حساب های بین المللی

حساب اسکریل چیست ؟ انواع حساب اسکریل

حساب اسکریل چیست ؟ انواع حساب اسکریل

اسکریل یک روش پرداخت آنلاین است که با آن می توان به راحتی پرداخت های مالی را در سطح جهانی انجام داد. اسکریل مانند دیگر سیستم های پرداخت نظیر پی پال ، وب مانی و پرفکت مانی،  پرداخت ارزی و انتقال وجه با دریافت مبلغی به عنوان کارمزد انتقالات مالی را تسهیل می کند. توجه داشته باشید در ایران نقد کردن درآمد های ارزی و انتقال وجه بخاطر محدودیت ها، توسط شرکت های واسط انجام می گیرد بنابراین برای شارژ حساب اسکریل و وریفای کردن آن می توانید از خدمات سایت ایرانیکارت استفاده کنید.پیش از شروع معاملات خود باید در مورد انواع حساب اسکریل اطلاعات داشته باشید. در این مقاله خواهیم گفت که حساب اسکریل چیست و آموزش کار با اسکریل را شرح خواهیم داد.

حساب اسکریل چیست ؟

اگر با سیستم های پرداخت آنلاین مانند پی پال آشنایی دارید، نا خود آگاه می دانید که حساب اسکریل چیست . اسکریل تا حدود زیادی شبیه پی پال است و حتی یکی از رقبای آن به حساب می آید. خواستگاه این شرکت از کشور انگلیس است و تمامی مجوز ها را در اتحادیه اروپا دریافت کرده است. داشتن حساب اسکریل به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به صورت بسیار ساده در اکثر نقاط دنیا ارزهای خود را منتقل کنید. اسکریل حدود 40 نوع ارز را پشتیبانی می کند بنابراین شما در انتقالات خود با دست باز عمل می کنید.  این حساب داری اپلیکیشن موبایل است بنابراین به آسانی می توانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید.

آموزش کار با اسکریل

کار با اسکریل ساده است اما شما به راحتی نمی توانید اکانت خود را از ایران وریفای کنید. در این قسمت آموزش کار با اسکریل را برایتان شرح خواهیم داد:

  • ابتدا به سایت اسکریل مراجعه کنید و بر روی گزینه ی register کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز مشخص کنید.
  • اطلاعات اولیه ی خود مانند نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد کنید.
  • در این مرحله باید کشور خود و ارزی که تبادلات خود را شروع می کنید را انتخاب کنید. (در این قسمت نمی توانید گزینه ی ایران را انتخاب کنید)
  • آدرس محل زندگی و شماره ی تلفن خود را وارد کنید. ( از آدرس های معتبر خارجی استفاده کنید)
  • با گذراندن این چند مرحله اکانت شما در اسکریل ساخته می شود. برای شروع کار با اکانت باید آن را وریفای کنید. این نوعی احراز هویت در این سایت است بنابراین برای اینکار باید از سایت های واسط مانند ایرانیکارت کمک بگیرید.

شما می توانید برای نقد کردن اسکریل از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.

نقد کردن درامد اسکریل

آموزش کار با اسکریل

انواع حساب اسکریل

حال که می دانید اسکریل چیست و آموزش کار با اسکریل را خواندید بهتر است بدانید که اسکریل مانند دیگر سیستم های پرداختی آنلاین به حساب های متفاوتی را پیشنهاد می کند. دو نوع حساب اصلی حساب های پرسونال یا شخصی و دیگری حساب بیزینس یا تجاری هستند. ویژگی های انواع حساب اسکریل به شرح زیر است:

حساب شخصی:

  • انتقال وجه به افراد در سراسر دنیا
  • خرید آنلاین

حساب تجاری:

  • امکان انتقال وجه به دیگر افراد
  • خرید آنلاین
  • دریافت درگاه پرداخت
  • انتقال وجه همزامان به چندین حساب

علاوه بر این دو نوع حساب سیستم مالی اسکریل نوعی طبقه بندی vip نیز برای کاربرانش در نظر می گیرد. اگر تراکنش های شما زیاد باشد کم کم حساب شما به vip ارتقا پیدا می کند. انواع حساب های vip به شرح زیر است:

  • حساب برونزی: تراکنش بیش از 6000 یورو در هر فصل
  • حساب نقره ای: تراکنش بیش از 15000 یورو در هر فصل
  • حساب طلایی: تراکنش بیش از 45000 یورو در هر فصل
  • حساب الماسی: تراکنش بیش از 90000 یورو در هر فصل

مقالات مرتبط

حساب اسکریل VIP چیست و چه مزایایی دارد؟

سطح vip چه امکاناتی در اختیار کاربر می گذارد؟

هنگامی که حساب اسکریل شما به vip ارتقا پیدا می کند اسکریل مزیت های بیشتری نسبت به دیگران در اختیار شما می گذارد. به عنوان مثال سقف تراکنش های روزانه شما افزایش می یابد و این تراکنش ها زود تر انجام می گیرد. به دلیل اینکه شما مبلغ های بالایی را جا به جا می کنید حتما نگرانی های فروانی برای امنیت سایت و فعالیت های هکر ها دارید. اسکریل شبکه ی امنی برای پرداخت هاست اما به کسانی که تراکنش های بالا انجام می دهند و حسابشان vip است، ضمانت می دهد که در صورت سرقت و یا هر نوع کلاه برداری وجه به صورت کامل به حساب بازگشت داده می شود. داشتن حساب vip  یک مزیت بزرگ است جالب است بدانید که با داشتن اکانت vip کارمزد ها تا درصد زیادی کاهش می یابد. حتی کاربران حساب های vip نقره ای و بالا تر قادر خواهند بود که بدون کارمزد و به صورت رایگان تبادلات خود را انجام می دهید.

کلام آخر

بسیاری از افراد در ایران دغدغه ی نقل و انتقال ارزهای خارجی را دارند، پیشنهاد ما به شما افتتاح حساب اسکریل و استفاده از مزایای این شبکه ی ارزی فوق العاده است. در ایران ساخت اکانت هایی مانند پی پال و اسکریل با مشکلاتی همراه است بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از خطراک بسته شدن حساب های خود از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. اگر سوالاتی در مورد نحوه ی انتقال پول از طریق حساب اسکریل دارید می توانید در قسمت نظرات آن ها را بپرسید.

حساب اسکریل چیست ؟ انواع حساب اسکریل
اسکریل یک روش پرداخت آنلاین است که با آن می توان به راحتی پرداخت های مالی را در سطح جهانی انجام داد. اسکریل مانند دیگر سیستم های پرداخت نظیر پی...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام بزرگوار وقت شما بخیر
    عذرخواهی میکنم،میخوام یه حساب افتتاح کنم که بشه از کشور امریکا پول واریز کنن برام،مبلغ هم هربار از ۲۰۰۰ هزار تا به بالا هست،میخواستم راهنمایی بفرمایید که کدوم حساب رو باز کنم،،پی پل،اسکریل،وب مانی،پرفکت مانی، یا هر حسابی که خودتون میفرمایید
    ممنون میشم راهنمایی کنید،وقت زیادی ندارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، لطفا درخواست خود را در پنل سایت از طریق تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...