اکانت های خارجی

نحوه خرید اکانت SEMrush در ایران

نحوه خرید اکانت SEMrush در ایران

سئو کاران حرفه ای برای پیشبرد اهداف خود و و تسریع روند کاری معمولا از یک سری ابزار مانند Moz Pro، ابزار ahref و ابزار SEMrush استفاده می کنند. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد نکته های کلی در مورد این ابزار ها می دانید و قصد این را دارید که با خرید اکانت ها به قابلیت های بیشتری دسترسی پیدا کنید. در ادامه خواهیم گفت که SEMrush  چیست و با نحوه خرید اکانت SEMrush در ایران آشنا شوید.

ابزار SEMrush چیست ؟

SEMrush یک پلتفرم جامع و حرفه ای است که برای مبحث دیجیتال مارکتینگ راه کارهایی را ارائه می دهد. خوبی این ابزار این است که از همه جهات کمپین های بهبود و بهینه سازی سایت، پرداخت با ازای هر کلیک ppc، شبکه های اجتماعی و محتوا را پوشش می دهد. شما به آسانی با گزارش ها و آنالیز های این ابزار می توانید کلید واژه های بهتری پیدا کنید. نواقص و کمبود ها ی سئوی  on page را پیدا کنید و نهایتا استراتژی های آینده را تدوین کنید.

 SEMrush چیست

اهمیت ابزار SEMrush چیست ؟

بخش مهمی از اهمیت استفاده از تمامی ابزار های سئو دریافت اطلاعات دقیق برای تحلیل رقباست. این اطلاعات به شیوه های متفاوت در هر سایت ارائه می شود و هر ابزار در یکی از زمینه ها قوی تر عمل می کند. در اصل این تحلیل رقبا به ما کمکم می کند که سرعت پیشرفت خود را نسبت به رقبای اصلی تخمین بزنیم و کاری کنیم که روند کاری ما قوی تر از آن ها باشد. اگر نیاز به هزینه کردن است بیشتر هزینه کنیم اگر از لحاظ فنی پایین تر هستیم آن را بهتر کنیم، یا حتی تعداد مقالات و محتوا های خود را بالا ببریم. هر روشی که به ما کمک کند که این روند از رقبا قوی تر کار شود نهایتا نرخ بازگشت خوبی به کسب و کارمان خواهد داد.

به طور کلی به دو روش می توان این اطلاعات را از  ابزار SEMrush دریافت کرد:

  • روش اول این است که شما ادرس URL سایت رقیب را وارد می کنید و تمامی اطلاعات کلیدی و به خصوص گزارش دقیق از بک لینک ها را دریافت می کنید.
  • روش دوم یک پروژه ی جدید ایجاد می کنید که در آن URL سایت خود را وارد می کنید. ابزار به صورت خودکار تمامی نکاتی که برای بهبود کار شما لازم است را به شما اعلام می کند.

نحوه خرید اکانت SEMrush  در ایران

با نگاهی به بخش قیمت گذاری خدمات بسته به نیاز خودتان یک بسته را انتخاب کنید. اکانت pro برای سئو کاران و دیجیتال مارکتر هایی که چندین پروژه  دارند مناسب است. اکانت Guru برای کسب و کار های در حال رشد و بزرگ تر شدن مناسب تر است و خدمات بیشتری را ارائه می دهد. و اکانت Business که بالاترین سطح دسترسی به ابزار را در خدمت کاربران می گذارد. این دسترسی بیشتر برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ که پروژه های گسترده ای دارند مناسب خواهد بود. قیمت اکانت ها به ترتیب ماهیانه، 99 ، 199 و 399 دلار است.

اگر نسبت به پرداخت ماهیانه ی این هزینه ها تردید دارید و نمی دانید آیا واقعا این ابزار برای کار شما مناسب است یا خیر به شما پیسنهاد می کنیم که از اکانت Trial و 14 روزه استفاده کنید. شما در این فرصت می توانید تمامی ابزار ها را بررسی کنید. نکته ای که در مورد تمامی این ابزار ها وجود دارد این است که به دلیل فارسی زبان بودن و پشتبانی نکردن از این زبان ممکن است که شما کمک های خیلی خوبی در زمینه ی محتوا و یافتن کلمات کلیدی نتوانید دریافت کنید. بنابراین حتما قبل از شروع ابزار را در این زمینه ها بسنجید.

پرداخت های ارزی ایرانیکارت

سایت ایرانیکارت یکی از بزرگ ترین سایت های موجود در زمینه  پراخت ارزی است. اگر تصمیم به خرید اکانت SEMrush داشتید با عضویت در سایت و ورود به پنل خرید ، اطلاعات اکانت خود را برای ما ارسال می کنید و نوع اکانتی که مد نظرتان هست را نیز مشخص می کنید. سپس با پرداخت هزینه به صورت ریالی ظرف 1 تا 3 ساعت کاری اکانت خود را دریافت می کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...