قیمت ترون به دلار

0.1208 -4.53%

قیمت ترون به تومان

7,478 تومان
نماد TRX
رتبه بازار #14
معاملات روزانه 463,314,984
ارزش بازار ترون 10,611,250,611.36
تغییرات 1 روزه -4.53%
کوین در گردش 87,830,027,609.93
بالاترین قیمت دیروز 7,839 تومان
پایین‌ترین قیمت دیروز 7,615 تومان
سهم بازار
کارمزد ثابت بر خلاف سایر صرافی ها، کارمزد برای خرید و فروش هر میزان رمزارز، بسته به حجم معامله بین ۰.۲۹ تا ۰.۳۹ درصد است.

تغییرات قیمت ترون

یک ساعت یک روز یک هفته یک ماه دو ماه سه ماه
-0.14% -4.53% -8.89% -10.66% 11.62% 18.60%

معرفی ارز دیجیتال ترون

آموزش خرید ترون از ایرانیکارت

برای خرید و فروش ترون با نماد TRX، یا هر ارز دیجیتال دیگری از صرافی ایرانیکارت مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. فرایند احراز هویت را تکمیل کنید.
  3. از بخش رمزارزها در منوی کاربری پنل رمزارز TRX را انتخاب کنید.
  4. مبلغ ریالی خود را وارد کرده و محاسبه گر فرایند را برای شما انجام می دهد.
  5. آدرس کیف پول خود را وارد کنید.
  6. وارد درگاه پرداخت ریالی شوید تا پس از پرداخت ترون ها به کیف پول شما واریز شوند

قیمت لحظه ای ترون با نماد TRX مانند هر دارایی قابل معامله در سراسر دنیا بسته به عرضه و تقاضا است. هر چقدر تقاضا افزایش یابد به طبع قیمت ترون افزایش خواهد یافت. برای مشاهده قیمت لحظه ای ترون به دلار و هم چنین قیمت لحظه ای ترون به تومان می توانید از مبدل قیمت و چارت ترون در این صفحه استفاده کنید.

فرآیند فروش ترون با نماد TRX به ایرانیکارت نیز همانند خرید آن نیازمند داشتن حساب کاربری احراز هویت شده است.

بنابراین اگر قصد فروش ترون به ایرانیکارت را داشته و از قبل حساب کاربری ندارید؛ اطلاعات خود را تکمیل کنید تا بتوانید درخواست را در ایرانیکارت ثبت کنید. به صورت کلی فرایند فروش TRX به ایرانیکارت به صورت زیر است.

۱- در ایرانیکارت یک حساب کاربری بسازید.

۲- فرایند احراز هویت خود را به اتمام برسانید.

۳- از طریق مراجعه به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال رمزارز TRX را انتخاب کنید.

۴- میزان ترونی که قصد فروش آن را دارید وارد کنید، آدرس کیف پول ایرانیکارت را وارد کرده و پس از تایید انتقال، میزان ریالی آن به حساب ریالی شما واریز خواهد شد.

ترون یک ارز دیجیتال بسیار خاص با اهداف متفاوت نسبت به دیگر ارزها است. یکی از ویژگی‌های مهم ترون که در میان رمز ارزها بسیار کمیاب بوده، این است که هیچگونه کارمزد تراکنشی برای آن وجود ندارد. این ویژگی در بازار ارزهای دیجیتال یک شاهکار محسوب می شود. علاوه بر این ویژگی، شبکه TRX قادر است در هر ثانیه بیش از 2000 تراکنش را پشتیبانی کند.

بنیانگذار ترون، جاستین سان Justin Sun است؛ وی مشاور HTX، یکی از بزرگترین صرافی های دارایی دیجیتال در جهان نیز میباشد. جاستین چندین بار در میان 30 فرد زیر 30 سال برترین های تکنولوژی در مجله فوربز نام برده شده است.

خرید و فروش TRX در ایرانیکارت همانند سایر رمزارزهای لیست شده با کمترین کارمزد انجام ‌می‌گردد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت یکی از قدیمی ترین و امن ترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال در ایران است. شما با احراز هویت در این صرافی، می توانید با کمترین کارمزد بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را معامله کنید. ویژگی های ایرانیکارت برای معامله ارزهای دیجیتال مانند ترون عبارتند از :

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • انجام خرید و فروش در لحظه
  • رابط کاربری پیشرفته و آسان
  • کمترین کارمزد برای انجام معاملات

اگر شما هم از آن دسته از کاربران باشید که روند احراز هویت را خسته‌کننده و طولانی می‌دانند یا تمایلی به ارائه مدارک شناسایی خود ندارند، احتمالا به دنبال راهی برای خرید ترون بدون احراز هویت می‌گردید. خرید ترون بدون احراز هویت غیر ممکن نیست، اما باید بدانید که انجام این کار امنیت دارایی‌های شما را تهدید خواهد کرد. صرافی‌های ارز دیجیتال برای افزایش شفافیت و اعتماد در میان مشتریان، فرایند احراز هویت از کاربران را انجام می‌دهند. البته دلایل مهم دیگری هم در این تصمیم‌گیری وجود دارد؛ از کاهش ریسک‌های حقوقی و افزایش ثبات بازار گرفته تا جلوگیری از پولشویی و کلاهبرداری. احراز هویت در صرافی ایرانیکارت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید ترون کنید.

ارزهای دیجیتال ترند

Operon Origins
ORO
110.66%
0.00310
ADreward
AD
81.66%
0.00003932
NULS
NULS
62.54%
0.6005
Tempus
TEMP
60.98%
0.0189
Moonie NFT
MNY
49.33%
0.000002021
SpookySwap
BOO
36.72%
3.03
Planet Sandbox
PSB
31.04%
0.0229
SpaceN
SN
25.69%
0.4849

شرایط خرید و فروش ترون در ایرانیکارت

ترون یک سیستم عامل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که توسط بنیاد ترون توسعه یافته و در سال 2017 راه اندازی شد. توکن‌های TRX در اصل توکن‌های ERC-20 بودند که در اتریوم مستقر شدند، اما یک سال بعد به شبکه خودشان انتقال یافتند. ارز دیجیتال Tron، با ارزش بازار 6 میلیارد دلاری، پانزدهمین ارز دیجیتال جهان است. این ارز با توجه به کارمزد پایین و سرعت بالای انتقال، از محبوبیت بالایی در میان معامله گران برخوردار است.

در ابتدا، این پروژه با هدف ارائه حقوق مالکیت کامل به سازندگان محتوای دیجیتال ایجاد شد. از این طریق مصرف کنندگان محتوا مستقیماً به سازندگان محتوا پاداش می‌دهند. از رمز ارز ترون برای پرداخت‌های درون شبکه استفاده می‌شود. همچنین کاربران ایرانی می‌توانند تنها با ثبت نام در صرافی ایرانیکارت و تکمیل مراحل احراز هویت خود، در کم‌ترین زمان و کم‌ترین کارمزد ارز دیجیتال ترون را خرید و فروش کنند.

خرید ترون در صرافی ایرانیکارت
مراحل خرید ترون در صرافی ایرانیکارت

انتقال در شبکه امن

هنگام خرید و انتقال ارز دیجیتال یکی از عوامل مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، شبکه است. هر یک از شیکه‌هایی مانند اتریوم، ترون، بایننس اسمارت چین، امنی، ایاس، الگورند، پالیگان و… کارمزدهایی متفاوتی دارند. درحال حاضر در صرافی ایرانیکارت ترون را می‌توانید برروی شبکه خودش یعنی TRC20 معامله کنید.

شبکه مقدار کارمزد سرعت پردازش
TRC20 0.8 تا 2.5 دلار 1 تا 5 دقیقه

خرید و فروش ترون با کمترین کارمزد

هنگام انجام تراکنش‌ ارزهای دیجیتال ترون، دو نوع کارمزد وجود دارد:

کارمزد شبکه ترون که هزینه ثبت و انتقال دارایی دیجیتال در بلاکچین ترون است. میزان این کارمزد به ازدحام و مسائل فنی شبکه مربوط است که در هر بلاکچین می‌تواند متفاوت باشد. انجام کامل تراکنش نیازمند پرداخت این کارمزد است که به عنوان پاداش بین استخراج کنندگان یا اعتبارسنجی‌ها توزیع می‌شود.
کارمزد پلتفرم که بر اساس سیاست‌ها و خدمات ارائه شده در پلتفرم تعیین می‌گردد. هر صرافی داخلی یا خارجی کارمزد‌های متفاوتی را برای امکانات خود در نظر گرفته‌اند. صرافی ایرانیکارت به منظور جلب رضایت و کاهش هزینه‌های معاملاتی کاربران ایرانی، در ازای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کم‌ترین کارمزدی را دریافت نمی‌کند.

به همین دلیل، شما می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال ترون، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید تتر، خرید شیبا، خرید دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بدون پرداخت هزینه اضافی با کمترین کارمزد از ایرانیکارت اقدام کنید.

همگام سازی با قیمت جهانی

قیمت ترون به ریال در صرافی ایرانیکارت، بر اساس نوسانات جهانی رمز ارز ترون و قیمت‌گذاری دلار در ایران تعیین می‌گردد. برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ترون بر اساس دلار و تومان از نمودار موجود در صفحه می‌توانید استفاده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که در بیشتر پلتفرم‌های معاملاتی، ممکن است قیمت ترون و سایر رمزها را پایین‌تر از حد معمول مشاهده کنید. دلیل اصلی این است که قیمت اعلام شده قیمت تمام شده خرید تذون برای شما نیست. به این معنا است که در فرآیند تراکنش ملزم به پرداخت هزینه‌هایی می‌شود که در نهایت هزینه تمام شده را برای شما افزایش می‌دهد.

شایان به ذکر است که قیمتی که برای ترون و سایر ارزهای دیجیتال در پنل ایرانیکارت مشاهده می‌کنید، قیمت تمام شده خرید آن ارز برای شما است و هیچ پرداخت اضافی در روند خرید یا فروش صورت نمی‌گیرد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هزینه‌های تراکنش در ایرانیکارت برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

انجام تراکنش در لحظه

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات زیادی همراه است، سرعت انجام تراکنشات می‌تواند نقش مهمی در میزان سود و زیان کاربران داشته باشد. به همین دلیل، ارز دیجیتال ترون را بهتر است از سریع‌ترین صرافی با به روزترین قیمت‌ها خریداری کنید. در ایرانیکارت، سرعت تکمیل تراکنش به عواملی مثل ارز مورد نظر، شبکه انتخابی و سطح کاربری شما دارد. اگر روند احراز هویت خود را کامل کرده باشید، با ورود به پنل کاربری می‌تواند هر ارز را که می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان معامله کنید. سرعت تایید و ثبت درخواست شما به شبکه انتخابی نیز بستگی دارد که در جدول بالا به آن اشاره کردیم.

معامله ترون بدون محدودیت

محدودیت‌های حجمی خرید و فروش مانعی است که تمام معامله گران بارها با آن در پلتفرم‌های معاملاتی مواجه شده‌اند. حداقل مقدار خرید ترون از ایرانیکارت هزار تومان و حداکثر خرید 3000000 میلیون تومان است. همین موضوع سبب می‌شود تا طیف وسیعی از معامله گران حتی با سرمایه‌های کوچک از ایرانیکارت برای معامله ارزهای دیجیتال استفاده کنند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال در مبالغ بالاتر دارید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

احراز هویت کمتر از 10 دقیقه

روند احراز هویت برای بسیاری از کاربران سخت و زمان بر به نظر می‌رسد. همین تصور باعث می‌شود تا افراد زیادی از خرید تتر اجتناب کنند. در ایرانیکارت حداکثر مدت زمان برای تکمیل احراز هویت 10 دقیقه تخمین زده شده‌است. به محض ارسال مشخصات شخصی و بررسی کارشناسان، سطح کاربری شما ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید معامله را شروع کنید.

پشتیبانی همیشگی

پاسخگویی سریع به کاربران و برطرف کردن مشکلات از مهم‌ترین فاکتورها حین معامله ارز دیجیتال TRX است. از آنجایی که این مبادلات بر بستر اینترنت انجام می‌‌شوند، بروز برخی اختلالات امری طبیعی است که با کمک بخش پشتیبانی قابل حل است. هر چه روند رسیدگی سریع‌تر و نتیجه بخش‌تر باشد، کاربران با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید و فروش ترون خواهند کرد. از این رو، کارشناسان ایرانیکارت تمام توانایی و تخصص خود را در ارائه بهترین خدمات به کار گرفته‌اند تا درصد رضایتمندی کاربران را از خرید ترون افزایش دهند.

خرید و فروش ترون در ایرانیکارت

لازمه خرید و فروش ترون در ایرانیکارت ثبت نام و ساخت حساب کاربری و سپس طی کردن مراحل احراز هویت می‌باشد. شایان ذکر است در ایرانیکارت شما می‌توانید با کمترین کارمزدی به پلتفرم، تراکنش انجام دهید!

پس از اینکه حساب کاربری خود را ساختید و با استفاده از مدارک شناسایی و مالی خود احراز هویت را تکمیل کردید، می‌توانید درخواست خرید یا فروش ترون را به مقدار دلخواه ثبت کنید. در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان ایرانیکارت درخواست شما را بررسی خواهند کرد.

فروش ترون در صرافی ایرانیکارت
مراحل فروش ترون در صرافی ایرانیکارت

کمترین مقدار خرید ترون

کمترین میزان خرید ترون یا هر ارز دیجیتال دیگری در صرافی ایرانیکارت 11 دلار است که این مزیت مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

خرید ترون از صرافی معتبر

اگر قصد خرید ترون را دارید می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در صرافی ایرانیکارت به سرعت سفارش خود را ثبت کرده و ترون را به دارایی‌های دیجیتال خود اضافه کنید.

خرید و فروش ترون TRX

ترون چیست و چگونه کار می‌کند؟

Tronix که با نام TRX نیز شناخته می‌شود، ارز دیجیتال بومی Tron است. ترون یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین با دو عملکرد اصلی، به عنوان یک پلتفرم جهانی به اشتراک‌گذاری محتوای آنلاین و امکان ایجاد برنامه‌های کاربری توسط توسعه دهندگان بدون نیاز به واسطه، می‌باشد.

Tron یکی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال است که برای تمرکززدایی اینترنت با فناوری بلاک چین فعالیت می‌کند. در واقع پلتفرمی است که برای به اشتراک‌گذاری فایل به صورت همتا به همتا با هدف رقابت و یک چالش مستقیم برای صنعت رسانه با غول‌های فناوری رسانه متمرکز مانند یوتیوب، آمازون و نتفلیکس ساخته شده است که به افراد اجازه می‌دهد کنترل کاملی بر داده‌های خود داشته باشد. هدف Tron میزبانی یک سیستم سرگرمی جهانی برای به اشتراک‌گذاری مقرون به صرفه محتوای دیجیتال است و شعار آن «تمرکززدایی وب» بوده و هدف آن بیرون راندن واسطه‌های شرکتی از رسانه‌ها است.

ویژگی‌های ارز دیجیتال ترون

  • Tron یک پلتفرم دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که در درجه اول میزبان برنامه‌های سرگرمی است.
  • این پلتفرم ارز دیجیتال داخلی خود را دارد که Tronix یا TRX نام دارد.
  • TRX رتبه ۱۷ را در بین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار دارد.
  • ترون از بلاک چین و فناوری شبکه همتا به همتا (P2P) استفاده می‌کند تا واسطه‌ها را حذف کند و به سازندگان محتوا اجازه دهد کارهای خود را مستقیماً به مصرف‌کنندگان بفروشند.
  • توسعه دهندگان نرم‌افزار از زبان برنامه‌نویسی Solidity برای ایجاد برنامه‌هایی که بر روی پلتفرم Tron میزبانی می‌شوند استفاده می‌کنند.
  • کاربران شبکه از TRX برای پرداخت مستقیم به سازندگان محتوا برای دسترسی به برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. سازندگان محتوا کارمزد تراکنش به Tron نمی‌پردازند. (تراکنش‌های TRX نیز در پلتفرم رایگان است.)
  • کاربران می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده خود را در کیف پول دسکتاپ، موبایل یا سخت‌افزار ذخیره کنند.

شبکه ترون بر بستر trx20

TRX در ابتدا بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شد اما با راه اندازی شبکه اصلی در سال ۲۰۱۸ به ترون منتقل شد. کاربرانی که با شبکه تراکنش می‌کنند از کارمزدهای فوق العاده پایین و همچنین چندین تراکنش رایگان برخوردار می‌شوند.

مانند دیگر شبکه‌های بلاک چین مانند اتریوم، ترون به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌هایی ایجاد یا صادر کنند. این توکن‌ها را می‌توان به عنوان ارز dApp استفاده کرد. شبکه Tron ظرفیت پردازش حدود ۲۰۰۰ تراکنش را در یک ثانیه دارد، به این معنی که شما هرگز در هنگام واریز یا برداشت وجوه خود با تاخیر مواجه نخواهید شد. ضمن اینکه مانند اتریوم دارای دارای توکن‌های TRC10 و TRC20 است.

(TRC10 یک استاندارد توکن و TRC20 یک استاندارد فنی است که برای قراردادهای هوشمند در بلاک چین TRON استفاده می‌شود.)

امنیت شبکه ترون چگونه است؟

درست مانند هر دارایی دیجیتال دیگر، ترون نیز می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد و امنیت آن به خطر افتد. ولی نکته‌ای که باید دقت کنید این است که امنیت این شبکه بالاست و از طرفی می توانید برای امنیت بیشتر از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.

کیف پول ترون لینک

Tronlink Wallet در اکتبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد. به صورت یک افزونه است که ذخیره TRON، دسترسی و انتقال آن را در بلاک چین آسان می‌کند. این کار تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز را آسان می‌کند. از آنجایی که ترون لینک یک افزونه مرورگر است، این قابلیت را دارد که محتوای یک وب سایت را به یک پلتفرم امن متصل کند که در آن می‌توانید تراکنش‌ها را ارسال، دریافت و امضا کنید.

ترون چگونه سود می‌دهد؟

ترون چگونه سود می‌دهد؟

راه‌های زیادی برای کسب TRX آنلاین وجود دارد. برخی ساده و آسان هستند و نیازی به سرمایه ندارند در حالی که برخی دیگر به تلاش بیشتری نیاز دارند.

استیک کردن ترون

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب ترون استیکینگ است. استیکینگ به این معناست که ارز دیجیتال ترون را برای مدت طولانی در کیف پول خود نگه دارید تا به امنیت شبکه بلاک چین کمک کنید. در ازای این مشارکت در قالب توکن بومی شبکه جوایز داده می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در شبکه ترون با استفاده از سیستم رای گیری درآمد غیرفعال کسب کنید. بازده سالانه فعلی Tron حدود ۷٪ است. شایان ذکر است در نهایت، آنچه یک کاربر از نظر ارزش بازار دریافت می‌کند، توسط قیمت بازار TRX تعیین می‌شود.

نحوه به دست آوردن ترون رایگان

چند روش برای به دست آوردن رایگان ترون وجود دارد. مسلماً، این روش‌ها شما را میلیونر نمی‌کند اما همچنان راهی بدون ریسک برای کسب TRX رایگان هستند.

اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها

در این روش اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی وجود دارند که مقادیر کمی TRX را به صورت رایگان در تکمیل وظایف خاص ارائه می‌کنند. این وظایف می‌تواند از تکمیل یک نظرسنجی گرفته تا مشاهده یک تبلیغ یا چیزی به سادگی کلیک کردن روی یک لینک باشد.

بازی‌ها

یکی دیگر از راه‌های سرگرم کننده برای کسب TRX این است که آن‌ها را با بازی کردن به دست آورید که معمولا در اینگونه بازی‌ها هرچه سطح سختی بازی بالاتر باشد، TRX بیشتری می‌توانید کسب کنید.

ایردراپ‌ها

شما می‌توانید ایردراپ‌ها را در وب‌سایت شرکت یا در انجمن‌های ارزهای دیجیتال پیدا کنید.

معرفی ویدئویی ارز دیجیتال ترون

ترون به عنوان یکی از پر تراکنش‌ترین ارزهای دیجیتال موجود دارای ویژگی های زیر است

  • امنیت بالا
  • سرعت تراکنش بسیار بالا
  • عدم وجود کارمزد در تراکنش‌های درون شبکه
  • سازگار با نرم افزار‌های غیر متمرکز
  • حمایت از فعالان حوزه تولید محتوا

خرید ترون

اولین قدم رو برای سرمایه‌گذاری بردار!

چطوری از ایرانیکارت ترون بخریم؟

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و احراز هویت شو و اولین معامله ارز دیجیتال خودت رو انجام بده

ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول خرید و فروش ترون

ترون یک پلتفرم سرگرمی است که دارای ارز دیجیتال بومی خود به نام TRX می‌باشد. ترون با استفاده از فناوری بلاکچین قصد دارد اشتراک‌گذاری محتوا و ساخت برنامه‌های کاربردی را بدون نیاز به واسطه تسهیل کند.

از طریق فرآیند‌هایی مانند استیکینگ، ایردراپ ها، وبسایت‌های کلیکی و تبلیغاتی می‌توان ترون کسب کرد. ضمن اینکه می‌توان ترون را در بازار‌های معاملاتی ارز دیجیتال به عنوان سرمایه‌گذاری نیز معامله کرد و از نوسان قیمتی آن کسب سود داشت.

درصد سوددهی ترون عدد قابل پیش بینی نخواهد بود. ضمن اینکه به روش انتخابی و نوع فعالیت شما نیز بستگی دارد.

طبق گفته کارشناسان رمز ارز اگر دارای پشتوانه مشخص باشد حکم پول پیدا می‌کند و حرام است. با این حال برای اطمینان بیشتر به کارشناسان مراجعه کنید.

ترون در شبکه TRC20 حتی با مقدار ۲ دلار نیز قابل انتقال است. توجه کنید کارمزد ۱ دلاری باید تامین باشد.

برای به دست آوردن ترون رایگان می‌توانید از طریق وبسایت‌های تبلیغاتی یا ایردراپ‌ها اقدام کنید.

شبکه اصلی ترون Trc20 نام دارد.

ترون یک ارز دیجیتال است و متعلق به هیچ کشوری نیست. ترون توسط جاستین سان در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. بنیاد TRON در جولای ۲۰۱۷ در سنگاپور تاسیس شد.

هدف ترون ایجاد یک بستر مقرون به‌صرفه برای اشتراک گذاری محتوای سرگرمی است.

ترون که یک شبکه بلاکچین بسیار منعطف است، در اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز نقش بسزایی دارد.

ترون به عنوان یک رقیب سرسخت برای اتریوم شناخته می‌شود.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
TRON
3.33 از 3 رای ثبت شده