نرم افزارها

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟

آیا شما هم دوست دارید فروشتان در سایت افزایش یابد؟ فقط کافی است این قابلیت را ایجاد کنید که مشتری پس از ورود به سایت بتواند با شما به صورت چت آنلاین گفتگو کند. زمانی که یک مشتری با پای خودش وارد سایت شما می‌شود، شما به عنوان یک فروشنده مشتری مدار، به او خوش‌آمد گفته و از وی می‌خواهید هر سوالی که دارد، مطرح نماید. مشتری نیز می‌داند که در آنسوی چت آنلاین یک شخص واقعی حضور دارد که به تمامی سوالات او پاسخ می‌دهد. همه این‌ها با استفاده از یک افزونه چت آنلاین امکان‌پذیر است که انواع مختلفی دارد، ولی بهترین آن افزونه کریسپ است. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید افزونه کریسپ (Crisp) چیست، چه قابلیت‌هایی دارد و نحوه نصب و استفاده از آن چگونه است؟

افزونه کریسپ (crisp) یا چت آنلاین چیست؟

افزونه کریسپ (crisp) یک سیستم چت آنلاین است که به شما امکان برقراری ارتباط بیشتر و نزدیک‌تر با کاربر را می‌دهد. در واقع با داشتن این افزونه، کاربر می‌تواند پس از ورود به سایت تنها با استفاده از یک دکمه به صورت آنلاین با شما گفتگو کند و این می‌تواند با جذب مشتری، به فروش بیشتر محصولات سایت شما منجر شود. با وجود این که افزونه‌های مختلفی برای چت آنلاین وجود دارد، ولی در این مقاله به بررسی بهترین آن‌ها پرداخته می‌شود.

افزونه کریسپ برای چت لایو

افزونه کریسپ (Crisp) یکی از بهترین افزونه‌ها برای چت آنلاین است که رایگان بوده و برای راه‌اندازی آن باید ثبت نام کنید. این افزونه مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • امکان ایجاد چند پاسخگو برای چت آنلاین
  • امکان ارجاع مکالمه به پاسخگوی با تاخیر
  • امکان مشاهده بازدیدکنندگان آنلاین و لوکیشن و موقعیت مکانی آن‌ها

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟

مزایا و معایب سرویس چت آنلاین چیست؟

داشتن سرویس چت آنلاین در سایت دارای مزایا و معایب متعددی است که در این قسمت به بررسی آن‌ها پرداخته می‌شود.

مزایا معایب
پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته مشخص نبودن لحن گفتگو
مدیریت چند مشتری به صورت همزمان سخت بودن پاسخ دهی به سوالات پیچیده
آسان‌تر بودن بررسی و آنالیز متن مکالمه ایجاد حس مکالمه با ربات در مشتری
معطل نشدن و منتظر نماندن مشتری از دست دادن مشتری، در صورت پاسخ ندادن به موقع

آموزش ثبت نام در سامانه کریسپ (Crisp)

برای نصب و راه‌اندازی افزونه کریسپ، ابتدا به سایت crisp.chat رفته و در آنجا ثبت نام کنید. سپس روی Use Crisp for free کلیک کرده و به صفحه ثبت نام هدایت می‌شوید. برای ادامه دادن نیز بهتر است روی Continue کلیک کنید.

نحوه نصب و راه اندازی افزونه کریسپ

برای نصب و راه اندازی افزونه کریسپ تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • مرحله اول: به سایت کریسپ بروید و روی use crisp for free کلیک کنید.

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟

  • مرحله دوم: بعد از هدایت به این صفحه، تمامی اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کنید.

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟

  • دامنه و نام سایت خود را وارد کرده و روی continue کلیک کنید.

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟

  • سپس در این صفحه می‌توانید پلنی از افزونه را که به صورت رایگان است (free plan) را انتخاب و روی Continue کلیک نمایید.

کریسپ

  • وارد این صفحه شده و روی WordPress کلیک کنید.

افزونه crisp

به این صورت افزونه روی صفحه وردپرس نصب شده و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. با کلیک بر روی کریسپ من، به بخش تنظیمات کریسپ می‌روید. با کلیک بر صندوق ورودی من، به چت آنلاین رفته و با پیکربندی مجدد ارتباط با کریسب را انجام می‌دهد.

افزونه کریسپ

آموزش کار با افزونه کریسپ

بعد از این که آموختید افزونه کریسپ (crisp) چیست، چه مزایایی دارد و نحوه نصب آن چگونه است، نوبت به چگونگی استفاده از این افزونه می‌رسد. در قسمت پاسخگویی به کاربر با کلیک بر روی Reply می‌توانید به او پاسخ دهید. همچنین در صورتی که بخواهید در این افزونه برای همکار خود پیغام بگذارید، بخش Note را فعال کنید تا همکارتان بتواند پیغام شما را دریافت کند و آن را بخواند. در سمت چپ صفحه نیز می‌توانید چت‌های خود با همکاران و کاربرانتان را ببینید.

برای خرید افزونه crisp می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید افزونه crisp

کار با بخش visitors در افزونه crisp

در بخش visitors می‌توانید به کل افرادی که در سایت شما حضور فعال دارند و در حال بازدید و مطالعه سایت هستند، دسترسی داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید به هر کاربری که مد نظر شما می‌باشد، پیغام ارسال کرده تا در چت پشتیبانی برای وی ارسال گردد. چت آنلاین crisp قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن پشتیبانی از کاربران سایت است. سایر امکانات و قابلیت‌های این افزونه به شرح زیر می‌باشد:

  • تشخیص موقعیت مکانی کاربر
  • امکان فرستادن پیام به کاربر
  • تشخیص آی پی کشور کاربران
  • تعداد کاربران فعال در سایت
  • قابلیت ارسال عکس در چت برای کاربران
  • تشخیص صفحه‌ی حضور کاربران
  • صندوق ورودی نامحدود
  • ارسال نامحدود پیام به صورت همزمان
  • ارسال نوتیفیکیشن
  • نمایش اطلاعات کاربر
  • امکان ترجمه پیام‌ها در افزونه در صورت بین المللی بودن کسب و کار
  • استفاده از بازی آنلاین crisp برای درگیر کردن کاربران

استفاده از این افزونه برای هر سایتی بسیار ساده است و یکی از موارد مهمی که برای آن باید در نظر گرفت، قابلیت سفارش‌سازی آن است.

افزونه crisp

نحوه کار کردن افزونه Crisp live Chat

پس از این که افزونه کریسپ را نصب کردید، یک دکمه در گوشه سایت شما ایجاد می‌شود که کاربران بعد از ورود به سایت، می‌توانند با کلیک بر روی آن با شما ارتباط برقرار کنند. با ارسال پیام توسط بازدیدکنندگان، یک نوتیفیکیشن در صندوق ورودی ایجاد شده که توسط اپراتور شما به آن‌ها پاسخ داده می‌شود. علاوه بر این قابلیت ارسال پیام به صورت خودکار، ارسال پیام صوتی، فایل، ایجاد یادداشت و فرستادن ایموجی نیز توسط این افزونه وجود دارد.

افزونه کریسپ

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید افزونه کریسپ (crisp) چیست، نحوه نصب و استفاده از آن چگونه است و چه قابلیت‌هایی دارد؟ همچنین توانستید با اهمیت چت آنلاین آشنا شوید و آموختید که این افزونه به طرز عجیبی می‌تواند میزان فروش را تغییر دهید. شما می‌توانید به جستجوی سایر افزونه‌های چت آنلاین بپردازید و ما نیز منتظر سوالات شما هستیم که اگر راهنمایی در این زمینه خواستید، به شما پاسخ دهیم.

افزونه کریسپ (crisp) چیست؟
آیا شما هم دوست دارید فروشتان در سایت افزایش یابد؟ فقط کافی است این قابلیت را ایجاد کنید که مشتری پس از ورود به سایت بتواند با شما به صورت...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...