اکانت های خارجی

تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم

تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم

اسپاتیفای یکی از مجبوب ترین پلتفرم های پخش موسیقی آنلاین است که در جهان طرفداران زیادی دارد. محال است افراد موزیک باز یک بار به سایت یا اپلیکیشن اسپاتیفای سری نزده باشند. اسپاتیفای در اصل دو نسخه دارد و تمامی افراد می توانند از نسخه ی رایگان و نسخه ی پولی اسپاتیفای استفاده کنند. اما آیا اسپاتیفای ارزش پرداخت دارد؟  با پرداخت هزینه به چه امکاناتی دست خواهیم یافت ؟ در این مقاله به تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم می پردازیم و در نهایت انتخاب بین این دو نسخه را بر عهده ی خودتان می گذاریم. برای خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

اسپاتیفای چیست ؟

همانگونه که می دانید اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی است که از طریق آن می توان به میلیون ها آهنگ ، پادکست و موزیک ویدئو های هنرمندان سرتاسر جهان دست یافت. یکی از مهم ترین دلایل جهانی شدن این برنامه در اصل دایرکتوری قوی آن است که باعث می شود فرد را از هر گونه سرویس پخش موسیقی دیگر بی نیاز کند. نحوه ی استفاده از اسپاتیفای بسیار ساده است شما با یک ایمیل می توانید حساب کاربری ایجاد کنید و به موسیقی های سرتاسر جهان دسترسی پیدا کنید. البته نسخه ی پولی اسپاتیفای امکانات بالا تری دارد که برای بهرمند شدن از این امکانات باید هزینه پرداخت کنید. در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

خرید اسپاتیفای پریمیوم

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

اسپاتیفای امکانات دیگری نیز بای دوست داران خود قرار داده است که برای آن ها باید هزینه پرداخت کرد. اگر شما صرفا می خواهید از این سرویس برای گوش دادن به چند موسیقی استفاده کنید و نمی خواهید که امکانات بیشتری داشته باشید نیازی نیست که نسخه ی پریمیوم را تهیه کنید.

اسپاتیفای رایگان توسط سیستم های تبلیغاتی اسپانسر می شود بنابراین با استفاده از نسخه ی پریمیوم اول امکانی که شما دریافت خواهید کرد این است که تبلیغات مزاحم را دیگر نخواهید داشت و از موسیقی خود نهایت لذت را خواهید برد. در ادامه به تفاوت اسپاتیفای و اسپاتفای پریمیوم می پردازیم.

مقالات مرتبط:

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم

تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم

قبل از اینکه به سراغ تفاوت های این دو نسخه برویم بهتر است بدانید که  Spotify به کاربران یک نسخه ی آزمایشی یک ماهه اشتراک Premium خود را با پخش جریانی صوتی بدون تبلیغات و همچنین گزینه ای برای دانلود آهنگ ها و لیست پخش برای گوش دادن آفلاین به کاربران ارائه می دهد. همه اینها برای 30 روز شروع به صورت رایگان در دسترس است. پس نیازی نیست از ابتدا برای نسخه ی اصلی و پریمیوم پول پرداخت کنید.

نسخه ی رایگان Spotify در واقع رایگان نیست ؛ شرکت ها به Spotify مبلغی را پرداخت می کنند تا شما را مجبور کند هر چند آهنگ به تبلیغات گوش دهید. Spotify از تبلیغات درآمد کمتری نسبت به مشترکان Premium کسب می کند ، بنابراین برای تشویق افراد برای ارتقا ، نسخه ی رایگان محدودیت هایی دارد.

هنگام استفاده از دسکتاپ یا برنامه وب با یک حساب رایگان ، می توانید هر آهنگ و آلبوم یا لیست پخش را در هر زمان و به هر ترتیب گوش دهید. تنها محدودیت این است که در هر دو آهنگ ، شما یک آگهی خواهید شنید. اما محدودیت ها در نسخه ی رایگان موبایل بیشتر از همه شما را تحت تاثیر می گذارد.

هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه با یک حساب رایگان ، می توانید هر آهنگی را به ترتیب دلخواه با جستجوی آهنگ نامحدود گوش دهید ، تا زمانی که در یکی از 15 لیست پخش شخصی شده توسط الگوریتم های یادگیری ماشین Spotify برای شما انتخاب شود. در کل شما در نسخه ی رایگان حدود 750 آهنگ برای انتخاب خواهید داشت و نمی توانید نامحدود از تمامی آهنگ ها استفاده کنید.

خارج از 15 لیست پخش شخصی شده توسط Spotify ، شما فقط می توانید لیست های پخش ، آلبوم ها یا هنرمندان را در تنظیمات گوش دهید. شما نمی توانید آهنگ خاصی را برای پخش انتخاب کنید و همچنین به جستجوی شش آهنگ در ساعت محدود هستید.

نسخه ی پریمیوم اسپاتیفای

مقالات مرتبط:

اکانت اسپاتیفای یا اکانت اپل موزیک

آنچه با Spotify Premium دریافت می کنید

هزینه Spotify Premium ماهیانه 9.99 دلار است و برای این منظور شما یک تجربه کاملاً نامحدود خواهید داست. می توانید هر اندازه که می خواهید موسیقی گوش دهید و هرگز با یک تبلیغ قطع نخواهید شد.

شما همچنین می توانید هر آهنگ ، آلبوم ، هنرمند یا لیست پخش مورد نظر خود را در هر زمان و به هر ترتیب و با جستجوی نامحدود گوش دهید. در واقع ، شما می توانید هر موسیقی را که می خواهید بدون هیچ محدودیتی در برنامه های دسکتاپ یا تلفن همراه گوش دهید.

یکی از بهترین ویژگی های حساب پریمیوم این است که می توانید آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین در هر دو برنامه تلفن همراه و دسکتاپ دانلود کنید. اگر می خواهید در داده های تلفن همراه صرفه جویی کنید یا همیشه لپ تاپ یا تلفن خود را به اینترنت وصل نکنید این عالی است. Spotify را به جای سرویس پخش آنلاین موسیقی ، به یک سرویس موسیقی آفلاین تبدیل می کند.

شما همچنین توانایی گوش دادن به جریان های صوتی با کیفیت بالاتر را دارید. در برنامه رایگان ، آهنگ ها با سرعت 96 کیلوبیت بر ثانیه در تلفن همراه و 160 کیلوبیت بر ثانیه در رایانه شما پخش می شوند – یک افت کوچک در کیفت را دارید، اما با اکانت Premium می توانید آهنگ ها را تا حداکثر 320 کیلوبیت بر ثانیه گوش دهید.

خرید اکانت اسپاتیفای

برای فعال کردن نسخه ی تریال و خرید نسخه ی پریمیوم اسپاتیفای شما به پرداخت ارزی نیاز پیدا خواهید کرد. اینکار از طریق حساب های بین المللی نظیر ویزا کارت و مستر کارت انجام می گیرد. در ایران اما به دلیل تحریم ها دسترسی به این حساب ها امکان پذیر نیست. اما جای نگرانی نیست زیرا ایرانیکارت تمامی پرداخت های دلاری شما را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد دادو همچنین در نظر داشته باشید که پرداخت را شما با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و دریافت کد پرداخت نیز می توانید انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله به تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم پرداختیم. اگر قصد استفاده از این پلتفرم فوق العاده را دارید درنگ نکنید. آیا تا کنون از نسخه ی پریمیوم استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را با دیگر کاربران سایت ایرانیکارت در قسمت نظرات در میان بگذارید.

تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم
اسپاتیفای یکی از مجبوب ترین پلتفرم های پخش موسیقی آنلاین است که در جهان طرفداران زیادی دارد. محال است افراد موزیک باز یک بار به سایت یا اپلیکیشن اسپاتیفای سری...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...