حواله ها

حواله فرانک سوئیس

حواله فرانک سوئیس

سوئیس یکی از کشور های کوهستانی در مرکز اروپا است. این کشور با اقتصادی با ثبات و تکنولوژی پیشرفته، یکی از ثروتمند ترین کشور های اروپا است. علاوه بر شرایط زندگی و کاری بهینه در این کشور، سوئیس دارای یکی از برترین سیستم های آموزشی در جهان نیز است. این شرایط باعث شده که افراد زیادی در سراسر دنیا به مهاجرت به سوئیس علاقه داشته باشند. شهروندان ایرانی که قصد مهاجرت به سوئیس داشته باشند، برای تبادلات مالی نیاز به یک واسطه دارند. اگر به دنبال راهی برای ارسال حواله فرانک سوئیس هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

برای ارسال انواع حواله ارزی به کشور سوئیس می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت بهره ببرید. این خدمات شامل ارسال انواع حواله، پرداخت ارزی و ساخت کیف پول های الکترونیکی می شوندحواله فرانک سوئیس

انواع راه های ارسال پول به سوئیس

راه های مختلفی برای ارسال حواله ارزی به سوئیس وجود دارد. هر یک از این روش ها ویژگی ها، معایب و مزایای منحصر به فردی دارند. با توجه به شرایط فرستنده یا گیرنده، مبلغ حواله و عوامل دیگر، این روش ها ممکن است نسبت به دیگری برتری پیدا کنند. در ادامه رایج ترین روش ها را بررسی کرده و ویژگی های هر یک را شرح می دهیم.

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت یا حواله TT به حواله بین بانکی گفته می شود. این حواله به صورت بین المللی قابل ارسال است. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب بانکی بین المللی دارید. به عبارت دیگر، حواله سوئیفت از حساب بانکی فرستنده به حساب بانکی گیرنده ارسال می شود. برای ارسال حواله سوئیفت به کشور سوئیس، می توانید بدون نیاز به افتتاح حساب ارزی و با استفاده از خدمات ایرانیکارت حواله ی خود را طی 3 الی 5 روز کاری ارسال نمایید.

حواله سوئیفت رسمی ترین شیوه ارسال حواله است. معمولآً از این روش برای پرداخت اپلیکیشن فی یا پرداخت شهریه دانشگاه استفاده می شود. این روش به خصوص برای شرایطی مناسب است که گیرنده قابلیت دریافت وجه نقد نداشته باشد. حواله سویئفت می تواند یکی از مطمئن ترین راه ها برای ارسال حواله فرانک سوئیس باشد.

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شبکه مالی بین المللی است. کاربرد این شبکه ارسال حواله فوری به سراسر جهان است. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب (توسط هیچ یک از طرفین) نیست. این روش کارمزد نسبتاً بیشتری دارد. اما برای شرایطی که گیرنده به صورت فوری نیاز به دریافت حواله دارد، این روش بهترین راه است. در صورتی که حواله ارسالی از راه وسترن یونیون نیاز به تبدیل ارز داشته باشد، مشتری ملزم به پذیرش نرخ تبدیل شبکه خواهد بود.

حواله مانی گرام

مانی گرام شبکه مالی مشابه با وسترن یونیون. وسترن یونیون و مانی گرام در ایران نمایندگی ندارند. برای ارسال حواله با این روش ها می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت بهره ببرید.

حواله فرانک سوئیس

حواله آنلاین

این حواله به صورت آنلاین و بدون نیاز به افتتاح حساب توسط مجموعه ایرانیکارت ارسال می شود. برتری این روش این است که به سادگی، مبلغ دلخواه شما به ارز دلخواه شما به گیرنده ارسال می شود. به علاوه این روش شامل نرخ تبدیل ارز نیز نمی شود. برای ارسال حواله فرانک سوئیس این روش نسبت به سایر روش ها برتری بارز دارد. چرا که برای ارسال حواله فرانک در روش های دیگر، با چالش سقف حواله مواجه خواهید بود. اما در این روش حداقل یا حداکثری وجود ندارد.

نرخ حواله فرانک سوئیس

با توجه به نوساناتی که در نرخ ارز های مختلف وجود دارد، نمی توان مقدار ثابتی برای نرخ حواله فرانک سوئیس تعیین کرد. برای اطلاع از نرخ ارز و کارمزد حواله با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...