دامنه و هاست

معرفی سایت انواتو و خرید از Envato در ایران

معرفی سایت انواتو و خرید از Envato در ایران

سایت انواتو Envato یکی از گزینه ها برای پرداخت ارزی برای طراحان وب و دیزاینر ها است که محصولات متنوعی مثل تم ها،عکس ها ، ویدیو ها و مدل های سه بعدی را برای طراحان و علاقه مندان ارائه میدهد. همچنین یکی از سایت های خرید و فروش محصولاتی است که طراحان گرافیست و برنامه نویسان در این مارکت برای فروش قرار میدهند. در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید و با سایت انواتو آشنا شوید.

معرفی سایت انواتو Envato

سایت انواتو Envato یک شرکت استرالیایی و بزرگترین مارکت در سراسر دنیا برای طراحان و وب دیزاینرها میباشد که محصولات متنوعی مثل تم ها،عکس ها ، ویدیو ها و مدل های سه بعدی را برای طراحان و علاقه مندان ارائه می دهد. همچنین یکی از سایت های خرید و فروش محصولاتی است که طراحان گرافیست و برنامه نویسان در این مارکت برای فروش قرار می دهند. از داخل ایران هم ( به شرط تغییر آی پی ) می توانید با خرید کارت اعتباری یا پرداخت ارزی ایرانیکارت در این سایت محصولات خود را آپلود کنید یا خرید از انواتو انجام دهید.
این سایت به دلیل بازدید میلیونی کاربران یکی از بزرگترین مارکت های دنیا محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 2006 شروع کرده است . این مارکت شامل وب سایت های زیادی است که در ادامه به معرفی معروفترین از آن ها می پردازیم :

انواتو مارکت

Envato Market

Envato Market بازار و محل خرید و فروش کالاهای دیجیتال، مانند قالب های وب، طراحی، موزیک و ویدیو است. در این بازار بیش از 8 میلیون کالای دیجیتال برای فروش عرضه شده است. این کالا توسط جامعه گسترده ای بالغ بر 6 میلیون طراح، برنامه نویس، ویدیوساز و… تهیه شده و در سایت انواتو مارکت برای فروش گذاشته شده است.برای خرید از انواتو و سایر سایت ها می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید. انواتو مارکت شامل بخش‌های زیر است:

  • ThemeForest
  • CodeCanyon
  • VideoHive
  • AudioJungle
  • GraphicRiver
  • PhotoDune
  • 3DOcean

Envato Elements

انواتو المنت یک بازار مبتنی بر به اشتراک گذاری است که اجازه میدهد سازمان ها، طراحان و در مجموع حرفه ای ها به راحتی بتوانند به ابزارهای دیجیتالی که برای کارشان نیاز دارند، دسترسی داشته باشند. ابزراهایی مثل فونت، قالب CMS، گرافیک و… شما کاربران می توانید برای خرید از  انواتو و سایت های وابسته از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

سایت envato

Envato Studio

انواتو استودیو برای کسانی که کارهای سفارشی مثل طراحی لوگو، نصب تم WordPress، نوشتن محتوا، تولید ویدئو، توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی و امثال آن را انجام می دهند، ایجاد شده است. کاربران می‌توانند در این بخش با پرداخت بیعانه ای که توسط طراح تعیین شده است، اقدام به ثبت سفارش مبتنی بر قالب موجود همراه با تغییرات مد نظر خود نمایند. بدین ترتیب در این بخش کاربران می‌توانند محصول مورد نظر خود را متناسب با نیازها و سلایق خود، تغییر داده و آن را سفارش دهند.شما کاربران می توانید برای خرید از  انواتو  و سایت های وابسته از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

+Envato Tuts

این سایت شامل تعداد زیادی ویدیوهای آموزشی و درس های آنلاین می باشد. آموزش ها شامل مواردی در زمینه مدیریت و توسعه وب، طراحی، ویدیو و بسیاری مجموعه های دیگر می باشد. اگرچه بسیاری از ویدیوهای آموزشی این مجموعه رایگان هستند، اما برای استفاده بهتر ازکل موارد موجود در مجموعه آموزشی، می بایست هزینه ماهانه ای به مبلغ 15 دلار پرداخت شود.+Envato Tuts این امکان را به شما می دهد که 10 روز بصورت رایگان و آزمایشی، از منابع سایت استفاده نمائید.شما کاربران می توانید برای خرید از انواتو و سایت های وابسته از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

Twenty20

این سایت یک بازار عکاسی معتبر است که در آن میلیون ها عکس از تجربیات روزمره و دنیای واقعی وجود دارد.شما کاربران می توانید برای خرید از  انواتو  و سایت های وابسته از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

سایت انواتو envato

Placeit

مجموعه ای از ابزارهای برندسازی و بازاریابی با کیفیت بالا برای هر فرد تا شرکت های بزرگ است تا بدون توجه به مهارت های فنی یا هنری دارایی های تصویری شگفت انگیزی را برای برند خود ایجاد کنند.شما کاربران می توانید برای خرید از  envato  و سایت های وابسته از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

Mixkit

گالری فیلم های خارق العاده و هنری زیبا است که توسط برخی از خلاق ترین سازندگان جهان ساخته شده است و دارای همه مجوزهایی است که به صورت رایگان مجاز است.شما کاربران می توانید برای خرید از  انواتو  و سایت های وابسته از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

نحوه خرید از انواتو در ایران

امکان خرید از envato برای ایرانیان ممکن نیست ، پس برای خرید از  انواتو و سایر سایتهای زیر مجموعه آن با استفاده از سرویس های تغییر آی پی با آی پی غیر ایران وارد سایت envato.com شوید و در سایت ثبت نام انجام دهید بعد از آن محصول مورد نیاز خودتون رو در سبد خرید قرار بدید و از طریق پرداخت های ارزی ایرانیکارت این محصول برای شما خریداری میشه.شما کاربران عزیز همچنین می توانید درآمد ارزی خودتون از این سایت را در ایرانیکارت نقد نمایید.

معرفی سایت انواتو و خرید از Envato در ایران
سایت انواتو Envato یکی از گزینه ها برای پرداخت ارزی برای طراحان وب و دیزاینر ها است که محصولات متنوعی مثل تم ها،عکس ها ، ویدیو ها و مدل های...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...