دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

چگونه در سایت فریلنسری Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت اول

چگونه در سایت فریلنسری Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت اول

همانطور که در مقاله معرفی سایت های دورکاری خارجی بیان کردیم، وب سایت فریلنسری Upwork یکی از بهترین سایت های فریلنسر خارجی است که ثبت نام در آن کار مشکلی است! یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد کسب درآمد دلاری از این وب سایت را دارند، این است که چگونه بعد از ساخت اکانت، تاییدیه ای از این کمپانی دریافت کرده و مشغول به کار شوند! اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در این مقاله همراه ما باشید، تا روش هایی مختلف انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

در حال حاضر به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ایران وجود دارد، ثبت نام در سایت فریلنسری Upwork و وریفای کردن آن تقریبا کار مشکلی است. چرا که بسیاری از افراد با تکنیک های ثبت نام در این سایت آشنایی نداشته و اکانتشان نه تنها تایید نشده بلکه از سوی این سایت رد نیز می شود!

دلایل رد شدن ثبت نام در سایت فریلنسری Upwork چیست؟

اولین سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که چرا درخواست ثبت نام Upwork با موفقیت انجام نشده و توسط این کمپانی رد می شود! همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های دورکاری در نظر گرفته می شود چرا که همیشه بهترین ها را در اختیار کارفرما و کارجو قرار می دهد! بنابراین در صورتی که این کمپانی احساس کند شما به ارزش های این موسسه چیزی اضافه نمی کنید، قطعا درخواست شما را رد خواهد کرد! در بسیاری از موارد، این اتفاق به این دلیل می افتد که فریلنسرها با تکنیک هایی که موجب ساخت اکانت حرفه ای می شوند، آشنایی نداشته و اشتباهات ریز و کوچکی انجام می دهند که منجر به رد شدن درخواستشان می شود! پس اگر شما نمی خواهید جزء این دسته از افراد باشید، در ادامه همراه ما باشید!

مهمترین نکاتی که برای گرفتن تاییدیه از سایت فریلنسری Upwork باید بدانید

استفاده از ایمیل آدرس حرفه ای

یکی از ساده ترین مواردی که برای این سایت می تواند نشانی از حرفه ای نبودن شما باشد، استفاده از آدرس های رایگان ایمیل مانند @gmail.com و @hotmail.com است. در صورتی که شما قصد دارید به صورت حرفه ای شروع به کار کنید، بهتر است که یک وب سایت و یا یک بلاگ شخصی داشته باشید تا با استفاده از آن نیز یک یک ایمیل شخصی با آدرس @yourdomain.com داشته باشید! پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را از حالت عادی به حالت حرفه ای تغییر دهید!

ثبت نام  Upwork

تعیین عنوان شغلی

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که فریلنسرها هنگام ثبت نام Upwork انجام می دهند؛ انتخاب نام عنوان شغلی مد نظرشان است! به خطر داشته باشید که پیدا کردن کار در دنیای مجازی با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد. به طور کلی در سایت های دورکاری خارجی نباید تنها یک کلمه را به عنوان شغل مد نظر خود وارد نمایید. بلکه باید با استفاده از یک عبارت کوتاه چند کلمه ای، تخصص و زمینه علاقه مندیتان را نشان دهید.

پر کردن بخش Overview

این بخش یکی از بخش های اصلی فرم ثبت نام Upwork است که بسیاری از افراد از آن غافل می شوند! در این بخش شما می توانید به اندازه 500 کاراکتر در مورد خود و قابلیت هایی که دارید به صورت جزئی توضیح دهید. جالب است بدانید که اضافه کردن یک ویدئو در رابطه با خدماتی که ارائه می دهید، یکی از تاثیر گذار ترین مواردی است که موجب قبول شدن درخواست شما می شود.

تعیین دسته بندی و مهارت ها

یکی دیگر از بخش های مهمی که هنگام ثبت نام در سایت فریلنسری Upwork باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب دسته بندی هایی است که مرتبط با حوزه فعالیت و کاری شما هستند. خوشبختانه در این بخش محدودیتی نداشته و می توانید 10 دسته مرتبط با کارتان انتخاب کنید. بنابراین دسته هایی را انتخاب کنید که در بازاریابی و پیدا کردن کار به شما کمک کرده و کارفرما را راحت تر به شما می رساند!

مسئله بعدی در همین بخش، انتخاب مهارت هایی است که شما در آنها تخصص دارید. اولین گزینه مهارتی را انتخاب کنید که در آن بهتر از باقی موارد عمل کرده و سپس 9 مورد دیگر نیز به عنوان مهارت هایتان وارد نمایید. به خاطر داشته باشید که هرچه که مهارت های مرتبط به هم را انتخاب کنید، شانس شما برای پذیرفته شدن نیز بیشتر خواهد شد.

کسب درآمد دلاری

اضافه کردن نمونه کار

اضافه کردن نمونه کارهایی که در گذشته انجام داده اید به همراه شرح مختصر و مفیدی از پروژه انجام شده، می تواند در افزایش اعتبار شما نزد این سایت، تاثیر زیادی داشته باشد. پس بهتر است که سر صبر و حوصله، تمام پروژه هایی که تا کنون با موفقیت به پایان رسانده اید را در این قسمت وارد کنید.

اضافه کردن گواهینامه های آموزشی

برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، شرکت در دوره های آموزشی بین المللی که توسط سایت های معتبری مانند Coursera ، edx ، Lynda و … غیر ممکن نیست. احتمالا می دانید که گواهینامه هایی که توسط این سایت ها ارائه می شوند، در سطح بین المللی معتبر بوده به گونه ای که بسیاری از افراد از آنها برای اخذ پذیرش در دانشگاه های مختلف استفاده می کنند. پس اگر در هر یک از این دوره ها شرکت کرده و مدرک دریافت کرده اید، حتما آنها را در این بخش وارد نمایید.

در قسمت دوم از همین مقاله، نکات بیشتری برای ثبت نام در سایت فریلنسری Upwork در اختیار شما قرار می دهیم. همراه ما باشید … (ادامه دارد)

چگونه در سایت فریلنسری Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت اول
همانطور که در مقاله معرفی سایت های دورکاری خارجی بیان کردیم، وب سایت فریلنسری Upwork یکی از بهترین سایت های فریلنسر خارجی است که ثبت نام در آن کار مشکلی...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر
    معذرت میخوام سوالم خیلی وسواسیه ولی برا محکم کاری مجبورم بپرسم, سوالم اینه که برای ثبت نام تو سایت های کسب درامد خارجی مثل paidera.com (سایت نظرسنجی) که پرداخت هاشو فقط با Paypal انجام میده, جیمیلی(gmail) که باهاش تو سایت ثبت نام میکنیم چون با شماره ایران ساخته و تایید شده مشکلی برامون پیش نمیاره؟ ینی نیازی نیست که جیمیلمون رو هم با شماره مجازی کشور های دیگه بسازیم بعد با اون وارد شیم؟؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      برای پاسخ به این سوالتون پیشنهاد می کنیم با دفتر اصفهان بخش پی پال تماس بگیرید و راهنمایی کامل بگیرید. یا اینکه در سایت ثبت نام کنید و تیکت بزنید تا کارشناس مربوط به شما پاسخ دقیق ارائه دهند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ممنون از مقاله خوبتون
    در بخش ادرس و نام کشور ایران وجود نداره . باید چی انتخاب کنیم ؟ ایا انتخاب سایر کشورها مشکل ساز میشه در اینده؟ چند صفحه بعد ادرسو بصورت کامل میخواد .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، مشکل ساز میشود و مراحل احراز هویت توسط شرکت هایی با این خدمات باید صورت بگیرد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • لطفاً در سایت ثبت نام کرده و در پنل کاربری خود از طریق ارسال تیکت سوال خود را مطرح کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...