حساب های بین المللی

فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)

فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)

همانطور که حتما می دانید، پی پال به عنوان یکی از امن ترین کیف پول های الکترونیکی شناخته می شود. چرا که یکی از قابلیت های آن، امکان فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA) است! با فعال سازی این قابلیت، حتی در صورتی که حساب پی پل شما هک شود، امکان دسترسی به موجود حساب شما وجود نخواهد داشت. اگر شما هم یکی از کاربران PayPal هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا شیوه فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای paypal را به شما عزیزان آموزش دهیم.

فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال چگونه کار می کند؟

قبل از این که نحوه قعال سازی این قابلیت PayPal را به شما آموزش دهیم، لازم است که توضیحات مختصری از نحوه عملکرد این قابلیت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که از اسم این ویژگی مشخص است، شما در صورت فعال کردن آن، تنها زمانی می توانید وارد حسابتان شوید که دو مرحله از احراز هویت را طی کنید. مرحله اول که مربوط به وارد کردن آدرس ایمیل و رمزی است که انتخاب کرده اید. مرحله دوم نیز مربوط به کد فعال سازی است که از 2 طریق برای شما ارسال می شود. یکی از طریق پیام کوتاه و دیگری از طریق برنامه تأیید هویت.

در میان این دو روش امکان استفاده از پیام کوتاه برای کاربرانی که در ایران زندگی می کنند وجود ندارد. چرا که کشور ایران یکی از کشورهایی است که مورد تحریم کمپانی پی پل قرار گرفته است. هرچند که امنیت این روش به نسبت برنامه تأیید هویت کمتر است. چرا که دسترسی به پیام های کوتاه شما برای هکرها تا حدی وجود دارد! پس به دلیل وجود تحریم ها چندان هم ناراحت نباشید چرا که قابلیت مهمی را از دست نداده اید!

بیشتر بخوانید:

پس در ادامه روش فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال با استفاده از برنامه تایید هویت را به شما آموزش می دهیم.

آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال

همانطور که گفته شد شما برای فعال سازی این قابلیت باید از یکی از برنامه های تایید هویت استفاده کنید. در حال حاضر PayPal از برنامه های مختلفی جهت انجام این کار استفاده می کنید که برخی از آنها عبارت هستند از:

  • Google Authenticator
  • Microsoft Authenticator
  • Authy
  • Duo Mobile
  • Authenticator

فرقی نمی کند که شما از کدام یک از این ابزار استفاده می کنید، یکی از آنها را انتخاب کرده و فعال سازی تایید دو مرحله ای paypal را شروع کنید.

  • از سمت راست صفحه، بالا، گزینه تنظیمات را با علامت چرخ دنده انتخاب کنید. در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه security را انتخاب کنید. و سپس گزینه “2-step verification” را انتخاب کنید.

فعال سازی تایید دو مرحله ای paypalفعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)

  • در مرحله بعد باید از میان روشی که برای فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال پیشنهاد می دهد، گزینه دوم را انتخاب کنید.

فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)

  • در مرحله بعد کد QR برای شما نمایش داده می شود. با استفاده از برنامه ای که روی تلفن همراه خود نصب کرده اید، کد را اسکن نمایید. و یا به صورت دستی کد داده شده را وارد نمایید.

فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)

توجه: بهتر است که برای حفظ مسائل امنیتی از کدی که به شما داده شده است، یک کپی داشته باشید. تا برای بازگرداندن بک آپ بتوانید از آن استفاده کنید.

  • در مرحله بعد یک کد 6 رقمی در برنامه تایید هویت نمایش داده می شود که باید آن را وارد نمایید تا قابلیت برای شما فعال شود.

همراهان گرامی، توجه داشته باشید که فعال سازی تایید دو مرحله ای paypal تنها در صورتی قابل استفاده است که حساب PayPal شما وریفای شده باشد. پس اگر به دنبال روشی جهت افتتاح حساب پی پل وریفای شده هستید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 03132112 تماس بگیرید.

فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)
همانطور که حتما می دانید، پی پال به عنوان یکی از امن ترین کیف پول های الکترونیکی شناخته می شود. چرا که یکی از قابلیت های آن، امکان فعال سازی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با سلام
    من از پی پال با وی پی ان ثابت و مشخصات اتریش استفاده میکنم اگر بخوام ورود دو مرحله ای رو با اپلیکیشن فعال کنم باید ای پی موبایل بنده هم هنگام استفاده از اپلیکیشن مربوط به اتریش باشه یا خیر ؟
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند با توجه به حساسیت های پیپال نسبت به ای پی برای این امر استفاده از ای پی ثابت پیشنهاد می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...