مسافرت و مهاجرت

ترفندهای آموزش رایگان آیلتس در خانه

ترفندهای آموزش رایگان آیلتس در خانه

اگر به دنبال اخذ ویزای کاری یا تحصیلی هستید و به مدرک آیلتس یا دیگر مدارک معتبر زبان انگلییسی مثل آزمون GRE ، تافل یا آزمون PTE نیاز دارید، احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا کلاس های خصوصی و کتاب هایی که همه برای تقویت مهارت های ضروری در این آزمون ها معرفی می کنند، به تنهایی کافی نیستند؟ پاسخ این پرسش به اصول پایه یادگیری یک زبان خارجی بر میگردد؛ تمرین کاربردی. یادگیری هر زبان جدید تا زمانی که در محک تجربه قرار نگرفته و مورد استفاده قرار نگیرد، خام و سطحی باقی می ماند. در مقالات قبلی روش های مطالعه و نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس را به طور کامل معرفی کرده ایم. اما این بار با معرفی کانال های آموزش آیلتس در یوتیوب ، ترفند جدیدی برای آموزش رایگان آیلتس در خانه را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

کسب مهارت در آزمون آیلتس در خانه

با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید منابع مهم و اصلی آزمون آیلتس را پیدا کنید. اما این منابع نمی توانند به تنهایی سطح زبان شما را ارتقا دهند. گوش شما به عادت کردن به آواها و تلفظ کلمات و چشم شما به توجه به حرکت لب و دهان گوینده نیازمند است. در دنیای اینترنت بهترین گزینه برای رسیدن به این سطح از آمادگی در زمینه دیداری و شنوایی، انتخاب کانال های آموزش آیلتس در یوتیوب است.

باید بدانید:

آموزش رایگان آیلتس در خانه

ثبت نام در آیلتس - بلاگ آزمون آیلتس چیست

برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون آیلتس، درخواست خود را از طریق دکمه زیر ثبت نمایید.

ثبت نام آزمون آیلتس

 

آموزش رایگان آیلتس با یوتیوب

یوتیوب، دانشگاهی به وسعت جهان که امکان استفاده از محتوای آموزشی آن برای هرکسی که به اینترنت دسترسی دارد، فراهم است. اگر تا امروز به یوتیوب به چشم استاد اعظم نگاه نکرده اید، وقت آن رسیده که چشم ها را بشویید و جور دیگر ببینید. کلاس های آموزشی که شروع و پایانش در اختیار شماست. در انتخاب استاد کاملا مختارید. قبل از شروع هر کلاس می توانید از نظرات دیگران که قبلا آموزش دیده اند و میزان رضایت آنها، آگاه شوید. محدودیتی در تعداد مشاهده این آموزش ها ندارید. هر زمان نکته ای را از دست دادید، زمان برای جبران و مشاهده چندین و چندباره دارید. خوردن، آشامیدن و حتی دراز کشیدن هم در این کلاس ها مجاز است و شما تمام این مزایا را رایگان در اختیار دارید. در این نوشته به معرفی کانال های آموزش آیلتس در یوتیوب پرداخته ایم. با دنبال کردن این کانال های محبوب و پر بازدید، منابع نامحدودی برای آموزش رایگان آیلتس در خانه خواهید داشت.

کانال های آموزش آیلتس در یوتیوب

اسیا، دختری ساکن لندن، که هر چهار تسک آیلتس را آموزش می دهد و از تجربیات و چالش های خود برای یادگیری زبان انگلیسی و آموزش آیلتس در خانه می گوید. با دیدن ویدئوهای اسیا، احساس می کنید آموزش رایگان آیلتس در خانه و کسب نمره خوب، دور از ذهن و سخت نخواهد بود.

کیت، یک معلم با تجربه و با حوصله که با تمرکز بر تقویت مهارت های کلامی و تسک اسپکینگ آیلتس، ویدئوهای جذابی آماده می کند. برای استفاده از کورس های آنلاینی که کیت در وبسایت خود ارائه داده است هم می توانید با استفاده از ویزا کارت و یا مستر کارت به راحتی ثبت نام و خرید را انجام دهید.

جی، یک دانش آموخته زبان های کاربردی از استرالیا که با ویدئوهای تک نفره یا دونفره اش با الکس، مهارت های چهارگانه آیلتس را به زبانی ساده توضیح می دهد.

 

انگیزه و زبان، یک تیر و دو نشان

جدای از این کانال های آموزش آیلتس در یوتیوب که برای بسیاری از متقاضیان آیلتس راهگشا بوده اند، اگر مهارت های آیلتس را به طور جداگانه تمرین می کنید ولی همچنان از سطح زبان خود راضی نیستید شاید وقت آن رسیده که فارغ از تمرکز بر چهار تسک آزمون آیلتس، به تقویت پایه زبان خود بپردازید. یادگیری زبان جدید زمانی که با علاقه شما ترکیب شود، تاثیر و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. زمینه مورد علاقه شما چیست؟ موزیک؟ فیلم؟ ویدئوهای انگیزشی؟ یا حوزه تخصصی تحصیلی تان؟ در این دریای بی کران یوتیوب، برای همه این زمینه ها هزاران ویدئو جذاب وجود دارد.

پیشنهاد ایرانیکارت: فرض کنید به طور مثال شما در حال یادگیری فتوشاپ هستید. با ابزارها و قابلیت های این برنامه تا حدودی آشنا هستید. در نوار جستجوی یوتیوب سرچ کنید: Learning photoshop in English . شما می توانید با مشاهده این ویدئوها علاوه بر اینکه در فتوشاپ نکات جدیدی آموخته اید، با ادبیات و نحوه گویش مدرس انگلیسی هم آشنا شوید. گزینه فعال کردن زیرنویس را هم برای مواقعی در نظر بگیرید که لهجه مدرس برای شما نامفهوم است و یا نیاز دارید دقیق تر آموزش را دنبال کنید. حتی می توانید به عنوان تمرین، هنگام کار با فتوشاپ با زبان انگلیسی با خود صحبت کنید. نوار ابزار فتوشاپ و گزینه های موجود در آن می تواند به شما نزدیک به دویست کلمه جدید بیاموزد. برای هر علاقه و زمینه ای که آموزش در آن را جذاب و ضروری می دانید این روش را امتحان کنید.

ترفندهای آموزش رایگان آیلتس در خانه
اگر به دنبال اخذ ویزای کاری یا تحصیلی هستید و به مدرک آیلتس یا دیگر مدارک معتبر زبان انگلییسی مثل آزمون GRE ، تافل یا آزمون PTE نیاز دارید، احتمالا...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...