ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ (Verasity)

ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ (Verasity)

رمز ارز وراسیتی Verasity توکن بومی یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو است که برای چرخش اکوسیستم ویدیوی آنلاین با ایجاد ارتباط مستقیم و شفاف بین بینندگان، سازندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان طراحی شده است. چنانچه فعال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید پیشنهاد می‌کنیم پروژه‌های نوپا ولی با پتانسیل بالا را شناسایی کنید. ارز vra یکی از این پروژه هاست. در این مطلب به شما خواهیم گفت ارز دیجیتال وراسیتی چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ارز VRA چیست؟

Verasity (VRA) که در 18 می‌ 2018 تأسیس شد، نسل بعدی اشتراک‌گذاری ویدیو است که با هدف ایجاد یک سیستم منصفانه برای کسب درآمد سازندگان از کار خود و به دست آوردن هزینه تبلیغات توسط تبلیغ‌کنندگان روی کار آمده است. این شرکت از طریق پروتکل اثبات ارزش (PoV) ایجاد شده است. پلتفرم esportfightclub.com یکی از محصولات وراسیتی می‌باشد که یک پلتفرم استریم حرفه‌ای بازی است. این پلتفرم دارای مسابقات ورزشی الکترونیکی مانند PUBG Mobile است که مهم‌ترین بخش Verasity شناخته می‌شود. بر اساس وایت پیپر ارائه شده توسط توسعه دهندگان ارز، این وب سایت همه محصولات Verasity را در یک پلتفرم تحت مالکیت و کنترل Verasity ترکیب می‌کند. با افزایش تعداد کاربران، پلتفرم، پاداش‌هایی را از طریق توکن VRA برای تماشا، اشتراک و برنده شدن ارائه می‌کند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

Verasity.tv، یکی دیگر از محصولات Verasity است. ناشران در پلتفرم‌هایی مانند: YouTube ،Twitch ،Vimeo ،JWPlayer ،Brightcove ،VideoJS ،Kaltura ،FlowPlayer ،iVideoSmart برای کسب درآمد از کار خود با مشکل مواجه بودند. تبلیغ‌کنندگان حاضر نیستند برای پلتفرم‌های تبلیغاتی فعلی مانند گوگل و فیس‌بوک آنقدر پول خرج کنند؛ زیرا مطمئن نیستند که همه کاربرانی که ویدیوها را می‌بینند حتما انسان باشند (منظور وجود ربات‌ها است). بنابراین Verasity با استفاده از فناوری لایه پروتکل اثبات نمای خود، هرگونه تقلب را شناسایی و حذف می‌کند. برای این منظور از بیش از 200 نقطه تماس برای تعیین اینکه آیا کاربری که در حال مشاهده ویدیو است انسان می‌باشد یا ربات، استفاده می‌کند. Verasity همچنین امیدوار است که فناوری اثبات نمایش و فناوری ذخیره‌سازی داده خود را به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) گسترش دهد. راستی‌آزمایی زنجیره‌ای، Verasity NFT ها را ارزشمندتر می‌کند و لایه‌ای از احراز هویت را به ادعاهای مالکیت اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: توکن چیست؟ کاربرد و انواع آن

بنیان گذاران Verasity چه کسانی هستند؟

رمز ارز وراسیتی Verasity توسط تیمی از متخصصان با سابقه در صنعت ویدئو و رسانه تاسیس شد. آن‌ها از سال 2017 با یکدیگر همکاری می‌کنند. Mark RJ، بنیان گذار Verasity می‌باشد. وی قبل از شروع به کار Verasity شرکت‌های دیگری را در زمینه فناوری رسانه و مدیریت حریم خصوصی مدیریت و تأسیس کرد. او بیش از دو دهه تجربه در زمینه فناوری رسانه و برنامه‌های کاربردی استریم دارد. مدیر بنیاد Versity، دیوید آرچر، وکیل دادگستری و فارغ التحصیل از دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن است.

ارز دیجیتال وراسیتی Verasity چگونه کار می‌کند؟

اکنون که دانستید ارز دیجیتال وراسیتی چیست با نحوه عملکرد آن نیز آشنا شوید. پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی Verasity با استفاده از فناوری پیشرفته پخش‌کننده ویدیو، تجربه یک تماشای با کیفیت را فراهم می‌کند. Verasity VeraPlayer دارای یک کیف پول دیجیتالی یکپارچه است که با استفاده از توکن‌های VERA، تراکنش‌های کوچک یکپارچه را مستقیماً بین بینندگان و سازندگان امکان‌پذیر می‌کند. در اکوسیستم Verasity، بینندگان برای تماشا و به اشتراک‌گذاری محتوا با استفاده از VERA، پاداش دریافت می‌کنند.

اگر بینندگان تماشای تبلیغات را انتخاب کنند، درآمد بیشتری خواهند داشت و مستقیماً توسط تبلیغ کنندگان پرداخت می‌شود. بینندگان مستقیماً از سازندگان پاداش دریافت می‌کنند و برای باز کردن قفل ویدیوها (پرداخت به ازای هر بازدید) یا اشتراک‌های پولی هزینه می‌کنند. در Verasity، سازندگان می‌توانند انتخاب کنند که چگونه می‌خواهند از ویدیوها درآمدزایی کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند چه چیزی برای مخاطبانشان مناسب است، نه اینکه مجبور باشند یک مدل را برای همه اتخاذ کنند.

فناوری Proof of View (PoV) در انتظار ثبت اختراع Verasity با هدف شناسایی نماهای جعلی، ربات‌ها و دستکاری معیارهای مخاطبان است. PoV تضمین می‌کند که فقط بازدیدهای واقعی شمارش می‌شوند و همه توصیه‌ها، سطح محتوا و معیارهای تبلیغات دقیق هستند. در Verasity تماشا ارزش واقعی دارد. در نهایت، سازندگان می‌توانند از «Spark Marketplace» نوآورانه برای تسریع رشد کانال استفاده کنند. کاربرانی که «VeraSparks» را خریداری کرده و نگه می‌دارند، سهمی از موفقیت مداوم یک کانال، با توکن‌های VERA دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023

چه چیزی Verasity را منحصر به فرد می‌کند؟

رمز ارز وراسیتی Verasity در اصل به دلیل فناوری پروتکل اثبات نمای خود منحصر به فرد است. زیرا اولین لایه پروتکل ثبت شده می‌باشد که معیارهای دقیق، ایمن و قابل تأیید مخاطب را تولید می‌کند. کاربران می‌توانند در پلتفرم Verasity Esportfightclub به تماشا، کسب درآمد و بازی بپردازند. سیستم ارز Verasity همچنین یک عملکرد کاملاً داخلی ارائه می‌دهد که به طور کامل به ناشران پخش خدمات ارائه می‌دهد. این عملکرد بر روی یک پروتکل انتقال UDP اجرا می‌شود و از پخش مستقیم پشتیبانی می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند توکن‌های VRA را بخرند و به وسیله آن به بینندگان خود پاداش دهند. شرکای برنامه‌ای Verasity تبلیغات ویدیویی را پخش می‌کنند و وقتی بیننده مشاهده می‌کند، رمز ارز VRA به آن‌ها پرداخت می‌شود. Verasity به طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و کاربران برای نگه داشتن توکن‌های VRA به عنوان تشویق و افزایش تقاضا برای آن، پاداش می‌دهد. VRA را می‌توان از طریق مشاهده تبلیغ‌ها به دست آورد و یا آن را طریق پلتفرم‌های صرافی خرید و فروش کرد. همچنین کاربران می‌توانند برای دریافت پاداش، رمز ارز وراسیتی VRA را نگهداری کنند.

امنیت شبکه Verasity چگونه است؟

Verasity از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) بر اساس استانداردهای ERC-20 استفاده می‌کند که رمز ارز وراسیتی VRA مبتنی بر آن ایجاد شده است. این فناوری منحصر به فرد خود را با فناوری PoV ترکیب می‌کند تا VRA را به شرکت کنندگان برتر در اکوسیستم Verasity اختصاص دهد. این الگوریتم برای یک سیستم مبتنی بر پاداش مناسب است و مانند میم کوین‌ها در اتریوم که تا حد زیادی از طریق حمایت جامعه موفق شده اند، Verasity به همان اندازه از اثرات شبکه عظیم بهره‌مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال کدام اند؟

از کجا می‌توان ارز دیجیتال وراسیتی Verasity (VRA) خرید؟

از کجا می‌توان ارز دیجیتال وراسیتی Verasity (VRA) خرید؟

VRA در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری فهرست شده است. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. با این حال، شما همچنان می‌توانید به راحتی این ارز را با خرید بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و استیبل کوین مانند تتر USDT از هر صرافی ارز دیجیتال و سپس انتقال به صرافی که از این ارز پشتیبانی می‌کند، خریداری کنید. شما می‌توانید لیست کامل صرافی‌هایی را که توکن Verasity (VRA) را در آن‌ها قابل معامله است، در ادامه مشاهده کنید.

  1. KuCoin
  2. Gate.io
  3.  Bittrex
  4.  Bithumb
  5. Uniswap (V2)
  6. Uniswap (V3)
  7.  OKEx
  8. MEXC
  9. Coinex
  10. Hitbtc

رمز ارز وراسیتی VRA را در چه کیف پول‌هایی نگهداری کنیم؟

همانطور که می‌دانید نگه داشتن سرمایه دیجیتالی در صرافی‌های ارز دیجیتال کار عاقلانه‌ای نیست. چرا که پلتفرم‌های متمرکز هر لحظه می‌توانند بر اساس قوانین خود سرمایه شما را بلاک کنند. بنابراین به منظور حفظ امنیت سرمایه، شما می‌توانید برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود از انواع کیف پول‌های نرم افزاری و کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید. در مورد رمز ارز وراسیتی VRA فعلا فقط در کیف پول‌های متامسک و تراست ولت امکان ذخیره‌سازی وجود دارد.

سخن آخر

برخی افراد می‌پرسند آیا VRA می‌تواند به 1 دلار برسد؟ در پاسخ باید بدانید که همانطور که در مقاله ارز دیجیتال وراسیتی چیست خواندید، رمز ارز VRA یکی از پروژه‌های ساخته شده بر روی اتریوم و یک توکن ERC-20 است. این امکان وجود دارد که قیمت توکن به بالاترین حد خود برسد. برای رسیدن به 1 دلار، ارزش بازار این توکن باید حدود 800 میلیون دلار افزایش یابد که با توجه به مجموعه‌ای از به روزرسانی‌ها و ویژگی‌هایی که توسط توسعه دهندگان پروژه ایجاد شده است، عملاً امکان‌پذیر می‌باشد.

ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ (Verasity)
رمز ارز وراسیتی Verasity توکن بومی یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو است که برای چرخش اکوسیستم ویدیوی آنلاین با ایجاد ارتباط مستقیم و شفاف بین بینندگان، سازندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان طراحی...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. کارمزد انتقالش خیلی بالاس ، آدم هم می‌ترسه پول رو داخل کیف پول صرافی نگه داره ، ی وقت جریان کریپتولند نشه!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      پیش از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتالی باید تحقیقات کافی انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. ای کاش روی شبکه های دیگه هم وجود داشت،کارمزد توکن های بر بستر اتریوم خیلی بالاست.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...