ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال سیف مون چیست ؟

ارز دیجیتال سیف مون چیست ؟

توکن سیف مون safemoon یک ارز دیجیتال است که در ماه مارس سال 2021 راه‌اندازی شده است. این ارز بخاطر افزایش قیمت در ماه‌ آوریل بسیار مورد توجه قرار گرفت. پلتفرم آن به صورت کلی برای پاداش به هولدر‌ها یا به عبارتی سرمایه‌گذاران بلند مدت طراحی شده است. در صورتیکه در حوزه خرید وفروش ارزهای دیجیتال فعال هستید، این مقاله را مطالعه کنید. در این مطلب به شما خواهیم گفت ارز دیجیتال سیف مون چیست و شما را به صورت کامل با این ارز دیجیتال نوظهور آشنا خواهیم کرد.

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon چیست ؟

ارز سیف مون Safemoon یک ارز دیجیتال است که مانند سایر ارز‌های دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم از فناوری دفتر کل توزیع شده مثل بلاکچین استفاده می‌کند. الگوریتم مورد استفاده ارز دیجیتال سیف مون Safemoon، بایننس اسمارت چین می‌باشد. یعنی این سیستم با استاندارد توکن BEP-20 اجرا می‌شود که بر اساس زنجیره هوشمند Binance (BSC) ساخته شده است. ارز Safemoon به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران را به سرمایه‌گذاری بلند مدت تشویق می‌کند و با این استراتژی قصد دارد از فروش آن توسط کاربران جلوگیری کند. برای پیشبرد این هدف اینگونه عمل می‌کند که با دریافت 10% هزینه از فروشندگان پاداش هولدر‌ها را فراهم می‌کند. البته نیمی از این هزینه صرف تامین نقدینگی به منظور حفظ بهتر ثبات قیمت می‌شود.

اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت هستید؛ می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

با استناد به وبسایت coinmarketcap قیمت سیف مون بلافاصله بعد از معرفی در ماه مارس افزایش یافت و در 20 آوریل به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00001194 دلار رسید. البته در حال حاضر حدود 80% از اوج قیمت خود کاهش یافته است.

بنیان‌گذاران ارز دیجیتال سیف مون Safemoon
ارز Safemoon در 8 مارس 2021 توسط جان کارونی John Karony مدیر عامل این پلتفرم راه‌اندازی شده است اما به صورت کلی تیم پشت پروژه شامل توماس اسمیت، جان کارونی (مدیرعامل)، هنک وایت، جک هاینز، جیکوب اسمیت (توسعه دهنده وب) و چارلز کارونی (دستیار اجرایی) است.

با پلتفرم سیف مون Safemoon بیشتر آشنا شوید

پلتفرم سیف مون Safemoon

این پروژه در سه ماهه اول سال 2021 راه‌اندازی شد و دارای چندین ویژگی مانند پاداش‌های استاتیک، جمع‌آوری نقدینگی و استراتژی توکن سوزی است. سیف مون یک توکن دیفای defi است. بر اساس مقالات ارائه شده سیف مون قصد دارد که یک توکن nft ایجاد کند. همچنین در برنامه آن‌ها پروژه‌های مربوط به خیریه و برنامه‌های آموزشی هم دیده می‌شود. با استفاده از پروتکل سیف مون دارندگان این ارز باتوجه به مقدار ارزی که دارند پاداش می‌گیرند. گاهی این پاداش ممکن است تا 80% هم باشد. سیف مون با استراتژی سوزاندن سکه در طول زمان ارزش خود را افزایش می‌دهد. در ادامه ویژگی های پلتفرم ارز سیف مون Safemoon را بیشتر بررسی می کنیم.
علاوه بر اینکه دارندگان ارز سیف مون Safemoon با نگهداری آن شامل پاداش می شوند، کاربران می توانند از طریق صرافی غیرمتمرکز SafeEarn پاداش بیشتری کسب کنند. SafeEarn یک برنامه غیرمتمرکز تازه راه‌اندازی شده در شبکه Binance Smart Chain است که به دارندگان SafeMoon اجازه می‌دهد تا رمز ارز SafeMoon خود را به توکن های SafeEarn تبدیل کنند و بابت این تبادل SafeMoon بیشتری کسب کنند ( SafeEarn وابسته به SafeMoon نیست).

امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال کدام اند؟

مخزن نقدینگی اتوماتیک
SafeMoon دارای یک مخزن نقدینگی مستقل است که نیمی از توکن هایی که از معاملات به دست آمده را به صورت کارمزد جذب می‌کند و آن‌ها را به مخزن نقدینگی SafeMoon در پنکیک سواپ PancakeSwap اضافه می‌کند که این یک قیمت مناسب برای توکن ایجاد می کند. همچنین باعث می شود فعالیت‌های فروش توسط نهنگ های بازار باعث دستکاری در قیمت نشود.
پاداش‌های استاتیک
پاداش‌ استاتیک ۵ درصدی بین دارندگان توکن سیف مون Safemoon توزیع می‌شود. توزیع مبلغ براساس حجم توکن‌های معامله شده است و 10% کارمزد در هر معامله اعمال شده که نیمی از آن به کاربران داده می شود. این امر به کاهش فشار فروش کمک می‌کند مخصوصا زمانی که افرادی که در ابتدا ارز را خریداری کرده اند به محض لیست شدن ارز در صرافی ها قصد فروش می کنند.

نحوه خرید ارز دیجیتال سیف مون Safemoon

قبل از سرمایه گذاری در ارزهایی با مارکت کپ پایین لازم است یک سری نکات را بدانید. علم به این موارد باعث می شود که سرمایه گذاری مطمئن تری انجام دهید. در ادامه دو گزینه از خطراتی را که هنگام سرمایه گذاری در ارزهای نوپا وجود دارد، شرح داده ایم.

خطراتی که قبل از سرمایه گذاری در سیف مون باید درنظر بگیرید!

ناپایداری قیمت: از زمانی که این ارز معرفی شده، قیمت آن بسیار بی‌ثبات بوده است. ما شاهد افزایش‌ها و کاهش‌های قیمت زیادی بوده‌ایم. همچنین کاهش قیمت تا 80% از قیمتی که ارائه شده، این ارز را تا حد زیادی به یک ارز ریسکی برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

نقدینگی کم: منظور از این گزینه این است که در ابتدا فروشندگان هنگام فروش باید 10% کارمزد پرداخت کنند که این مبلغ بالایی است. همچنین در هیچ یک از صرافی‌های معتبر متمرکز لیست نشده است. بنابراین باتوجه به این که نقد شوندگی در سایر صرافی‌ها بر اساس میزان کاربران کمتر است، سرعت نقدشوندگی سیف مون بسیار پایین می باشد.

صرافی ها و کیف پول های ارز دیجیتال سیف مون Safemoon

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon را می‌توان در صرافی‌های ارز دیجیتال Gate.io ،Mexc، پنکیک سواپ Pancakeswap، بیت مارت Bitmart معامله کرد. همچنین با توجه به این که این ارز روی شبکه بایننس اسمارت چین پیاده سازی شده است از این رو کاربران می توانند در کیف پول تراست و کیف پول متامسک ارز دیجیتال Safemoon را نگهداری کنند.

همچنین یرای امنیت بیشتر می‌توانید از انواع کیف پول سخت افزاری معتبر برای نگهداری از رمز ارزهای خود استفاده کنید.

آینده ارز دیجیتال سیف مون Safemoon

آینده ارز دیجیتال سیف مون SafeMoon

تعدادی از تحلیلگران عرصه ارزهای دیجیتال با توجه به اینکه پلتفرم SafeMoon در حال توسعه پروژه های خیریه است، این احتمال را می دهند که این امر و این همکاری ها کاربران بیشتری را جذب می کند و موجب می شود تا پایان سال سیف مون Safemoon بتواند یک اوج قیمت جدید ثبت کند. همچنین کارشناسان معتقدند اگر این پروژه بتواند در بروزرسانی های بعدی خود مواردی که در نقشه راه خود اعلام کرده است را انجام دهد (مواردی مانند ایجاد کیف پول safemoon و راه اندازی صرافی safemoon)، قطعا جایگاه این ارز و قیمت آن پیشرفت می کند. پیش بینی ها برای قیمت سیف مون safemoon تا حدود زیادی به قابلیت های این ارز متکی است. تحلیلگران معتقدند تا پایان 2021 اگر بتواند از قراردادهای هوشمند قوی پشتیبانی کند قابلیت رشد قیمت تا 0.0000085 دلار را خواهد داشت.

مقاله (ارز دیجیتال سیف مون Safemoon چیست)  صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

ارز دیجیتال سیف مون چیست ؟
توکن سیف مون safemoon یک ارز دیجیتال است که در ماه مارس سال 2021 راه‌اندازی شده است. این ارز بخاطر افزایش قیمت در ماه‌ آوریل بسیار مورد توجه قرار گرفت....
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی هستیم که ماهیت پول، سریع‌تر از آن چیزی که ما تصور می‌کردیم، در حال تکامل است. ارزهای دیجیتال شکل جدیدی از پول را برای دنیا تعریف کردند....
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...