قیمت کاردانو به دلار

0.6032 -11.48%

قیمت کاردانو به تومان

37,337 تومان
نماد ADA
رتبه بازار #8
معاملات روزانه 941,207,963
ارزش بازار کاردانو 21,452,546,743.98
تغییرات 1 روزه -11.48%
کوین در گردش 35,565,307,619.82 (79%)
بالاترین قیمت دیروز 43,108 تومان
پایین‌ترین قیمت دیروز 39,945 تومان
سهم بازار
کارمزد ثابت بر خلاف سایر صرافی ها، کارمزد برای خرید و فروش هر میزان رمزارز، بسته به حجم معامله بین ۰.۲۹ تا ۰.۳۹ درصد است.

تغییرات قیمت کاردانو

یک ساعت یک روز یک هفته یک ماه دو ماه سه ماه
-3.20% -11.48% -18.67% -4.89% 20.72% 2.14%

معرفی ارز دیجیتال کاردانو

خرید کاردانو از صرافی ایرانیکارت

شما با عضویت در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت و تبدیل شدن به کاربر ارزشمند ایرانیکارت، می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خرید یا فروش ثبت کنید.

لازم به ذکر است که کلیه تراکنش‌ها در صرافی ایرانیکارتبا کمترین کارمزد انجام می‌شود. فرایند خرید کاردانو با نماد ADA از ایرانیکارت به صورت زیر خلاصه می شود:

۱- در ایرانیکارت یک حساب کاربری بسازید

۲- فرایند احراز هویت خود را به اتمام برسانید

۳- از طریق مراجعه به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال رمزارز کاردانو را انتخاب کنید.

۴- میزان ریالی که قصد خرید ADA دارید را وارد کرده و پس از پرداخت، رمز ارز به کیف پول شما واریز می شود

کاردانو با هدف برطرف کردن مشکلات بلاکچین‌های قبلی مانند بیت کوین و اتریوم روی کار آمد. افزایش سرعت و کاهش هزینه در انجام تراکنشات از چشم اندازهای اصلی کاردانو هستند.

فرآیند فروش کاردانو با نماد ADA به ایرانیکارت نیز همانند خرید آن نیازمند داشتن حساب کاربری احراز هویت شده است. بنابراین اگر قصد فروش کاردانو به ایرانیکارت را داشته و از قبل حساب کاربری ندارید؛ اطلاعات خود را تکمیل کنید تا بتوانید درخواست را در ایرانیکارت ثبت کنید. به صورت کلی فرایند فروش ADA به ایرانیکارت به صورت زیر است.

۱- در ایرانیکارت یک حساب کاربری بسازید

۲- فرایند احراز هویت خود را به اتمام برسانید

۳- از طریق مراجعه به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال رمزارز کاردانو را انتخاب کنید.

۴- میزان ADA که قصد فروش آن را دارید وارد کنید، آدرس کیف پول ایرانیکارت را وارد کرده و پس از تایید انتقال، میزان ریالی آن به حساب ریالی شما واریز خواهد شد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت امکان معامله کاردانو و بیش از ۶۰۰ رمزارز دیگر را برای کاربران فراهم آورده است. از ویژگی های صرافی ایرانیکارت که می توایند برای خرید و فروش کاردانو آن را انتخاب کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رابط کاربری آسان جهت معامله
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کمترین کارمزد
  • پشتیبانی بیش از ۶۰۰ کوین و توکن
  • تحلیل روزانه کوین های پربازدید توسط تحلیل گران برتر

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیانگذار اصلی کاردانو و هم چنین یکی از بنیانگذاران اصلی اتریوم است. هدف از ایجاد بستر کاردانو اینطور مطرح می شود:

هدف ساخت یک پروژه نسل سوم از بلاکچین است که از فناوری پیشرفته تری نسبت به بلاکچین های نسل اول (بیت کوین) و نسل دوم (اتریوم) بهره می برد. همین ایده باعث شد تا در سال ۲۰۱۴ کاردانو به دنیای ارز دیجیتال معرفی و مورد استقبال قرار گیرد.

ارزهای دیجیتال ترند

Operon Origins
ORO
137.52%
0.00345
NULS
NULS
81.99%
0.6604
ADreward
AD
54.29%
0.00003708
Moonie NFT
MNY
49.38%
0.000002021
SpookySwap
BOO
33.69%
2.97
Terran Coin
TRR
26.65%
0.0231
MANTRA
OM
26.05%
0.8156
ClassZZ
CZZ
23.28%
0.00922

خرید کاردانو از صرافی ایرانیکارت

چنانچه می‌خواهید با استفاده از ریال و به صورت مستقیم کاردانو خریداری کنید بهتر است از پلتفرم ایرانیکارت استفاده کنید. خرید کاردانو در صرافی‌های خارجی توصیه نمی‌شود زیرا علاوه بر هزینه‌های بیشتر، ریسک بالایی نیز دارد که ممکن است موجب از دست رفتن سرمایه شما شود.

بنابراین در ایرانیکارت یک حساب کاربری بسازید و آن را با اطلاعات شناسایی خود تایید کنید. پس از تایید، شما می‌توانید خرید و فروش کاردانو را آغاز کنید. در صورتی که به مشاوره رایگان نیاز دارید با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

خرید کاردانو از صرافی ایرانیکارت
مراحل خرید کاردانو از صرافی ایرانیکارت

کارمزد خرید و فروش کاردانو

اکثر پلتفرم‌های ارز دیجیتال هنگام خرید و فروش کاردانو یا سایر رمز ارزها، علاوه بر کارمزد شبکه که قابل تغییر نیست از شما یک کارمزد دیگر مبنی بر کارمزد پلتفرم نیز دریافت می‌کنند. این موضوع باعث اضافه شدن هزینه تراکنش شما می‌شود. در حالی که در ایرانیکارت کمترین کارمزد ممکن جهت خرید و فروش کاردانو، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید دوج کوین، خرید شیبا، خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال از شما دریافت می کند. این موضوع تا حد زیادی هزینه‌های تراکنش شما را کاهش می‌دهد.

فروش کاردانو در صرافی ایرانیکارت
مراحل فروش کاردانو در صرافی ایرانیکارت

 

ارز دیجیتال کاردانو چیست؟

کاردانو یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار بوده که یک بلاک چین انعطاف‌پذیر، پایدار و مقیاس‌پذیر برای اجرای قراردادهای هوشمند است. کاردانو امکان توسعه طیف گسترده‌ای از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز، توکن‌های رمزنگاری جدید و بازی‌ها را فراهم می‌کند. همچنین امنیت و پایداری قوی را برای توسعه برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (DApps)، سیستم‌ها و جوامع فراهم می‌کند. ADA توکن بومی کاردانو است. برخی گمان می‌کنند که این پروژه یک روش پرداخت جایگزین برای بیت کوین خواهد بود. با این حال، ADA بیشتر با اتریوم رقیب است زیرا به دنبال ایجاد یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز مقیاس‌پذیرتر می‌باشد. از نظر سرعت، کاردانو توانایی انجام ۲۵۷ تراکنش در ثانیه را دارد که بسیار بیشتر از بیت کوین و اتریوم است همین علت باعث می شود خرید کاردانو یک سرمایه گذاری درست به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه: کاردانو چیست

آیا کاردانو قابل استخراج است؟

کاردانو یک شبکه اثبات سهام است و شما نمی‌توانید ADA را استخراج کنید.

چه تعداد کاردانو وجود دارد؟

توکن ADA دارای محدودیت عرضه ثابت است و تنها ۴۵ میلیارد واحد می‌توانند در طول عمر کاردانو وجود داشته باشند.

آیا کاردانو توکن سوزی دارد؟

در حال حاضر خیر. با این حال تیم توسعه دهنده آن اعلام کرده که در حال کار بر روی مکانیزم سوزاندن توکن هستند.

امنیت شبکه کاردانو چگونه است؟

یکی از مهم ترین علت هایی که خرید کاردانو را توجیه می‌کند، استفاده از یک پروتکل امنیتی به نام اروبروس است. پروتوکل Ouroboros دارای امنیت بالایی در مقابل مهاجمان و هکرها است. این امنیت تا زمانی که 51 درصد سهام‌ها در اختیار تایید‌کنندگان صادق باشد، کاملا امن خواهد بود. این تاییدکننده‌ها گاها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند که همین امر امنیت را بالاتر ‌می‌برد.

آپدیت جدید کاردانو

علاقه توسعه دهندگان برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز DApps در بلاکچین کاردانو حدود ۱۰ برابر شده است. کاردانو نیز برای بهبود سرعت تراکنش‌ها و افزایش مقیاس‌پذیری شبکه بلاکچین خود، ارتقای هاردفورک Vasil را انجام داد. این ارتقا به عنوان دومین رویداد بزرگ ارز دیجیتال (بعد از مرج اتریوم) از لحاظ اهمیت شناخته می‌شود. طی این به روز رسانی، شبکه بلاکچین کاردانو ظرفیت و سرعت پردازش تراکتش‌های خود را افزایش داد. همچنین با تقویت قراردادهای هوشمند، تجربه توسعه دهندگان را بهتر و کارمزد تراکنش کاربران را کمتر کرد. به گفته کارشناسان کاردانو کاملا در مسیر تحقق قاتل اتریوم شدن است!

کاردانو برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

Cardano ثابت کرده است که یکی از فعال‌ترین و شلوغ‌ترین دارایی‌های دیجیتال در جهان رمزنگاری در سال گذشته است. با در نظر گرفتن این موضوع، عاقلانه است که بگوییم ADA یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری است که ارزش بررسی دارد. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کنند کاردانو آینده درخشانی در سال ۲۰۲۲ خواهد داشت.

چه چیزی کاردانو را منحصربه‌فرد می‌کند؟

کاردانو نسبت به رقبای خود در بازار ارز های دیجیتال نقاط قوت بسیاری دارد که خرید کاردانو را توجیه می کند، در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

  • یکی از دلایل ساخت کاردانو افزایش مقیاس پذیری بود که در حال حاضر می‌تواند بیش از 250 تراکنش را در ثانیه پردازش کند که نسبت به اتریوم که 15 تراکنش را پردازش می‌کند، بسیار مطلوب‌تر است.
  • به دلیل مقیاس پذیری بالا، کارمزدهای کاردانو نیز بسیار کم است. به اینصورت که کارمزد آن برای هر تراکنش 01 ADA بوده یعنی کمتر از چند سنت در حالی که کارمزد اتریوم برابر 15 دلار است.
  • کاردانو یکی از غیرمتمرکزترین ارزهای دیجیتال است چون همه افراد می‌توانند یک تایید کننده در شبکه ADA باشند و در حال حاضر بیش از 1500 تاییدکننده دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کاردانو خاصیت استیکینگ آن است که هر هولدری می‌تواند از طریق استیکینگ درآمد کسب کند.

آینده کاردانو

بر اساس تاریخچه قیمت، کاردانو یک سرمایه‌گذاری عالی بوده است. این دارایی دیجیتال در سال ۲۰۲۱ با تبلیغات فراوان مواجه شد و بسیاری از طرفداران آن را به عنوان قاتل اتریوم ستایش می‌کنند.

خرید و فروش کاردانو ADA

چه کیف پولی کاردانو را پشتیبانی می‌کند؟

با توجه به اینکه کاردانو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار است کیف پول‌های بسیاری از جمله کیف پول‌های سخت افزاری، نرم افزاری و آنلاین از آن پشتیبانی می‌کنند. ذکر این نکته ضروریست که برای نگهداری ارز کاردانو خود بهتر است که از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر یا ترزور و… استفاده کنید چرا که امنیت سرمایه شما را تامین می‌کنند. حتی اگر به دسترسی مداوم به کیف پول خود نیاز دارید بهتر است مبالغ کم را در کیف پول نرم افزاری رسمی کاردانو (Daedalus) و بقیه سرمایه خود را در ولت‌های سخت افزاری نگهداری کنید.

ویژگی‌‌های رمز ارز کاردانو

کاردانو به عنوان یکی از محبوب و برترین ارزهای دیجیتال موجود دارای ویژگی های زیر است

  • عرضه محدود کوین
  • نقل و انتقال سریع
  • یکی از غیر متمرکز ترین پلتفرم های ارز دیجیتال
  • طراحی شده برای گسترش اپلیکیشن های غیر متمرکز (Dapps)
  • استفاده از پروتکل اثبات سهام

خرید کاردانو

اولین قدم رو برای سرمایه‌گذاری بردار!

چطوری از ایرانیکارت ارز کاردانو بخریم؟

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و احراز هویت شو و اولین معامله ارز دیجیتال خودت رو انجام بده

ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول خرید و فروش کاردانو

Cardano در سال ۲۰۱۵ توسط چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران اتریوم تاسیس شد. توسعه این پروژه توسط بنیاد کاردانو مستقر در زوگ سوئیس نظارت می‌شود.

کاردانو یکی از محبوب‌ترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است. کاردانو یک کوین است چرا که بلاک چین اختصاصی خود را دارد.

کاردانو بر اساس پروتکل اجماع اثبات سهام Ouroboros اجرا می‌شود.

تراست ولت از کاردانو به صورت bep2 و bep20 پشتیبانی می‌کند. بهتر است کاردانو را در کیف پول رسمی آن و در بلاکچین اصلی نگهداری کنید.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
Cardano
5 از 1 رای ثبت شده