اکانت های خارجی

خرید شارژ اسکایپ

خرید شارژ اسکایپ

اسکایپ یکی از بهترین پلتفرم‌های ارتباطی در سراسر جهان است که قابلیت‌های بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. خدماتی همچون چت تصویری رایگان از طریق اینترنت با افرادی در آن سوی کره زمین باعث شده اسکایپ به یک سرویس بسیار محبوب در جهان تبدیل شود. علاوه بر خدمات رایگان اسکایپ، شما با خرید شارژ اسکایپ یا Skype credit می‌توانید از امکانات ویژه‌تری همچون تماس با تلفن‌های ثابت و موبایل‌ها در سراسر جهان از طریق اسکایپ بهره مند شوید. برای پرداخت هزینه خرید شارژ اسکایپ شما نیازمند خدمات کارت‌های اعتباری ارزی ایرانیکارت همچون خرید مستر کارت و خرید ویزا کارت خواهید بود. در ادامه بیشتر با خدمات پرداخت ارزی و مزایای آن آشنا می‌شویم.

منظور از خرید شارژ اسکایپ چیست؟

در حالت عادی شما با دانلود یکی از نسخه‌های ویندوز یا موبایل اسکایپ و عضویت در اسکایپ می‌توانید با چت صوتی و تصویری رایگان با افراد مختلف در سراسر جهان بپردازید. شما برای این چت‌ها هیچ هزینه‌ای به جز هزینه مصرف اینترنت پرداخت نخواهید کرد و کیفیت این خدمات نیز فوق العاده است. اما اگر بخواهید از طریق اسکایپ خود با تلفن‌های ثابت و موبایل‌هایی که حتی اسکایپ یا اینترنت ندارند تماس برقرار کنید نیاز به خرید شارژ اسکایپ خواهید داشت. شارژ اسکایپ را با نام skype credit می‌شناسند و مقدار مشخصی دارند. همانند شارژ سیم کارت‌های اعتباری تلفن‌های همراه، شما می توانید با خرید گیفت کارت اسکایپ از ایرانیکارت و شارژ اسکایپ به مقدار مشخصی تماس تلفنی برقرار کنید.

برای خرید گیفت کارت اسکایپ، از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت کنید.

خرید گیفت کارت اسکایپ

مزایای خرید شارژ اسکایپ

  • امکان تماس با تلفن‌های ثابت و همراه
  • با خرید شارژ اسکایپ شما می‌توانید به هر نقطه از جهان که بخواهید تماس برقرار کنید.
  • روی دستگاه‌های مختلف می‌توانید از خدمات اسکایپ استفاده کنید.
  • هزینه‌های تماس شما با دوستان و آشنایان در سراسر جهان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
  • می‌توانید تماس‌های بیزنسی خود را مدیریت کنید.
  • امکان برقراری تماس نامحدود با کشورهای منتخب

انواع شارژ اسکایپ

اسکایپ این امکان را فراهم کرده تا بر اساس نیاز خود از انواع مختلف شارژ اسکایپ استفاده کنید. شما می‌توانید از روش خرید شارژ اسکایپ skype credit یا خرید شارژ اسکایپ ماهانه subscription استفاده کنید. در ادامه با این دو روش بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع شارژ اسکایپ

خرید شارژ اسکایپ Skype Credit

در این روش شما مبلغ مشخصی را به عنوان اعتبار تماس از اسکایپ خریداری می‌کنید و با استفاده از آن می‌توانید با هر شماره تلفن ثابت و موبایلی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این روش مناسب افرادی است که برای کاری‌های بیزینسی خود در ماه ممکن است با کشورهای مختلف تماس برقرار کنند. همچنین اگر دوستان و آشنایانی در چند کشور مختلف دارید و می‌خواهید گه گاهی با آن‌ها تماس بگیرید نیز می‌توانید با خرید شارژ اسکایپ کار خود را راه بیندازید. سه نوع شارژ اعتباری مختلف در اسکایپ پیش بینی شده است:

  • شارژ اعتباری اسکایپ 5 دلاری
  • شارژ اعتباری اسکایپ 10 دلاری
  • شارژ اعتباری اسکایپ 25 دلاری

دقت کنید کنید که نرخ خدمات اسکایپ برای تماس با هر کشوری متفاوت است. برای مثال با خرید شارژ اسکایپ 10 دلاری می‌توانید حدود 357 دقیقه با تلفن‌های همراه و ثابت در آمریکا یا آلمان صحبت کنید. در حالی که با همین مقدار شارژ می‌توانید 416 دقیقه با شماره تلفن‌های چین صحبت کنید.

خرید شارژ اسکایپ Subscription

اگر در ماه تماس‌های زیادی با یک مقصد مثلاً آمریکا بر قرار می‌کنید روش دیگری وجود دارد که می‌تواند هزینه‌های شما را به شدت کاهش دهد. در این روش شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه می‌توانید به صورت نا محدود با تنها یک مقصد ارتباط برقرار کنید. برای مثال در حال حاضر طبق تعرفه اعلام شده در سال 2019 برای اسکایپ شما می‌توانید از طریق خرید شارژ اسکایپ برای سرویس Subscription با پرداخت تنها 2.99 دلار در ماه، به مشترک اسکایپ برای تماس نا محدود به مقصد آمریکا تبدیل شوید.

البته در این سرویس طرح‌های به صرفه‌ای وجود دارد که امکان خرید یک بسته ماهانه برای تماس با چند مقصد نیز در آن‌ها فراهم شده است. برای مثال می‌توانید با پرداخت 6.99 دلار در یک ماه به صورت نا محدود با 8 کشور آمریکایی شمالی تماس برقرار کنید. با استفاده از این روش هزینه تماس‌های شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد اما مشکل آن این است که برخلاف خرید شارژ اسکایپ به صورت اعتباری که امکان تماس با تمام مقاصد در سراسر جهان وجود داشت، با خرید این بسته‌های ماهانه تنها می‌توانید با یک یا چند مقصد خاص ارتباط برقرار کنید.

راهنمای خرید شارژ اسکایپ

برای خرید شارژ اسکایپ، ابتدا باید در سایت Skype ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. سپس می‌توانید از صفحه خرید شارژ اسکایپ، میزان شارژ تماس‌های بین المللی خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از صفحه مربوط به خرید شارژ ماهانه اسکایپ، مقصد خاص خود را انتخاب کنید و به صورت نا محدود با این مقصد ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این آدرس‌ها می‌توانید از طریق نرم افزار موبایلی و ویندوزی اسکایپ نیز برای خرید شارژ اقدام کنید که باز هم به همین آدرس‌ها راهنمایی خواهید شد.

نحوه پرداخت هزینه خرید شارژ اسکایپ

برای پرداخت هزینه خرید شارژ اسکایپ همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم به کارت‌های اعتباری ارزی نیاز خواهید داشت. شما می‌تواند هزینه خرید را به صورت دلاری از طریق این کارت‌های اعتباری پرداخت کنید. اگر به کارت‌های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات کارت‌های اعتباری ایرانیکارت و انواع گیفت کارت‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی با خرید مستر کارت یا ویزا کارت فیزیکی یا مجازی هزینه‌های خرید شارژ اسکایپ خود را پرداخت کنید.

خرید شارژ اسکایپ
اسکایپ یکی از بهترین پلتفرم‌های ارتباطی در سراسر جهان است که قابلیت‌های بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. خدماتی همچون چت تصویری رایگان از طریق اینترنت با افرادی در آن سوی...
5 از 16 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...