خرید اکانت IMDb

اکانت پرمیوم سایت IMDB

کلمه IMDb که مخفف Internet Movie Database می‌باشد در واقع یک بانک اطلاعاتی کامل از فیلم‌ها، اطلاعات آن‌ها، بازی‌های ویدئویی، سریال‌های تلویزیونی و غیره می‌باشد. این سایت در نوع خود یکی از مهم‌ترین سایت‌هایی است که به صورت میانگین ماهانه بیش از 100 میلیون بازدید کننده دارد. درخواست خود را برای اکانت پرمیوم IMDb از طریق لینک زیر ثبت کنید و از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این سایت دارای اکانت ترایال نیز می‌باشد.

ثبت درخواست ویژگی‌های اکانت

خرید اکانت IMDB

نحوه خرید اکانت پرمیوم IMDB از طریق ایرانیکارت

ویدئوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در سایت
درخواست اکانت IMDb
تکمیل اطلاعات و پرداخت
خرید اکانت پرمیوم IMDB
پشتیبانی 24 ساعته
شرایط خرید و تحویل سرویس از ایرانیکارت
نحوه تحویل از طریق پنل
زمان تحویل طی 1 الی 5 ساعت کاری
نحوه پرداخت پرداخت معادل ریالی سرویس بر پایه ارز

امکانات سایت IMDB

سایت IMDB از بزرگترین دیتابیس‌های دنیای سینما می‌باشد که اطلاعات کاملی را در مورد فیلم‌ها، سریال‌ها و مجموعه‌های تلوزیونی، بازیگران و فعالان سینما و علاوه بر آن بازی‌های ویدئویی ارائه می‌دهد. از اصلی‌ترین امکانات این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

لیست فیلم‌های برتر

در این سایت لیستی از 250 فیلم برتر روز دنیا بر اساس امتیاز کاربران قرار داده شده است که به صورت مداوم آپدیت می‌شود. با استفاد از این لیست می‌توانید محبوب‌ترین فیلم‌های جدید را انتخاب کنید.

بخش اختصاصی بالیوود

این سایت بخش ویژه‌ای را به دنیای سینمای هند اختصاص داده است که با مراجعه به آن می‌توانید از جدیدترین اخبار و فیلم‌های بالیوود با خبر شوید.

بازی‌های ویدئویی

علاوه بر اینکه imdb به عنوان دیتابیسی از فیلم و سریال شناخته شده است، اما این سایت بخشی را برای ارائه محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی به کاربران خود اختصاص داده است. شرط قرارگیری بازی‌ها در این لیست محبوبیت آن‌ها در سطح جهانی و همچنین سازگاری با اکثر پلتفرم‌ها می‌باشد.

اتاق خبر

در این بخش اطلاعات جامعی در مورد سایت imdb و موسس این شرکت در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ویژگی های اکانت پرمیوم سایت IMDB

مزایا اکانت پرمیوم سایت IMDB

ویژگی‌ های سایت IMDB برای کاربران

 

امتیازدهی کاربران

برای انتخاب ساده‌تر فیلم مورد نظر خود می‌توانید از نظرات و امتیازدهی سایر کاربران استفاده کنید.

رتبه‌بندی فیلم‌ها

رتبه‌بندی فیلم‌ها در سایت imdb یکی از مستندترین اطلاعاتی است که در خصوص رتبه و امتیاز فیلم‌ها می‌توان مشاهده کرد.

محتوای فیلم

imdb امکانی را فراهم کرده است تا با درج اطلاعات، خلاصه نویسی، ثبت نظر و رتبه‌دهی به فیلم‌ها از محتوای کلی آن مطلع شوید.

اطلاعات فیلم

سایت imdb یکی از بزرگترین و مستندترین دیتابیس‌های فیلم و سریال است که اطلاعات کاملی از فیلم‌های روز دنیا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

IMDb یک پایگاه داده آنلاین است که دربرگیرنده اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، سریال‌های تلویزیونی و… می‌باشد.

کارمزد ایرانیکارت برای پرداخت هزینه اکانت آی ام دی بی برای اکانت تریال 5 دلار است و برای سایر پلن‌ها حدود 4 الی 5 درصد می‌باشد.

بله، باید اطلاعات کاربری خود را در هنگام ثبت درخواست ارسال نمایید.

مدت زمان لازم برای پرداخت هزینه آی ام دی بی بین 1 الی 5 ساعت کاری می‌باشد.

بله، برای ایجاد اکانت در سایت IMDb نیاز به پرداخت ارزی می‌باشد ولی شما می‌توانید با پرداخت معادل ریالی آن از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید

برای پرداخت هزینه اکانت IMDb درخواست خود را ثبت کنید.

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام کن و اکانت دلخواه خودتو خریداری کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
اکانت پرمیوم IMDb
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام شبتون بخیر خسته نباشید من عضو پایمنت هستم سوالم این بود که من فرض مثال حساب پی پال دارم یعنی اصلا ندارم بعد از طریق صرافی های ارز دیجیتال نوبیتکس یا برنامه های مختلف دیگه. میخوام که دلار ارزی رو از اونجا بخرم و به حساب پی پال (وریفای شده) انتقال بدم

     منظورم اینه که خب مثلا یکی دیگه از کشورهای خارج برام افتتاح حساب انجام بده بعد باید وریفای شده باشه حسابم؟ سوالم اینجاست کارمزدش چقدر هست گرونه؟ و این که پنلش چی باید باشه چیجوریه شدنی هست اینکار. لطفا راهنمایی کامل کنید مرسی برای زحمتتون.

    حقیقتا من برای اپلیکیشن های گوگل پلی سایت های خرید  نت فیلیکس Amdb سینمایی بازیهای کامپیوتری وب گردی و خریدهای درون برنامه ای میخواستم کلا اینترنت.یعنی باید وریفای شده باشه حساب پی پالم یه سوالی دیگه هم هست که پنل پی پالم چی باید باشه و اینکه باید کلا فیلتر شکن (VPN) گوشی آی پی ثابت باشه؟ خیلی ممنون میشم بخاطر جواب گوییتون.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      امکان انتقال ارزهای دیجیتال به حساب پی پال وجود ندارد. ولی در صورتی که قصد انتقال دلار را دارید می‌توانید به افتتاح حساب پی پال اقدام کنید. کارمزد ساخت حساب پی پال در حال حاضر 49 دلار می‌باشد. خرید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. در صورت استفاده از پی پال حتما از آی پی غیر ایرانی استفاده کنید و دقت کنید که آی پی نباید تغیر کند. برای ثابت ماندن آی پی پیشنهاد می‌شود از سرور مجازی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟