دامنه و هاست

بهترین سایت های خرید قالب وردپرس

بهترین سایت های خرید قالب وردپرس

طراحی یک وب سایت حرفه ای با وردپرس بسیار آسان است. حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانید وردپرس را نصب کرده و آن را طراحی کنید. یکی از ویژگی های خیلی خوب وردپرس داشتن قالب های رایگان می باشد. اما با توجه به هدف شما از طراحی وب سایت ممکن است قالب های رایگان خیلی کاربردی نباشند. اگر می خواهید یک وب سایت خیلی حرفه ای بسازید باید از قالب های با کیفیت وردپرس خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از سایت های خرید قالب وردپرس را معرفی کنیم. اما قبل از خرید قالب از سایت های خارجی باید درباره خرید دامین، خرید هاست یا خرید VPS تصمیم نهایی را گرفته باشید.

سایت های خرید قالب وردپرس

در جدول زیر 8 سایت

ردیف سایت هزینه
1 Studiopress $99.95
2 MyThemeShop $59
3 Elegant themes $89
4 ThemeFuse $45
5 ThemeForest $13-$1000
6 Themify $49
7 Themeisle $105.02
8 Engine themes $89

StudioPress

Studiopress یکی از ارائه دهنده های برتر قالب های وردپرس است. سایت Studiopress دو قابلیت Genesis Framework و Premium themes را برای طراحان وردپرس ارائه می دهد. این سایت در بین بازاریابان آنلاین و وبلاگ نویسان بسیار محبوب است. فریم ورک Genesis به عنوان “بهترین” در بین قالب های پولی وردپرس این سایت توصیف شده است. Studiopress همچنین قالب های تجاری وردپرس را ارائه می دهد.

MyThemeShop

MyThemeShop یکی دیگر از ارائه دهندگان قالب وردپرس می باشد که قالب های با کیفیت را با قیمت معتبر ارائه می دهد. قالب های Mythemeshop سریع، پاسخگو و مناسب برای موتورهای جستجو هستند. همه قالب های این سایت دارای کنترل پنلی است که به شما امکان شخصی سازی قالب را می دهد. شما می توانید قالب های این سایت را فقط با 35 دلار دریافت کنید.

خرید قالب وردپرس از mythemeshop

Elegant Themes

قالب های سایت Elegant themes از نظر طراحی بسیار جذاب هستند. قالب های این سایت به وب سایت شما ظاهری حرفه ای می بخشند. علاوه بر زیبایی ظاهری قالب های این سایت قیمت آن ها نیز کاملا مناسب است. فقط با پرداخت 69 دلار به بیش از 87 قالب سایت دسترسی پیدا خواهید کرد. این یعنی برای هر قالب کمتر از یک دلار پرداخت می کنید. تم های این سایت سریع و بهینه سازی شده هستند.

ThemeFuse

ThemeFuse یکی دیگر از بهترین ارائه دهنده های تم وردپرس است که قالب های با کیفیت را با نرخ ارزان ارائه می دهد. تم های ThemeFuse پاسخگو ، سریع و بهینه سازی شده هستند. قالب های ThemeFuse دارای کنترل پنلی است که به شما امکان تنظیم و شخصی سازی تم خود را می دهد.

خرید قالب وردپرس از ThemeFuse

Themeforest

یکی از معروفترین و بهترین سایت های خرید قالب وردپرس ThemeForest است. تم فارست علاوه بر قالب سایت، افزونه، قالب های HTML و امکانات دیگری نیز ارائه می دهد. همه قالب های تم فارست دسته بندی شده اند و به راحتی قابل جستجو می باشند. علاوه بر این هنگام خرید قالب سایت می توانید رتبه بندی قالب ها و نظرات کاربران درباره آن قالب را مشاهده کنید.

Themify

Themify نیز از ارائه دهندگان قالب سایت می باشد که قالب های باکیفیت و قیمت ارزان را برای طراحان سایت فراهم می کند. کار با کنترل پنل قالب های این سایت بسیار راحت است و با درگ و دراپ کردن المان می توانید طراحی صفحه موردنظر را انجام دهید.

خرید قالب وردپرس از themify

Themeisle

سایت Themeisle بهترین گزینه برای خرید قالب های وردپرس با هزینه مناسب می باشد. شما می توانید بیش از 20 قالب را فقط با پرداخت 99 دلار د رسال دریافت کنید. این سایت قالب های متنوعی برای مجله، نمونه کارها، تجارت الکترونیکی و غیره دارد. در حال حاضر Themeisle دارای بیش از 471 هزار کاربر راضی می باشد.

Engine Themes

قالب های ساده و درعین حال مدرن و جذاب قطعا در سایت Engine themes یافت می شود. طراحان این سایت هرگز در ارائه طرح های منحصر به فرد و جذاب عقب نمی مانند. قالب های engine themes تقریبا برای هر نوع وب سایتی مناسب است. با این حال آنها یک دسته بندی برای قالب ها ایجاد کرده اند مانند املاک و مستغلات، سایت های سؤال و پاسخ، انجمن ها و غیره.

بهترین سایت های خرید قالب وردپرس
طراحی یک وب سایت حرفه ای با وردپرس بسیار آسان است. حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانید وردپرس را نصب کرده و آن را طراحی کنید. یکی از...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      از دیدگاه شما متشکریم.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...