قیمت یرن فایننس به دلار

8,953.08 1.21%

قیمت یرن فایننس به تومان

555,538,537 تومان
نماد YFI
رتبه بازار #258
معاملات روزانه 40,456,824
ارزش بازار یرن فایننس 297,912,366.01
تغییرات 1 روزه 1.21%
کوین در گردش 33,274.85 (91%)
بالاترین قیمت دیروز 575,398,364 تومان
پایین‌ترین قیمت دیروز 542,867,734 تومان
سهم بازار
کارمزد ثابت بر خلاف سایر صرافی ها، کارمزد برای خرید و فروش هر میزان رمزارز، بسته به حجم معامله بین ۰.۲۹ تا ۰.۳۹ درصد است.

تغییرات قیمت یرن فایننس

یک ساعت یک روز یک هفته یک ماه دو ماه سه ماه
0.12% 1.21% -1.77% 6.63% 23.27% 9.47%

معرفی ارز دیجیتال یرن فایننس

دیفای چیست؟

امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) یک فناوری مالی نوظهور است که بر اساس دفتر کل توزیع شده ایمن مانند ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. دیفای DeFi هزینه‌هایی را که بانک‌ها و سایر شرکت‌های مالی برای استفاده از خدمات خود دریافت می‌کنند، حذف می‌کند. افراد پول را در یک کیف پول دیجیتال امن نگهداری می‌کنند، می‌توانند در عرض چند دقیقه پول را انتقال دهند و هر کسی که به اینترنت متصل است می‌تواند از DeFi استفاده کند.

از یرن فایننس می‌توان برای کسب درآمد نیز استفاده کرد به این صورت که شما می‌توانید استخرهای نقدینگی را با توکن‌های پشتیبانی شده تامین کنید. سپس خود پلتفرم بهترین بازدهی را برا شما اراده می‌دهد. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است DAI را به استخر Earn yDAI ارسال کند. سیستم به طور خودکار DAI را در یکی از سه پروتکل وام دهی در بلاک چین اتریوم واریز می‌کند. به این ترتیب، کاربر بهینه‌ترین بهره را از نقدینگی که در DAI ارائه می‌کند، به دست می‌آورد.

یکی از دلایل بالا بودن قیمت یرن فایننس این است که تنها ۳۶۰۰۰ توکن YFI در گردش است. در نتیجه تقاضا بیشتر از عرضه است که باعث بالا رفتن قیمت می‌شود.

ارزهای دیجیتال ترند

SOMESING
SSX
751.34%
0.0132
Emercoin
EMC
امر کوین
692.43%
0.5832
BitTorrent
BTTOLD
بیت تورنت
112.60%
0.0002258
SugarBounce
TIP
88.45%
0.00929
Rapids
RPD
60.47%
0.00283
KlimaDAO
KLIMA
59.85%
4.09
BLACKHOLE PROTOCOL
BLACK
59.54%
0.0001326
Rainbow Token
RBW
55.97%
0.0498

قیمت رمز ارز یرن فایننس به دلار و تومان

در صفحه خرید و فروش ارز یرن فایننس، نمودار و ابزاری برای مشاهده قیمت لحظه‌ای رمزارز یرن فایننس به دلار و تومان قرار داده شده است. کاربران با استفاده از نمودار می‌توانند تاریخچه قیمتی یرن فایننس را نیز مشاهده کنند.

خرید ارز یرن فایننس از صرافی ایرانیکارت

یرن فایننس فرصت‌های زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند تا درآمد خود را افزایش دهند. کل این شبکه کاربر پسند و سودآور است. بنابراین، اگر هنوز استفاده از این پروتکل را شروع نکرده اید، اکنون زمان مناسبی است که با خرید ارز یرن فایننس از صرافی ایرانیکارت، در این شبکه سرمایه‌گذاری کنید. برای خرید ارز یرن فایننس در ایرانیکارت به یک حساب کاربری نیاز دارید که باید با استفاده از مدارک شناسایی خود آن را تایید کنید. کل این پروسه در چند دقیقه قابل انجام است و شما پس از آن می‌توانید سفارش خرید یا فروش ارز یرن فایننس را در ایرانیکارت ثبت کنید.

ارز یرن فایننس چیست؟

ارز یرن فایننس چیست؟

یرن فایننس مجموعه‌ای از پروتکل‌های مبتنی بر اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سود ارزهای دیجیتال خود را از طریق وام دادن و تجارت به حداکثر برسانند. در واقع این پروتکل یکی از راه‌حل‌های امور مالی غیرمتمرکز دیفای است که بدون واسطه مالی مانند بانک عمل می‌کند و یک ساختار پاداش خودکار با استفاده از YFI توکن بومی خود، ایجاد کرده است.

هدف یرن فایننس ساده کردن دسترسی به فضای دیفای برای سرمایه‌گذارانی است که که می‌خواهند به استخرهای نقدینگی پول واریز کرده و سود کسب کنند.

تاریخچه ارز دیجیتال یرن فایننس

یرن فایننس توسط Andre Cronje در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد. قابل ذکر است که کرونج هیچ بودجه‌ای برای این پروتکل دریافت نکرد هیچ توکنی را نیز برای خود رزرو نکرد. این باعث می‌شود که یرن فایننس با اکثر پروژه‌های دیفای متفاوت باشد. سپس در جولای ۲۰۲۰، پلتفرم یرن فایننس ارز دیجیتال بومی خود، YFI را راه اندازی کرد.

ویژگی‌های رمز ارز یرن فایننس

بسیاری از ویژگی‌های یرن فایننس وجود دارد که باید با آن‌ها آشنا باشید تا بدانید با استفاده از این پروتکل چه چیزی به دست می‌آورید. توسعه‌دهندگان به افزودن قابلیت‌های جدید به پروژه ادامه می‌دهند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهند. برخی از ویژگی‌های اصلی این پروتکل عبارتند از:

  • ytrade.finance

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا استیبل کوین‌ها را با اهرم ۱۰۰۰ برابر long و short کنند.

  • yliquidate.Finance

این ویژگی به وام دهی اشاره می‌کند. هدف از این نوع، وام‌های سریع و کارآمد است.

  • yswap.exchange

این ویژگی به عنوان یک منبع عمل می‌کند که کاربران می‌توانند دارایی خود را بین پروتکل‌های مختلف دیفای منتقل کنند.

  • iborrow.finance

این ویژگی با کمک پلتفرم Aave، وام را در پروتکل‌های دیگر توکن می‌کند. پس از توکن شدن، این وام می‌تواند در پروتکل‌های دیفای دیگر استفاده شود. به این ترتیب، یرن فایننس جریان‌های نقدینگی جدیدی را برای صنعت ایجاد می‌کند.

  • YFI Token

توکن حاکمیتی پروتکل است و تقریباً تمام فرآیندهایی را که در برن فایننس انجام می‌شوند، تسهیل می‌کند. عرضه کل این توکن تنها ۳۰۰۰۰ واحد است.

استخراج یرن فایننس

پروتکل yearn.finance قابل استخراج نیست. به این دلیل که توکن YFI یک توکن ERC-20 است و از آنجایی که بلاک چین خود را ندارد، استخراج آن امکان‌پذیر نیست. بنابراین هر کسی که قصد به دست آوردن توکن یرن فایننس را دارد، باید یا برای کسب درآمد معامله کند یا نقدینگی را برای یک استخر نقدینگی یرن فایننس فراهم کند.

آینده ارز یرن فایننس

آینده ارز یرن فایننس

یرن فایننس و مجموعه محصولات مالی غیرمتمرکز آن برای هرکسی که مایل به کسب درآمد غیرفعال از طریق سرمایه دیجیتالی خود، بدون نیاز به واسطه است، بسیار مناسب خواهد بود. ارز یرن فایننس سرمایه‌گذاری جذابی است، چرا که صنعت دیفای و به ویژه یرن فایننس، به رشد خود ادامه می‌دهد و کاربران بیشتری را که علاقه‌مند به کسب درآمد غیرفعال ارز رمزارزهای خود هستند، درگیر می‌کند.

آیا یرن فایننس برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

بله یرن فایننس یک گزینه سرمایه‌گذاری خوب در بازار ارزهای دیجیتال است. زیرا یرن فایننس بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد درآمدهای خود را از طریق دارایی‌های دیجیتال بهینه کنند. با یک نقشه راه و چشم‌انداز خوب، YFI قرار است تغییرات اساسی در کل دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. از آنجایی که یرن فایننس یکی از محبوب‌ترین پروتکل‌ها در سراسر فضای دیفای است، بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال دیفای سرمایه‌گذاری خوبی است. علی رغم همه فراز و نشیب‌ها در عملکرد قیمتی این ارز، تحلیلگران فکر می‌کنند که قیمت یرن فایننس می‌تواند در بلندمدت بیشتر رشد کند.

کیف پول‌های یرن فایننس

YFI یک توکن ERC-20 است، بنابراین از هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می‌کند می‌توان برای ذخیره و نگهداری آن استفاده کرد. نوع انتخابی شما (نرم افزاری یا سخت افزاری) بسته به مقدار سرمایه و هدفی که دارید مشخص می‌شود.

کیف پول‌های سخت افزاری مانند Ledger یا Trezor که از طریق ایرانیکارت نیز قابل سفارش و خرید هستند، امن‌ترین گزینه را با ذخیره‌سازی و پشتیبان گیری آفلاین ارائه می‌دهند. از کیف پول‌های نرم افزاری می‌توان در موبایل یا رایانه خود استفاده کرد. کیف پول‌های نرم‌افزاری برای انجام تراکنش‌ها راحت‌تر هستند اما امنیت کمتری نسبت به موارد سخت‌افزاری دارند. بنابراین برای افرادی که امنیت مهم‌ترین مسئله است، بهترین انتخاب کیف پول سخت افزاری است.

ویژگی‌‌های رمز ارز یرن فایننس

ارز دیجیتال یرن فایننس yearn finance راهی بسیار ایمن و ارزان برای مدیریت پرداخت ها است.

  • دریافت کمترین کارمزدها
  • حفاظت در برابر کلاهبرداری
  • پرداخت های سریع بین المللی
  • توافق با PCI الزامی نیست
  • چند امضایی بودن
  • شفافیت در حسابداری


اولین قدم رو برای سرمایه‌گذاری بردار!

چطوری از ایرانیکارت ارز دیجیتال بخریم؟

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و احراز هویت شو و اولین معامله ارز دیجیتال خودت رو انجام بده

ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول خرید و فروش یرن فایننس

خیر اما می‌توان با شرکت در استخرهای نقدینگی توکن yfi به دست آورد.

پاسخ به این سوال را از مراجع دولتی جستجو کنید.

ایرانیکارت از خرید و فروش ارز یرن فایننس، بدون نیاز به پرداخت کارمزد پلتفرم، پشتیبانی می‌کند.

برای نگهداری یرن فایننس پس از خرید باید از کیف پول ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

بله شما می توانید ارزهای دیجیتال مختلفی را از ایرانیکارت تهیه کنید.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟