دانستنی های گیفت کارت

آموزش فورتنایت

آموزش فورتنایت

اگر شما یک گیمر هستید و علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتر، موبایل و پلی استیشن دارید، محال ممکن است اسم بازی جذاب و هیجان انگیز فورتنایت به گوشتان نخورده باشد. این بازی ابتدا در یک جزیره نسبتا بزرگ شروع می‌شود و شما با سلاح سرد مثل تیر یا کلنگ بازی را آغاز می‌کنید. ولی به مرور جزیره کوچک و کوچک‌تر شده، بازیکنان به هم نزدیک‌تر و در نتیجه این بازی برای شما سخت‌تر و البته هیجان انگیزتر می‌شود.

شما باید بتوانید در این بازی سلاح خود را پیشرفت داده، در مقابل زامبی‌های هوش مصنوعی مقاومت کرده و مرتب در حال پیشرفت و تطبیق با شرایط باشید. یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که به شما امکان پیشرفت بیشتر در بازی را می‌دهد، خرید گیفت کارت است؛ این مقاله را بخوانید تا به صورت کامل آموزش فورتنایت و نحوه خرید کارت آن برای بازی بهتر را با هم بررسی کنیم.

آموزش فورتنایت برای حرفه‌ای شدن

داستان بازی فورتنایت از این قرار است که بازیکن با اتوبوسی که توسط یک گلایدر به پرواز در آمده روی جزیره بزرگ و امنی فرود می‌آید. جزیره در ابتدا بسیار بزرگ است ولی به مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود. پس شما جدا از حفظ جان خود در این جزیره کوچک باید بتوانید با دشمنانتان مبارزه کنید و با زنده ماندن برنده نهایی این بازی شوید.

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است که در سبک Battle Royale می‌باشد و توسط کمپانی Epic Gaming معرفی شده است. از ویژگی‌های منحصر به فردی که این بازی را بسیار جذاب کرده ردگیری بازیکنان و قابلیت ساخت و ساز است.

این که چطور در این بازی پیشرفت کنید، بر مبارزان پیروز شوید و به مرحله نهایی برسید، فوت و فن‌هایی هست که در این قسمت به صورت کامل آموزش می‌بینید.

آموزش فورتنایت

به تعویق انداختن زمان پیاده شدن از اتوبوس

یکی از مواردی که شما باید در ابتدای آموزش فورتنایت بدانید نحوه شروع بازی است. بعد از این که بر روی نقشه زیر بتل باس پریدید بوق آن به صدا در می‌آید. در این صورت بازیکنان سعی می‌کنند هر چه سریعتر از بتل باس به پایین بپرند. اما شما باید اینجا زیرک باشید و زمان بیرون پریدن خود را به تعویق اندازید. در واقع سعی کنید وقتی 3 ثانیه به انتهای مسیر اتوبوس مانده، به بیرون از آن بپرید.

در این زمان شما در جایی فرود می‌آیید که بازیکنان کمتری دارد و یا مبارزی نیست که در همان ابتدای فرود به روی شما اسلحه بکشد. همچنین بهتر است تلاش کنید تا بر روی یک ساختمان فرود آیید تا بتوانید از صندوقچه‌هایی که آن‌جا وجود دارد و غنایم آن‌ها نهایت استفاده را ببرید. برای ورود به ساختمان‌ها می‌توانید به سقف آن‌ها ضربه بزنید و به داخل ساختمان بروید.

برای مشاهده و خرید گیفت کارت فورتنایت، روی دکمه زیر کلیک ثبت کنید.

خرید گیفت کارت فورتنایت

خوردن بطری‌های بزرگ معجون

در اطراف نقشه بتل باس بطری‌های معجون کوچک و بزرگی را پیدا می‌کنید که حدود 25 و 50 شیلد بطری به شما داده‌ می‌شود. زمانی که تعداد شیلدهای شما 50 یا بیشتر شود، دیگر نمی‌توانید از بطری‌های کوچک استفاده کنید. پس در ابتدا سعی کنید بطری‌های کوچک را بردارید تا زیاد در کوله بارتان جا نگیرد. امکان نوشیدن بطری‌های بزرگ به هر مقداری وجود دارد و سطح آن فرقی نمی‌کند. پس با دیدن بطری بزرگتر آن را برداشته و سریع بنوشید.

ایجاد کاور با ساخت دیوار

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در آموزش فورتنایت باید بدانید ایجاد کاور با ساخت دیوار یا همان قابلیت ساخت و ساز است. همیشه می‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است و در این بازی هم صحت دارد. درمان کردن و نوشیدن معجون‌های محافظتی و استفاده از کیت‌های درمانی 2 تا 10 ثانیه زمان می‌برد. در این زمان اندک، شما نه توان حرکت کردن دارید، نه شلیک کردن و نه هیچ کار دیگری غیر از تکان دادن دوربین. در واقع شما در شرایط بسیار آسیب‌پذیری قرار می‌گیرید. وجود کاورها و دیوارها مانع از اصابت گلوله مبارزان به شما در این زمان اندک می‌شود.

استفاده از تفنگ‌های جنگی یا SMGها برای شروع

برای شروع بازی فورتنایت همیشه سلاح‌های جنگی یا SMG با خود همراه داشته باشید چون تفنگ‌های تک تیرانداز در فاصله کمتر از 75 متر کارایی ندارد. البته این بدین معنی نیست که نباید آن‌ها را داشته باشید بلکه بهتر است از آن‌‌ها برای از بین بردن مبارزانی که در فاصله نزدیک به شما قرار دارند، استفاده نکنید. برای از بین بردن مبارز و شلیک از نزدیک بهتر است از شات گان استفاده نمایید. شات گان‌ها آسیب زیادی به طرف مقابل وارد می‌کنند و برای از بین بردن حریف یک شلیک از آن‌ها کافی است.

انجام بازی با هدفون روشن

برای بازی حتما از یک هدفون استفاده کنید. زیرا که در حالت عادی صداهای معمولی مثل صدای پا، اسلحه‌های از راه دور و سایر صداهای ریز را نمی‌شنوید. همچنین دانستن جهت حرکت بازیکن به شما این فرصت را می‌دهد که خود را آماده کرده و خیلی سریع به تغییر پوزیشن خود اقدام کنید.

مورد هدف گرفتن دشمن از فاصله زیاد

همانطور که گفته شد با شروع بازی فورتنایت، به مرور تعداد مبارزان زیاد، جزیره کوچک‌تر و بازی سخت‌تر می‌شود. برای پیروزی در مبارزه و از بین بردن حریفان بهتر است تا جایی که می‌توانید در ارتفاع قرار بگیرید، طوری که بالاتر از سطح حریف خود باشید. بهترین راه برای قرار گرفتن در ارتفاع، این است که 4 دیوار در اطراف خود بسازید، سپس رمپی را به سمت دیوار قرار دهید تا بهتر بتوانید مبارزه با حریفان خود را کنترل کنید.

کاهش دادن صدای پا با نیم خیز حرکت کردن

برای این‌ که حریفان شما متوجه حضور شما نشوند باید بتوانید به صورت آهسته و مخفیانه حرکت کنید. برای این کار بهتر است ابتدا نیم خیز شوید و سپس به حرکت خود ادامه دهید.  در این صورت حرکت شما آهسته و بی سر و صدا خواهد بود و دشمنان متوجه حضور شما نخواهند شد.

استفاده از پلی گراند

اگر بتوانید نقشه بازی فورتنایت را یاد بگیرید و به آن مسلط شوید، حتما می‌توانید در این بازی پیشرفت کنید و حتی برنده  نهایی بازی شوید. برای این کار به پلی گراند رفته و نقشه را بررسی کنید. کنترل جزیره بتل در اختیار شما می‌باشد و از از Frosty Flight ها گرفته تا Wailing wood را می‌توانید کنترل کنید. علاوه بر این تمامی صندوقچه‌ها و اتومبیل‌ها در پلی گراند ظاهر می‌شوند و شما می‌توانید مکان آن‌ها را پیدا کنید.

تخریب نکردن کامل درختان

یکی از روش‌های اصلی برای خراب کردن درختان، استفاده از تبر می‌باشد ولی این به بدین معنی نیست که شما باید همه درخت‌ها را تخریب کنید بلکه وقتی سطح سلامت درختان در hitbar  به 50 درصد رسید، باید ضربه زدن را متوقف کنید. در غیر این صورت شما با به جای گذاشتن ردیفی از درختان تخریب شده، ردیابی خود را آسان‌تر می‌کنید.

کیبوردهای مناسب بازی فورتنایت

جدا از رعایت نکات و اصول تکنیکی برای پیروزی در بازی فورتنایت، استفاده از ابزار مناسب مثل کیبورد نیز یکی از بهترین مواردی است که برای لذت بردن از بازی باید به آن توجه شود. بهترین کیبورد برای بازی فورتنایت، قابلیت اجرا کردن برخی قابلیت‌ها و اکشن‌ها را دارد. همچنین می‌تواند خیلی سریع عمل کند. کیبوردهای Corsair K70، HyperX Alloy Elite و Logitech G213 یکی از بهترین کیبوردها برای بازی فورتنایت هستند.

مانیتورهای مناسب برای بازی فورتنایت

یک مانیتور خوب برای بازی کردن باید دارای رزولوشن و فریم بسیار خوبی باشد و اطلاعات بصری را بخوبی بتواند به شما منتقل کند. اگر قصد دارید از یک صفحه نمایشگر عالی و ایده آل استفاده کنید یکی از سه مانیتور ViewSonic XG2402، Asus ROG PG279Q و Acer Predator XB1 به شما پیشنهاد می‌گردد.

نحوه خرید و دانلود بازی فورتنایت

در هر مسابقه فورتنایت صد بازیکن در یک جزیره کوچک با هم رقابت می‌کنند.  برای خرید بازی فورتنایت می‌توانید از خدمات ایرانیکارت بهره‌مند شوید و این بازی را برای دستگاه‌های PC، PS4، XBOX بخرید و خریدهای درون بازی آن را انجام دهید. برای دانلود بازی فورتنایت بر روی سیستم عامل ویندوز می‌توانید به سایت رسمی epic games مراجعه کرده و با کلیک بر روی windows آن را دانلود، نصب و سپس شروع به بازی کنید.

برای خریدبازی فورتنایت (fortnite)، از سایت ایرانیکارت، در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید بازی فورتنایت

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموزش فورتنایت را فرا گرفتید و دانستید با رعایت چه تکنیک و اصولی می‌توانید بر رقیبان و حریفان این بازی پیروز شوید. آیا شما تجربه این بازی را دارید؟ چه نکاتی را برای پیش رفتن بهتر بازی و پیروز شدن بر حریف پیشنهاد می‌کنید؟

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. بهترین کار اینه که استراتژی مناسبی در بازی اتخاذ کنیم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      از این که نظر خود را با ما در میان گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...