حواله ها

ارسال حواله یوان

ارسال حواله یوان

چین از معدود کشورهایی است که با ایران روابط تجاری باز دارد. به همین جهت افراد زیادی در ایران­ برای انجام انواع فعالیت های تجاری خود، نیاز تبادل پول به کشور چین دارند. از طرفی سیستم های بانکی ایران در سراسر جهان تحریم است. به همین دلیل افراد زیادی برای انتقال ارز از خارج یا از ایران، به سراغ شرکت هایی می روند که ارائه دهنده خدمات ارزی باشند. ایرانیکارت انواع خدمات ارسال حواله یوان به چین و یا حواله از چین به ایران از راه های مختلف را ارائه می دهد.

چگونه می توان از ایران ارسال حواله یوان به چین داشت؟ آیا امکان ارسال حواله دلار به چین نیز وجود دارد؟ قیمت حواله یوان به چین چقدر است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات، در این مقاله همراه ما باشید.

ارسال حواله یوان

حیات بسیاری از کسب و کارها به بقای روابط مالی با کشور چین وابسته است. چون همان طور که اشاره شد، از معدود کشورهایی‌ست که روابط تجاری خود را با ایران حفظ کرده. این موضوع مختص به نوع خاصی از کسب و کارها نیست و انواع مختلفی از صنایع را در بر می گیرد. این تعامل دو طرفه صورت گرفته و هر دو کشور از این رابطه سود می برند. این سود دو جانبه باعث گسترش روز افزون روابط بین المللی کشورهای چین و ایران گردیده.

ارسال حواله یوان به چین

به گزارش ایرنا، روز پنج شنبه هفتم شهریور ماه سال 1398، چین مجوز واردات میگو از ایران را صادر کرد. این خبر مصداق خوبی برای گسترش روابط تجاری دو کشور است. ولی بانک های ایران امکان برقراری روابط مالی با بانک های جهانی ندارد. به همین دلیل تبادلات ارزی از ایران به کشورهای دیگر و برعکس به سختی صورت می گیرد.

با توجه به این شرایط، مجموعه ایرانیکارت با ارائه انواع خدمات ارزی، انتقال ارز و پرداخت های ارزی را برای ایرانیان ساده تر کرده. از جمله این خدمات، حواله به چین است. این حواله به صورت های مختلفی انجام پذیر است. همچنین امکان ارسال حواله دلار به چین نیز از طریق این مجموعه وجود دارد. ارسال حواله دلار به چین به تمامی بانک های این کشور مقدور است. همان طور که مشخص است ارسال حواله یوان به چین بدون محدودیت در بانک های این کشور، انجام می پذیرد.

حواله یوان به چین

راه های مختلفی برای ارسال حواله به چین وجود دارد. هر کدام از این شیوه ها بسته به مبلغ مورد نظر، اضطرار در ارسال حواله و به طور کلی نوع پرداخت مورد نیاز، انتخاب می شوند. یعنی برای هر شرایط، نوع حواله ارزی خاصی مناسب است. به همین جهت، ایرانیکارت شیوه های مختلفی برای ارسال حواله به چین به کار می برد. رایج ترین حواله ها، حواله وسترن یونیون ، حواله مانی گرام و پی پال است. ارسال حواله دلار به چین از طریق سایت ایرانیکارت، طی مراحل زیر انجام می گیرد.

  • به حساب کاربری خود در سایت ایرانیکارت وارد شوید. یا یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • از منو سمت راست، گزینه حواله ها را انتخاب کنید.
  • نوع حواله مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که در این باره سوالی داشتید، می توانید با پشتیبانی 24 ساعته وب سایت ایرانیکارت تماس بگیرید.
  • کشور مقصد خود را چین انتخاب کنید.
  • مبلغ حواله را وارد کرده و پرداخت معادل ریالی آن را تکمیل کنید.

کارشناسان ایرانیکارت درخواست شما را پس از بررسی انجام می دهند. در صورت بروز مشکل، وجه واریزی طی یک الی سه روز کاری به شما بازگشت داده خواهد شد.

برای ارسال حواله یوان، پس از ورود به حساب کاربری، از بین حواله ها گزینه دیگر موارد را انتخاب کنید. سپس گزینه حواله یوان را انتخاب کنید. سایر مراحل مشابه مورد قبل می باشد.

ارسال حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

قیمت حواله یوان به چین در شرکت ایرانیکارت به مبلغ حواله بستگی دارد.

  • کارمزد برای حواله بین 1.000 تا 10.000 یوان، معادل 40 یوان است.
  • برای حواله به مبلغ 10.000 الی 20.000 یوان معادل 30 یوان است.
  • برای مبالغ بالای 20.000 یوان کارمزدی دریافت نمی شود.

همان طور که ملاحظه می شود با بالاتر رفتن مبلغ حواله، کارمزد کمتر شده و به صفر می رسد. یعنی برای ارسال حواله به چین بدون کارمزد لازم مبلغ حواله شما بالای 20.000 یوان باشد.

حواله از چین به ایران

از دیگر خدمات ایرانیکارت، حواله از چین به ایران می باشد. این حواله می توانند با ارزهای یوان یا دلار باشند. ارسال حواله می تواند از طریق وسترن یونیون، پی پال یا مانی گرام صورت گیرد. برای انتقال انواع حواله ارزی خود به ایرانیکارت، مشخصات حساب مربوطه ایرانیکارت در اختیار شما قرار داده میشود. بعد از دریافت پول توسط ایرانیکارت با کسر کارمزد جزئی، معادل ریالی آن به مشتری پرداخت می گردد. حواله از چین به ایران و برعکس، عموماً با ارز یوان انجام می شود. چون با توجه به اختلاف کم در نرخ ارزهای دو کشور، به صرفه تر خواهد بود.

آیا تجربه ارسال حواله یوان به چین داشته اید؟ آیا تا کنون برای ارسال حواله ارزی به کشور چین به مشکلی بر خورده اید؟ تجربیات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید.

ارسال حواله یوان
فهرست محتوا ارسال حواله یوانحواله یوان به چینقیمت حواله یوان به چینحواله از چین به ایران چین از معدود کشورهایی است که با ایران روابط تجاری باز دارد. به همین...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...