حساب های بین المللی

آشنایی با بروکر باینریوم Binarium

آشنایی با بروکر باینریوم Binarium

به نظر می رسد باینریوم Binarium آنچه که موردنیاز تریدرهای جدید و باتجربه است را ارائه می دهد. درحالیکه باینریوم مجوز CySEC یا ASIC را ندارد ولی مدت هاست که با یک نام خود کار می کند. همین موضوع نشانگر قابل اعتماد بودن آن می باشد. اگر بروکر هستید و می خواهید یک تجربه خوب و همه جانبه داشته باشید باینریوم را امتحان کنید. برای آشنایی با بروکر باینریوم و مزایا و معایب آن در این مقاله همراه ما باشید.

باینریوم چیست؟

باینریوم یک بستر بزرگ تجاری است که ابزار جامعی برای تحلیل بازارها و سودآوری نوسانات قیمت دارایی های مالی را ارائه می دهد. این پلتفرم از سال 2012 شروع به کار کرد و دائما در حال پیشرفت است. درواقع Binarium یک پلتفرم اختصاصی برای تریدرها می باشد و به گونه ای طراحی شده که تریدرهای جدید و با تجربه، تجربه کاربری خوبی داشته باشند. با اینکه دفاتر باینریوم در قبرس است اما آنها مجوز CySEC ندارند. این پلتفرم معاملاتی تجربه کاربری خوبی در دسکتاپ و موبایل ارائه می دهد.

با این وجود آنها سایت را به زبان های مختلف در دسترسی قرار می دهند و خدمات خود را به بسیاری از کشورها ارائه می دهند. هنگام انتخاب کارگزار مناسب، آنها اطلاعات زیادی را درنظر می گیرند. تیم متخصص Binarium هر کارگزار را کاملا مورد بررسی قرار می دهند و فقط کسانی را به شما معرفی می کنند که هم قانونی هستند و هم تجربه کاربری خوبی ارائه می دهند. در کنار تمامی خدمات تجارت، این پلتفرم فرصت مناسبی برای یادگیری نحوه تجارت نیز می باشد زیرا مقالات آموزشی تصویری مفیدی در این وب سایت وجود دارد.

سایت باینریوم

انواع حساب Binarium

درست مانند بسیاری از سایت های تجاری دیگر Binarium.com انواع مختلفی از حساب ها را برای معامله گران با قابلیت ها و اهداف مختلف ارائه می دهد. مانند دیگر کارگزاران بروکری، افزایش سطح سپرده باعث افزایش دسترسی به قابلیت های سایت می شود. این پلتفرم 5 نوع حساب ارائه می دهد: “Start” (سپرده ۵ دلار)، “Standart” (سپرده ۱۰۰ دلار) ، “Business” (سپرده از 500 دلار) ، “Premium” با حداقل ۲۰۰۰ دلار و “VIP” با سپرده از ۵۰۰۰ دلار .

هر نوع شامل فرصت های اضافی برای تجارت است. کاربران با یک حساب “Standart” یا بالاتر استراتژی های پیچیده تر تجارت، پاداش به سپرده، مدیر مشاوره خصوصی، بیمه سپرده گذاری، اولویت برداشت (حداکثر یک روز) ، تجزیه و تحلیل دارایی و سیگنال ها را دریافت می کنند. علاوه بر این حساب های “VIP” برنامه های معاملاتی شخصی و سیگنال های معاملاتی ویژه روزانه دریافت می کنند. همچنین کاربران حساب های با وضعیت بالاتر به مواد آموزشی دیگری که در حوزه عمومی نیستند دسترسی پیدا می کنند. با این وجود صرف نظر از نوع حساب، همه خدمات پشتیبانی چت، ایمیل و تماس تلفنی را دریافت می کنند.

Start Standart Business Premium VIP
مقدار سپرده 5$ 100$ 500$ 2000$ 5000$
حداکثر مقدار برداشت در 24 ساعت 250$ 250$ 1000$ 5000$ بدون محدودیت
پاداش اضافی برای سپرده ها 5% 10% 15% 20%
بازپرداخت 5% 10% 12.5% 15%
اتاق تجارت استاندارد پرمیوم پرمیوم
تعداد درخواست های موجود در روز 1 2 5 10 بدون محدودیت

مزایا و معایب باینریوم

  • حداقل سپرده: معاملات خود را با مبلغ 5 دلار شروع کنید. همچنین می توانید به صورت پوند یا یورو واریز کنید.
  • پاداش سپرده: باینریوم فرصت های معاملاتی شما را با دادن 100٪ پاداش در اولین واریز خود گسترش می دهد.
  • امنیت بالا: این پلتفرم با گواهینامه SSL با رمزگذاری داده ها ایمن است. اطلاعات صورتحساب از طریق سرور با اتصال مطمئن منتقل می شود.
  • سود از پاداش: بروکر باینریوم برای انواع مختلف حساب های معامله‌گران پاداش می دهد. هیچ محدودیتی برای برداشت پاداش وجود ندارد. لطفاً توجه داشته باشید که برای برداشت پاداش خود باید به یک گردش مالی خاص در حساب معاملاتی خود برسید.
  • تأیید صحت حساب ساده: برای تأیید هویت شما نیازی به ارسال اسکن اسناد چندگانه برای ما نیست. در صورت برداشت وجوه خود با استفاده از اطلاعات صورتحسابی که برای واریز استفاده شده، تأیید لازم نیست.
  • نسخه دموی رایگان: بدون شک این یک مزیت عالی برای مبتدیان یا برای معامله گرانی است که می خواهند بدون خطر کردن در بودجه خود، این پلتفرم را امتحان و یاد بگیرند.
  • برنامه موبایل: در حال حاضر بروکر باینریوم برنامه مخصوص خود را فقط برای دستگاه های اندروید ارائه می دهد.

سایت بروکری
گزینه های معاملاتی باینریوم

پلتفرم باینریوم توسط یک تیم بسیار خاص طراحی و پشتیبانی می شود. به همین دلیل این سیستم عامل پایدار، سریع است و هیچ گونه خرابی ندارد. هم اکنون پلت فرم معاملاتی در کلیه دستگاه های دسک تاپ از طریق مرورگر اینترنت و یک برنامه تلفن همراه فقط برای اندروید در دسترس است. Binarium دو نوع گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد:

  • گزینه “above/below” کلاسیک. پلتفرم باینریوم این فرصت را به شما می دهد تا نه تنها به مدت 15، 30 دقیقه، بلکه برای یک یا دو ساعت معامله را باز کنید.
  • گزینه “60 ثانیه” یا گزینه های Turbo. این ابزار به شما این امکان را می دهد که دقیقاً برای یک دقیقه یا حداکثر پنج دقیقه معامله را باز کنید. این بخش در مورد نوسانات شدید بازار ریسک پذیرتر است. اما اگر تریدری در تحلیل نمودارهای دوره کوتاه مدت تجربه ای داشته باشد و بخواهد از کمترین نوسانات قیمت سود ببرد، از این بخش پلتفرم استفاده خواهد کرد.

حساب باینریوم

ایجاد یک حساب Binarium آسان است. شما باید یک فرم ثبت نام کوتاه را در صفحه اصلی پر کنید. بعد از ثبت نام می توانید حساب خود را با سپرده گذاری ارتقا دهید و شروع به تجارت کنید. برخی از معامله گران تصمیم به عدم تأیید حساب خود را دارند، زیرا آنها با استفاده از همان اطلاعات صورتحساب مانند واریز، وجوه را پس می گیرند. با این حال برای اطمینان بیشتر، توصیه می شود روند تایید را طی کنید. برای واریز به حساب خود می توانید از یکی از روش های ارائه شده توسط این پلتفرم استفاده کنید. برخی از روش های پرداخت عبارتند از مسترکارت، ویزاکارت، وبمانی، بیت کوین، لایت کوین، اتریم و ریپل. بسته به سیستم پرداخت انتخابی ، پول بلافاصله یا حداکثر یک روز کاری به حساب شما منتقل می شود. روش برداشت ساده شده است و برخلاف بسیاری از معامله گران دیگر، طی یک روز برداشت صورت می گیرد.

باینریوم پلتفرمی برای تریدرها

آموزش معامله گر

آموزش مشتری برای Binarium بسیار مهم است، زیرا تجارت شامل ریسک های زیادی می شود و معامله گران باید بتوانند آنها را به حداقل برسانند. علاوه بر برنامه نویسان و مدیران که ناظران پلتفرم هستند، معامله گران باتجربه نیز بخشی از تیم باینریوم هستند. یک بخش گسترده با تعداد زیادی مقاله و دوره های آموزشی وجود دارد. در ابتدا معامله گر کتاب می گیرد، که در دسترس همه علاقه مندان است. این کتاب نحوه عملکرد این پلتفرم را با جزئیات و همچنین انواع فرصت های تجاری توضیح می دهد.

فعالیت آموزشی مفید بعدی، وبینارهاست که بطور منظم برگزار می شوند. با نگاهی به برنامه متوجه می شوید که وبینارها اغلب برگزار می شوند و مباحث مهم مربوط به معامله گران را پوشش می دهند. آکادمی این سایت، یک گنج واقعی برای مبتدیان است. در اینجا شما با تمام روش های اساسی تریدینگ، ترید کردن با/بدون کمک شاخص ها، تعدادی از استراتژی ها و اطلاعات موثر در مورد چگونگی تعیین حرکت در بازار و درک چگونگی شکل گیری قیمت یاد خواهید گرفت. تمام این اطلاعات نه تنها به صورت متنی بلکه در آموزشهای ویدئویی نیز موجود است.

آیا شما تجربه در استفاده از بروکر باینریوم دارید؟ لطفا در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

آشنایی با بروکر باینریوم Binarium
به نظر می رسد باینریوم Binarium آنچه که موردنیاز تریدرهای جدید و باتجربه است را ارائه می دهد. درحالیکه باینریوم مجوز CySEC یا ASIC را ندارد ولی مدت هاست که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...