خرید بازی GTA V

خرید بازی جی تی ای وی

بازی GTA V (Grand Theft Auto V) از کمپانی راک استار گیمز در سال 2013 منتشر شد و توانایی خود در ساخت بازی‌های کامپیوتری به رخ همگان کشید.

شما ‌می‌توانید از طریق ایرانیکارت بازی GTA V را برای PS4 ،XBOX و کامپیوتر در نسخه اورجینال و اصلی را خریداری کنید. خرید بازی جی تی ای وی با قابلیت رول پلی در کمترین زمان ممکن با پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام ‌می‌شود.

داستان بازی GTA V حول محور سه شخصیت اصلی بازی اتفاق می‌افتد. این بازی دارای 69 مرحله اصلی و 60 مرحله فرعی می‌باشد. برای خرید بازی GTA V می‌توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

ثبت درخواستخدمات مرتبط

انتخاب بازی GTA v
خرید آنلاین بازی
خرید آیتم‌های درون بازی
تحویل در 1 الی 5 ساعت کاری
مناسب‌ترین کارمزد

مراحل خرید بازی GTA v

ویدئوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در سایت ایرانیکارت
شما هم به ایرانیکارت بپیوندید. برای خریدبازی، در سایت ثبت نام کنید.
ثبت درخواست بازی
وارد پنل کاربری خود شده و ثبت سفارش بازی را انجام دهید.
تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه
اطلاعات لازم را تکمیل و مبلغ ریالی خرید بازی را واریز کنید.
بازی شما آماده اجرا است!
پس از ثبت درخواست و پرداخت هزینه ریالی، بازی مورد نظر شما خریداری می‌شود.

ارائه معتبرترین گیفت کارت‌های بازی

خرید گیفت کارت‌های بازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

برای استفاده از امکانات بیشتر و سایر سرویس‌های ویژه بازی، گیفت کارت آن را خریداری کنید.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

این بازی برای رده سنی بالای 17 سال مناسب است.

کارمزد ایرانیکارت برای خرید بازی جی تی ای حدود 4 الی 5 درصد است.

زمان لازم برای خرید این بازی توسط خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت 1 الی 5 ساعت کاری می‌باشد.

قیمت جی تی ای وی، به نسخه، پلتفرم و منطقه فعال‌سازی بستگی دارد. معمولاً بین ۱۹.۹۹ تا ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

بله، بازی GTA V قابلیت رول پلی دارد. اما برای انجام بازی بر روی حالت رول پلی نمی‌توانید از سرورهای اصلی آن استفاده کنید و باید به سرورهای غیررسمی که رول پلی را پشتیبانی می‌کنند، متصل شوید.

تحویل بازی بین ۱ تا ۲۴ ساعت طول خواهد کشید. پس از خرید بازی از طریق پیگیری سفارش در داشبورد خود می‌توانید سفارش خود را مشاهده و پیگیری کنید.

بله! GTA V به رایانه قدرتمند، اینترنت پایدار، داشتن سن قانونی و استفاده از کدهای تقلب برای فعال‌کردن برخی از ویژگی‌های بازی نیاز دارد.

خرید بازی gta v steam به دلیل اینکه رابط کاربری ساده‌ای دارد و چون پشتیبانی استیم از ریجن­‌های مختلف باعث شده قیمت‌های آن مناسب‌تر باشد، انتخاب بهتری است.

ویژگی‌های جذاب بازی Gta V

بازی GTA V یکی از محبوب‌ترین بازی‌های open world است که در آن می‌توانید در شهر سن آندریاس و اطراف آن به انجام مأموریت، گشت‌وگذار، سرگرمی و فعالیت بپردازید. خرید جی تی ای وی، ویژگی‌های جالب و جذاب بسیاری را به همراه دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • حضور سه شخصیت اصلی به نام‌های Michael، Franklin و Trevor که هر کدام دارای شخصیت، زندگی و مهارت‌های خاص خود هستند و می‌توانید در هر زمان بین آن‌ها جابه‌جا شوید.
  • قابلیت بازی در دو حالت اول‌شخص و سوم‌شخص که به شما امکان می‌دهد بازی را از دیدگاه موردعلاقه‌تان تجربه کنید.
  • امکان بازی آنلاین با دیگر بازیکنان در GTA Online که شامل مأموریت‌ها، مسابقات، فعالیت‌های گروهی و انفرادی، خریدوفروش املاک و خودروها و ایجاد شخصیت‌های سفارشی است.
  • توانایی انجام انواع فعالیت‌های جانبی و تفریحی مانند گلف، تنیس، شنا، غواصی، پاراشوت، موتورسواری، مسابقه‌ی خیابانی، شکار، بانکداری، قمار و… .
  • امکان نابودی و تخریب محیط به‌صورت واقعی و تأثیرگذاری بر روی مردم و ماشین‌ها.
  • توانایی خریدوفروش اسلحه، لباس، ماسک، خودرو و انواع ملزومات دیگر برای شخصیت‌ها.
  • بمب‌گذاری خودروها و استفاده از آن‌ها برای انجام حملات و ترورها.
  • خریدن یک حیوان خانگی مانند سگ و استفاده از آن در مأموریت‌ها و فعالیت‌های مختلف.
  • قابلیت انجام مودهای مختلف که بازی را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کنند یا امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کنند.
۵۰۰۰۰۰
کاربران فعال
+۳۰۰۰
شرکت‌ها و مشتریان بزرگ
+۵۰۰۰
پرداخت در سایت‌های خارجی
+۱۰۰
سایر خدمات

معرفی بازی GTA V Premium

بازی GTA V Premium نسخه جدید و کامل بازی محبوب GTA V است که توسط Rockstar Games در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. این نسخه شامل قسمت داستانی کامل بازی، یک قسمت آنلاین با آپدیت و محتوای اضافی، یک میلیون دلار ارز مجازی و یک بسته اضافی، Criminal Enterprise Start Pack  می‌باشد. خرید بازی gta v برای ps4 ،Xbox One و PC عرضه شده و قیمت آن بین ۸۰ تا ۸۵ دلار متغیر هست. اگر علاقه‌مند به کسب بهترین تجربه بازی هستید، خرید gta v اورجینال می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بازی GTA V Premium دارای مأموریت‌های ویژه با هواپیما، تقویت توانایی‌های سه شخصیت اصلی، تجهیزات مخصوص، لباس و خال‌کوبی، سلاح‌های اضافی، شخصیت‌های جدید در بخش آنلاین (از جمله Nico Blake و…)، وسایل نقلیه منحصربه‌فرد و پارکینگ اختصاصی است. تا به امروز ۱۱ نسخه اصلی از بازی‌های این سری منتشر شده که عبارت‌اند از:

  • GTA ۱۹۹۷: اولین بازی از این سری که در شهرهای لندن، سن آندریاس و وایس سیتی اتفاق می‌افتد.
  • GTA 2 ۱۹۹۹: دومین بازی از این سری که در شهری مدرن و دیستوپیک به نام آنیویور سیتی اتفاق می‌افتد.
  • GTA III ۲۰۰۱: سومین بازی از این سری که اولین بازی با گرافیک سه‌بعدی است و در شهری به نام لیبرتی سیتی اتفاق می‌افتد.
  • GTA Vice City ۲۰۰۲: چهارمین بازی از این سری که در شهری به نام وایس سیتی که بر اساس میامی ساخته شده است، اتفاق می‌افتد.
  • GTA San Andreas ۲۰۰۴: پنجمین بازی از این سری که در ایالت داستانی سن آندریاس که بر اساس کالیفرنیا ساخته شده است اجرا می‌شود.
  • GTA IV ۲۰۰۸: ششمین بازی از این سری که در شهری به نام لیبرتی سیتی که بر اساس نیویورک ساخته شده است، اتفاق می‌افتد.
  • GTA Chinatown Wars ۲۰۰۹: هفتمین بازی از این سری که در شهری به نام لیبرتی سیتی اتفاق می‌افتد و برای کنسول‌های دستی طراحی شده است.
  • GTA V ۲۰۱۳: هشتمین بازی از این سری که در ایالت داستانی سن آندریاس که بر اساس کالیفرنیا جنوبی ساخته شده است.
  • GTA Online ۲۰۱۳: نهمین بازی از این سری که یک حالت آنلاین برای بازی GTA V است و اجازه می‌دهد تا ۳۰ بازیکن در یک‌دنیای مشترک شرکت کنند.
  • GTA VI: (تاریخ انتشار نامشخص): دهمین بازی از این سری که هنوز منتشر نشده است و جزئیات آن مشخص نیست.
  • GTA V Premium ۲۰۲۳: یازدهمین بازی از این سری که یک نسخه جدید و کامل از بازی GTA V است و شامل بخش داستانی کامل بازی، بخش آنلاین با تمامی آپدیت‌ها و محتویات اضافی، ۱ میلیون دلار پول مجازی و بسته الحاقی Criminal Enterprise Starter Pack می‌شود.

داستان بازی GTA V

بازی GTA V یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط Rockstar Games منتشر شد. این بازی با گرافیک بالا، گیم‌پلی جذاب، کاراکترهای متنوع و حالت آنلاین با امکانات مختلف، امتیاز بالایی از منتقدان و مخاطبان دریافت کرده و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است.

چون با خرید بازی gta v اصلی، از آخرین به‌روزرسانی‌ها، پشتیبانی‌های بازی و امنیت بیشتری بهره‌مند می‌شوید. همچنین می‌توانید از سرویس‌های ویژه‌ای که بازی برای شما فراهم کرده است استفاده کنید. مثلاً خرید بازی GTA V Premium بسته‌ی Criminal Enterprise Starter Pack را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد در بخش آنلاین بازی به‌سرعت پول و امتیاز کسب کنید و به خرید خانه، ماشین، اسلحه و سایر ملزومات لازم برای راه‌اندازی امپراطوری خود بپردازید.

داستان بازی GTA V یک داستان جذاب و چندلایه است که درباره سه شخصیت اصلی روایت می‌شود. این بازی در دو بخش آفلاین و آنلاین قابل اجراست که در ادامه نحوه عملکرد هریک را توضیح خواهیم داد.

بخش داستانی و آفلاین Grand Theft Auto V

با خرید gta v آفلاین وارد دنیای یک بازی اکشن – ماجراجویی می‌شوید که توسط Rockstar North ساخته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. بازی در ایالت خیالی سن آندریاس، بر اساس کالیفرنیای جنوبی، می‌گذرد. سه شخصیت اصلی بازی عبارت‌اند از:

  • مایکل دی سانتا: یک سارق بازنشسته بانک که از خانواده‌اش جدا شده و به دنبال هیجان‌های جدید است.
  • فرانکلین کلینتون: یک گانگستر خیابانی که به دنبال فرصت‌های بهتر است و با مایکل ملاقات می‌کند.
  • ترور فیلیپس: یک فروشنده مواد مخدر و اسلحه که با گذشته‌ی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند و دوست قدیمی مایکل است.

این سه نفر تحت‌فشار یک سازمان دولتی فاسد و جنایت‌کاران قدرتمند، دست به دزدی‌های بزرگی زدند. بازیکنان می‌توانند در طول بازی بین این سه شخصیت جابه‌جا شوند و مأموریت‌های مختلفی را انجام دهند.

بخش آنلاین GTA Online

با خرید gta online  تا ۳۰ بازیکن می‌توانند در محیط باز و گسترده‌ای از سان‌آندریاس (بر اساس جنوب کالیفرنیا) با هم همکاری یا رقابت کنند. در این حالت، بازیکن می‌تواند شخصیت خود را بسازد و سفارشی کند، خانه، ماشین، اسلحه و لباس خود را بخرد، مأموریت‌های مختلف را انجام دهد، به فعالیت‌های متنوعی مانند رانندگی، پرواز، شنا، قمار، گلف، تنیس و… بپردازد، با دوستان خود چت کند و به گروه‌ها و انجمن‌های مختلف بپیوندد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی gta v

قبل از خرید بازی جی تی ای وی برای کامپیوتر بهتر است بدانید که این بازی نیاز به سیستمی قوی دارد. در زیر ابتدا حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی و در ادامه سیستم پیشنهادی برای اجرای بدون لِگ را به شما معرفی می‌کنیم.

حداقل سیستم موردنیاز برای خرید اکانت gta v pc  سیستم پیشنهادی خرید بازی gta v برای pc 
سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰، ۸.۱، ۸، ۷ یا ویستا (فقط ۶۴ بیت) سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰، ۸.۱، ۸، ۷ یا ویستا (فقط ۶۴ بیت)
پردازنده: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 یا AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor پردازنده: Intel Core i5 3470 / AMD X8 FX-8350
حافظه رم: ۴ گیگابایت حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA 9800 GT 1GB یا AMD HD 4870 1GB کارت گرافیک: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
کارت صدا: سازگار با دایرکت x10 کارت صدا: سازگار با دایرکت x 10
دایرکت x : نسخه ۱۰، ۱۰.۱، ۱۱ یا ۱۲ دایرکت x: نسخه ۱۰، ۱۰.۱، ۱۱ یا ۱۲
فضای خالی: ۱۱۰ گیگابایت فضای خالی: ۱۱۰ گیگابایت

 

مواردی که گفتیم مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای خرید gtav هستند. اگر می‌خواهید بازی را باکیفیت بالاتر و روان‌تر اجرا کنید، به سیستم‌های قوی‌تر نیاز دارید.

 

صداپیشگان شخصیت های بازی GTA V

  • ترور از شخصیت Steven Ogg ، بازیگر کانادایی الهام گرفته شده و حتی راک استار گیمز برای اینکه بازی را به واقعیت نزدیک تر کند صداگذاری های ترور داخل بازی را هم بر عهده ی این بازیگر گذاشته است.
  • مایکل از روی شخصیت 55 ساله Ned Luke که بازیگر آمریکایی است و تا به حال در 29 فیلم حضور داشته است، ساخته شده و شخصیتی با کلاس و تقریبا مثبتی نسبت به ترور و فرانکلین در این بازی است.
  • شخصیت فرانکلین نیز از Shawn Fonteno گرفته شده که بازیگر و رپر آمریکایی اهل لس آنجلس است و صداگذاری های فرانکلین در این بازی را عهده دار شده است.
با مقالات ایرانیکارت بیشتر آشنا شوید.

مقالات پیشنهادی

چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها

چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟

حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین…
بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند (لیست کامل با آپدیت جدید)
بازی های کریپتو

بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند (لیست کامل با آپدیت جدید)

بازار ارزهای دیجیتال به شدت داغ است و افراد با سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها، می‌توانند کسب درآمد کنند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها روش کسب درآمد از طریق کریپتو…
نحوه کسب درآمد از بازی World Of Warcraft
بازی ها

نحوه کسب درآمد از بازی World Of Warcraft

در این سال‌ها کمپانی‌های مطرح بازی‌های ویدئویی تلاش کرده‌اند، علاوه بر محتواهای سرگرم کننده و جذاب، پلتفرمی طراحی کنند تا بازیکنان از طریق بازی بتوانند کسب درآمد کنند. این ویژگی…
شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید.

هم‌اکنون بازی GTA v خود را خریداری کنید.

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام کن و بازی خودتو سفارش بده!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید