دانستنی های گیفت کارت

انتخاب بهترین ریجن استیم

انتخاب بهترین ریجن استیم

شرکت استیم، یک شرکت تولید کننده بازی‌های ویدئویی است که گیم‌های جذاب، متنوع و با ریجن‌های مختلف را با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌کند. اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید حتما با سرویس استیم آشنایی دارید. این فروشگاه بازی‌های دیجیتالی، هم گیم‌های رایگان و هم پولی در اختیار کاربران خود قرار می‌هد که قوانین آن‌ها در هر کشوری متفاوت است؛ به همین دلیل، امکان تغییر منطقه یا یجن اضافه شده است.

شما با تغییر ریجن استیم خود، علاوه بر اینکه به بازی‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید، می‌توانید از قیمت‌های مختلفی نیز استفاده کنید؛ برای مثال، استیم در کشورهایی مانند چین و ایران محدود و مسدود شده است که با تغییر منطقه به راحتی می‌توان این محدودیت را کنار زد. البته که کاربران ایرانی، با مشکل تحریم‌های بین‌المللی نیز مواجه هستند و برای استفاده از قابلیت‌ها و امتیازات بازی باید نسبت به خرید گیفت کارت استیم اقدام کنند تا بتوانند همراه با دیگر بازیکنان از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند.

این مقاله را بخوانید تا به صورت کامل و مختصر بیاموزید که بهترین ریجن استیم چیست و همچنین با نحوه خرید گیفت کارت استیم آشنا خواهید شد.

بهترین ریجن استیم

همانطور که در مقدمه هم گفته شد، قیمت بازی‌های استیم در کشورهای مختلف متفاوت است. وقتی که به تفاوت بین ریجن‌های مختلف استیم می‌رسیم، می‎‌خواهیم بدانیم که بهترین ریجن استیم کدام است؟ از آنجایی که ریجن روسیه خیلی ارزان‌تر از سایر کشورها است برای بسیاری از کاربران به عنوان بهترین ریجن شناخته می‌شود. البته شما می‌توانید به سایت رسمی steam مراجعه کرده و به راحتی به ارزان‌ترین ریجن‌ها دست یابید.

براساس تجربه گیمرها بهترین ریجن‌ها برای استیم آرژانتین، روسیه و ترکیه می‌باشد که با خرید گیفت کارت استیم می‌توانید به همه ریجن‌های استیم دسترسی داشته و بهترین ریجن آن را تهیه کنید.

البته که کیفیت استفاده شما از این کارت‌ها به نحوه فعال‌سازی شما بستگی دارد؛ در نتیجه حتما از نحوه استفاده از گیفت کارت استیم آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین تجربه کسب کنید.

نحوه خرید گیفت کارت استیم

بهترین ریجن استیم برای ایرانی‌ها چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید بعد از بررسی ریجن‌های مختلف استیم و رسیدن به بهترین نوع آن، سوالی که به ذهنتان خطور می‌کند این باشد که با توجه به تحریم بودن ایران و تشخیص ایرانی بودن بر اساس آی پی، بهترین ریجن برای ایرانیان و کاربران داخلی کدام است؟ آیا تفاوتی دارد؟ طبق بررسی‌های انجام شده، تمامی ریجن‌های استیم دارای سرعت بالایی هستند. ولی از آنجایی که استیم کاربران ایرانی روی منطقه آسیایی تنظیم می‌شود، هر چه به سرورها نزدیک باشند، پس سرعت بازی هم برای آن‌ها بیشتر است. مثلا استیم روسیه و ترکیه برای کاربران ایرانی بیشترین سرعت را ارائه می‌دهد ( این برای مواقعی است که از سرعت اینترنت پایینی برخوردار هستید). البته این بدین منظور نیست که سایر ریجن‌ها از سرعت بالایی برخوردار نیستند، بلکه به دلیل قیمت بالای بازی‌ها در این کشورها، توصیه می‌شود گیمرهای ایرانی برای دانلود بازی‌ها ریجن روسیه را انتخاب کنند.

البته اگر از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشید، می‌تواند روی تصمیم گیری شما برای انتخاب ریجن تاثیر گذار باشد. یعنی در صورتی که اینترنت شما از سرعت بالایی برخوردار باشد، حتی اگر اکانت استیم شما روی کشورهایی با فاصله بیشتر مثل آلمان و آمریکا هم تنظیم شود، به راحتی می‌توانید به دانلود بازی مورد علاقه خود از طریق استیم بپردازید. پس در درجه اول سرعت اینترنت شما می‌تواند روی دستیابی به بهترین نتیجه اثرگذار باشد.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که در برخی مواقع شما می‌توانید با تغییر آی پی نیز به سرعت بالایی دست یابید. پس حتما در هنگام دانلود بازی از روش تغییر آی پی نیز استفاده کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر آی پی استفاده از سرور مجازی است که برای خرید آن می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام نمایید.

چگونه ریجن استیم را عوض کنیم

نحوه خرید گیفت کارت استیم چگونه است؟

استیم (steam) یک سرویس معتبر و محبوب برای خرید بازی‌های آنلاین می‌باشد که برای استفاده از خدمات آن لازم است که ابتدا در صفحه رسمی steam یک اکانت ایجاد کنید و سپس برای خرید بازی‌های مختلف، آن را شارژ کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای شارژ اکانت استیم استفاده از گیفت کارت استیم می‌باشد. با خرید گیفت کارت استیم و شارژ اکانت خود می‌توانید تمام محصولات و بازی‌های این پلتفرم را دانلود کنید. مورد دیگری که در زمان خرید گیفت کارت باید به آن توجه کنید این است که این کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند. بنابراین می‌توانید از آن‌ها به عنوان کارت هدیه استفاده کرده و به دوستان و علاقه‌مندان به گیم و بازی هدیه دهید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید با بهترین ریجن استیم آشنا شده و نحوه خرید گیفت کارت استیم را بیاموزید. شما ترجیح می‌دهید در زمان استفاده از پلتفرم استیم از کدام ریجن آن استفاده کنید؟ خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود در زمینه انتخاب ریجن استیم را با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...