قیمت وی چین به دلار

0.0388 -7.28%

قیمت وی چین به تومان

2,379 تومان
نماد VET
رتبه بازار #42
معاملات روزانه 99,305,267
ارزش بازار وی چین 2,821,640,699.01
تغییرات 1 روزه -7.28%
کوین در گردش 72,714,516,834.00 (84%)
بالاترین قیمت دیروز 2,594 تومان
پایین‌ترین قیمت دیروز 2,395 تومان
سهم بازار
کارمزد ثابت بر خلاف سایر صرافی ها، کارمزد برای خرید و فروش هر میزان رمزارز، بسته به حجم معامله بین ۰.۲۹ تا ۰.۳۹ درصد است.

تغییرات قیمت وی چین

یک ساعت یک روز یک هفته یک ماه دو ماه سه ماه
-2.41% -7.28% -22.20% -12.14% 38.38% 16.87%

معرفی ارز دیجیتال وی چین

آموزش فروش وی چین به ایرانیکارت

فرآیند فروش وی چین با نماد vet (تبدیل ویچین به ریال) به ایرانیکارت نیز همانند خرید آن نیازمند داشتن حساب کاربری احراز هویت شده است.

بنابراین اگر قصد فروش این توکن را به ایرانیکارت را داشته و از قبل حساب کاربری ندارید؛ اطلاعات خود را تکمیل کنید تا بتوانید درخواست را در ایرانیکارت ثبت کنید. به صورت کلی فرایند فروش vet به ایرانیکارت به صورت زیر است.

۱- در ایرانیکارت یک حساب کاربری بسازید.

۲- فرایند احراز هویت خود را به اتمام برسانید.

۳- از طریق مراجعه به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال رمزارز وی چین را انتخاب کنید.

۴- میزان vet که قصد فروش آن را دارید وارد کنید، آدرس کیف پول ایرانیکارت را وارد کرده و پس از تایید انتقال، میزان ریالی آن به حساب ریالی شما واریز خواهد شد.

کارمزد خرید و فروش vet در ایرانیکارت همانند سایر رمزارزهای لیست شده صفر است. یعنی شما تنها هزینه ی انتقال شبکه را به ازای هر معامله خود پرداخت خواهید کرد.

برای خرید وی چین با نماد Vet ، یا هر ارز دیجیتال دیگری از صرافی ایرانیکارت مراحل زیر را طی کنید

  1. وارد پنل کاربری خود شوید
  2. فرایند احراز هویت را تکمیل کنید.
  3. از بخش رمزارزها در منوی کاربری پنل رمزارز VET را انتخاب کنید.
  4. مبلغ ریالی خود را وارد کرده و محاسبه گر فرایند را برای شما انجام می دهد.
  5. آدرس کیف پول خود را وارد کنید.
  6. وارد درگاه پرداخت ریالی شوید تا پس از پرداخت توکن ها به کیف پول شما واریز شوند.

پلتفرم وی چین در سال ۲۰۱۵ توسط سانی لو (Sunny Lu) تاسیس شد. مسیر توسعه پروژه وی چین و تصمیمات آن بر اساس تصمیمات کمیته راهبری (که به صورت انتخاباتی مشخص می شوند) و هم چنین هیات مشاوران مشخص می شود.

اکوسیستم تجاری وی چین در راستای ایجاد شفافیت و اعتماد بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها راه اندازی شده است.

ارزهای دیجیتال ترند

ADreward
AD
123.04%
0.00004796
Ethereum Meta
ETHM
اتریوم متا
98.77%
0.000000000026
BitTorrent
BTTOLD
بیت تورنت
87.78%
0.0004119
NULS
NULS
56.73%
0.5646
Planet Sandbox
PSB
52.91%
0.0267
SpaceN
SN
49.81%
0.5779
Moonie NFT
MNY
49.40%
0.000002022
SpookySwap
BOO
42.53%
3.17

خرید وی چین بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت

برای خرید وی چین، خرید بیت کوین، خرید آوالانچ، خرید ترون، خرید سولانا و یش از 600 کوین دیگر با کارمزد صفر باید ابتدا از طریق شماره تماس یا ادرس ایمیل خود در وبسایت ایرانیکارت ثبت نام کنید. سپس فرایند احراز هویت را تکمیل کنید. مدارک و اطلاعات شما در سریع‌ترین زمان از طرف کارشناسان ما مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس به راحتی می‌توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را بدون کارمزد آغاز کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

ارز دیجیتال وی چین چیست؟

ارز دیجیتال وی چین چیست؟

وی چین(VeChain) یکی از اولین بلاکچین‌هایی است که به طور انحصاری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سطح سازمانی ساخته شد و قصد دارد به یک پلتفرم پیشرو برای عرضه اولیه کوین (ICO) و انجام تراکنش بین دستگاه‌های متصل به اینترنت اشیا (IoT) تبدیل شود. وی چین از دو ارز دیجیتال و قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. توکن VET برای ذخیره و انتقال ارزش استفاده می شود و توکن VTHO برای تامین تراکنش های قرارداد هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی چین به طور رسمی در سال 2015 تحت رهبری یک تیم مستقر در شانگهای راه اندازی شد. این بلاک چین یک سرویس (BaaS) را به مشتریان در صنایع لجستیک و مدیریت داده ارائه می‌دهد. وی چین به کسب و کارها، توانایی ردیابی حجم عظیمی از داده‌ها را می دهد.

کاربرد رمز ارز

وی چین یک ارز دیجیتال و نرم افزار است که به عنوان بخشی از بلاک چین VeChainThor کار می‌کند. محصول VeChain ToolChain با استفاده از ترکیبی از بلاک چین و برچسب‌های هوشمند، کالاها را ردیابی می‌کند. حسگرها اطلاعات را در طول چرخه عمر محصول به شبکه بلاک چین ارسال می کنند. از آنجایی که این اطلاعات در بلاک چین ذخیره می شوند، نمی توان آن‌ها را حذف یا تغییر داد. کسب و کارها و مصرف کنندگان می‌توانند اطلاعات محصول را در وی چین بررسی کنند.

وی چین کسب و کارها را به روز نگه دارد و با استفاده از قراردادهای هوشمند، امکان مالکیت و کنترل هر تعداد کالا را به کاربران می‌دهد. برای مثال، یک طراح مد می‌تواند تراشه‌های وی چین را در کیف‌های دستی خود نصب کند تا خریداران بتوانند از واقعی یا تقلبی بودن کیف‌ها اطمینان حاصل کنند. یک فروشگاه مواد غذایی می‌تواند اگر شیوع بیماری خاصی مربوط به یک محصول غذایی باشد، آن را با وی چین ردیابی کند. یک تولید کننده لوازم الکترونیکی می‌تواند فرآیند توزیع محصولات را با استفاده از وی چین دنبال کند. سازندگان خودرو می توانند داده های مربوط به خودروهای خاص را در وی چین ذخیره کنند. در صنایع دارویی نیز می‌توانند از وی چین استفاده کنند تا بفهمند آیا محصول از منابع ایمن آورده شده است یا خیر.

ویژگی‌های وی چین

ویژگی‌های اصلی که وی چین را متمایز می‌کند موارد استفاده آن برای ردیابی کالاها و داده ها است. ویژگی‌های وی چین می‌تواند توسط تولیدکنندگان برای ارزیابی فرآیند تولید تا توزیع، استفاده شود. وی چین می‌تواند برای هر کسب و کاری که نیاز به یک زنجیره مالکیت تأیید شده از طریق حمل و نقل، تولید یا سایر فرآیندها دارد، بسیار کارآمد باشد.

VeChainThor می‌تواند از ارزهای جدید و سایر قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند. ارزهای موجود در این بلاک چین از استاندارد VIP180 پیروی می‌کنند. نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، وی چین از الگوریتم اجماع متفاوتی برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده می‌کند. الگوریتم مورد استفاده در وی چین، اثبات اعتبار است. تعداد ثابتی از اعتبار سنج‌ها به نام Authority Master nodes ، مسئول تایید تراکنش‌ها هستند. هر کسی که می‌خواهد یک اعتبار سنج مسترنود باشد، باید هویت خود را افشا کند، یک مرحله شناخت مشتری (KYC) را طی کند.

هر دو توکن وی چین نقش مهمی در نحوه عملکرد این شبکه دارند. عملکرد VET این است که به عنوان یک ارزش یا به عبارت دیگر پول هوشمند عمل می‌کند. بنابراین، هرگونه تراکنش غیرمتمرکز برنامه در بلاک چین وی چین با استفاده از توکن VET انجام‌ می‌شود و عموم مردم به راحتی می‌توانند از آن برای سرمایه گذاری استفاده کنند. VTHO به عنوان هزینه اساسی استفاده از بلاک چین عمل می‌کند. نحوه پرداخت تراکنش‌های کاربران در Dappهایی است که در بلاک چین کار می کنند.

ارز دیجیتال وی چین چیست؟

آینده ارز دیجتال وی چین چگونه خواهد بود؟

وی چین همواره به تنوع و مدرن‌سازی قابلیت‌های اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. وی چین در دنیای واقعی کاربرد دارد و در حال حاضر از طریق مشارکت با ده‌ها کمپانی در حال فعالیت است. وی چین دارای یک تیم بسیار قوی است که نقش مهمی در پیشبرد اهداف این پروژه دارند. این تیم هیچ رسوایی یا کلاهبرداری تاکنون نداشته و در پروژه‌های مشکوک همکاری نکرده است.

از سوی دیگر، در حالی که برخی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال به نام‌های معروفی تبدیل شده‌اند، وی چین همچنان شهرت خاصی کسب نکرده است و در مورد آن صحبت زیادی  نمی‌شود. با توجه به مطالبی که در بخش‌های قبل به آن پرداختیم، وی چین یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها در ارز دیجیتال است. دقت داشته باشید که قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتالی، حتما تحلیل‌های لازم را از نظر فنی و بنیادی به عمل آورید.

بهترین کیف پول برای نگهداری وی چین

در انتخاب کیف پول، سعی کنید به ویژگی‌های زیر توجه داشته باشید:

سازگاری: طبیعتاً باید کیف پولی انتخاب کنید که از توکن های وی چین پشتیبانی می‌کند.

امنیت: درباره ویژگی‌های امنیتی ارائه شده کیف پول، مانند حفاظت از پین و احراز هویت دو مرحله‌ای تحقیق کنید. همچنین بهتر است بررسی کنید که آیا کیف پول تا به حال هک شده است یا هر گونه نقض امنیتی دیگری گزارش شده است یا خیر.

راحتی در استفاده: کیف پولی با رابط کاربری ساده انتخاب کنید که کار کردن با آن برای شما آسان باشد.

پشتیبانی مشتری: اگر مشکلی در تراکنش شما به وجود بیاید یا کیف پول شما خراب باشد، می توانید با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید؟ آیا آن شرکت پاسخگویی سریع و مفیدی دارند؟

اگر قصد استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری را دارید،Atomic و VechainWallet گزینه‌های مناسبی هستند. اما اگر به دنبال امنیت بیشتر برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود هستید، ledger و Trezor بهترین انتخاب‌ها هستند.

برای خریداری بهترین‌ کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانید به وبسایت ایرانیکارت مراجعه کنید.

 

معرفی ارز دیجیتال وی چین

وی چین به عنوان یکی از پرپتانسیل‌ترین ارزهای دیجیتال دارای ویژگی‌های زیر است

  • کارایی در ردیابی داده‌ها
  • انتقالات مالی آسان به سراسر دنیا
  • امنیت در شبکه
  • الگوریتم اثبات اعتبار
  • دارای بلاکچین مستقل

نحوه خرید و فروش رمز ارز گس gas در پنل ایرانیکارت

اولین قدم رو برای سرمایه‌گذاری بردار!

چطوری از ایرانیکارت وی چین بخریم؟

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و احراز هویت شو و اولین معامله ارز دیجیتال خودت رو انجام بده

ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول خرید و فروش وی چین

بلاکچین وی چین از الگوریتم اثبات اعتبار برای ایمن سازی و انجام تراکنشات شبکه استفاده می‌کند.

تصمیم گیری در این مورد بسیار شخصی است و بستگی به استراتژی معاملاتی سرمایه گذار است. امیدوار هستیم که مطالب این صفحه در روند تحقیقات شما درباره ارز دیجیتال وی چین موثر بوده باشد.

شما می‌توانید از طریق صرافی ایرانیکارت، بدون پرداخت کارمزد وی چین بخرید.

حداقل میزان خرید وی چین در صرافی ایرانیکارت 11 دلار است.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟