دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از آموزش زبان در سایت VIPKid

کسب درآمد دلاری از آموزش زبان در سایت VIPKid

اخیرا تبلیغ های کسب درآمد دلاری و درآمدزایی در اینترنت را در بسیاری از شبکه های اجتماعی می بینید. اما تا چه میزان می توان به این سخن ها استناد کرد؟ آیا می توان واقعا در ایران درآمد ارزی داشت؟ جواب مثبت است. در سلسه مقالات ایرانیکارت در مورد کسب درآمد دلاری از سایت های نظیر آپورک(upwork) بیهنس  (behance)، دریبل (dribbble) فریلنسر (freelancer) و غیره نام برده ایم. هر کلام از این سایت ها برای حرفه ی خاصی در نظر گرفته شده اند. در این مقاله می خواهیم در مورد کسب درآمد دلاری از آموزش زبان در سایت VIPKid صحبت کنیم. آموزش آنلاین زبان در سایت هایی نظیر ایتاکی italki و VIPKid تجربه ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

سایت VIPKid چیست ؟

VIPKid یک پلتفرم آموزش آنلاین زبان انگلیسی با متد ESL است،  یک فضای کلاس مجازی برای معلمان و دانش آموزان که در اصل در چین تاسیس شده است و به طور خاص برای کودکان بین سنین 4-12 سال در نظر گرفته شده است. در این سایت هم می توان به عنوان دانش آموز ثبت نام کرد و هم به عنوان مدرس، و با ساخت یک اکانت می توان از این فضای بین المللی برای کسب درآمد استفاده نمود. تا کنون این پلتفرم حدود 700 هزار دانش آموز و 100 هزار معلم داشته است و به عنوان یکی از بزرگ ترین مرجع های زبان آموزی کودکان به شمار می رود.

معلمان پذیرفته شده برای کار در VIPKid و آموزش انگلیسی  تا کنون بیشترین بازار را در چین داشته اند اما در هر صورت تعداد دانش آموزان کم نیستند. همه کلاس ها در این سایت به صورت خصوصی و از طریق پورتال VIPKid بصورت آنلاین (در اصل نسخه Skype یا Facetime) برگزار می شوند. برای درخواست کار به عنوان مدرس ، شما نیاز به مدرک لیسانس و یا یک مجوز تدریس دارید. اگر مجوز تدریس ندارید ، باید یک از طریق برنامه TESOL نمره قبولی را دریافت کنید و آن را به سایت ارائه کنید. یکی از مزیت های این پلتفرم این است که برای ثبت نام به عنوان مدرس نیاز به پرداخت هزینه نخواهید بود.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

چگونه برای مدرس شدن در سایت VIPKid اقدام کنیم؟

مراحل مختلفی برای روند درخواست کار در VIPKid وجود دارد ولی ابتدا فرم درخواست آنلاین را پر می کنید. پس از آن ، شما برای نشان دادن مهارت های تدریس خود به یک استخدام کننده در VIPKid متصل می شوید و در یک جلسه 30 دقیقه ای به آنها با آن ها مصاحبه خواهید کرد. روش دیگر این است که شما یک ویدئوی آموزشی تهیه کنید و برای کارشناسی ارسال کنید. برنامه درسی در این سایت بسیار سازمان یافته است و برای پذرفته شدن شما باید طبق متد پیش بروید. بنابراین مهم ترین فاکتوری که برای باید در تدریس آزمایشی در نظر بگیرید، پیروی از روش ESL است. پس از مصاحبه و هنگامی که مهارت های شما تایید شد، کارشناسان یک پکیج ویدئویی درباره ی روند کار، استانداردها و برنامه درسی VIPKid به شما می دهند. بعد از این مرحله در چندین کلاس به عنوان مدرس مهمان فعالیت خواهید کرد.

آموزش زبان آنلاین

برای شروع کار به چه تکنولوژی هایی نیاز داریم؟

برای استفاده از پلتفرم VIPKid به اتصال سریع و مطمئن اینترنت نیاز خواهید داشت اینکه شما نتوانید کلاس را به بهترین شکل از طریق اینترنت اداره کنید و مدام قظعی در اتصال داشته باشید، هیچ توجیهی ندارد. یک هدست خوب برای ارائه بهتر صدا می تواند سطح کاری شما را بالا ببرد ، اگرچه می توان از میکروفون داخلی کامپیوتر نیز استفاده کنید. شما همچنین به وب کم با کیفیت و مرورگر Chrome یا Firefox نیاز خواهید داشت.

نحوه ی پرداخت حق التدریس چقدر است؟

سایت VIPKid برای هر کلاس 25 دقیقه ایی بین 7 تا 9 دلار پرداخت می کند، به علاوه اگر حداقل 45 کلاس در ماه را پر کرده باشید مبلغ 2 دلار به هر جلسه آموزشی اضافه خواهد شد. بیشتر مدرسین 2 کلاس در یک ساعت قبول می کنند و درآمد خود را به ساعتی 20 دلار می رسانند. اگر شما بتوانید در ایران به این سطح درآمدی برسید بسیار پر سود خواهد بود. سایت حق التدریس را ماهانه و یا دوهفته یکبار پرداخت می کند و این بستگی به میزان درآمد کسب شده ی شما دارد.

کسب درآمد دلاری

آیا برای کار، نیاز به امضای قرارداد داریم؟

بله ، VIPKid از شما می خواهد که در هر قرارداد به شش ماه کار متعهد شوید. در پایان شش ماه، بسته به بازخورد دانش آموزان و والدین و همچنین تعداد کلاسهایی که تدریس می کنید، ممکن است قرارداد شما تمدید شود یا نشود. پس برای انکه بتوانید در صورت دائمی از این سایت و امکاناتش برای درآمدزایی استفاده کنید بهتر است که 45 جلسه کلاس ماهانه را پر کنید و نحوه ی تدریس و ارائه ی خود را به بهترین شکل انجام دهید.

نحوه ی نقد کردن درآمد های ارزی در ایران

در این مقاله در مورد کسب درآمد دلاری از آموزش زبان پرداختیم. بسیاری از افراد در ایران این تصور را دارند که امکان نقد کردن درآمد های دلاری خود را نخواهند داشت. به طبع کمتر کسی به دنبال پتانسیل های فریلنسری خواهد رفت. باید گفت که درآمد یک ساعت کار فریلنسری در خارج از درآمد کل روز یک کارمند در ایران بیشتر خواهد بود پس نباید وقت را تلف کرد. روش های زیادی برای نقد کردن درآمد ارزی وجود دارند مثلا می توانید از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید. شما برای استفاده از این خدمات می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید. برای افتتاح کیف پول های الکترونیکی نیز پی پال در خواست خود را در سایت ثبت کنید. ایرانیکارت وجه دلاری شما را در کمترین زمان به ریال تبدیل خواهد کرد.

کسب درآمد دلاری از آموزش زبان در سایت VIPKid
اخیرا تبلیغ های کسب درآمد دلاری و درآمدزایی در اینترنت را در بسیاری از شبکه های اجتماعی می بینید. اما تا چه میزان می توان به این سخن ها استناد...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    من سایت vipkid رو دیدم و برای ثبت نام اقدام کردم ولی از کشور ایران هیچ مدرسی پذیرفته نمیشه چطور پس میتونم ثبت نام کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای دریافت راهنمایی کامل و صحیح، به سایت اصلی vipkid مراجعه فرمایید و از پشتیبان‌های آن راهنمایی بگیرید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...