دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان

کسب درآمد دلاری از بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان

یک مدرس حرفه ای زبان به راحتی می تواند به بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان ملحق شود و از این طریق درآمد دلاری کسب کند. این روش چندان در ایران شناخته شده نیست و کمتر کسی تصور می کند که از آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها می تواند درآمد ارزی داشته باشد. با بالا رفتن نرخ ارز در ایران، باید بگوییم که این کلاس ها درآمد های بسیار بالایی برای مدرسان خواهد داشت. تنها کافیست که این سایت ها را بشناسید و کار خود را شروع کنید. در این مقاله ما بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان را به شما معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که در سلسه مقالات کسب درآمد دلاری در سایت ایرانیکارت می توانید جزئیات ثبت نام و کار با این سایت ها را مشاهده کنید. همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی خود می توانید از سایت ما کمک بگیرید.

چند مورد از بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان

مشاغل آموزش آنلاین زیادی در اینترنت وجود دارد. با یک جستجوی سریع  می توانید فرصت های خوبی برای آموزش آنلاین انگلیسی و دریافت حقوق پیدا کنید، اما اگر می خواهید درآمد بالایی داشته باشیدبهتر است بهترین وب سایت های این حوزه را بشناسید. کسانی که زبان بومی انگلیسی را می دانند به طبع تدریس برایشان آسان تر است اما خوبی این سایت ها این است که برای شروع کار لازم نیست که حتما  زبان شما در سطح  native باشد. این وب سایت ها معمولا برای تایید صلاحیت شما مصاحبه کاری انجام می دهند و یا مدارک مربوط به زبان شما دریافت می کنند.

در این قسمت محبوب ترین این سایت ها را به شما معرفی می کنیم:

آموزش ربان انگلیسی

معرفی سایت VIPKID

VIPKID یک پلت فرم آموزش آنلاین است که در بین دانشجویان چینی علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی محبوب است. شما برای تدریس باید مقیم ایالات متحده و کانادا باشید و یا یک مدرک لیسانس داشته باشید تا بتوانید یک معلم خصوصی VIPKID باشید. این بستر کاملا انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد زمان های تدریس را خود انتخاب کنید. شما همچنین برنامه های درسی و مواردی که باید آموزش دهید را  از سایت دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله کسب درآمد دلاری از سایت VIPKid مراجعه کنید.

حقوق معلمان انگلیسی در این سایت بین 14 تا 22 دلار در ساعت است.

تدریس خصوصی زبان

معرفی سایت EF Education First

EF یکی دیگر از پلتفرم های محبوب در بین دانشجویان چینی بزرگسالان و کودکان بین 6 تا 10 سال است. فارغ از اینکه در کجای دنیا هستید می توانید با تدریس انگلیسی به صورت آنلاین از طریق EF درآمد کسب کنید. قبل از اینکه مدرس این سیستم شوید باید مراحل درخواست آنلاین را طی کنید. داشتن یک گواهینامه TEFL یا  یک گواهینامه از میزان سطح زبانتان، شانس شما برای پذیرش در EF بیشتر خواهد شد. پس از پذیرش می توانید تدریس را شروع کنید. این کلاسها 25 دقیقه طول می کشد و حقوق آنها بین 12 تا 19 دلار در ساعت است.

بهترین سایت تدریس زبان

آموزش آنلاین زبان Qkids

اگر دانشجوی کالج ، دانشگاه در رشته ی انگلیسی زبان هستید و به دنبال آموزش آنلاین انگلیسی هستید ، Qkids بستر خوبی برای عضویت است. این یکی از معدود سیستم تدریس خصوصی انگلیسی است که نیازی به مدرک تحصیلی ندارد. اما دارندگان مدرک نیز پذیرفته می شوند.

نکته اینجاست که  شما بتوانید حداقل 6 ساعت کلاس در هفته را متعهد شوید. از اولین کلاس ها شما پول خود را دریافت خواهید کرد و دوره ی آموزشی ندارد.

آموزش آنلاین زبان های خارجی

معرفی سایت Italki

Italki متفاوت از سایر سیستم هایی که ذکر کردیم متفاوت است. برخلاف بقیه ، شما نرخ مشخصی دریافت نمی کنید ، درعوض نرخ پرداخت خود را براساس تجربه قبلی ، مدارک و بازخورد دانشجویان تعیین می کنید. در مقاله کسب درآمد دلاری از سایت Italki به صورت مفصل به مراحل ثبت نام و فعالیت در این سایت پرداخته ایم. توصیه ما این است که مبلغ هایی که برای هر کلاس در نظر می گیرید را به صورتی منطقی تعریف کنید زیرا در غیر این صورت کسی برای کلاس های شما ثبت نام نخواهد کرد. در این سایت هر کسی هر زبانی را که بخواهد می تواند آموزش دهد و هیچ متد درسی خاصی برای افراد تعریف نمی شود.

تدریس زبان در سایت های مختلف

تدریس زبان در 51 Talk

یکی ازبهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان 51 Talk است. این سایت بزرگترین بستر آموزش آنلاین انگلیسی در جهان است. این پلتفرم کلاسهای گروهی آنلاین را به دانشجویان چینی ارائه می دهد. کلاس ها هر کدام 45 دقیقه است و انتظار می رود هر ساعت بین 18 تا 22 دلار درآمد کسب کنید. کسانی که دوست دارند در این سایت کسب درآمد کنند باید در این وب سایت درخواست خود را ثبت کنید. برای گرفتن تاییده به عنوان یه مدرس باید شما یک مدرک معتبر دانشگاهی و یا آزمون هایی ماند آیلتس و تافل را داشته باشید.

تدریس آنلاین زبان

آموزش زبان Cambly

دانش آموزان Cambly دارای حداقلی از سطح درک انگلیسی هستند و فقط می خواهند مهارت های مکالمه خود را تقویت کنند. این سایت  برای کسی که تجربه تدریس ندارد و تازه شروع به کار می کند ، بستر بسیار خوبی تهیه می کند. این پلتفرم از طریق یک اپلیکیشن در دسترس است. دانشجویانی که ثبت نام می کنند با معلم هایی که آنلاین هستند چت می کنند. به عنوان یک معلم خصوصی ، می توانید در این سایت به صورت تصادفی کلاس بگیرید یا یک شیفت را رزرو کنید.

سیستم درآمد ها را به صورت مداوم پرداخت می کند و می توانید انتظار داشته باشید که تقریباً 10 تا 20 دلار در ساعت دریافت کنید. می توانید ساعات کاری را خود تعیین کنید و به دلخواه خود کلاس بگیرید، کم و زیادش دست خودتان است.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

در این مقاله بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان را نام بردیم. در حال حاضر سایت های زیادی در ایران و خارج کشور این بستر را برای شما فراهم می آورند. اگر در مورد نقد کردن درآمد ارزی خود کمی تردید دارید نگران نباشید. این سایت ها با محبوب ترین حساب های ارزی مانند کیف پول های الکترونیکی پی پال و اسکریل و حساب های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت کار می کنند. ایرانیکارت خدمات افتتاح حساب پی پال را در چند روز کاری و شارژ پی پال را تنها در چندساعت کاری برای شما انجام می دهد. در صورتی که پیشتر از این سایت ها کسب درآمد داشته اید، تجربیات خود را در قسمت نظرات برای دیگر کاربران در میان بگذارید.

کسب درآمد دلاری از بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان
یک مدرس حرفه ای زبان به راحتی می تواند به بهترین سایت های فریلنسری آموزش زبان ملحق شود و از این طریق درآمد دلاری کسب کند. این روش چندان در...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت راهنمایی در این زمینه روی بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا کارشناسان مجموعه در بخش نقد کردن درآمدهای ارزی شما را راهنمایی کنند
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. سلام وقت بخیر
    آیا پلتفرم cambly برای مدرسان ایرانی هم اجازه تدریس میده؟ و اینکه مدرک خاصی مثل تافل نمیخواد؟
    موفق باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند از شرایط تدریس روی سایت موردنظر شما اطلاعی نداریم و صرفا خدمات پرداخت روی این سایت توسط مجموعه انجام می شود .
      پیشنهاد می شود جهت اطلاع از موارد موردنظر با پشتیبانی سایتcambly مکاتبه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام و وقت بخير ببخشيد يه سوال داشتم من تو سايت cambly ثبت نام كردم ولى وارد سايت نميشه كه بقيه مشخصاتمو وارد كنم ميگه بايد از گوگل كروم آخرين ورژن استفاده كنى من هم با كامپيوتر و هم با گوشى رفتم ولى سايتش اخطار ميده و وارد نميشه با وى پى ان و بدون وى پى ان هم امتحان كردم حتى
    ممنون ميشم راهنمايى كنيد با سپاس فراوان ??

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است برای رفع مشکل با پشتیبانی سایت موردنظر صحبت کنید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...