اکانت های خارجی

تفاوت اکانت‌ های تریدینگ ویو چیست؟

تفاوت اکانت‌ های تریدینگ ویو چیست؟

اگر با سایت تریدینگ ویو آشنا هستید و از آن استفاده کرده‌اید، حتما می‌دانید که یک ابزار کاربردی برای بازارهای مالی است و وقتی به سایت آن مراجعه می‌کنید، با اکانت‌های مختلف پرمیوم، پرو و پروپلاس آشنا می‌شوید که تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید تفاوت اکانت های تریدینگ ویو چیست و چه نقاط مشترکی دارند.

تفاوت اکانت های تریدینگ ویو

پلتفرم تریدینگ ویو، اکانت‌های مختلفی مثل بیسیک، پرو و پرو پلاس دارد که کاربران از اکانت رایگان آن نیز می‌توانند برای بهره‌گیری از خدمات تریدینگ ویو استفاده کنند. برای مشاهده اکانت‌های مختلف تریدینگ ویو به سایت رسمی TradingView رفته و مانند تصویر زیر روی گزینه Get Stared کلیک کنید.

تریدینگ ویو (TradingView)، یکی از سایت‌های محبوب و معروف برای ارائه بازارهای مالی در بستر اینترنت است که علاوه بر نمودار قیمت ارزهای دیجیتال، نمودار مربوط به سهام کشورهای مختلف، شاخص‌ها، فلزات و … را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد و ابزارهای لازم و مناسب برای تحلیل‌های مختلف را نیز در اختیار دارد. اگر می‌خواهید کامل با تریدینگ ویو آشنا شوید خواندن مقاله تریدینگ ویو چیست به شما پیشنهاد می‌شود.

تفاوت اکانت های تریدینگ ویو

بعد از کلیک بر روی گزینه get stared به صفحه زیر هدایت می‌شوید و می‌توانید 3 اکانت مختلف تریدینگ ویو را مشاهده و مشخصات آن‌ها را بررسی نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی هر یک از این اکانت‌ها پرداخته می‌شود.

تفاوت اکانت های تریدینگ ویو

تریدینگ ویو دارای 3 پلن 1 ماهه پرو (Pro)، پرو پلاس (Pro +) و پرمیوم می‌باشد که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی نیز دارند. قیمت هر یک از این اکانت‌ها هم متفاوت می‌باشد و چون بیشترین امکانات به اکانت پرمیوم تریدینگ ویو تعلق می‌گیرد، پس بالاترین قیمت را نیز دارد. همچنین شما می‌توانید به خرید اکانت 1 ساله تریدینگ ویو نیز اقدام کنید. برای این کار کافی است گزینه Annually را انتخاب کرده و با این کار تجربه خرید اکانت تریدینگ ویو به صرفه‌تر را برای خود رقم بزنید. چرا که اکانت 1 ساله آن حدود 120 دلار در مقایسه با اکانت 1 ماهه به صرفه‌تر است. با خرید اکانت پرو و پروپلاس نیز حدود 24 و 60 دلار هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنید.

نکته: از آنجایی که در بلک فرایدی تخفیف‌های زیادی برای خرید پلتفرم‌ها، ابزارها و اکانت‌ها اعمال می‌شود، تریدینگ ویو نیز از این موضوع بی‌بهره نیست و شما با خرید اکانت آن در بلک فرایدی می‌توانید از تخفیف 50 تا 80 درصدی بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: آموزش تریدینگ ویو؛ از تنظیمات اصلی تا کار با ابزارهای پیشرفته

انواع اکانت‌های تریدینگ ویو

اکانت پرمیوم (Premium) تریدینگ ویو

اکانت پرمیوم تریدینگ ویو که حیطه مناسبی را برای تازه کارها فراهم می‌کند و ابزار کافی برای شروع معاملات را در اختیار کاربران می‌گذارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات دیگری نیز می‌باشد که در جدول زیر بررسی می‌شود.

ویژگی‌های اکانت پرمیوم تریدینگ ویو
دسترسی به 400 شاخص فنی
امکان دسترسی به 25 نمودار تنظیم شده
دسترسی به 400 شاخص فنی
اماکن آزمایش استراتژی‌های معاملاتی
دارای هشدارهای معاملاتی
غربالگری سهام

اکانت پرو (PRO) تریدینگ ویو

اکانت پرو (Pro) تریدینگ ویو، با قیمت ماهانه 14.95 دلار در ماه به فروش می‌رسد. این اکانت که تمامی قابلیت‌های اکانت پرمیوم را دارا می‌باشد، بدون تبلیغات است و قابلیت تنظیم فواصل زمانی را نیز دارد، دارای ویژگی‌های زیر نیز می‌باشد:

مشخصات اکانت پرو تریدینگ ویو
استفاده همزمان 2 نمودار مجزا در یک پنجره
انتخاب 10 آلارم مختلف به صورت همزمان
حذف تبلیغات از اکانت کاربری
غربالگری سهام با قابلیت فیلتر کردن پرداخت سهام، عملکرد و …
شخصی سازی Watch List

اکانت پروپلاس (+PRO) تریدینگ ویو

یکی دیگر از اکانت‌های تریدینگ ویو، اکانت پرو پلاس آن است. پروپلاس یعنی علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های حساب پرو، امکانات دیگری نیز در اختیار کاربر گذاشته می‌شود و حساب کامل‌تری نسبت به پرو در اختیار کاربر گذاشته می‌شود. هزینه خرید اکانت 1 ساله پرو پلاس 300 دلار می‌باشد و مهم‌ترین ویژگی و مشخصات آن در جدول زیر توضیح داده شده است:

مشخصات اکانت پروپلاس تریدینگ ویو
استفاده از 10 اندیکاتور به طور همزمان در یک نمودار
تعیین 30 آلارم مختلف به طور همزمان
استفاده از 4 نمودار مجزا در یک پنجره
دریافت خروجی از تحلیل‌های انجام شده
سفارش سازی فرمول‌های اندیکاتور
ترکیب کردن اندیکاتورها با یکدیگر

اکانت‌های تریدینگ ویو چه ویژگی‌های مشترکی دارند؟

تا این قسمت از مقاله توانستید با قابلیت‌ها و امکانات مختلف تریدینگ ویو آشنا شوید. با وجود تفاوت‌هایی که در بین هر 3 اکانت وجود دارد، ولی دارای شباهت‌ها و نقاط مشترکی نیز هستند که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. در هر 3 اکانت تبلیغات حذف شده و فعال کردن آن دیگر پیام‌های تبلیغاتی به شما نمایش داده نمی‌شود.
  2. در اکانت‌های پرو، پرو پلاس و پرمیوم امکان تنظیم کردن تایم فریم‌های سفارشی وجود دارد و شما با توجه به استراتژی معاملاتی می‌توانید تایم فریم مخصوص خود را بسازید و آن را شخصی سازی کنید.
  3. امکان تغییر تنظیمات کندل استیک‌ها که با استفاده از آن دسترسی به نمودار تمیزتر برای شما فراهم می‌شود.
  4. قابلیت دسترسی به اندیکاتورهای پیشرفته‌تر و دقیق‌تر برای شما امکان‌پذیر است.
  5. امکان نمایش دادن چند چارت مختلف به طور همزمان بر روی یک پنجره وجود دارد.

برای ساخت اکانت تریدینگ ویو می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید اکانت تریدینگ ویو

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید تفاوت اکانت های تریدینگ ویو چیست و چه نقاط مشترکی بین آن‌ها وجود دارد. تریدینگ ویو یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین ابزارهای مالی است که افراد زیادی با آن آشنایی دارند. آیا شما از این ابزار کاربردی استفاده کرده‌اید؟ در صورتی که تجربه استفاده از اکانت تریدینگ ویو را دارید، دیدگاه و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تفاوت اکانت‌ های تریدینگ ویو چیست؟
اگر با سایت تریدینگ ویو آشنا هستید و از آن استفاده کرده‌اید، حتما می‌دانید که یک ابزار کاربردی برای بازارهای مالی است و وقتی به سایت آن مراجعه می‌کنید، با...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...