ارز های دیجیتال

آینده قیمت بیت کوین کش چگونه است؟

آینده قیمت بیت کوین کش چگونه است؟

بیت کوین کش BCH در کمتر از سه سال حضور در بازار ارزهای دیجیتال، به طور مداوم پتانسیل بزرگ سرمایه گذاری خود را برای بازرگانان و سرمایه گذاران ثابت کرده است. در روزهای اخیر بیت کوین کش به یکی از 5 ارز دیجیتال برتر، پس از بیت کوین، اتریوم، ریپل و تتر تبدیل شد. اما آیا همچنان بیت کوین کش فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می باشد؟ در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید و درباره آینده قیمت بیت کوین کش BCH بخوانید.

بیت کوین کش چیست؟

بیت کوین کش (BCH) که به عنوان Bcash نیز شناخته می شود، یک فورک از بیت کوین (BTC) است که در 1 آگوست 2017 ایجاد شده است. در حالی که BCH از بسیاری جهات به واحد پول اصلی آن شباهت دارد، اما برخی جنبه های فنی آنها را بسیار متفاوت می کند. بیت کوین کش درست مثل بیت کوین، یک ارز دیجیتال نظیر به نظیر است، و این بدان معناست که می تواند بدون نیاز به واسطه شخص ثالث، مستقیماً برای هر کسی و هر جای دنیا ارسال شود. در مورد تفاوت بین بیت کوین کش و بیت کوین، دو تفاوت عمده وجود دارد:

  • هر دو ارز رمزپایه ارزش خاص خود را دارند
  • بیت کوین کش دارای بلوک بزرگتری است که منجر به انتقال سریعتر و هزینه معامله کمتر در مقایسه با بیت کوین می شود.

به دلیل این تفاوت ها، بسیاری از مردم بیت کوین کش را نوعی پول دیجیتال تصور می کنند، در حالی که بیت کوین را به طور معمول با اصطلاح “طلای دیجیتال” می شناسند. بیت کوین کش از ایده ایجاد بیت کوین برای ارزهای رمزنگاری شده عملی تر برای معاملات روزمره، متولد شد.

حدود ماه می 2017 ، پرداخت های بیت کوین بیش از 3 روز طول می کشید، مگر اینکه شخص مایل به پرداخت هزینه قابل توجهی می بود. جامعه بیت کوین پس از آن موافقت کرد که هزینه معاملات برای معاملات کم بسیار زیاد است و بنابراین باید یک فورک برای تقسیم ارز به دو مورد اجرا شود. در نهایت بیت کوین کش ایجاد شد.

بیت کوین کش چیست

تاریخچه قیمت بیت کوین کش

هنگامی که بیت کوین کش برای اولین بار در آگوست ۲۰۱۷ وارد بازار شد، قیمت آن ۲۰۰ دلار بود اما در کمتر از یک ماه، به لطف علاقه زیاد تریدرها و فعالان ارز دیجیتال در سراسر جهان، قیمت به ۵۵۰ دلار افزایش یافت. بیشتر معامله گران به طور فعال در جستجوی آلت کوین جدیدی بودند که می‌توانستند از آن برای درآمدزایی استفاده کنند و Bitcoin Cash راحتی استخراج آن را فراهم کرد. با این اوصاف، اصلاحات بعدی بازار در ماه نوامبر، ارزش این ارز را ۳۰ درصد کاهش داد.

انتشار نرم‌افزار رسمی سکه و قرار گرفتن در لیست مبادلات ارزهای دیجیتال پیشرو در سراسر جهان، قیمت را به ۱۰۰۰ دلار رساند. و اندکی پس از آن، بیت کوین کش به بالاترین قیمت خود در ۴۳۵۵ دلار رسید. دوره تاریک قلمرو رمزنگاری از حدود ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ آغاز شد. در آن روز هر ارز دیجیتالی از جمله ویوز، بیت کوین و و موارد دیگر موقعیت خود را از دست داد و قیمت بیت کوین کش به ۱۰۰۰ دلار سقوط کرد.

خرید بیت کوین کش

با آغاز ماه مه سال ۲۰۱۸، بیت کوین کش دوباره شروع به افزایش کرد و قیمت آن به ۱۵۰۰ دلار افزایش یافت. اما پس از آن، بازار دوباره شروع به فرو ریختن کرد. یک هارد فورک جدید که در نوامبر ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، قیمت‌ها را پایین آورد و به پایین‌ترین قیمت ۷۵ دلار برساند. در بهار سال ۲۰۱۹، قیمت بیت کوین کش بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ دلار معامله می‌شد. در روند بازار صعودی سال ۲۰۲۱، بیت‌کوین کش به مرز قیمت ۱۶۰۰ دلار رسید اما در سال ۲۰۲۲ و همزمان با آغاز زمستان رمزارزها بیش از ۹۳ ٪ ارزش خود را از دست داد و در محدوده ۱۰۰ دلار در حال حاضر (اکتبر ۲۰۲۲) در حال معامله است.

آینده قیمت بیت کوین کش توسط وبسایت های برتر تجزیه و تحلیل

WalletInvestor

بر اساس پیش بینی‌های ما، افزایش بلندمدت انتظار می‌رود، پیش بینی قیمت برای ۲۰۲۷ حدود ۸۷۵.۵۱۹ دلار است. با سرمایه‌گذاری ۵ ساله، انتظار می‌رود رشد درآمد حدود +۱۷۵٪ باشد.

Price Prediction

پیش بینی می‌شود که قیمت بیت کوین کش در سال ۲۰۲۳ به حداقل سطح ۵۴۳.۹۵ دلار برسد.

Coin Price Forecast

طبق آخرین پیش بینی بلند مدت ما، قیمت بیت کوین کش تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۵۰۰ دلار و سپس تا پایان سال ۲۰۳۲ به ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید.

CryptoGround

طبق پیش‌بینی و تحلیل الگوریتمی، قیمت ۱ بیت کوین کش (BCH) در سال ۲۰۲۷ حدود ۲۷۷۲.۰۵۴۰ دلار خواهد بود.

Gov Capital

طبق سیستم پیش‌بینی ما، قیمت آینده بیت کوین کش در سال ۲۰۲۳ حدود ۴۳۰  پیش‌بینی می‌شود.

Trading Beasts

در آوریل ۲۰۲۳، قیمت بیت کوین کش به طور متوسط ​​​​۲۳۸.۶۷۱ دلار پیش بینی می‌شود. حداکثر قیمت مورد انتظار ۲۹۸.۳۳۸ دلار و حداقل قیمت ۲۰۲.۸۷۰ دلار است.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش تا سال ۲۰۳۰

تجزیه و تحلیل فنی ما از بیت کوین کش به ما اطلاع می‌دهد که BCH می‌تواند برای یک سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عالی (یک ساله) و یا یک سرمایه‌گذاری بلند مدت (پنج تا ۱۰ سال) مناسب باشد. در این بخش پیش بینی‌های قیمت بیت کوین کش از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ آمده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش تا پایان ۲۰۲۲

از آنجایی که تمام ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ سقوط قیمت داشتند، بیت کوین کش نیز به حدود ۱۰۹ دلا رسید. احتمال قوی وجود دارد که بیت کوین کش بتواند دوباره موقعیت خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ ریکاوری کند. میانگین سطح قیمت ۲۴۳.۲۵ دلار تا پایان سال ۲۰۲۲ برای آن پیش بینی می‌شود. با این حال اگر بازار روند صعودی به خود بگیرد، بیت کوین کش می‌تواند حداکثر تا ۳۸۵ دلار نیز رشد کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش در ۲۰۲۳

اگر بخواهید بیت کوین کش را برای درازمدت نگه دارید، این ارز پتانسیل بالایی دارد. طبق پیش بینی، بیت کوین کش می‌تواند تا سال ۲۰۲۳ به حداکثر سطح قیمت ۵۴۴.۳۱ دلار برسد. با این حال، میانگین قیمت بیت کوین کش حدود ۴۸۹.۱۳ خواهد بود. چنانچه روند نزولی بر بازار حاکم شود، حداقل قیمت توکن بیت کوین کش احتمالا ۴۲۸.۳۵ دلار باشد. در روند صعودی بعدی که در بازار ارز دیجیتال رخ دهد، قیمت بیت کوین کش ممکن است بیشتر از پیش بینی بلند مدت قیمت ما افزایش یابد.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش در ۲۰۲۵

قیمت بیت‌کوین کش می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به ATH جدیدی برسد. تا سال ۲۰۲۵، بسته به روند بازار، ممکن است انتظار قیمت ​​۸۲۵.۵۷ دلار را داشته باشیم. حداکثر پیش‌بینی قیمت ما در سال ۲۰۲۵ برای بیت‌کوین کش ۹۵۳.۹۶ دلار و حداقل قیمت ۷۶۲.۱۹ دلار است.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش در ۲۰۳۰

نشانه‌هایی وجود دارد که بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۳۰ وارد عصر جدیدی می‌شود. سال ۲۰۳۰ می‌تواند با قیمت متوسط ​​۳۴۵۱.۵۸ دلار برای بیت کوین کش به پایان برسد در حالی که حداقل قیمت هر بیت کوین کش می‌تواند حدود ۳۱۷۶.۷۲ دلار باشد. به صورت کلی اگر در سال ۲۰۳۰ بازار روند صعودی داشته باشد، قیمت بیت کوین کش ممکن است سر به فلک کشیده و از پیش بینی قیمت ما پیشی بگیرد.

مطالعه بیشتر: تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

کلام آخر

مانند هر ارز دیجیتال دیگر، سرمایه گذاری در بیت کوین کش فواید و خطرات خود را دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید و فروش بیت کوین کش، تا آنجا که می توانید دانش خود را افزایش دهید. و هر زمان که احساس کردید آماده تعهد طولانی مدت برای سرمایه گذاری هستید، حتما امتحان کنید. همانطور که گفته شد، پیش بینی قیمت BCH کاملاً مثبت است. نظر شما چیست؟

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

آینده قیمت بیت کوین کش چگونه است؟
بیت کوین کش BCH در کمتر از سه سال حضور در بازار ارزهای دیجیتال، به طور مداوم پتانسیل بزرگ سرمایه گذاری خود را برای بازرگانان و سرمایه گذاران ثابت کرده...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...