خرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

خرید اکانت الکسا Alexa

الکسا (Alexa) یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ آمازون می‌باشد. الکسا در آوریل سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرد و روز به روز دامنه خدمات و فعالیت خود در سطح اینترنت را گسترش داد.

این وب سایت امروزه به‌ عنوان یک منبع مفید از داده‌های وب سایت‌های اینترنتی شناخته می‌شود. رتبه الکسا بعد از پیج‌رنک گوگل، برای صاحبان وب‌سایت‌ها اهمیت زیادی دارد.

برای ثبت نام در وبسایت الکسا و استفاده از سرویس‌های آن، نیاز است که هزینه‌های مربوط به آن را پرداخت کنید. همچنین باید بتوانید کارت اعتباری دبیت یا مسترکارت خود را به الکسا معرفی نمایید.

به همین دلیل امکان ثبت نام و استفاده از سرویس‌های این وب سایت برای بسیاری از کاربران ممکن نیست.

برای خرید اکانت الکسا Alexa می‌توانید از طریق ایرانیکارت ثبت سفارش و اطلاعات اکانت خود را دریافت نمایید.

با توجه به بسته شدن سرویس الکسا، این خدمت ارائه نمی‌گردد.

ثبت درخواست ویژگی‌های اکانت

خرید اکانت الکسا

مراحل خرید اکانت Alexa از طریق ایرانیکارت

ویدئوی معرفی ایرانیکارت

الکسا (Alexa) از جمله زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ آمازون می‌باشد که به بررسی میلیون‌ها سایت بر اساس محبوبیت می‌پردازد. این وبسایت فعالیت خود را در سال 1996 آغاز و در سال 2022 پایان فعالیت خود را اعلام کرده است.

ثبت نام در سایت
درخواست اکانت Alexa
تکمیل اطلاعات و پرداخت
خرید اکانت Alexa
پشتیبانی 24 ساعته
شرایط خرید و تحویل سرویس از ایرانیکارت
نحوه تحویل از طریق پنل
زمان تحویل طی 1 الی 5 ساعت کاری
نحوه پرداخت پرداخت معادل ریالی سرویس بر پایه ارز

معرفی حساب Agency الکسا و امکانات آن

رتبه‌ای که سایت الکسا (Alexa) به کاربران خود ارائه می‌دهد، یکی از معتبرترین معیارهای سنجش رتبه سایت در ایران و جهان است. علاوه بر آن از این وبسایت از جنبه‌های دیگری نیز حائز اهمیت می‌باشد، از جمله:

خدمات سئو

با استفاده از این خدمات، می‌توانید اطلاعات کاملی از سئو وب سایت خود و رقیبان داشته باشید. همچنین می‌توانید ببینید، در کدام یک از کلمات کلیدی نسبت به رقبای خود پیشتاز هستید.

آنالیز مخاطبین

می‌توانید ببینید که کاربران بیشتر به چه قسمت‌هایی از وبسایت شما علاقه‌مند هستند و کاربران کدام وب سایت‌ها، می‌توانند از مشتریان وب سایت شما باشند.

ابزار آنالیز و تحلیل سایت‌های رقیب

می‌توانید با استفاده از این ابزار، رقبای خود را به طور کامل تحلیل و از تفاوت‌های رفتاری آن‌ها نسبت به وبسایت خود گزارشی تهیه کنید. این گزارش و عمل به آن می‌تواند در رشد روزانه وب سایت تاثیرگذار باشد.

ذخیره کارها

کاربران می‌توانند کارها و پیشرفت‌های خود را ذخیره کنند و آن را با تیم سئو خود به اشتراک بگذارند. این مساله باعث تداوم روزانه پیشرفت سایت و جلوگیری از دوباره کاری می‌شود.

قیمت بی‌نظیر

شما می‌توانید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا را تنها با 5 دلار، از وب سایت ایرانیکارت خریداری کنید.

خرید اکانت alexa

 

خرید اکانت الکسا

قابلیت‌های اکانت الکسا

الکسا (Alexa) قابلیت‌های بسیاری دارد که باعث افزایش کاربرد و محبوبیت آن در بین سئوکاران شده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به مولتی یوزر بودن، ارائه گزارش ماهانه و ظرفیت بالای پهنای باند اشاره کرد.

سرتیفیکیشن رسمی الکسا

می‌توانید سرتیفیکیشن رسمی الکسا را برای وب سایت خود فعال کنید و از مزایای بررسی دقیق‌تر سایت خود استفاده نمایید.

مولتی یوزر

شما می‌توانید تا ۲۰ کاربر را برای استفاده از این سرویس به حساب خود اضافه کنید.

گزارش ماهانه

برای هر سایت ۲ گزارش ماهانه جداگانه تشکیل خواهد شد.

ظرفیت بالا پهنای باند

قابلیت آماردهی تا ۲۰۰ میلیون بازدید برای هر وبسایت اضافه شده را دارد.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

ایرانیکارت تنها اکانت Agancy الکسا را خریداری و تمدید می‌کند.

خرید این اکانت برای اولین بار 5 دلار و برای شارژ اکانت 299 دلار هزینه دارد. برای پرداخت ارزی این سرویس می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.

پلن Agancy الکسا تا 35 سایت و 20 کاربر را پشتیبانی می‌کند.

م‍تاسفانه دامنه‌های Ir امکان استفاده از Site Audits (گزارش مشکلات سئویی سایت) را ندارند ولی می‌توانند از سایر امکانات الکسا، مانند یافتن کلمات کلیدی رقبا و بک لینک آن‌ها استفاده کنند.

آموزش افتتاح حساب الکسا

برای خرید اکانت الکسا و یا افتتاح حساب الکسا به صورت رایگان می‌توانید مراحل زیر را طی کنید :

وارد سایت Alexa شوید و از منوی بالا، سمت راست گزینه Log In را انتخاب کنید. (فراموش نکنید که به دلیل تحریم بودن ایران، باید از فیلتر شکن برای ورود به این سایت استفاده کنید.)

خرید اکانت الکسا

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، دو حالتی که برای خرید اکانت الکسا وجود دارد به شما نمایش داده می‌شود. اکانت تک کاربره و اکانت شرکتی. همان طور که از اسم این دو نوع اکانت مشخص است، تفاوت اصلی آن‌ها در تعداد کاربر و سایتی است که برای بررسی می‌توانید به الکسا اضافه کنید. با استفاده از اکانت شرکای الکسا می‌توانید دسترسی به 20 کاربر بدهید و 30 سایت را به حساب کاربری‌تان اضافه کنید. روند خرید اکانت الکسا در هر دو حالت مشابه است. اما افتتاح حساب الکسا از نوع شرکتی را به شما آموزش می‌دهیم.

خرید اکانت الکسا

بعد از آنکه اکانت شرکتی را انتخاب کردید، صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. برای افتتاح حساب الکسا باید گزینه Sign up for a free trial را انتخاب کنید.

خرید اکانت الکسا

در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، باید به ترتیب آدرس ایمیل، رمز عبور، تائید رمز، نوع فعالیت شرکت و تعداد کارمندان را وارد نمایید. بعد از آن گزینه Create an Account را انتخاب کنید.

خرید اکانت الکسا

بعد از آن ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید حساب الکسایتان را تائید کنید.

خرید اکانت الکسا

بعد از تائید آدرس ایمیل که وارد کرده‌اید، صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برایتان نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید نام و نام خانوادگی، کشور، آدرس، شهر و کد پستی را وارد نمایید. در این مرحله است که افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، نمی‌توانند مراحل خرید اکانت الکسا را در صورتی که یکی از انواع کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت را نداشته باشند، به اتمام برسانند.

خرید اکانت الکسا

خرید اکانت الکسا

نکات مهمی که هنگام خرید اکانت الکسا باید بدانید

  • در مرحله آخر افتتاح حساب الکسا حتماً باید نام و نام خانوادگی را مشابه با کارت اعتباری که از آن استفاده می‌کنید وارد نمایید.
  • آدرسی که وارد می‌کنید باید با بیلینگ آدرس کارت یکی باشد. (در صورتی که ویزا کارت هدیه استفاده می‌کنید، می‌توانید بیلینگ آدرس را تنها با پرداخت 5 دلار تغییر دهید.)
  • هنگام فعال کردن وی پی ان، آدرسی را انتخاب کنید که با آدرس کارت شما یکسان باشد. در غیر این صورت موظف به پرداخت مالیات می‌شوید.
  • در صورتی که می‌خواهید تنها به مدت 1 ماه و رایگان از الکسا استفاده کنید، باید از کارت اعتباری استفاده کنید که نهایتاً 1 دلار شارژ داشته باشد. چرا که بعد از 1 ماه، الکسا به صورت خودکار هزینه مورد نظر را از حساب شما کسر می‌کند. بنابراین حواستان را خوب جمع کنید!

 

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید.

هم اکنون درخواست خرید اکانت Alexa را ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و اکانت دلخواه خودتو خریداری کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید اکانت الکسا Alexa
3.67 از 9 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید