تبلیغات آنلاین

تبلیغ در لینکدین چیست؟

تبلیغ در لینکدین چیست؟

لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی است که استفاده از آن و تبلیغ در آن می‌تواند تاثیر زیادی در ارتقای کسب و کار شما داشته باشد. با خواندن این مقاله می‌آموزید تبلیغ در لینکدین چیست و هزینه تبلیغ در آن چقدر است. همچنین با نحوه تبلیغات در لینکدین آشنا می‌شوید.

منظور از تبلیغ در لینکدین چیست ؟

لینکدین (Linkdin)، یک شبکه اجتماعی است که به صورت کاملا حرفه ای در جهت بهبود بخشیدن به کارها و آشنا کردن افراد متخصص به یکدیگر طراحی شده است. شما با استفاده از لینکدین می‌توانید شغل مناسبتان را پیدا و با افراد حرفه‌ای در حیطه کاری خود ارتباط برقرار کنید. مهم‌تر از همه، این که با این شبکه اجتماعی، می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت بیشتر در حرفه خود را بیاموزید.

تبلیغات در لینکدین (Linkdin Advertisin)، باعث می‌شود که افراد حرفه‌ای و کار بلد بتوانند یکدیگر را پیدا کنند، با هم ارتباط برقرار کنند و در جهت بهبود کسب‌ و کارهای خود، ارتباط موثری داشته باشند.

Connect your brand with the world’s largest audience of active, influential professionals

یعنی”برند خود را به مخاطبان حرفه ای و تأثیرگذار در جهان معرفی کنید“. این شعار لینکدین است و یعنی تبلیغات در لینکدین با هدف دستیابی افراد متخصص و ایجاد کمپین‌های B2B استفاده می‌شود. پس هزینه‌ای که شما در جهت تبلیغ در لینکدین پرداخت می‌کنید، صد در صد صرف آگاه سازی و جذب افراد حرفه‌ای می‌گردد.

تبلیغ در لینکدین چه مزایایی دارد؟

جدا از دستیابی به افراد متخصص و حرفه‌ای شرکت‌ها، تبلیغات در لینکدین مزایای دیگری نیز دارد که در این قسمت به آن‌ها پرداخته می‌شود.

  • دریافت متن تاییدیه یا Recommend، از افراد متبحر و حرفه‌ای و درنتیجه ارتقای کاری شما
  • دسترسی به مخاطبان هدفمند و استخدام افراد مستعد
  • امکان تبلیغ محصول و خدمات در بازار هدف لینکدین
  • دسترسی به فرصت‌های تجاری و متخصصین دارای چندین تخصص
  • شبکه سازی و جذب ترافیک بالا به سمت وبسایت و بلاگ‌های خود
  • ارتباط با سایر شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و…
  • امکان تبلیغ کنفراس‌ها، ارائه‌ها، کنگره و سمینارها
  • درج آگهی استخدام و جذب افراد کاربلد و حرفه‌ای

تبلیغ در لینکدین چه روش‌هایی دارد؟

در این قسمت به 4 روش مهم و اساسی یرای تبلیغ در لینکدین پرداخته می‌شود.

تبلیغات اسپانسری

با استفاده از این روش محتوای خود را تبلیغ و کاربران را به پیج خود جذب می‌کنید. همچین با قرار دادن دکمه فالو، می‌توانید تعداد فالوورهای صفحه تجاری لینکدین خود را بالا ببرید. گزینه Lead Gen Form در لینکدین به ایجاد فرم‌های درون تبلیغاتی شما کمک می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات فالوورهایتان مثل نام کاربری، آدرس ایمیل، شماره تلفن، شغل، آدرس و… را دریافت کنید.

پیام اسپانسری

پیام اسپانسری (Sponsored InMail) کمک می‌کند که پیام تبلیغاتی خود را به صورت شخصی‌سازی شده به مخاطبان خود ارسال نمایید. در این روش علاوه بر متن، یک دکمه CTA با متن و لینک دلخواه، متن فوتر و یک عکس 300×250 نیز اضافه می‌گردد. با این روش آگاهی از برند خود را افزایش می‌دهید، توجه کاربران را به صفحه لینکدین خود جلب می‌نمایید، فالوورهای زیادی جذب می‌کنید و… .

در تبلیغات پیام اسپانسری، می‌توان از میان چندین پیام مختلف مناسب‌ترین مورد را بدست آورد. همچنین می‌توان از Lead Gen اطلاعات مشتریان را به دست آورد.

تبلیغات پویا و داینامیک

با این روش تبلیغاتی، می‌توانید نتایج باورنکردنی کسب کنید و تعامل کاربران خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید سطح تعامل و تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید، ترافیک خوبی برای خود جذب کنید، تبلیغ مخصوص به هدف بسازید و  نرخ تبدیل و تولید لید را افزایش دهید.

تبلیغات متنی

این نوع تبلیغ مشابه تبلیغ در Google ads و Bing می‌باشد. به این صورت که می‌توانید برای هر کمپین، تبلیغات زیادی بسازید و به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید تبلیغی که بهترین عملکرد را دارد تشخیص دهید. برای ایجاد تبلیغات متنی، فقط باید یک عنوان 25 کاراکتری، توضیحات 75 کاراکتری، عکس مربعی و آدرس لندینگ پیج یا صفحه تجاری خود را وارد کنید. از مهم‌ترین مزایای این روش تبلیغاتی راحتی و ساده بودن، دریافت ترافیک و لید با کیفیت می‌باشد.

این 4 روش یکی از بهترین روش‌های مهم و تاثیر گذار تبلیغ در این شبکه اجتماعی می‌باشد. در ادامه این مقاله نحوه تبلیغات در لینکدین را می‌آموزید.

هزینه تبلیغ در لینکدین

چگونه در لینکدین تبلیغ کنیم؟

بعد از آشنایی با مزایای تبلیغ در لینکدین و این که با چه روش‌هایی می‌توانیم تبلیغ کنیم، نوبت به نحوه تبلیغات در لینکدین می‌رسد که در این قسمت به 5 مرحله مهم و اساسی آن پرداخته می‌شود.

ساخت صفحه شرکتی

برای شروع تبلیغ در لینکدین لازم است که یک صفحه مرتبط با کسب و کار خود بسازید. در این صورت مخاطب با دیدن تبلیغ شما وارد صفحه شده و مطالب شما را می‌بیند و آن‌ها را مطالعه می‌کند.

برای شروع یک کمپین تبلیغاتی، قاعدتا باید یک صفحه مرتبط با کسب و کار خود داشته باشید. مخاطب با دیدن تبلیغ، وارد صفحه شده و مطالب شما را مشاهده کند. شرط لازم برای جذب مخاطب بیشتر هم، بهینه شدن صفحه شرکتی و بروزرسانی پروفایل لینکدین می‌باشد که بهتر است قبل از شروع تبلیغات به آن‌ها توجه کنید.

ثبت نام در کمپین

پس از ساخت صفحه شرکتی، به قسمت  Campaign Manager یا مدیریت کمپین بروید و ثبت نام خود را به صورت کامل انجام دهید.

انتخاب موضوع یا هدف

در این قسمت می‌توانید هدف خود از انجام تبلیغ را مشخص کنید و این باعث به دست آوردن نتایج بهتری از لینکدین می‌شود.

Awareness: برای آگاهی از نام برند می‌باشد.

Consideration: برای بازدید از سایت، تعداد بازدیدهای ویدئو و مشارکت است.

Conversion: برای تولید و افزایش لید، تبدیل وبسایت و متقاضیان کار می‌باشد.

نحوه تبلیغات در لینکدین

انتخاب مخاطب هدف

با مشخص کردن مخاطب، تبلیغات مورد نظرتان را می‌توانید فقط به همان کاربران نشان دهید. هدفگیری بر اساس موارد مختلفی مثل نوع کسب و کار، نام شرکت و برند می‌باشد. البته کاربران دیگری که از طریق ایمیل یا بازدید سایت مورد هدف می‌باشند، می‌توانید در این قسمت وارد نمایید. در این صورت علاوه بر کاهش هزینه، تاثیر تبلیغ نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

انتخاب نوع تبلیغات در لینکدین

در این مرحله باید نوع تبلیغ را مشخص کنید و می‌توانید تبلیغات مختلفی را که در بخش‌های قبل معرفی کردیم انتخاب نمایید. نوع تبلیغ بهتر است بر اساس هدف‌گذاری‌ها انجام شود و نوع کسب و کارتان هم مشخص باشد. مثلا پیام اسپانسری برای مخاطبان خاص، گزینه‌ای مناسبی می‌باشد.

مشخص کردن میزان بودجه

در نهایت میزان بودجه‌ی خود برای انجام تبلیغات در لینکدین را وارد نمایید. این بودجه بر اساس میزان مخاطبان و نوع تبلیغ مورد نظر متفاوت می‌باشد.

هزینه تبلیغ در لینکدین چقدر است؟

بعد از آگاه شدن از این که تبلیغ در لینکدین چیست و چه مزایایی دارد، حتما می‌خواهید بدانید هزینه تبلیغ در لینکدین چقدر است؟ هزینه تبلیغات در لینکدین به  دلیل محاسبه هزینه ها، براساس جذابیت و میزان رقابت کسب و کار شما بصورت دقیق قابل محاسبه نمی‌باشد. به طور کلی تبلیغات لینکدین براساس هزینه هر کلیک یا هزینه هر ۱۰۰۰ نمایش قیمت‌گذاری می‌شود.

برای تبلیغ در لینکدین، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. تبلیغ در لینکدین

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید تبلیغ در لینکدین چیست و هزینه آن چقدر است. همچنین با نحوه تبلیغات در لینکدین آشنا شدید. آیا وقت آن نرسیده است که برای بهبود و ارتقای کسب و کار خود، تبلیغ در این شبکه اجتماعی را امتحان کنید؟

تبلیغ در لینکدین چیست؟
لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی است که استفاده از آن و تبلیغ در آن می‌تواند تاثیر زیادی در ارتقای کسب و کار شما داشته باشد. با خواندن این مقاله می‌آموزید...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...