حساب های بین المللی

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

پرفکت مانی از جمله کیف پول‌های الکترونیکی معتبر است که با استفاده از آن می‌توان به پرداخت در سایت‌های خارجی به صورت آنلاین اقدام کرد. در صورتی که برای ساخت اکانت پرفکت مانی امکان ایجاد حساب برای شما وجود ندارد، می‌توانید از طریق ووچر یا هات ووچر که از خدمات پرفکت مانی می‌باشد، استفاده کنید. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید هات ووچر چیست و تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چگونه است.

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چگونه است؟

شاید در ابتدا برای شما این سوال پیش بیاید که ووچر پرفکت مانی چیست؟ ووچر نوعی کارت شارژ یا کارت هدیه پرفکت مانی است که با استفاده از آن می‌توانید به خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که پرفکت مانی یکی از روش‌هاش پرداخت آن‌ها است، بپردازید. در واقع شما می‌توانید با استفاده از ووچر بدون این که حسابی در بانک‌های خارجی افتتاح کنید، به خرید آنلاین از فروشگاه‌ها اقدام نمایید. با استفاده از ووچر می‌توانید در هر جای دنیا که باشید بدون محدودیت انتقال وجه کنید، پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهید و توسط صرافی‌ها آن را به پول نقد تبدیل کنید.

هات ووچر دارای تمام مزایای ووچر می‌باشد و دارای سرعت بیشتر، دسترسی راحت‌تر و بدون کارمزد می‌باشد. برای تبدیل ووچر به هات ووچر می‌توانید به سایت‌های مخصوص فروش ارزهای دیجیتال مراجعه کرده و پس از مشخص شدن نوع ارز دیجیتال برای تبدیل، گزینه فروش را انتخاب و مشخص کنید به ازای آن چه ارزی می‌خواهید دریافت کنید. بنابراین به راحتی می‌توانید دلار پرفکت مانی را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و بعد آن را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

تبدیل ووچر به هات ووچر چه کاربردی دارد؟

تبدیل ووچر به هات ووچر برای زمانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارید کاربرد دارد. در این مواقع شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را با مراجعه به یک صرافی امن و مطمئن دریافت کنید.

مزایای ووچر چیست؟

استفاده از ووچر مزایایی به همراه دارد که در این قسمت به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. از جمله:

  1. انتقال پول به افراد مختلف در سراسر جهان
  2. پرداخت آنلاین کالاها به صورت ایمن و مطمئن
  3. عدم نیاز به وارد کردن حساب در زمان پرداخت آنلاین
  4. نداشتن تاریخ انقضا و امکان استفاده از آن در هر زمان

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تفاوت ووچر با پرفکت مانی در چیست؟

کلیه خدمات ووچر توسط هات ووچر نیز انجام می‌شود، با این تفاوت که کارت فیزیکی به کاربر ارائه نمی‌گردد و شما برای دریافت آن هیچ گونه اطلاعاتی از حساب خود وارد نمی‌کنید و نیازی به افتتاح حساب هم ندارید. همچنین با استفاده از ووچر موجودی شما رقمی ثابت است و به همان میزان می‌توانید از حساب خود برداشت کنید.

چگونه یک ووچر تهیه کنیم؟

برای تهیه و دریافت ووچر می‌توانید از طریق سایت رسمی پرفکت مانی اقدام نمایید. برای این کار ابتدا یک حساب پرفکت مانی ایجاد کرده و سپس با استفاده از اعتبار آن به تهیه ووچر اقدام کنید. بعد از خرید پرفکت مانی یک سری اطلاعات به شما داده می‌شود که شامل 2 شماره سریال E-voucher و Activation code می‌باشد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توصیه می‌شود این شماره سریال‌ها را در جای مطمئنی نگهداری نمایید. همچنین شما می‌توانید از خدمات شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت به راحتی اقدام به دریافت ووچر نمایید.

برای دریافت ووچر می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید ووچر پرفکت مانی

 سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چه مزایایی دارد و چگونه می‌توانیم ووچر پرفکت مانی تهیه کنیم. در صورتی که سوالی در زمینه تهیه و استفاده از ووچر و کیف پول پرفکت مانی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌ها و اطلاعات کاملی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. میخواهم از کیف پول دیجیتالی خود استفاده کنم لطفا به من کمک کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...