس یکی از اکانت‌های محبوب شرکت سونی است که با خرید ps plus پرمیوم می‌توانید به دنیایی از بازی‌های جذاب و هیجان انگیز دسترسی داشته باشید. همچنین خرید اشتراک پرمیوم پلی استیشن پلاس قابلیت‌های دیگری را مثل کاتالوگ کلاسیک، دموی بازی، استریم ابری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این قسمت به معرفی مهم‌ترین قابلیت‌های این اکانت می‌پردازیم؛ برای اطلاع از سایر قابلیت‌ها و مزایای آن‌ها برای گیمرها، بخش بعدی را مطالعه نمایید.

بازی‌های ماهانه (Monthly Games)

بازی آنلاین چندنفره (Online multiplayer)

تخفیف‌های اختصاصی (Exclusive discounts)

اشتراک بازی (Share play)

یوبیسافت+ کلاسیک (Ubisoft+ Classics)

بازی‌های کلاسیک (Classics Catalogue)

پلاس پلی استیشن چیست؟

پلاس پلی‌استیشن یا PS Plus یک سرویس اختصاصی است که به کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن امکان بازی آنلاین، دانلود بازی‌های رایگان ماهانه، ذخیره اطلاعات بازی در فضای ابری، استفاده از تخفیف‌های ویژه و… را می‌دهد. همان‌طور که قبلاً هم گفتیم این سرویس در سه سطح اسنشیال، اکسترا و دلوکس عرضه می‌شود که هر کدام قابلیت‌ها و هزینه‌های متفاوتی دارند. اگر به بازی‌های مولتی پلیر و آنلاین علاقه دارید، باید پلی‌استیشن پلاس را خریداری کنید تا تجربه‌ی یک بازی بی‌نظیر را داشته باشید.

قابلیت‌ها و امکانات اکانت Playstation Plus

  • بازی‌های ماهانه (Monthly Games)
    هر ماه چندین بازی جدید به‌صورت رایگان برای کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس PS5  و PS4 اضافه می‌شود. با اضافه‌کردن این بازی‌ها به لیست خود می‌توانید آنها را برای همیشه داشته باشید حتی اگر حساب پلاس پلی‌استیشن شما منقضی شود با خرید مجدد اکانت دوباره در دسترس خواهند بود! لیست بازی‌های رایگان منتشر شده هر ماه را می‌توانید در وب‌سایت پلی‌استیشن مشاهده کنید. این ویژگی برای هر سه پلن DELUXE، EXTRA  و ESSENTIAL  موجود است.
  • آنلاین چندنفره (Online multiplayer)
    با خرید پلاس ps5، می‌توانید بخش چندنفره آنلاین بازی‌های موردعلاقه خود را در کنسول‌های ps4 و  ps5 فعال کنید و به‌راحتی با دوستان خود در هر کجای دنیا بازی می‌کنید. این ویژگی برای هر سه پلن DELUXE، EXTRA  و ESSENTIAL  قابل‌استفاده است.
  • تخفیف‌های اختصاصی (Exclusive discounts)
    با یک حساب فعال پلی‌استیشن پلاس، از تخفیف‌های ویژه آن در بسیاری از بازی‌ها و ویژگی‌های پلی‌استیشن لذت ببرید. هنگامی که اکانت پلی‌استیشن پلاس فعال است، بسیاری از بازی‌های جدید را می‌توان با قیمت ارزان‌تری خریداری کرد. این ویژگی برای پلن‌های DELUXE، EXTRA و ESSENTIAL در دسترس است.
  • محتوای اختصاصی (Exclusive content)
    بسیاری از ابزارهای درون برنامه‌ای و محتوای بازی؛ مانند سلاح‌های ویژه، پوسته‌های جدید، وسایل شخصیت‌های بازی و… با خرید ps plus برای شما فعال می‌شوند. این ویژگی برای هر سه پلن DELUXE، EXTRA  و ESSENTIAL  موجود است.
  • فضای ابری (Cloud storage)
    PlayStation Cloud از داده‌های شما محافظت می‌کند تا در صورت بروز مشکل در کنسول، اطلاعات مربوط به بازی‌هایی را که زمان زیادی را صرف انجام آن کرده‌اید از دست ندهید و از هر دستگاهی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. حداکثر حجم این حافظه ۱۰۰ گیگابایت است و با خرید پلاس ps5 فعال می‌شود. این ویژگی برای هر سه پلن  DELUXE، EXTRA، ESSENTIAL قابل‌استفاده است.
  • اشتراک بازی (Share play)
    این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا حساب خود را با یک دوست به اشتراک بگذارید تا هم بتوانید از مزایای اکانت پلی‌استیشن پلاس لذت ببرید و هم‌بازی‌های آنلاین را با هم انجام دهید. در واقع این قابلیت همانند خرید اکانت بازی‌های ظرفیتی است. اکانت پلی‌استیشن پلاس از طریق یک حساب پلاس با ظرفیت کامل ارائه می‌شود. این ویژگی برای هر سه پلن DELUXE، EXTRA و ESSENTIAL فعال است.
  • راهنمای بازی (Game Help)
    راهنمای بازی یک ویژگی انحصاری برای دارندگان پلی‌استیشن ۵ است که مانند شخصی که قبلاً بازی را کامل کرده است، بدون فاش کردن داستان بازی در هنگام بروز مشکل، شما را در بازی راهنمایی می‌کند. این ویژگی برای هر سه پلن DELUXE، EXTRA  و ESSENTIAL  قابل‌استفاده است.
  • آرشیو بازی (Game Catalogue)
    این قابلیت پلی‌استیشن پلاس به دلیل اینکه شامل بیش از ۴۰۰ بازی برای PS4 و PS5 می‌باشد بسیار محبوب است و با مراجعه به این قسمت به‌راحتی می‌توانید بازی‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید و سپس دانلود نمایید. این ویژگی برای دو پلن DELUXE و EXTRA موجود است.
  • یوبیسافت+ کلاسیک (Ubisoft+ Classics)
    با خرید اکانت پلاس ps5 می‌توانید از این قابلیت منتشر شده توسط یوبی سافت بهره‌مند شوید. بسیاری از بازی‌های محبوب این شرکت مانند Far Cry، The Division و سری Assassin’s Creed برای PS5 و PS4 را می‌توانید به‌صورت رایگان در این قسمت دانلود و بازی کنید. این ویژگی فقط برای دو پلن DELUXE و EXTRA در دسترس است.
  • بازی‌های کلاسیک (Classics Catalogue)
    این قابلیت فقط برای پلن DELUXE در دسترس است! با خرید پلن DELUXE می‌توانید مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک نسل‌های قبلی پلی‌استیشن را به‌راحتی در کنسول PS4 یا PS5 داشته باشید. پس با داشتن یک حساب PlayStation Plus  به کاتالوگ صدها بازی کلاسیک از کنسول‌های اصلی PlayStation، PS2، PS3 و PSP دسترسی خواهید داشت.
  • تریال بازی‌ها (Game trials)
    برای استفاده از این طرح نیز باید پلن DELUXE بخرید. با خرید اکانت پلاس ps5 می‌توانید، مجموعه‌ای از بازی‌های برتر را برای مدت محدودی امتحان کنید و به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام بازی را بخرید. علاوه بر این، اگر تصمیم به خرید نسخه کامل بازی پس از اتمام دوره آزمایشی داشته باشید، تمام پیشرفت‌ها و امتیازات شما در آن حفظ می‌شود!

تفاوت پلاس‌های پلی استیشن

خرید playstation plus در سه سطح اسنشیال، اکسترا و پرمیوم امکان‌پذیر است که هر کدام از این سطوح ویژگی‌های خاص خود را دارند. در زیر هر کدام از این سطوح را معرفی و سپس تفاوت آنها را نیز بررسی می‌کنیم.

  • پلاس اسنشیال
    این سطح ارزان‌ترین و ساده‌ترین سطح پلی‌استیشن است. با خرید این سطح، شما می‌توانید آنلاین بازی کنید، ۱۰۰ گیگ فضا برای ذخیره دیتای بازی داشته باشید و ماهانه دو الی سه بازی رایگان را دانلود کنید. این سطح برای کسانی مناسبه که فقط به دنبال بازی آنلاین هستند و نیازی به بازی‌های رایگان بیشتر ندارند.
  • پلاس اکسترا
    این سطح علاوه بر امکانات اسنشیال، دسترسی به ۴۰۰ بازی محبوب PS4 و PS5 را هم می‌دهد. شما می‌توانید این بازی‌ها را استریم یا دانلود کنید و بدون هزینه اضافی لذت ببرید. این سطح برای کسانی مناسب است که دوست دارند بازی‌های متنوع و محبوب را تجربه کنند و تا حدودی شبیه اشتراک گیم پس آلتیمیت ایکس‌باکس می‌باشد.
  • پلن پریمیوم
    این پلن همه خدمات و بازی‌های اکسترا را شامل می‌شود و به شما امکان دانلود و استریم بازی‌های کلاسیک از کنسول‌های PS1 تا PS3 و PSP را هم می‌دهد. همچنین شما می‌توانید بازی‌های جدید را به صورت Trial و محدود قبل از خرید تجربه کنید. این پلن برای کسانی مناسب است که علاقه‌مند به بازی‌های قدیمی و نوستالژیک هستند و همچنین می‌خواهند بازی‌های جدید را قبل از خرید امتحان کنند بهترین گزینه است.

مقایسه پلن های پلی استیشن پلاس

مزایای استفاده از PS Plus

خرید اکانت ps4 پلاس یا ps5 مزایای زیادی را برای کاربران به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • بازی آنلاین: اصلی‌ترین دلیل گیمرها برای خرید اکانت پلاس ps4، واردشدن به Multiplayer بازی‌هاست.
  • دانلود بازی‌های رایگان ماهانه: شرکت سونی در هر ماه میلادی، دو محصول رو به‌رایگان در اختیار کاربرهای Plus قرار می‌دهد.
  • تخفیف‌های ویژه در خرید بازی و DLC: اگر مشترک این سرویس باشید، برای بعضی از محصولات ۲۰ الی ۳۰ درصد هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.
  • فضای ابری برای ذخیره اطلاعات: بعد از خرید Plus، 100 گیگ فضای رایگان Cloud در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • دسترسی به بازی‌های کلاسیک: در نسخه اکسترا و دلوکس، ۳۴۰ بازی کلاسیک از کنسول‌های PlayStation 1 گرفته تا PS3 و حتی PSP رو به شما ارائه می‌دهد.
  • دسترسی به Game Help: یک گزینه جدید برای کمک به گیمرهاست که فقط با خرید ps5 پلاس دسترسی به آن امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های پلاس PS5 که در PS4 وجود ندارند

خرید اکانت ps5 پلاس و خرید ps4 پلاس یکسان است و با واردکردن کد ۱۲ رقمی گیفت‌کارت‌های پلاس روی کنسول، فعال می‌شوند. ولی استفاده از پلاس روی کنسول‌های نسل نهم دو ویژگی جانبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر PlayStation 4 داشته باشید، نمی‌توانید از آنها استفاده کنید. این دو ویژگی عبارت‌اند از:

  • دانلود بازی رایگان از Collection: وقتی پلاس رو روی PS5 فعال کنید، دسترسی به سرویس Collection برای شما رایگان می‌شود. کالکشن مجموعه‌ای از بازی‌های برتر نسل قبل مثل The Last of Us، Uncharted ،God of War و Days Gone هست که بدون هزینه، قابل‌دانلود هستند.
  • دسترسی به Game Help: یک گزینه جدید برای کمک به گیمرهاست که فقط روی PlayStation 5 وجود دارد. وقتی ps plus رو فعال کنید، می‌توانید با استفاده از این گزینه، راهنمایی برای ردکردن مراحل سخت داشته باشید. مثلاً اگر یک پازل پیچیده توی بازی باشد، شما با Game Help روش حل‌کردنش را یاد می‌گیرید بدون اینکه چیزهای بیشتری برایتان اسپویل شود.
سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

کارمزد ایرانیکارت برای سفارش اکانت PS Plus برای مبالغ کمتر از 20 دلار، 1 دلار و برای مبالغ بالاتر، 5 درصد می‌باشد.

مدت زمان لازم برای سفارش اکانت PS Plus از طریق ایرانیکارت 1 الی 5 ساعت کاری می‌باشد.

بله برای تهیه اکانت PS Plus نیاز به پرداخت بین المللی دارید ولی می‌توانید با پرداخت معادل ریالی آن از خدمات ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

خیر، با خرید این اکانت شما می‌توانید فقط از بازی‌هایی که خریداری کرده‌اید استفاده کنید و در غیر اینصورت، دو بازی رایگانی را که به صورت ماهانه فعال می‌شود، می‌توانید استفاده کنید.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید.

هم اکنون درخواست خرید اکانت PS Plus را ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و اکانت دلخواه خودتو خریداری کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید اکانت پلی استیشن پلاس
4.4 از 5 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید