تبلیغات آنلاین

تاثیر گوگل ادز در کسب و کار ایرانیان

تاثیر گوگل ادز در کسب و کار ایرانیان

شاید شما دفعات زیادی نام گوگل ادز را شنیده باشید و با مزایای تبلیغ در گوگل آشنا باشید اما آیا واقعا گوگل ادز در ایران کاربردی است؟ بسیاری از کسب و کار ها در سال های اخیر انلاین شده اند و توانسته از محیط اینترنت درآمد زایی را شروع کنند. تبلیغ در گوگل یک روش دسترسی به اهداف بازاریابی در کمترین زمان ممکن است. شاید افراد بپرسند که چرا باید برای حضور در صفحه ی اول گوگل هزینه پرداخت کنند. در این مقاله به تاثیر گوگل ادز در کسب و کار ایرانیان و لزوم استفاده از این پلتفرم می پردازیم.

اهمیت تبلیغ در گوگل

روزانه در گوگل میلیون ها جست و جو می شود و این یک فرصت فوق العاده برای استفاده از این بستر است. اما اینکه شما یک سایت داشته باشید و آن را به امان خدا رها کنید، قطعا برای شما و کسب و کارتان اثر بخش نخواهد بود. فاکتور های زیادی در فروش سایت وجود دارند که اگر بخواهیم به ترتیب اهمیت نام ببریم سئو، تبلیغ ، و برندینگ است.

برای اینکه فروش داشته باشید باید در نتایج جست و جو بالا باشید، ترجیحا صفحه ی اول و ترجیحا لینک های اول. برای سئو کردن کلمات کلیدی نیاز به بکارگیری استراتژی مارکتینگ و تبلیغات است، پس فراموش نکنید که حتما باید بر روی سایت فعالیت پیوسته و مداوم داشته باشید.

اما تاثیر گوگل ادز در کسب و کار ایرانیان دقیقا چیست ؟ آیا می توان تبلیغات گوگل را در ایران انجام داد. جدیدا گوگل تحریم هایی برای دامنه های .ir قرار داده است و کمی فعالیت در این پلتفرم مشکل شده است اما اگر شما دامنه ی .com داشته باشید می توانید با تبلیغ در گوگل بدون هیچ تلاشی به لینک های اولیه ی گوگل کوچ کنید. البته ما گوگل ادز را برای راهکاری دائمی پیشنهاد نمی کنیم شما باید در کنار گوگل ادز روی سئوی سایت هم کار کنید. اما برای شروع گوگل ادز بهترین روش است.

تبلیغ در گوگل

انواع تبلیغ در گوگل

وقتی وارد پنل گوگل ادز می شوید می توانید نوع تبلیغ خود را انتخاب کنید. مرسوم ترین نوع تبلیغ که در گوگل است تبلیغات متنی است. تبلیغی که شما را به لینک های اول گوگل به صورت یک سایت معمولی نمایش می دهد. تنها تفاوتش این است که در کنار لینک یک آیکون AD نشان داده می شود.

  • تبلیغات متنی (نمایش در لینک های اول)

وقتی وارد پنل ادوردز می شوید باید یک نوع تبلیغ را انتخاب کنید. اگر شما تبلیغات متنی را انتخاب کنید باید کلید واژه هایی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید و به ازای کلیک هایی که روی آن تبلیغ می گیرید به گوگل هزینه ای پرداخت کنید. این هزینه ها را نمی توان از پیش تعیین کرد زیرا هر کلید واژه ای هزینه ی خودش را دارد.

  • تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی همان تبلیغاتی است که به صورت متن، عکس یا ویدئو در معرض دید مخاطب قرار می دهد. باید در اصل در این نوع تبلیغات مخاطب را توسط تصاویر جذاب به بازدید از سایت ترغیب می کند.

  • تبلیغات موبایل

گوگل برای هر کسب و کاری یک راه کار تبلیغاتی دارد. تبلیغات موبایل نیز در نوع خودش بسیار کاربردی است. نحوه ی کار به این صورت است که با فرمت های تبلیغاتی خود گوگل کاربران را به نصب و دانلود برنامه ها ترغیب می کند. اگر شما به تازگی یک اپلیکیشن راه اندازی کرده اید بهترین نوع تبلیغ برای شما تبلیغات موبایل است.

  • تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی گوگل بر روی بستر یوتیوب است. در سال 2006 گوگل یوتیوب را خریداری کرد و آن را به یک موتور جست و جوی فوق العاده برای جست و جوی ویدئو تبدیل کرد. شما می توانید برای نمایش تبلیغات خود در اول کلیپ های یوتیوب از پلتفرم گوگل ادز استفاده کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

پرداخت گوگل ادز در ایران

تاثیر گوگل ادز در کسب و کار ایرانیان می توانید بسیار زیاد باشد اما این که از چه کانالی این تبلیغات را شروع کنید بسیار مهم است. برای پرداخت گوگل ادز باید به حساب های بین المللی نظیر ویزا کارت و مستر کارت دسترسی داشته باشید. به طور کلی شما برای شروع کار با گوگل ادز باید مهارت های لازم را داشته باشید. اگر تا کنون از این پلتفرم استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم ازخدمات سایت افراک که یکی از زیر مجموعه های ایرانیکارت است استفاده کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...