ارز های دیجیتال

5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید

5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید

اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. برخی از بازیکنان در چنین پروژه‌هایی در حال حاضر در یک ماه سرمایه خود را پس می‌گیرند و سودی دریافت می‌کنند که ده‌ها برابر از سرمایه اولیه آن‌ها بیشتر است! مهم‌ترین نکته در این موضوع، یافتن یک پروژه با کیفیت می‌باشد. شما می‌توانید پروژه‌های مشابه زیادی را در اینترنت بیابید اما در این مقاله می‌خواهیم بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید را که  اعتماد زیادی به دست آورده‌اند و دائماً در حال توسعه هستند، با شما به اشتراک بگذاریم. بدون شک شما هم می‌توانید با استفاده از موبایل خود، از بازی‌های ارز دیجیتال اندروید برای کسب سود استفاده کنید.

بازی‌های موبایل Play To Earn چیست؟ بهترین بازی‌های ارز دیجیتال اندروید

بازی‌های موبایل Play To Earn چیست؟

بازی‌های NFT برای کسب درآمد، انواعی از بازی‌ها هستند که باعث کسب سود برای گیمرها و توسعه‌دهندگان شده و از طریق تلفن همراه انجام می‌شوند. در سال‌های گذشته، پاب‌جی، کال آف دیوتی و بازی‌های مختلف دیگر نیروهای مسلط در بخش بازی‌های موبایل بودند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که بازی‌های برتر NFT تاج و تخت را در دست بگیرند و نام خود را به عنوان روند فعلی بازی تثبیت کنند.

 برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

بازی‌های Play to earn که متعلق به صنعت گیم‌فای است، به سرعت در حال رشد بوده و در حال حاضر تأثیر قابل‌توجهی در سطح جهانی ایجاد می‌کند. اجازه دادن به بازیکنان که کنترل دارایی‌های درون بازی خود را در دست بگیرند، تعدادی فرصت درآمد ایجاد می‌کند. تعداد این گونه بازی‌ها به سرعت در حال افزایش است. بیشتر آن‌ها با رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار هستند. تعدادی از این بازی‌ها هنوز در دست توسعه بوده، در حالی که برخی نسخه‌های آلفا و بتا خود را به صورت عمومی در دسترس قرار داده اند.

 پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟ را مطالعه کنید.

از آن جایی که توسعه‌دهندگان بیشتر چنین بازی‌هایی را برای گیمرهای موبایلی در دسترس قرار می‌دهند، صنعت بازی‌های بلاک چین در حال ورود به بازار کاملاً جدیدی است که پتانسیل زیادی دارد. در مقایسه با رایانه‌های رومیزی، افراد بیشتری صاحب گوشی‌های هوشمند هستند و به طور منظم از آن‌ها استفاده می‌کنند. در برخی کشورها، مردم چندین دستگاه تلفن همراه دارند که آن‌ها را به یک مخاطب هدف خوب برای بازی‌های بلاک چین Play to earn تبدیل می‌کند که می‌توانند بازیکنان را برای مدت طولانی‌تری درگیر کنند. دلیل این محبوبیت در مفهوم نوآورانه NFT ها نهفته است که به عنوان کلکسیون‌های درون بازی نشان داده می‌شوند. NFT ها به صورت دارایی‌های درون بازی در متاورس، در ازای برد دریافت و یا از سایرین خریداری می‌شوند و با معامله آن‌ها در بازارهای ثانویه مختلف، می‌توان کسب درآمد کرد.

معرفی بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید، بازی‌های ارز دیجیتال اندروید

معرفی بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید

بازی‌های NFT مکانی هستند که در آن می‌توانید از وقت خود لذت ببرید و در عین حال درآمد زیادی کسب کنید. گزینه‌های زیادی برای شما در دسترس است و در اینجا تعدادی از بهترین بازی‌هایی کریپتویی اندروید که بیشترین جستجو را داشته اند، برای شما آورده شده است. فقط با استفاده از تلفن اندرویدی خود می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید!

  • Sorare

Sorare یک بازی کاتری موبایل مبتنی بر فوتبال NFT است که برای هر تلفن هوشمند اندرویدی موجود است. بازی، طیف گسترده‌ای از کارت‌های فوتبالیست‌ها از لیگ‌های مختلف، مانند لیگ برتر، لالیگا، بوندسلیگا، سری آ و موارد دیگر را دارد. این کارت‌ها در دسته‌بندی‌های محدود، کمیاب، فوق نادر و منحصر به فرد دسته‌بندی می‌شوند. خرید کارت‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تیم رویایی خود را بسازند و در مسابقات برنده شوند. نکته ویژه در مورد کارت‌ها این است که ارزش کارت به عملکرد بازیکنان در زمین بستگی دارد. بنابراین، این بازی بسیار هیجان‌انگیز و جالب است. کارت‌هایی که روی پلتفرم خریداری می‌شوند به عنوان NFT نشان داده می‌شوند و می‌توانند برای کسب سود معامله شوند.

  • Gods Unchained

Gods Unchained یک بازی NFT مبتنی بر استراتژی است. این یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل NFT در دنیای بازی‌های تلفن همراه است. این بازی با مضمون کارت معاملاتی بوده و دارای کارت‌های متنوعی است که شامل، کمیاب، حماسی، افسانه‌ای و براق می‌باشد. بر اساس این کارت‌های کمیاب، نتیجه هر سطح بازی مشخص می‌شود. کارت‌های معاملاتی به صورت NFT نمایش داده شده و در بازی با استفاده از توکن بومی خود پلتفرم به نام GODS خریداری می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در بازارهای NFT معامله کرد.

NFT

  • Axie Infinity

Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ارز دیجیتال اندروید در صنعت بازی‌های ویدیویی است و توکن بومی آن AXS می‌باشد. این بازی موبایلی بیش از 2 میلیون بازیکن فعال دارد و انتظار می‌رود در سال‌های آینده به تعداد بیشتری نیز برسد. اکسی اینفینیتی یک بازی مبتنی بر نبرد NFT است که بازیکنان را درگیر جنگ با یکدیگر برای دریافت پاداش می‌کند. هسته اصلی این بازی موجوداتی هستند که آموزش دیده و برای نبرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این موجودات به صورت NFT در دسترس بوده و پاداش‌ها نیز به صورت NFT نمایش داده می‌شوند. این NFT دارایی‌های درون بازی در بازارهای ثانویه معامله می‌شوند.

خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی
  • Cryptokitties

Cryptokitties یک بازی اندرویدی بسیار معروف است. این بازی بیشتر یک نوع بازی فروش است که در آن بچه گربه‌ها پرورش داده و معامله می‌شوند. همچنین در بازی بچه گربه‌ها به صورت NFT نشان داده می‌شوند. برای اینکه بازیکنان شروع به بازی کنند، باید یک بچه گربه خریداری شود و با پرورش کریپتوکیت ها، بچه گربه‌های اضافی نیز تهیه شود و هر چه بچه گربه‌ها بیشتر پرورش یابند، دارایی ارزش بیشتری می‌یابد. همچنین، این کریپتوکیت‌ها در بازارهای مختلف NFT معامله می‌شوند که رایج‌ترین بازار OpenSea.io بوده که پلتفرمی است که NFT ها مانند کریپتوکیت‌ها را با نرخ حجم بالا معامله می‌کند.

 بیشتر بخوانید: آموزش ساخت NFT و نحوه فروش آن

  • Sandbox

Sandbox جدیدترین شرکت کننده در بخش بازی‌های اندروید NFT است. این بازی NFT الهام گرفته از متاورس است که به کاربران اجازه می‌دهد قطعه زمین را خریداری فعالیت‌های روزمره را در یک محیط متاورس آغاز کنند. رمز ارز اصلی سند باکس توکن SAND است که برای خرید دارایی‌های درون بازی استفاده می‌شود و برای کسب سود بر روی پلتفرم‌های ثانویه مختلف معامله می‌شوند.

خرید و فروش ارز دیجیتال سند باکس

بیشتر بخوانید: متاورس چیست؟

سخن آخر

همیشه فعالیت در موضوعات روز، مفید و هیجان‌انگیز است. با بازی‌ های کریپتویی اندرویدی، لذت کسب سود همراه با یک عامل سرگرمی برای بازیکنان، بسیار چشمگیر و سودمند است. بنابراین، اکنون زمان آن است که با انجام بازی‌های ارز دیجیتال اندروید و تجارت آن‌ها در پلتفرم‌های مختلف بازار، شروع به کسب سود کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...