معرفی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال شیبا اینو SHIB چیست و آیا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

ارز دیجیتال شیبا اینو SHIB چیست و آیا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

ارزهای دیجیتال زیادی برای شکست دادن بیت کوین ایجاد شدند اما فقط یک رمزارز توانست برخی رکورهای بیت کوین را بشکند. شیبا اینو! این ارز در مدت کوتاهی ۴۳ میلیون بازدید بیشتر از بیت کوین داشت. قیمت شیبا اینو در اکتبر ۲۰۲۱ به ده برابر رسید که ارزش بازار آن را به ۴۱ میلیارد دلار افزایش داد و در نتیجه یکی از ده ارز دیجیتال برتر شناخته شد. شیبا اینو یک میم توکن است که نژاد سگ ژاپنی شیبا اینو را لوگوی خود قرار داده است. SHIB در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفت اما رشد واقعی آن پس از حمایت‌های ایلان ماسک صورت گرفت. با ایرانیکارت همراه باشید تا نگاهی به برخی از ویژگی‌ها مانند فناوری، اهداف و قابلیت‌های شیبا بیندازیم تا بدانید ارز دیجیتال شیبا چیست و بتوانید دید بهتری برای سرمایه‌گذاری SHIB داشته باشید.

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

Shiba Inu Coin یک ارز دیجیتال است که با نام SHIB نیز شناخته می‌شود. این میم توکن به عنوان «قاتل دوج کوین» نیز معروف شده است. به این دلیل که این ارز ابتدا با یک تفاوت کلیدی به عنوان جایگزینی برای ارز دیجیتال Dogecoin ایجاد شد و بسیاری از سرمایه گذاران دوج را به خرید شیبا اینو ترغیب کرد.

شیبا توسط فردی ملقب به ریوشی ساخته شد. ارز شیبا از الگوریتم ERC20 پیروی می‌کند. به این معنا که یک توکن مبتنی بر اتریوم می‌باشد. این گونه ارزهای دیجیتال به دلیل قیمت ناچیز اولیه، سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب می‌کنند که در بسیاری از موارد شاهد افزایش قیمت بی‌نظیر چنین توکن‌هایی می‌باشیم. برای مثال: دوج کوین، با افزایش قیمت از ۰.۰۰۰۲ تا ۰.۷۵ باعث جذب سرمایه‌گذاران بزرگ به توکن‌های کم‌ارزش شد و به این ترتیب خرید آن به شدت در بین سرمایه گذاران افزایش یافت.

تفاوت اصلی دوج کوین و شیبا این است که Shiba Inu بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده در حالی که Dogecoin بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. Shiba Inu می‌تواند با برنامه‌های غیرمتمرکز کار کند، در حالی که dogecoin نمی‌تواند با برنامه‌های غیرمتمرکز کار کند و آن را از نظر کارهایی که می‌تواند انجام دهد محدود می‌کند.

جدول مشخصات کلی شیبا اینو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نماد SHIB
توسعه دهنده  ریوشی
تاریخ انتشار  آگوست 2020
مارکت کپ 12.5 بیلیون دلار
وبسایت shibatoken.com
وایت پیپر  (PDF) Shiba Inu Ecosystem

تاریخچه ارزدیجیتال شیبا اینو

شیبا اینو در آگوست ۲۰۲۰ توسط فرد یا افرادی با نام مستعار ریوشی ایجاد شد. جزییات کمی در مورد شخصی که توسعه دهنده شیبا اینو است، وجود دارد. ریوشی تنها در توییتر و مدیوم فعالیت دارد. ریوشی در یک پست مدیوم در ماه مه ۲۰۲۱ بیان می‌کند که:

«من هیچ‌کس نیستم. من مهم نیستم تلاش‌ها برای افشای نقاب از «هویت» من، حتی در صورت موفقیت‌آمیز بودن، بسیار ناچیز خواهد بود.»

شیبا اینو در عمر نسبتاً کوتاه خود، حمایت قوی را به دست آورده است. وب سایت آن بیان می‌کند که دارای یک جامعه رو به رشد است که در حال حاضر دارای بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر است. بیش از ۷۰۰۰۰ دنبال کننده در توییتر و بیش از ۳۰۰۰ در مدیوم دارد.

بعدها ایلان ماسک در شبکه‌های اجتماعی اشاره‌هایی به ارز شیبا کرد اما در نهایت طی یک توییت اعلام کرد که دارای ارز شیبا اینو نیست و قصد خریدی هم در این باره ندارد. ویتالیک بوترین در ۱۳ می‌۲۰۲۰، بیش از ۵۰ تریلیون ارز شیبا را به صندوق COVID-Crypto هند اهدا نمود. بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال آینده ارز شیبا هستند تا بتوانند با رشد این ارز سرمایه خودشان را چند برابر کنند.

مفهوم میم کوین چیست؟

به ارزهایی که در ابتدا تارگت یا هدف خاصی ندارند و صرفا بر اساس شوخی و یا سرگرمی ایجاد می‌شوند، میم کوین می‌گویند. برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، بخشی از جذابیت میم کوین‌ها این است که پروتکل‌های مرسوم را رد می‌کنند. با این حال میم کوین‌ها برای سرمایه گذاری، همیشه ریسک بالاتری از سایر ارزهای دیجیتال دارند.

تعدادی از میم کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال عبارتند از:

  • Baby Dogecoin(BabyDoge)
  • Dogecoin(Doge)
  • Jindo Inu(Jind)
  • Alaska Inu(Las)
  • Alaskan Malamute Token(Lasm)

نوع تکنولوژی شیبا اینو shiba inu

نوع تکنولوژی

از آنجایی که Shiba Inu یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است، به جای بلاک چین خود، روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده و توسط آن میزبانی می‌شود. ریوشی در وایت پیپر این ارز بیان می‌کند که او ساخت اکوسیستم شیبا اینو را بر روی اتریوم انتخاب کرده است، زیرا اتریوم ایمن و پایدار است و به پروژه اجازه می‌دهد غیرمتمرکز بماند.

اکوسیستم Shiba Inu یک اکوسیستم منبع باز از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، پروتکل‌ها و پلتفرم‌هایی است که امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) را در بلاک چین اتریوم فراهم می‌کند.

میزان عرضه

مجموع عرضه شیبا اینو ۱ کوادریلیون SHIB است. این یک عرضه فوق العاده زیاد است. بنابراین، اگرچه عرضه SHIB محدود است، اما آنقدر زیاد است که یک دارایی تورم‌زا باشد. تا اکتبر ۲۰۲۲، عرضه در گردش Shiba Inu حدود ۵۴۹ تریلیون SHIB است. در زمان راه اندازی، ۵۰ درصد از کل عرضه SHIB در Uniswap قفل شد و ۵۰ درصد دیگر به یک آدرس رمزنگاری متعلق به Vitalik Buterin، یکی از بنیانگذاران اتریوم ارسال شد.

عوامل پذیرش و رشد شیبا اینو

عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا مهم‌ترین عامل در پذیرش و رشد قیمت شیبا اینو و هر ارز دیجیتال دیگری است. طبیعتا زمانی که عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، شاهد افزایش قیمت شیبا خواهیم بود. عکس این قضیه نیز صادق است.

به روزرسانی‌های شبکه

یکی دیگر از کاتالیزورهای واضح برای پذیرش و رشد قیمت Shiba Inu، توسعه مداوم پروژه آن است.  همانطور که اشاره شد؛ شیبا بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این موضوع باعث شده کارمزد تراکنش‌های شیبا بالا باشد.

راه حلی که شیبا ارائه داده، شیباریوم است. بزرگترین پیشرفت شیباریوم، انتظار کارمزدهای کمتر برای تکمیل تراکنش‌ها است. با توجه به اینکه اکوسیستم Shiba Inu شامل توسعه بازی و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است، دارا بودن هزینه‌های کارمزد کم، بسیار مهم هستند.

کیف پول‌های فعال

هر چقدر افراد بیشتری، سرمایه گذار شیبا اینو باشند و آن را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشند، به این معناست که مقبولیت شیبا در بازار افزایش یافته که این در نهایت به رشد ارزش شیبا منتهی می‌شود.

لیست شدن در صرافی

همواره لیست شدن در صرافی‌های معتبر که به معنای تایید شدن شیبا است، مورد توجه عموم قرار می‌گیرد. به همین دلیل است زمانی که شیبا در صرافی‌های بزرگ لیست می‌شود، جهش قیمتی دارد.

پذیرش به عنوان شبکه پرداخت

هرچقدر از شیبا همانند ارزهای دیگری مانند بیت کوین، بیت کوین کش و… به عنوان روشی برای پرداخت استفاده شود، ارزش آن بالاتر خواهد رفت. اخیرا AMC که یک برند جهانی معتبر است، پرداخت به وسیله شیا اینو را راه اندازی کرده است.

معرفی پرتفلیو شیبا اینو

معرفی پرتفلیو شیبا اینو

همانطور که گفتیم شیبا اینو یک توکن مبتنی بر اتریوم است. بنابراین با اکوسیستم وسیع اتریوم سازگار می‌باشد.

اکوسیستم شیبا اینو از سه توکن و خدمات دیگری تشکیل شده است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این سه توکن عبارتند از:

شیبا اینو (SHIB): SHIB ارز اصلی پروژه است. این توکن کل اکوسیستم شیبا اینو را تامین می‌کند و مجموع عرضه آن ۱ کوادریلیون است. با این حال، توسعه دهنده آن، ۵۰٪ از عرضه را در Uniswap برای اهداف نقدینگی قفل کرد. در حالی که ویتالیک بوترین، بنیان گذار اتریوم، وظیفه داشت ۵۰٪ باقی مانده را نگه دارد، بوترین برخی از توکن‌های در اختیارش را فروخت و پول را به صندوق امداد کووید-۱۹ در هند اهدا کرد. اقدامی که قیمت SHIB را بیشتر افزایش داد. بوترین ۴۰٪ از کل عرضه SHIB را سوزاند و مقدار موجود در دسترس کاربران را کاهش داد.

لیش (LEASH): این دومین توکن در اکوسیستم شیبا اینو است و نمایان‌گر طرف دیگر شیبا است. مجموع عرضه آن ۱۰۷۶۴۶ توکن است که بسیار کمتر از تریلیون‌ها توکن Shiba Inu می‌باشد.

بون (BONE): این توکن حکمرانی اکوسیستم شیبا اینو است. bone به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد پیشنهادات آینده رای دهند و مجموعاً ۲۵۰ میلیون توکن دارد.

جنبه‌های دیگری نیز برای اکوسیستم شیبا اینو وجود دارد که عبارتند از:

ShibaSwap: شیبا سواپ پلتفرم تبادل غیرمتمرکز اکوسیستم Shiba Inu است. در واقع این یک صرافی است که به افراد اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را به صورت غیر متمرکز معامله کنند.

Inkubator: این انکوباتور برای کشف راه‌هایی برای ارج نهادن به خلاقیت هنرمندان خارج از هنرهای سنتی طراحی شده است. هدف آن پرورش سازندگان واقعی هنر و سایر محتواها می‌باشد.

Shiboshi: شیبوشی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تولید شده توسط Shiba Inu می‌باشند که مبتنی بر بلاک چین اتریوم هستند و هر Shiboshi ویژگی متفاوتی دارد و آن‌ها را منحصر به فرد می‌کند.

Shibarium:شیبا ریوم یک پلتفرم بلاک چین است که به کاربران و توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا استفاده‌های جدیدی از زیرساخت بلاک چین موجود ایجاد کنند. بلاک چین شیباریوم برای ارائه یک پلتفرم امن و شفاف جهت ایجاد و تبادل ارزهای دیجیتال طراحی شده است. همچنین قرار است به عنوان پایه‌ای برای توسعه برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (dapps) خدمت کند.

بررسی Woofpaper یا همان وایت‌پیپر ارز شیبا اینو

در ابتدای توضیحات وایت پیپر شیبا پلتفرم خود را اینگونه معرفی می‌کند:

شیبا یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است؛ که هدف آن ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز می‌باشد؛ که در آن کاربران بتوانند با سرعت و امنیت بالا، تراکنش های خود را انجام دهند. صرافی شیبا، با امکاناتی همچون: استیک کردن و پاداش گرفتن وعده داده شده است. به این صورت که کاربران با استیک کردن یکی از ارزهای BONE ،LEASH ،SHIB به ترتیب ارزهای زیر را دریافت خواهند کرد.

  • xShib
  • xLash
  • tBone

همچنین در ادامه به کاربران نوید کارمزد کمتر به هنگام راه اندازی اتریوم 2 را می‌دهد.همچنین از همکاری با قسمتی از آمازون که مربوط به خیریه است؛ در آینده خبر می‌دهد. (در صورت وقوع این اتفاق بخاطر همکاری شرکت بزرگ آمازون با شیبا قطعا ارزش این رمزارز رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.)

خرید و فروش ارزدیجیتال شیبا اینو

خرید و فروش شیبا در حال حاضر از طریق صرافی‌های خارجی و ایرانی میسر است. صرافی‌های معروفی مانند بایننس و کوین بیس این رمزارز را لیست کرده‌اند. شما می‌توانید با جفت ارزهای متفاوتی مانند تتر و … معاملات خود را انجام دهید. در حال حاضر بیشترین معامله ارز دیجیتال شیبا در صرافی بایننس انجام می‌گیرد. نزدیک به ۱۸٪ از کل معاملات ارز شیبا در بایننس انجام می‌گیرد. همچنین در صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ، که در تیرماه ۱۴۰۰ راه اندازی شد نیز می‌توان مبادلات شیبا را انجام داد. سایر صرافی‌های ارزدیجیتال خارجی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  1. Uniswap
  2. Shibaswap
  3. io
  4. Bitmart
  5. Bitforex
  6. Poloniex
  7. Hoo
  8. Hotbit
  9. Coin Kong

با این حال خرید شیبا از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی خطراتی دارد که ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شما شود. بنابراین بهتر است از خدمات صرافی‌های معتبر داخلی استفاده کنید.

برای خرید و فروش ارز شیبا، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

خرید شیبا

کیف پول‌های شیبا اینو

نوع کیف پولی که برای نگهداری Shib انتخاب می‌کنید بسته به مقداری که باید ذخیره کنید متفاوت است.

کاربران می‌توانند کیف پول سرد (آفلاین) یا کیف پول داغ (آنلاین) را انتخاب کنند. کیف پول‌های سرد، مانند لجر یا ترزور، امن‌ترین کیف پول‌ها هستند، زیرا به اینترنت متصل نیستند، بنابراین در برابر هک و نفوذ بسیار مقاوم تر‌اند. کیف پول‌های سخت افزاری ممکن است هزینه بر باشند اما امنیت بیشتری را برای کاربرانی که مقادیر زیادی ارز دیجیتال دارند، فراهم می‌کنند.

کیف پول‌های داغ یا نرم افزاری از آنجایی که همیشه به اینترنت متصل هستند، امنیت کمتری دارند. این نوع کیف پول‌ها راحت هستند زیرا هر زمانی که شخصی آنلاین است می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشت. اگر از کیف پول داغ استفاده می‌کنید، یک سرویس قابل اعتماد را برای حفظ امنیت سرمایه خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بدانید بهترین کیف پول برای شیبا اینو چیست، در ادامه بهترین کیف پول‌های شیبا اینو معرفی شده است.

Ledger

کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا اینو - لجر

Ledger که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، به یک شرکت سریع و در حال توسعه تبدیل شده است که زیرساخت‌ها و راه‌حل‌های امنیتی را برای ارزهای دیجیتال مانند توکن شیبا و همچنین برنامه‌های بلاک چین، برای مشاغل و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. کیف پول لجر بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال از جمله توکن شیبا را پشتیبانی می‌کند. برای حفظ امنیت کیف پول، لجر از سخت‌ترین استانداردهای امنیتی استفاده می‌کند.

Trezor

کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا اینو - ترزور

کیف پول Trezor یک کیف پول سخت افزاری است که به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا انواع ارزها را به طور امن ذخیره، انتقال و دریافت کنند. SatoshiLabs، مستقر در جمهوری چک، این کیف پول را در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد. کیف پول Trezor به طور قابل توجهی ایمن‌تر از کیف پول‌های نرم افزاری معمولی است زیرا کلیدهای خصوصی به جای رایانه‌های موبایل یا دسکتاپ در دستگاه واقعی ذخیره می‌شوند. از آن جایی که کیف پول زمانی که به کامپیوتر شما متصل نیست آفلاین است، دسترسی هکر به توکن‌های شیبا شما تقریبا غیرممکن است. کیف پول Trezor یک کیف پول چند ارزی است. به این معنی که می‌تواند انواع ارزهای دیجیتال را در خود جای دهد.

اگر به دنبال خرید انواع مدل کیف پول سخت افزاری هستید؛ می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید انواع کیف پول سخت افزاری

Lumi Wallet

کیف پول لومی برای ذخیره شیبا

این کیف پول دارای رابط کاربری مناسبی می‌باشد. به صورتیکه برای همه کاربران مبتدی و پیشرفته قابل استفاده است. این کیف پول به راحتی راه اندازی شده و به هیچ اطلاعات شخصی برای ثبت‌نام نیاز ندارد. لومی ولت یک کیف پول رایگان است. همچنین این کیف پول متن باز می‌باشد. متن باز بودن به معنای این است که عموم می‌توانند در ارتقای آن مشارکت کنند، و کد‌های آن را مشاهده کنند. همچنین این کیف پول با پشتیبانی بیش از ۱۰۰ رمز ارز به یک کیف پول مناسب برای کاربران تبدیل شده است. شما می‌توانید این کیف پول را از سایت رسمی lumi wallet  دانلود کنید.

Trust Wallet

کیف پول تراست برای ذخیره شیبا

این کیف پول توسط بایننس خریداری شده است. و به عبارتی کیف پول بایننس می‌باشد. تراست ولت یکی از پر طرفدارترن کیف پول‌های دیجیتالی است که از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند. دارای رابط کاربری مناسب و طراحی ساده‌ای است. همچنین وجود صرافی داخلی و همچنین امکان ارتباط با پلتفرم‌های غیرمتمرکز دیگر، از جمله ویژگی‌های برتر این کیف پول می‌باشد.

MetaMask

کیف پول متامسک برای ذخیره شیبا

یکی دیگر از کیف پول‌هایی که از ارزدیجیتال شیبا پشتیبانی می‌کند،  کیف پول متامسک می‌باشد. این کیف پول که ولت رسمی اتریوم محسوب می‌شود، از تمامی رمزارزهای مبتنی بر Erc20 را پشتیبانی می‌کند. این ولت همچنین بخشی برای ارتباط با برنامه‌های غیرمتمرکز یا Dapp و قراردادهای هوشمند را نیز قرار داده است. این کیف پول به صورت افزونه بر روی مرورگرهایی همچون کروم، فایرفاکس و… نصب می‌شود. با ورود به وبسایت رسمی Metamask شما می‌توانید این کیف پول را دانلود کنید. همچنین این کیف پول برای نسخه‌های اندروید و ios هم در دسترس قرار گرفته است. اما اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر حمله‌های فیشینگ از طریق نسخه اندروید آن که در گوگل پلی قرارگرفته، شنیده‌ایم. به این منظور برای جلوگیری از خطرات احتمالی از افزونه آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کارمزد ارز دیجیتال شیبا

استخراج رایگان ارز شیبا اینو

قبل از اینکه وارد مبحث استخراج و یا دریافت شیبا اینو شویم، لازم است یک نکته مهم را بدانید. کوین‌ها و توکن‌ها با یکدیگر متفاوت اند. کوین، به دسته ای از ارزهای دیجیتال اطلاق می‌گردد که بلاکچین اختصاصی دارند. در مقابل توکن ها، دسته ای از رمزارزها هستند که بر روی بلاکچین یک ارز دیگر پیاده‌سازی می‌شوند. شیبا یک توکن است که برروی پلتفرم Erc20 پیاده‌سازی شده است. بنابراین قابلیت استخراج را ندارد. چرا که توسعه دهندگان از همان ابتدای عرضه،  توکن ها را ارائه کرده‌اند. بنابراین اکنون می‌دانیم که تنها ارزهای دیجیتالی که بلاکچین اختصاصی دارند، می‌توانند استخراج شوند.

miner

نکته جالب توجه دیگری که باید به آن دقت کنید این است که، هیچ گونه استخراج رایگانی برای هیچ ارزی امکان‌پذیر نیست! حتما از خود سؤال می‌کنید که بسیاری افراد این کار را انجام داده‌اند و… اما باید بدانید که سخت در اشتباهید. تمامی وبسایت‌ها و برنامه‌های نرم افزاری که ادعا می‌کنند به صورت رایگان می‌توانید ارز دریافت کنید، در واقع از پردازنده سیستم شما استفاده می‌کنند.

به عبارت دیگر وقتی شما با کامپیوتر و یا موبایل خود اقدام به استخراج می‌کنید؛ درواقع قدرت پردازشی سیستم خود را استفاده می‌کنید. که این موضوع موجب آسیب جدی به دستگاه شما می‌شود و قطعا با خسارت‌هایی همراه است. چرا که عمر دستگاه شما را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. در مورد ارزهایی مثل بیت کوین، استخراج رایگان بیشتر شبیه یک شوخی است. چراکه ماینرها با سخت‌افزار قوی رقیب شما هستند؛ و با توجه به شلوغی شبکه بیت کوین عملا هیج شانسی برای استخراج بیت کوین با گوشی و کامپیوتر نخواهید داشت. به صورت کلی برای دریافت رایگان ارز شیبا دو راه بیشتر ندارید؛ راه اول ایردراپ‌ها هستند و راه دوم استخراج. در حال حاضر، هیچ ایردراپی برای این ارز وجود ندارد.

خرید از علی اکسپرسنکته:

توجه کنید کانال‌های تلگرامی کلاهبردار زیادی هستند که با تبلیغات دروغین کاربران را فریب می‌دهند. اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال را تنها از وبسایت‌های رسمی مربوطه پیگیری کنید.

در مورد استخراج هم، پیش از این توضیحات لازم داده شد. با این حال اگر هنوزهم علاقمند به استخراج شیبا هستید، با علم به این موضوع اقدام به استخراج کنید. در حال حاضر وبسایت‌ها و نرم افزارهایی وجود دارد، که با ثبت نام در آن‌ها و انجام یک سری موارد می‌توانید شیبا دریافت کنید. بازهم تاکید می‌کنم که بسیار دقت کنید. زیرا کلاهبرداری در این حوزه بسیار زیاد شده است. با ما همراه باشید تا نرم افزارهای استخراج شیبا اینو و استخراج شیبا با کامپیوتر و موبایل را به شما آموزش دهیم.

آموزش استخراج شیبا با کامپیوتر

نرم‌افزار unmineable یک نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال شیبا است؛ که از سایر برنامه‌های استخراج شیبا محبوب‌تر است. علت آن سهولت در استفاده از این نرم‌افزار می‌باشد. این نرم‌افزار با استفاده از قدرت پردازش رایانه شما، استخراج را انجام می‌دهد. در ادامه طرز کار با نرم‌افزار unmineable را به صورت کامل آموزش خواهیم داد.

گام اول

آموزش استخراج شیبا با کامپیوتر از ویسایت mineable

وارد وبسایت unmineable شوید. در صفحه اصلی همانطور که در تصویر زیر مشخص است، شما لیستی از ارزها را مشاهده می‌کنید. در این قسمت ارز مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. که ارز مورد نظر ما در این بخش SHIBA INU می‌باشد.

گام دوم

آموزش استخراج ارزشیبا با نرم افزار unmineable -گام دوم

پس از اینکه روی ارز انتخابی کلیک می‌کنید، به صفحه زیر هدایت می‌شوید. در این قسمت باید الگوریتم استخراج را انتخاب کنید. به شما توصیه می‌کنیم الگوریتم Randomx را که مخصوص cpu‌ های کامپیوتری است، انتخاب کنید. سپس در کادرهای مشخص شده با فلش، آدرس ولت خود را وارد کنید. سپس باید برنامه مربوط به الگوریتم انتخابی را دانلود و استخراج را شروع کنید. شما همچنین می‌توانید برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید که پس از رسیدن به مقدار مورد نظر، به والت شما واریز شود. همچنین انتخاب یکی از حالت‌های استخراج سریع و کند نیز به عهده شما است. پیشنهاد می‌کنیم اگر سیستم شما خنک کننده قوی ندارد؛ روی حالت سریع استخراج نکنید.

استخراج ارز دیجیتال شیبا با موبایل

استخراج شیبا با موبایل هم به همین صورت از طریق برنامه‌های دیگر صورت می‌گیرد. در این قسمت نرم افزارهای استخراج شیبا با موبایل را فقط نام می‌بریم. چراکه ایرانیکارت، هیچ یک از این نرم افزارها را تایید نمی‌کند. با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد اکثر این برنامه پرداختی ندارند و این برای کاربران صرفا وقت تلف کردن است. با این حال تعدادی از نرم افزارهای مربوط به استخراج شیبا با گوشی را به ترتیب محبوبیت و تعداد نصب معرفی می‌کنیم.

  1. Shiba Inu Faucet
  2. Free Shiba Inu
  3. Shiba Coin To 1 Dollar
  4. Shiba Inu Wallet
  5. Free Shiba Inu & Rewards
  6. Shiba Inu Miner

آینده ارز دیجیتال SHIB چیست؟

Shiba Inu قول ارتقای بیشتر در شبکه و همچنین افزودن ویژگی‌های جدید را داده است. یکی از این ویژگی‌ها لایه دوم مخصوص خود در اتریوم به همراه یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) به نام Doggy DAO برای مشارکت دادن جامعه در تصمیم‌گیری درباره آینده SHIB است.

همچنین برنامه‌هایی برای ایجاد یک بازار NFT به طور انحصاری در Shibarium وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، کاربران در نهایت می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض را با توکن‌های SHIB خود از طریق این پلتفرم خریداری کرده و بفروشند. شیباریوم همراه با با متاورس آن‌ها یعنی SHIB: The Metaverse و بازی‌های دیگری مانند Shiba Eternity در اکوسیستم ایجاد خواهد شد. علاوه بر این، Shiba Inu انکوباتور هنرمند شیبا را راه‌اندازی کرده است، که از طریق آن قصد دارند ده هنرمند را برای خلق آثاری که ممکن است به‌عنوان NFT‌های رسمی شیبا ضرب شوند، جذب کنند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا

برخی از کارشناسان معتقدند که ممکن است در درازمدت به دلیل به روزرسانی‌های مداوم قیمت شیبا افزایش یابد. در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند که فقط یک میم توکن است و همیشه همینطور باقی خواهد ماند.

به صورت کلی SHIB به تدریج از یک “شوخی” به یک ارز دیجیتال جدی تبدیل شده است. با برنامه‌های ShibaSwap برای به‌روزرسانی‌ها و NFT‌ ها، این شبکه به احتمال زیاد وارد سبد سیاری از سرمایه‌گذاران می‌شود. هنوز تا تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای Dogecoin راه زیادی در پیش دارد، اما قطعا در مسیر درستی برای انجام این کار قرار دارد.

از آنجایی که اوج قیمت شیبا، همانطور که پیش از این گفته شده بود ۰.۰۰۰۰۳۸ دلار بود، این یک دیدگاه طبیعی است که در نظر بگیریم قیمت آینده ارز شیبا اینو روزی دوباره به این نقطه برسد. که در این صورت ۳۵۰٪ رشد را نشان می‌دهد. هرچه مارکت کپ این ارز نیز بیشتر شود، ارزش آن بیشتر خواهد شد. این موضوع قابل حدس است چرا که شیبا به صورت مداوم بخاطر قیمت اندک طرفداران بسیاری را جذب می‌کند. اما بسیاری کارشناسان معتقدند تا ۳ سال آینده ارز شیبا از  ۰.۰۰۰۰۴ عبور خواهد کرد. کمپین ۱ دلاری شدن شیبا تا ۲۰۲۵ نیز اخیرا بسیار ترند شده است که این موضوع نیازمند این می‌باشد شیبا هر ماه حدود ۲۵٪ رشد داشته باشد! برای مطالعه بیشتر در این خصوص، مقاله آینده ارز شیبا را مطالعه کنید.

سخن آخر

با توجه به بلاگ ارز دیجیتال شیبا چیست، دریافتیم رشد ارزهایی مانند شیبا احساس FOMO را در بین تریدرها و علاقمندان بازار کریپتو افزایش می‌دهند. احساس «ترس از جا ماندن» باعث می‌شود که افراد با مشاهده اطرافیان خود و ده‌ها و صدها برابر شدن سرمایه آن‌ها ترغیب بشوند که بر روی آینده ارز شیبا سرمایه‌گذاری کنند و به این جمعیت بپیوندند و همین موضوع باعث افزایش دوباره قیمت و بالا رفتن تقاضا می‌شود.

پاسخ به این سوال که آیا سرمایه‌گذاری روی آینده ارز شیبا کار عاقلانه‌ای هست یا نه، کار ساده‌ای نیست. دوج کوین هم از ابتدا یک شوخی حساب میشد ولی افراد بسیاری توانستند از آن به سود خوبی برسند. سرمایه‌گذاری روی کوین‌ها و توکن‌ها نیازمند دانش و آگاهی است و بستگی به این دارد که چه سیاستی بری سرمایه‌گذاری در نظر دارید. پیشنهاد ایرانیکارت به همه تریدرهای تازه وارد این است که میزانی از سرمایه خود را وارد بازار کنند که با از دست رفتن آن متحمل ضرر چندانی نشوند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله تحلیل تکنیکال شیبا را مطالعه کنید.

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

سوالات متداول
Request for Quote

متأسفانه، این غیر ممکن است. با قیمت 1 دلاری، ارزش بازار شیبا اینو به 550 تریلیون دلار خواهد رسید که چنین چیزی غیرممکن است.

ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند به شدت بی‌ثبات باشند و دستاوردهای اخیر SHIB ممکن است آن را در برابر کاهش قابل توجه آسیب‌پذیر کند. Shiba Inu نیز کاربرد بسیار محدودی دارد و ارزش آن عمدتاً بر اساس گمانه‌زنی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی است. از آن جایی که Shiba Inu یک سرمایه‌گذاری پرمخاطره است، بهتر است قبل از خرید هر یک از ارزهای دیجیتال، مطمئن شوید که بخش خوبی از پول موجود خود را در دارایی‌های امن‌تر دارید. این می‌تواند شامل صندوق‌های قابل معامله در مبادلات، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، سهام، اوراق قرضه و حتی سایر ارزهای دیجیتال باشد.

تقریباً 549 تریلیون توکن شیبا اینو وجود دارد که البته این مقدار زیادی است!

به گفته ریوشی بنیان گذار شیبا، لقب «قاتل دوج کوین» را به خود اختصاص داده زیرا ارزش SHIB آماده سبقت گرفتن از ارزش دوج کوین است. ریوشی اضافه می‌کند که حتی اگر SHIB هرگز به ۰.۰۱ دلار نرسد، ارزش و کاربرد آن به نسبت دوج کوین بیشتر خواهد بود.

شیبا اینو در حال کار بر روی پلتفرمی است که در صورت اتمام آن رسما وارد دنیای متاورس خواهد شد.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، میلیاردها توکن SHIB را فروخت که توسط بنیان گذاران شیبا برای او ارسال شده بود.

از آنجایی که شیبا مبتنی بر اتریوم ساخته شده است، یک توکن محسوب می‌شود.

به صورت مستقیم نمی‌توان شیبا را استخراج کرد. با این حال از طریق برخی روش‌ها می‌توان آن را غیرمستقیم ماین کرد. روش استخراج آن نیز در مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.

اینکه شیبا سرمایه‌گذاری خوبی است یا نه بسته به شرایط سرمایه گذار و میزان تحمل ریسک او است. با این حال اگر شیبا به پیشرفت‌های خود ادامه دهد، قطعا ارزش آن نیز بالاتر خواهد رفت.

ارز دیجیتال شیبا اینو SHIB چیست و آیا برای سرمایه گذاری مناسب است؟
ارزهای دیجیتال زیادی برای شکست دادن بیت کوین ایجاد شدند اما فقط یک رمزارز توانست برخی رکورهای بیت کوین را بشکند. شیبا اینو! این ارز در مدت کوتاهی ۴۳ میلیون...
4.67 از 49 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام دانش کافی ندارم کسی هم نیست مسال آدمی که چشمش نبیند دور خودم میچرخم کسی هم نیست کمک کنه حدعقل به دیگران آسیب نرسانم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از طریق مجله ایرانیکارت و آموزش های که ارائه شده می توانید دانش فنی خود را بالا ببرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. باسلام و احترام،در حال مطالعه هستم و تخصصی ندارم و قصد دارم به صورت تدریجی هولد کنم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. همین امسال اگه اواسط مرداد کسی شیبا میخرید در عرض 3ماه پولش 30 برابر میشد ……….
    من یکی از دوستانم خریده میگفت به اندازه ی 30 میلیون تومان روی ارز شیبا سرمایه گذاری کرده بوده
    و توی این سه ماه شیبا رو نگهداشته بوده هلد کرده بوده به قولی
    میگفت چون متعجب بود و به شدت پول نیاز بود قبل از ریزش شیبا روی نقطه ی اوج 2.8 تومان یعنی 28 ریال
    شیباهاشو فروخته و 850 میلیون تومان به جیب زده ………..
    بهم هم نشون داد ……………. اصلا نشون دادنی نبود برید تابلوی معاملاتی 3ماهه شو ببینید اونوقت خواهید فهمید که
    این ارز شیبا چه سودهای نجومی به هولدرهای وفادار خودش داده ……………….

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربرگرامی، ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند جهت ارتباط با کارشناسان ایرانیکارت، به شماره تلفن ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        با نرخ روز دلار معادل 29 هزار و 132 تومان است. شما می توانید از تبدیل سریع در صفحه نیز استفاده کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. من مقداری ارز شیبا در شبکه ی bep20خریدم و الان در تراست والتم واریز شده ولی به دلار کیف پولم واریز نشده و اینکه من از تراست ولت خواستم از bep20انتقال بدمerc20 الان واسم زده منفی ولی هنوز انتقال پیدا نکرده لطفا بهم بگین قضیه چیه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب موسوی عزیز برای گرفتن پاسخ این سوال لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰
      شماره تلفن های دفترمرکزی:
      ۰۳۱۳۱۱۱۷

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. درود. این ارز شیبا از سرافی ایرانی رمزاینکس اشکالی نداره بخرم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی در حال حاضر این ارز به خدمات مجموعه ایرانیکارت اضافه شده است. شما میتوانید درخواست خرید خود را در پنل کاربری ایرانیکارت خود ثبت بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. دوستان میتونید ترون بخرید و انتقال بدید کیف پول اتمیک و در قسمت ایکس چنجش تبدیل به شیبا کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی این ارز هنوز در سایت شیبا هم ارایه نشده است. در صورت لیست شدن در سایت شیبا میتوانید از خود سایت خرید انجام دهید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من می‌خوام ارز شیبا بخرم میشه راهنماییم کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربرگرامی، ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند به دلیل نیاز به توضیحات زیاد در این زمینه، پیشنهاد می‌شود با شماره تلفن 03131117 داخلی 402-405 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان راهنمایی‌های کاملی در اختیارتان بگذارند.
          پیروز باشید.
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی این ارز هنوز در سایت شیبا هم ارایه نشده است. در صورت لیست شدن در سایت شیبا میتوانید از خود سایت خرید انجام دهید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام ببینید دوستان هر ارزی که قصد خرید دارید و بخواهید بدونید از کدوم صرافی میشه خرید وارد کوینجیکو بشید و ارز سرچ کنید که تمامی اطلاعات بصورت کامل نشان داده میشه و سپس با کلید بروی اکسچنج مشخص میشه این ارز در کدوم صرافی ها لیست شده و میشه خرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وارد کیونجیکو بشید ارز سرچ کنید و مشخص میشه در کدوم صرافی میشه خرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی مجموعه ایرانیکارت آماده ارایه این خدمات میباشد. در صورت تمایل میتوانید درخواست خود را از طریق مجموعه ایرانیکارت انجام دهید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام کدام کیف پول سخت افزاری از شیبا و مم کوین های تازه پشتیبانی میکنه؟ لیجرنانو ؟تزور؟ کول والت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • باسلام
      کاربر گرامی در حال حاضر تنها کیف پول های نرم افزاری این ارزها را ساپورت میکنند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام، آیا کیف کوینومی شیبا و بیت تورنت را قبول می‌کند، ممنون

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • باسلام وعرض ادب
          بله دوست عزیز پشتیبانی می کند

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام خسته نباشید
            ببخشید ارز shibبا ارز shiba فرق میکنه؟
            ممنون میشم پاسخ بدید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و عرض ادب
            کاربر گرامی
            ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که shib coin همان shiba می‌باشد.
            پایدار باشید
            ایرانیکارت

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. با سلام
    کاربر گرامی شما میتوانید از طریق صرافی هایی که این ارز را پشتیبانی میکنند اقدام به فروش ارز خود بفرمایید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام من حدود ۱۵۰ میلیون تومان ارز شیبا در قیمت حدود ۰.۰۰۰۰۳۵ خریداری کردم با توجه به سیر نزولی شیبا حدث شما برای برگشت به این سطح قیمت چه تاریخی یا چه مدتی هست ؟ ممنون.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی متاسفانه پیش بینی در دنیای رمز ارز امکان پذیر نمی باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام ..من تازه واردم ..متوجه کیف پول نمیشم ..یعنی اگه از صرافی بخرم و بخوام بفروشم پول بحسابی که ارائه میکنیم بصورت ریالی نمیره؟!

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام
          کاربر گرامی باید توجه داشته باشید که از چه سایتی و با چه قوانینی خرید انجام میدهید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام بنظرم الان بغیر از شیبا، روی شیبا گلد هم سرمایه گذاری کنید من خرید زدم قیمت بسیار پایینتری دارد البته فعلا،بعدا همه رو سورپرایز میکنه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      ممنون که نظرات خود را با ما و کاربران ما به اشتراک میگذارید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام
        کاربر گرامی این ارز هنوز در سایت شیبا هم ارایه نشده است. در صورت لیست شدن در سایت شیبا میتوانید از خود سایت خرید انجام دهید..

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام
        کاربر گرامی این ارز هنوز در سایت شیبا هم ارایه نشده است. در صورت لیست شدن در سایت شیبا میتوانید از خود سایت خرید انجام دهید.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. با سلام و وقت بخیر آیا رمز ارز شیبا را در همه صرافی ها خریداری نمود؟ و اینکه چطوری باید خریدری نماییم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی رمز ارز شیبا رو میشه در صرافی هایی که ارائه میکنن در ایران خرید… البته این امکان وجود دارد که تتر خریداری بفرمایید و در صرافی های جهانی مثل بایننس و یا کوینکس به شیبا تبدیل کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. خوب یک سوال در تراست ولت برای انتقال من از ترون استفاده میکنم
    یعنی نمیشه از ترون برای کارمزد استفاده کرد به جای اتریوم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی برای انتقال شیبا فقط باید از اتریوم استفاده کنید. زیرا که شیبا در بستر اتریوم است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام
    من ارزشیبادارم اگر این خوام بفروشم ،میتونم ازکیف پولم برداشت کنم یانه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • باسلام
      کاربر گرامی شما میتوانید ارز خود را برداشت کنید فقط در نظر داشته باشید که به کیف پولی ارسال کنید که این ارز را ساپورت میکند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام من میخوام شیبارو از بایننس به تراست ولت منتقل کنم برای کار مزد کم میتونم از بسترbep20استفاده کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام من در قیمت ۰.۰۰۰۰۳نصف موجودی خودم در تراست ولت را برای تبدیل به اتریوم سفارش گذاشتم حتی کارمزدشم از اتریوم موجود در تراست ولتم کم کرد اما فروش انجام نشد کسی میتونه راهنمایی کنه الان ۱۲ دلار از اتریوم بخاطر این معامله کم شد باید چه کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب محمد عزیز این مورد به این علت است که چنج را در کیف پول خود انجام داده اید. در این باره حتما با پشتیبان کیف پول خود مکاتبه بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. با توجه به سوابق و دیرینه ارزهای دیجیتال این امکان هست که سال ۲۰۲۵ شاهد حتی ۱۰۰۰ برابر شدن این ارز بشیم همینجور که دوج در طی این یکسالی کع رشدش رو شروع کرده تونسته به ۷۰ سنت برسه و به یک دلار نزدیک بشه .چه بسا که شیبا که برادر دوج حساب میشه هم بخواد خودشو به ۱ دلار در چند سال اینده نزدیک کنه .مهمترین اصل در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال صبر و ریسک کردن هست .بعضی در صورتی که ۵۰ درصد ضرر میکنن و چند ماه نمیتونن تحمل داشته باشن با همون ضرر میفروشن.اگه این تحمل و صبر رو داشته باشین و یکسال به هیچ کدوم از ارزهای خریداری شده دست نزنید مطمئن باشید صدرصد سود داره .قبل از ورود به هر بازاری پیشنهاد میکنم که حتما کلاس های آموزشی رو پشت سر گذاشته و حتما تمرین و تکرار فراموش نشه .از مبالغ کم استفاده کنید .مبلغی که بهش نیازی نداشته و اون رو از دست رفته حساب کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب عباسی عزیز ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب صدرا عزیز در مورد خرید و فروش و اینکه نوسانات بازار چگونه خواهد بود هیچ کس نمی تواند با اطمینان مشاوره دهد و این به عهده خود شماست که تحقیق کنید و اقدام به خرید بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. برای ارسال شیبا چرا باید اتریوم داشته باشیم؟
    .
    ممنون میشم جواب بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و وقت بخیر
      به این دلیل که شیبا روی بستر ERC20 می باشد ، برای همین روی کیف پول تراست برای انتقال این رمزارز نیاز به کوین اتریوم داریم

      برای مشاوره بهتر لطفا با شماره های مجموعه واحد رمز ارز تماس بگیرید

      سربلند باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...