آزمون های بین المللی

ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

در سال‌های اخیر همواره بسیاری از افراد برای اهداف متفاوتی همچون مهاجرت و اخذ اقامت، اشتغال به کار، تحصیل در دانشگاه و موسسات علمی خارجی و … اقدام کرده‌اند. در این راستا، یکی از شروط اصلی و همچنین مدارک لازم برای پذیرش افراد، اخذ نمره قبولی در آزمون‌های مرتبط با هدف آن‌ها می‌باشد.

آزمون های تعیین سطح زبان از اصلی‌ترین آزمون‌هایی‌ می‌باشند که برای اقامت‌های دائم و یا کوتاه‌مدت خود به نمره قبولی آن نیاز خواهید داشت. پس از آن، آزمون‌های متعدد دیگری نیز وجود دارند که افراد جهت پذیرش خود در کشور مربوطه بدان نیاز دارند.

از آنجایی‌که ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی نیازمند پرداخت ارزی می‌باشد، می‌توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت برای پرداخت هزینه آزمون‌های خود استفاده کنید.

ثبت درخواستمشاهده آزمون‌ها 

ثبت نام آزمون های بین المللی

اهمیت شرکت در آزمون‌های بین‌المللی

اهداف متفاوتی همچون مهاجرت و اخذ اقامت، اشتغال به کار، تحصیل در دانشگاه و موسسات علمی خارجی و … همگی نیازمند قبولی در آزمون‌های مرتبط با خود می‌باشند. از معتبرترین آزمون‌های زبان تا آزمون‌های تخصصی گرایش‌های مختلف برای اهداف تحصیلی یا اشتغال، ثبت نام همگی نیازمند پرداخت ارزی خواهد بود. با استفاده از خدمات ایرانیکارت تنها با پرداخت معادل ریالی هزینه آزمون، در سریعترین زمان ممکن می‌توانید در آزمون مورد نظر خود ثبت نام کنید.

ثبت نام آزمون های بین المللی زبان
سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های مورد نظر خود ابتدا به سایت آزمون مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. سپس درخواست خود را در سایت ایرانیکارت ثبت کرده و جهت پرداخت هزینه آزمون اطلاعات کاربری شامل یوزر و پسورد خود را برای ما ارسال نمایید.

پرداخت هزینه آزمون‌های بین المللی طی 1 الی 5 ساعت کاری انجام می‌گردد.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
آزمون های بین المللی
3 از 7 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      لطفا درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام ازمون cbt میخوام ثبت نام کنم اما تو اپشنا وجود نداره چه کار کنم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، بدون داشتن اطلاعات بیشتر در مورد آزمون خاصی که می‌خواهید در آن شرکت کنید، نمی‌توانیم به شما راهنمایی دقیقی ارائه دهیم.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟