حساب های بین المللی

لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی

لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی

زمانی که صحبت از کیف پول الکترونیکی می شود، PerfectMoney یکی از گزینه هایی است که به ذهن می رسد. اما آیا استفاده از این کیف پول برای شما بهترین انتخاب است؟ آیا می دانید که با پرفکت مانی از کدام سایت های خارجی می توان خرید کرد ؟ با توجه به اینکه هدف شما از ایجاد حساب پرفکت مانی ، پرداخت ارزی در سایت های مختلف است، در این مقاله با معرفی لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی همراه ما باشید.

معرفی شبکه پرداخت آنلاین پرفکت مانی

قبل از اینکه به معرفی لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی بپردازیم، بهتر است که مختصری در مورد این کیف پول و مزایا و معایب آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

در میان انواع کیف پول الکترونیکی که در سطح جهان وجود دارد، مانند پی پال ، وب مانی و … PerfectMoney نیز به عنوان یکی از کیف پول هایی شناخته می شود که در میان ایرانیان بسیار محبوب است. چرا که بر خلاف کمپانی پی پال و مشابه با سیستم پرداخت وب مانی ، کشور ایران را تحریم نکرده است. و به این ترتیب امکان ایجاد حساب و استفاده از پرفکت مانی را به سادگی در ایران فراهم کرده است.

این شبکه پرداخت را تا حد زیادی می توان مشابه با وب مانی در نظر گرفت، با این تفاوت که به اندازه وب مانی در سطح جهان مقبولیت ندارد. چرا که این کمپانی اجازه استفاده از سرمایه کاربران را برای سرمایه گذاری در امور مختلف مالی را دارد! بنابراین هرچند که شما با سپرده گذاری در این شبکه می توانید هر ماه سود مختصری نیز دریافت کنید، اما تضمینی نیز وجود ندارد که اصل موجودی حساب شما، از بین می رود یا نه!

لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی

بنابراین با توجه به این که این سیستم بر خلاف قوانین مالی اروپا در حال فعالیت است، می توان گفت که از این شبکه به عنوان یک روش پرداخت در سایت های مختلف کشور های اروپایی و … چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد.

بنابراین اگر می خواهید بدانید که با پرفکت مانی از کدام سایت های خارجی می توان خرید کرد ، باید در یک کلام بگوییم که گزینه های متنوعی پیش رو ندارید چرا که برخلاف پی پال ، به ندرت این روش پرداخت را در سایت های مختلف مشاهده می کنید.

معرفی لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی

به طور کلی می توان گفت که وب مانی و PerfectMoney همتای یکدیگر هستند. بنابراین عمدتا در هر سایتی که روش پرداخت وب مانی قرار داشته باشد، به احتمال خیلی زیاد، روش پرداخت پرفکت مانی نیز وجود دارد. در ادامه پاسخ سوال با پرفکت مانی از کدام سایت های خارجی می توان خرید کرد را در اختیار شما قرار می دهیم.

وب مانی یا پرفکت مانی

  • علی اکسپرس : فروشگاه اینترنتی
  • Ibvpn : خرید وی پی ان
  • Vpnsecure : خرید وی پی ان
  • Sonotel : ارائه شماره مجازی
  • Veeble : خدمات هاستینگ
  • thcservers : خدمات هاستینگ
  • qhoster : خدمات هاستینگ
  • shinjiru : خدمات هاستینگ
  • Igolder : خرید و فروش طلا
  • CoinBase : خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده
  • Epay : درگاه پرداخت آنلاین

به خاطر داشته باشید که در این بخش ما تنها برخی از مهمترین مواردی که در لیست فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی هستند را معرفی کردیم. با این وجود می توان به طور کلی گفت که از این حساب برای پرداخت در سایت های مختلف و بزرگ مانند آمازون و … نمی توانید استفاده کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...