حساب های بین المللی

آموزش افتتاح حساب پی پال PayPal (تصویری)

آموزش افتتاح حساب پی پال PayPal (تصویری)

پی پال PayPal یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی است که در اکثر کشورها مورد استفاده قرا رمی گیرد. کاربران این سیستم پرداخت آنلاین معمولا برای پرداخت های اینترنتی، تراکنش های بین المللی، نقل و انتقال پول و … از پی پال استفاده می کنند. این روش یکی از سریع ترین و ارزان ترین روش های موجود می باشد. درواقع تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند به راحتی از PayPal استفاده کنند. زیرا این سیستم نقل و انتقال جهانی الزامی برای وارد کردن اطلاعات مالی شما ندارد و به سادگی با انواع کسب و کارهای موجود هماهنگ می باشد. یکی از مزیت های اصلی پی پال استفاده از سیستم ضد کلاهبرداری برای تضمین امنیت می باشد. در این مقاله با آموزش افتتاح حساب پی پال به صورت تصویری آشنا شوید.

آموزش تصویری ساخت حساب پی پال

برای استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین جهانی باید ابتدا افتتاح حساب کنید. افتتاح حساب پی پال به راحتی امکان پذیر است. مراحل افتتاح حساب پی پال به شرح زیر است:

  1.  ابتدا وارد سایت پی پال به نشانی www.paypal.com شوید.
  2.  در سایت پی پال بر روی گزینه ثبت نام رایگان (Sign Up for Free) کلیک کنید.
  3.  پی پال دو نوع حساب شخصی (Personal Account) و تجاری (Business Account) دارد که شما بسته به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  4.  پس از انتخاب نوع حساب پی پال خود باید اطلاعات خواسته شده که شامل ایمیل، نام و نام خانوادگی و رمز عبور را تکمیل کنید. نکته حائز اهمیت این است که از ایمیلی که تاکنون در سایت پی پال استفاده نکرده اید استفاده کنید. توجه کنید قبل از وارد کردن اطلاعات خود حتما ابتدا کشور خود را انتخاب کنید.
  5.  پس از تکمیل اطلاعات این قسمت شما باید آدرس، شماره تلفن و کدپستی خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که به دلیل تحریم های مالی علیه ایران امکان استفاده مستقیم از پی پال در ایران مهیا نیست. شما برای استفاده از این سیستم باید از واسطه های و مجموعه هایی که خدمات پی پال ارائه می دهند استفاده کنید.
  6.  پس تکمیل اطلاعات آدرس خود در نهایت بر روی گزینه Not Sure? Add card to use later کلیک کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  7.  اکانت شما ساخته شد و شما به راحتی می توانید ایمیل و شماره تلفن خود را وریفای کنید و کارت بانکی خود را بدان متصل کنید.

نکاتی که هنگام ساخت اکانت پی پال باید رعایت شود:

  • از ایمیلی استفاده کنید که تاکنون استفاده نکرده اید و به آن دسترسی دارید. زیرا شما با استفاده از ایمیلی که وارد میکنید می توانید پول ارسال یا دریافت کنید.
  • برای درج اطلاعات آدرس میتوانید از سایت هایی که آدرس فیک تولید می کنند استفاده کنید. البته این مورد پیشنهاد نمی شود و بهتر است از مجموعه های معتبری که خدمات پی پال و ساخت اکانت آن را ارائه می دهند استفاده کنید.
  • در نهایت شما باید آدرس ایمیل و شماره تماس خود را وریفای کنید. پس هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کنید که به درستی اطلاعات خود را وارد کنید.
  • هنگام ساخت اکانت و استفاده از آن از آی پی ثابت استفاده کنید. زیرا تغییر آی پی ممکن است باعث لیمیت شدن اکانت پی پال شما شود.

مقالات مرتبط:

حساب پی پال بیزینس چیست

آموزش کامل نحوه کار با پی پال PayPal

معرفی حساب پرسونال پی پال

آیا شما تاکنون اکانت پی پال ایجاد کرده اید؟ در صورتیکه قصد خرید اینترنتی از سایت های خارجی را دارید می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کرده و نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایید. در صورتیکه سوالی از هریک از مراحل فوق دارید می توانید در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهند.

آموزش افتتاح حساب پی پال PayPal (تصویری)
پی پال PayPal یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی است که در اکثر کشورها مورد استفاده قرا رمی گیرد. کاربران این سیستم پرداخت آنلاین معمولا برای پرداخت های اینترنتی، تراکنش های...
4.5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. ممنون از راهنماییهای درست وپشتبانی عالی ایرانیکارت
    مرسی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند برای دیدن قیمت‌ها به پنل مراجعه کنید.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام بنده هرکاری میکنم که کشورومنطقه گوشی خودم روتغییردهم به ایران تابتونم یک حساب پی پال با کنم، همش ردمیده وپیشنهادکشورهندروبهم میده ودرزمان ثبت کدکشورپیش شمار+91که متعلق به هندمیباشدومن درایران زندگی میکنم کاملا کلافه ام کرده، راهکارچیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر شما می توانید تمامی مراحل ساخت اکانت را به ایرانیکارت بسپارید در غیر این صورت برای راهنمایی های بیشتر تماس بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. برای افتتاح Pay Pal با توجه به سکونت در ایران و موبایل و هویت ایرانی چه باید بکنیم ؟
    ضمنا” در صورتیکه افتتاح شد و پول از این طریق دریافت شد ، چگونه باید خرج کنیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا برای دریافت پاسخ در سایت ثبت نام کرده و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...