اخبار

جشنواره وب و موبایل 98: ایرانیکارت برنده امسال

جشنواره وب و موبایل 98: ایرانیکارت برنده امسال

امسال دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران (IWMF) در تهران برگزار گردید. این جشنواره به صورت سالانه با حضور ده ها هزار کسب و کار با زمینه فعالیت آنلاین برگزار می گردد. در مراسم امسال مجموعه ایرانیکارت به عنوان یکی از شرکت کنندگان و اسپانسر ها حضور داشت، و مفتخر به دریافت جایزه ی برترین وب سایت در زمینه خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت ارزی گردید. در ادامه گزارش کاملی از این مراسم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

درباره ی جشنواره وب و موبایل ایران

این جشنواره از سال 1387 به صورت سالانه، در شهر تهران برگزار می گردد. در این جشنواره هر سال استارتاپ ها یا کسب و کار های آنلاین برای تبادل تجربیات خود گرد هم جمع می شوند. البته این جشنواره فراتر از یک گردهمایی ساده است. در واقع در بخش مسابقات جشنواره به وب سایت ها یا اپلیکیشن های برتر در هر زمینه تندیس افتخار اهدا می گردد.

اهداف جشنواره وب و موبایل ایران

بدیهی است که یکی از اهداف این جشنواره برقراری ارتباط نزدیک تر بین کسب و کار هایی است که در بازار آنلاین امروز فعالیت می کنند. استارت آپ های نوپا در این جشنواره فرصت شناخته شدن و کسب و کار های بزرگ تر امکان تبادل نظر خواهند داشت. اما شاید هدف اصلی از جشنواره را بتوان ایجاد زمینه رقابت سالم بین کسب و کار های آنلاین در زمینه های مختلف دانست.

جشنواره وب و موبایل ایران

از طرف دیگر این جشنواره باعث میشود کاربران و مخاطبین این کسب و کار ها با سرویس های آنان بهتر آشنا شوند. با در نظر گرفتن این واقعیت که ماهیت شکل گیری این بازار، افزایش سطح رفاه شهروندان به همراه کار آفرینی است، جشنواره به کسب و کار ها کمک می کند به هدف اصلی خود راه یابند و در عین حال فرصت هایی برای گسترش فعالیت خود پیدا کنند.

علاقه مندان به فعالیت در بازار کسب و کار آنلاین با حضور در جشنواره وب و موبایل می توانند با ابعاد مختلف بازار آشنا شده و زمینه هایی که علاقه یا فرصت وارد شدن به آن ها را دارند بیابند.

مسابقات جشنواره 

کسب و کار های شرکت کننده در جشنواره در دو دسته بندی ارزشیابی می گردند. یکی کسب و کار هایی هستند که از نظر داوران برگزیده اعلام میگردند و دسته ی دوم شامل کسب و کار هایی است که توسط آرای مردمی انتخاب شده اند. در هر زمینه یک سایت و یک پلیکیشن از نظر داوران و یک سایت یا اپلیکیشن توسط آرای مردم انتخاب می شوند.

معیار های انتخاب داوران

داوران این مسابقه برندگان را با معیار های یکسان مورد سنجش قرار می دهند. این معیار ها طبق اعلام داوران جشنواره وب و موبایل ایران به صورت زیر هستند:

  • تجربه کلی

    تجربه کلی در استفاده از یک سایت فراتر از محتوا، کارکرد یا طراحی دیداری می‌باشد و موارد بیشتری را در بر می‌گیرد که معمولا غیر ملموس هستند. عواملی که باعث بازگشت دوباره کاربران می‌شوند و یا کاربران را بیشتر درگیر می‌کنند.

  • طراحی دیداری

    طراحی دیداری همان المان‌های ظاهری می‌باشد. البته منظور از داشتن طراحی دیداری مناسب، استفاده از طرح‌های جدید و پیچیده گرافیکی نیست؛ بلکه مفهوم آن داشتن المان‌های ظاهری با کیفیت و مناسب با کاربران است که بتواند پیام خود را به آن‌ها منتقل کند.

  • ساختار و مسیر

    ساختار و مسیر عبارت است از نحوه سازمان‌دهی محتوا و اولویت‌بندی اطلاعات و روشی که شما در یک سایت و نرم‌افزار موبایل هدایت می‌شوید. هدایت و مسیرگذاری مناسب باعث می‌شود تا شما چیزهایی که لازم دارید را راحت پیدا کنید و سریعا به جایی که می‌خواهید برسید.

ایرانیکارت

  • تعامل

    تعامل با مخاطب روشی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارتباطش با سایت و نرم افزارهای موبایل دو جانبه باشد. در واقع این همان چیزی است که وب و موبایل را از رسانه‌های دیگر مثل رادیو و تلویزیون جدا می‌کند. تعامل با کاربران شامل امکان جستجو، چت آنلاین، اعلان‌ها و… می‌باشند.

  • نوآوری

    وقتی نوآوری را در نظر میگیریم، بررسی میکنیم که آیا این ایده از لحاظ فنی جدید است یا فقط روی یک ایده قبلی تکرار شده است. آیا کار به صورت اساسی با ایده ها، محصولات یا کارهای اجرا شده متفاوت است؟ آیا تکنولوژی اش کار می کند؟ آیا این نوآوری به توسعه تکنولوژی در آینده کمک میکند ؟

  • کارکرد

    کارکرد به معنای استفاده درست از فناوری‌های موجود می‌باشد. بدین معنا که یک وبسایت یا نرم افزار موبایل درست کار کند، در تمامی دستگاه‌ها به خوبی اجرا شود و تمامی لینک‌ها و دکمه‌ها کارایی لازم را داشته باشند.

  • محتوا

    محتوا شامل اطلاعاتی است که برای استفاده کاربران فراهم شده است. این اطلاعات ممکن است به صورت متن، تصویر، ویدیو، صدا و غیره تهیه شده باشند. محتوای مناسب باید با توجه به مخاطب آماده شده باشد و با لحن مناسب و خلاقیت بالا، آنها را درگیر کند.

حضور ایرانیکارت در جشنواره

در مراسم سال 98 جشنواره ایرانیکارت به عنوان یکی از شرکت کنندگان مسابقات حضور یافت. این جشنواره امسال به این مجموعه جایزه برترین وب سایت خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت را اهدا نمود. با استفاده از خدمات مجموعه ایرانیکارت، مردم ایران می توانند به راحتی انواع پرداخت ارزی انجام داده و یا از خارج از کشور حواله دریافت کنند. همچنین این خدمات شامل دریافت درآمد ارزی و نقد کردن درآمد ارزی نیز می شود.

در صورت تمایل در وبسایت خبر گزاری ایسنا گزارش کامل این رویداد را بخوانید.

در صورتی که تجربه شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...