اکانت های خارجی

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID و وریفای آن با شماره مجازی

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID و وریفای آن با شماره مجازی

یکی از کارهای مهمی که پس از خرید هر دستگاه اپل باید انجام داد ساخت اپل آیدی می باشد. اپل آیدی به عنوان شناسنامه کاربران گوشی های اپل می باشد. درواقع می توان گفت اولین پیش نیاز برای استفاده از اپ استور، ساخت اپل آیدی می باشد. همچنین با استفاده از گیفت کارت اپل نیاز دارید که حساب خود را در اپ استور شارژ کنید. این درحالی است که اپل هر روز محدودیت های بیشتری برای ایرانیان ایجاد می کند. چندی پیش اپل به حذف اپلیکیشن های ایرانی ها از اپل استور پرداخت و اکنون ساخت اپل آیدی را برای ایرانی ها دشوار کرده است. کاربران اپل باید هنگام ساخت اپل آیدی یک شماره تلفن معتبر وارد کنند و کد تاییدی که برای شماره انتخابی ارسال می شود را در دستگاه خود وارد کنند تا اپل آیدی آنها تایید شود. در این مقاله آموزش ساخت اپل آیدی و نحوه وریفای کردن آن با شماره مجازی به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت اپل آیدی

اپل آیدی یکی از ملزومات اصلی کاربران اپل می باشد. طی چند روز اخیر تغییراتی در روند ساخت اپل آیدی ایجاد شده است. برای ساخت اپل آیدی شما به یک سری اطلاعات نیاز دارید که بهتر است قبل از شروع ساخت اپل آیدی خود آن ها را آماده کنید:

  • ایمیل
  • شماره تلفن
  • آدرس غیر ایران

مرحله اول: وارد آدرس appleid.apple.com شوید و بر روی گزینه Create Your Apple ID کلیک کنید.

مرحله دوم: وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. نام و نام‌ خانوادگی، کشور (ایالات متحده باشد)، تاریخ تولد، ایمیل، پسورد و شماره تلفن خود را جهت دریافت پیامک وارد کنید.

مرحله سوم: پس از این مرحله باید آدرس خود را وارد کنید. به دلیل تحریم های موجود علیه ایران شما نمیتوانید از آدرس های ایران استفاده کنید. برای تکمیل این مرحله می توانید از سایت fakeaddressgenerator کمک بگیرید.

مرحله آخر: پس از بررسی اجمالی اطلاعات وارد شده، در صورت تایید اطلاعات خود گزینه save را انتخاب کرده و اطلاعات را ذخیره کنید.


نحوه وریفای کردن اپل آیدی

برای وریفای کردن اپل آیدی با شماره تلفن چند روش وجود دارد که عبارتند از:

  • یکی از گزینه ها استفاده از شماره واقعی می باشد: در صورتی که سیم کارت کشور دیگری را دارید یا یکی از اقوام و آشنایان شما در خارج از کشور زندگی می کند، می توانید از شماره آن ها برای وریفای کردن اپل آیدی خود استفاده کنید.
  • بهترین و اصولی ترین روش خرید شماره مجازی می باشد: یکی از بهترین راه های کنونی برای ساخت اپل آیدی، خرید شماره مجازی آمریکا است. شما میتوانید با هزینه اندک یک شماره مجازی خرید کنید و علاوه بر تایید اپل آیدی خود از کاربردهای دیگر آن بهره مند شوید. سرویس گوگل ویس Google Voice تنها سرویس مجود در حال حاضر می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت از این سرویس بهره مند شوید. همچنین می‌توانید از طریق روش‌های مختلف برای دریافت شماره‌ مجازی رایگان اقدام کنید.
  • آسان ترین و نامعتبرترین روش استفاده از سرویس های دریافت پیامک می باشد: سایت های زیادی وجود دارد که شما می توانید با انتخاب یک شماره، پیام ارسالی را دریافت و مشاهده کنید. مزیت این روش این است که هیچ هزینه ای ندارد و نیاز به ثبت نام در این سایت ها هم نمی باشد. اما بزرگترین ایرادی که این روش دارد این است که در صورتی که در آینده اپل مجددا برای شما پیامک ارسال کند، شما دسترسی به آن شماره نخواهید داشت و ممکن است آیدی شما مسدود شود. پس بهتر است با اندکی هزینه روش قبلی را انتخاب کنید و نسبت به خرید شماره مجازی آمریکا اقدام کنید.

خرید شماره مجازی برای اپل آیدی

در ویدئوی زیر نحوه فعال کردن شماره مجازی و دریافت پیامک از طریق نرم افزار Hangouts را مشاهده میکنید.

  • ابتدا باید اپلیکیشن  Hangouts و Hangouts Dialer را نصب کنید. (برای گوشی های اندروید)
  • پس از نصب اپلیکیشن Hangouts را اجرا کنید.
  • سپس گزینه منو در بالا سمت چپ را انتخاب کنید.
  • پس از باز شدن منو  بر روی نام کاربری زده و گزینه Add account را انتخاب کنید.
  • در این قسمت ایمیلی که برای شماره مجازی خود دریافت نموده اید را وارد کنید.
  • در این قسمت رمز عبور ایمیلی که برای شماره مجازی خود دریافت نموده اید را وارد کنید. ( در صورتی که با پیغام زیر مواجه شدید ، گزینه email recovery your Confirm را انتخاب کنید)
  • بعد از تایید، گزینه Agree I را انتخاب کنید. (اگر پیغامی دریافت کردید گزینه No را انتخاب کنید)
  • بعد از ورود مجدد به برنامه Hangouts دوباره گزینه منو را انتخاب کنید.
  • در این قسمت میتوانید مشاهده نمایید اکانت شما با موفقیت به برنامه Hangouts اضافه شده است. از منو، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • اکانت مربوط به شماره مجازی خود را انتخاب کنید
  • بعد وارد شدن به قسمت تنظیمات میتوانید شماره مجازی خود را مشاهده نمایید.
  • همچنین جهت دریافت تماس و پیامک از طریق برنامه Hangouts حتما گزینه های Incoming phone call و Message را فعال کنید.

امیدواریم که آموزش ساخت اپل آیدی برای شما مفید بوده باشد.  حال که با نحوه ساخت و وریفای کردن اپل آیدی آشنا شدید آیا شما اپل آیدی خود را وریفای کرده اید؟ اگر قصد خرید شماره مجازی را دارید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. در صورتیکه در هر یک از مراحل گفته شده سوالی دارید می توانید از طریق قسمت نظرات بپرسید و یا اینکه با کارشناسان ما در تماس باشید.

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID و وریفای آن با شماره مجازی
یکی از کارهای مهمی که پس از خرید هر دستگاه اپل باید انجام داد ساخت اپل آیدی می باشد. اپل آیدی به عنوان شناسنامه کاربران گوشی های اپل می باشد....
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    ممنون بابت سایت خوبتون ک هیچ وقت پشتیبانی رو فراموش نمیکنند
    من از سایت شما گوگل وویس خریداری کردم و الان ایمیل به من زده شده تا حداقل یک تماس با شماره خودم داشته باشم و متاسفانه نمیتونم، لطفاً راهنمایی کنید
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و وقت بخیر
      لطفا از قسمت پشتیبانی سایت تیکت ارسال نمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام میخواستم بدونم با یک شماره مجازی امکان ساخت چندین اپل آیدی هست؟ و این شماره دائمی هست برای خریدار و چه کاربردهای دیگه ای داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله امکانش وجود دارد. شما در تمامی شبکه ها و سایت هایی که شماره ی ایران را قبول نمب کنند می توانید ثبت نام کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • روزبخیر
      هزینه شماره های مجازی آمریکا 9 دلار می باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام قیمت سیمکارت مجازی رو میخواستم و همچنین نحوه خرید
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • روزبخیر
      هزینه شماره های مجازی آمریکا 9 دلار می باشد.
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...