آینده ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال دی وای دی ایکس DYDX

آینده ارز دیجیتال دی وای دی ایکس DYDX

در این مقاله پیش‌بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال DYDX را تا سال 2025 بررسی می‌کنیم. سرمایه‌گذاران و افرادی که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازند، اکنون ارزهای دیجیتال با پتانسیل را زیر نظر دارند. یکی از این توکن‌ها ارز دیجیتال DYDX است که توکن بومی صرافی غیرمتمرکز DYDX می‌باشد. آیا فکر می‌کنید DYDX یک ارز دیجیتال سودآور است؟ در این مقاله به پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال دیدکس DYDX می‌پردازیم. با پیش بینی قیمت DYDX همراه ما باشید.

ارز دی وای دی ایکس DYDX چیست؟

ارز دیجیتال DYDX توکن بومی صرافی غیرمتمرکز DYDX می‌باشد. صرافی DYDX را می‌توان اینگونه معرفی کرد: یک صرافی غیرمتمرکز همراه با سرعت و کارایی یک صرافی متمرکز!

برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی غیرمتمرکز DYDX یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز است که معاملات اسپات، معاملات مارجین، وام دهی و وام گیری را ارائه می‌دهد. این صرافی بر اساس قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم به روشی کاملاً غیر متمرکز ساخته شده است. کاربران با استفاده از ارز DYDX  در پلتفرم آن می‌توانند از طریق استیک کردن دارایی و وام دهی کسب درآمد کنند، در انوع استخرهای صرافی برای کسب پاداش شرکت کنند و همچنین تخفیف‌های معاملاتی را در پلتفرم آن دریافت کنند. هدف اصلی این پروژه ساخت سریع ترین، ارزان‌ترین و قدرتمندترین صرافی غیرمتمرکز است.  این پروژه اخیراً با StarkWare شریک شد که مقیاس‌پذیری لایه 2 خود را برای بهبود خدمات در صرافی dYdX به کار می‌برد.

خرید و فروش اتریوم از ایرانیکارت

لایه دوم بلاکچین چیست؟

منظور از لایه دوم یک پروتکل ثانویه است که مبتنی بر بلاکچین می‌باشد که با هدف رفع مشکلات مقیاس‌پذیری و افزایش سرعت تراکنش‌ها ایجاد شده است. راه حل‌های لایه 2، فرایندهای بلاکچین را خارج از لایه 1 یا همان زنجیره اصلی پیاده‌سازی می‌کنند. به همین دلیل به آن‌هاراه حل‌های بیرون زنجیره‌ای گفته می‌شود. راه حل‌های بیرون زنجیره نیازمندی به تغییرات در لایه 1 را کاهش می‌دهند. یعنی اینکه بسیاری از فرایندها در لایه دوم انجام می‌شود. در نهایت این باعث می‌شود که لایه اول به تامین امنیت شبکه و لایه دوم به حل مقیاس‌پذیری بپردازند.

شبکه لایتنینگ بیت کوین و پلاسمای اتریوم نمونه‌های راه حل‌های لایه 2 هستند. فرآیندها در شبکه لایتنینگ در یک کانال دیگر انجام می‌شوند و در نهایت به زنجیره اصلی گزارش می‌شوند. پلاسمای اتریوم نیز بر اساس ساید چین عمل می‌کند. منظور از زنجیره‌های کناری بلاکچین‌های کوچکتر است.

اکنون در صرافی DYDX استفاده از مقیاس‌پذیری لایه 2 باعث شده که هزینه کارمزد به صفر کاهش یابد و مقدار سرمایه قابل معامله به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. یکی دیگر از مزایای لایه 2، برداشت سریع و تسویه حساب آنی است. بنابراین کاربران در این صرافی نیازی به صبر کردن برای دریافت سرمایه خود ندارند و تراکنش آن‌ها تنها در چند دقیقه انجام می‌شود. برای شروع معامله روی پلتفرم DYDX، تنها به سپرده‌گذاری ۱۰ دلاری نیاز دارید.

پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال دیدکس DYDX تا سال 2030

پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال دیدکس DYDX از 2022 تا سال 2030

در ادامه مطمئن‌ترین پیش بینی‌های قیمت dYdX را از پلتفرم‌های تحلیل و پیش بینی برتر جمع آوری کرده ایم.
پیش بینی قیمت دیدکس dYdX تا پایان سال ۲۰۲۲
در مورد پیش بینی قیمت dYdX برای بقیه سال ۲۰۲۲، نظرات متفاوتی وجود دارد. پلتفرم PricePrediction. net انتظار افزایش قیمت به سمت ۷.۰۸ دلار را دارد و Technewsleader تا پایان سال قیمت را ۶.۵۰ دلار پیش بینی می‌کند. کارشناسان Digitalcoinprice، خوش بین‌تر بوده و حداکثر قیمت ۹.۰۸ دلار را برای دسامبر انتظار دارند.

پیش بینی قیمت دیدکس dYdX تا سال ۲۰۲۵

در مورد پیش‌بینی قیمت dYdX در سال ۲۰۲۵، طبق تحلیل PricePrediction، این توکن احتمالاً با حداقل قیمت ۲۱.۷۹ دلار، میانگین قیمت ۲۲.۵۹ دلار و حداکثر قیمت ۲۶.۷۸ دلار افزایش خواهد یافت. بر اساس داده‌های Technewsleader، تا پایان سال ۲۰۲۵، ارزش توکن DYDX می‌تواند به ۲۰.۳۳ دلار برسد. وقتی به این پیش‌بینی‌ها می‌پردازیم، می‌بینیم که میانگین قیمت کوین DYDX برای سال ۲۰۲۵ حدود ۲۰ دلار است، که بیش از دو برابر ارزشی است که باید سال ۲۰۲۲ را با آن پایان دهد.

پیش بینی قیمت دیدکس dYdX تا سال ۲۰۳۰

PriceForecast برای قیمت dYdX در سال ۲۰۳۰، پیش بینی می‌کند که حداقل قیمت آن ۱۴۸.۴۰ دلار با میانگین قیمت ۱۵۳.۴۸ دلار و حداکثر ۱۷۶.۱۱ دلار خواهد بود. به گفته Technewsleader، قیمت توکن DYDX می‌تواند به ۱۳۴.۲۳ دلار برسد. باید به خاطر داشته باشید که ابزارهای تحلیلی زیادی وجود ندارد که تا سال ۲۰۳۰ را پیش بینی کند. زیرا بازار ارز دیجیتال بسیار نوسان است و همه این داده‌ها باید با کمی نویز در نظر گرفته شوند. در هر صورت، میانگین قیمت DYDX برای سال ۲۰۳۰ حدود ۱۴۰ دلار پیش بینی می‌شود که بسیار فراتر از چیزی است که برای سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۵ پیش بینی شده بود.

پیشنهاد مطالعه بیشتر: آموزش صرافی DYDX

سخن آخر

همانطور که در پیش بینی قیمت دیدکس dYdX خواندید، این ارز در سال 2021 و بعد تر از آن آینده درخشانی پیش رو دارد. با پیشرفت‌های مداوم در اکوسیستم DYDX و همچنین در سراسر بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن DYDX به قیمت های جدیدی باشیم. رشد احتمالی ارز dydx در آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند اعلامیه‌ها، راه‌حل‌های فناوری جدید، پروژه‌های dYdX، موقعیت قانونی و … در رشد آن بسیار تاثیر گذارند.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

آینده ارز دیجیتال دی وای دی ایکس DYDX
در این مقاله پیش‌بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال DYDX را تا سال 2025 بررسی می‌کنیم. سرمایه‌گذاران و افرادی که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازند، اکنون ارزهای...
4.6 از 5 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...