اکانت های خارجی

اکانت دولوپر اپل چیست؟

اکانت دولوپر اپل چیست؟

اگر شما هم یکی از کاربران اپل هستید و می‌خواهید برای استفاده از امکانات آن و کسب درآمد خود نسبت به ساخت اکانت دولوپر آن اقدام کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. با خواندن این مقاله می‌آموزید اکانت دولوپر اپل چیست، چه مزایایی برای کاربران اپل به همراه دارد و چگونه نسبت به ساخت اکانت آن اقدام کنید.

اکانت دولوپر اپل چیست و چه امکاناتی دارد؟

شما با استفاده از اکانت دولوپر اپل (Developer)، می‌توانید به مشتریان آیفون در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. این یکی از امکاناتی است که اپل در اختیار کاربران خود گذاشته و کمک می‌کند که آن‌ها به بررسی اپلیکیشن‌های در حال توسعه با استفاده از برنامه تست فلایت (Test Flight) بپردازند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نسخه آزمایشی اپ خود را در اختیار تعدادی از کاربران بگذارید تا آن‌ها بتوانند اپلیکیشن‌های مورد استفاده شما را آزمایش کنند و بازخورد مناسب برای بهتر شدن عملکرد اپلیکشن را ارائه دهند.

اگر شما یک دولوپر اپلیکیشن باشید، برای این که بتوانید اپ خود را در اپ استور به اشتراک بگذارید، در مرحله اول باید به ساخت اکانت دولوپر اپل اقدام کنید. برای این کار باید بعد از ایجاد اپل آیدی مختص به خود، یک اکانت دولوپر اپل ایجاد کنید و سپس آن را در سایت apple dveloper ثبت کنید. هزینه خرید اکانت اپل دولوپر به صورت سالیانه 99 دلار حساب می‌شود.

اکانت دولوپر اپل دارای چند حالت است؟

اکانت دولوپر اپل در دو مدل Individual و Organization قابل تهیه می‌باشد. البته برای تهیه اکانت Organization باید یک شرکت در ایالات متحده ثبت کرده باشید. در صورتی که این شرط را ندارید و یک برنامه‌نویس ساده هستید با ساخت اکانت Individual می‌توانید اپلیکیشن‌های طراحی شده خود را در اپ استور منتشر نمایید.

توجه: برای ساخت اکانت دولوپر اپل، آدرسی که در اکانت ثبت می‌کنید باید با آدرس کارت بانکی که برای پرداخت اکانت وارد شده است، یکسان باشد. در غیر این صورت ساخت اکانت اپل دولوپر شما لغو خواهد شد. برای ساخت اکانت دولوپر اپل حدود 30 روز زمان لازم است.

برای خرید شارژ اپل ایدی از طریق ایرانیکارت می‌توانید در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید شارژ اپل ایدی

نحوه ساخت حساب اکانت دولوپر اپل چگونه است؟

مراحل ساخت اکانت حساب دولوپر اپل ساده و راحت است. تنها کافی است که برای ایجاد حساب و اکانت آن مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله 1:

اگر نسبت به ساخت اپل آیدی اقدام نکرده‌اید، ابتدا نسبت به ساخت اکانت آن اقدام کنید. در صورتی که از پیش اپل آیدی ساخته‌اید، سایر مراحل را انجام دهید.

مرحله 2:

وارد سایت Apple Developer Member Center شده و با اطلاعات شخصی و پسورد وارد شوید.

مرحله3:

در صفحه‌‌ی باز شده، از شما درخواست می‌شود تا قوانین و شرایط مربوط به حساب کاربری را مطالعه و با آن‌ها موافقت کنید.

مرحله 4:

در مک خود Xcode را باز کرده و گزینه Preferences را انتخاب نمایید. سپس روی Accounts کلیک کنید.

مرحله 5:

روی آیکون + کلیک کرده و اپل آیدی و پسورد خود را در Xcode وارد نمایید.

به همین سادگی  و به صورت اریگان می‌توانید یک اکانت دولوپر ساخته و برای مواردی که نیاز دارید، از آن استفاده نمایید.

در زمان ساخت اکانت دولوپر چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

  • حتما از این موضوع مطلع هستید که هیچ برنامه رایگانی در اختیار کاربران آیفون قرار نمی‌گیرد. بنابراین اگر بخواهید از تمام مزیت‌های حساب دولوپر استفاده کنید، باید برای آن هزینه‌های لازم را پرداخت کنید، در غیر این صورت فقط بخش محدودی از امکانات مثل نسخه‌های بتا و آزمایشی اپلیکیشن‌های اپل در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • با وجود این که ایجاد حساب دولوپر به صورت رایگان امکان‌پذیر است، ولی با این حساب نمی‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را در فروشگاه اپل App Store منتشر کنید. برای استفاده از این امکان می‌توانید هزینه آن که 99 دلار می‌باشد را پرداخت نمایید.
  • ساخت اکانت دولوپر و استفاده از امکانات اپل، در کشور ایران به راحتی سایر کشورها نیست. چرا که با مشکل تحریم مواجه هستیم و محدودیت‌های زیادی برای کاربران ایرانی اپل نیز وجود دارد. بنابراین کاربران ایرانی نمی‌توانند به حساب‌های بین المللی دسترسی داشته و هزینه آن را پرداخت کنند. البته با وجود مجموعه ایرانیکارت این امکان برای کاربران فراهم شده است و شما می‌توانید با استفاده از خدمات این شرکت، پرداخت ارزی را انجام دهید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید اکانت دولوپر اپل چیست، چه مزایایی را برای کاربران خود به همراه دارد و چگونه می‌توان نسبت به ساخت اکانت آن اقدام کرد. آیا شما هم دارای اکانت دولوپر اپل هستید؟ چه ویژگی‌ها و مزایای دیگری دارد که می‌تواند برای کاربران آن مناسب و کاربردی باشد؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...