دانستنی های گیفت کارت

خرید گیفت کارت مایکروسافت

خرید گیفت کارت مایکروسافت

گیفت کارت مایکروسافت یک راه آسان برای بهره مند شدن از خدمات و سرویس‌های پولی مایکروسافت در ایران است. در واقع بسیاری از افراد در ایران از راه خرید گیفت کارت مایکروسافت خدمات مورد نظر خود را تهیه می‌کنند. با خرید گیفت کارت می‌توانید به صورت آزادانه به استورها و فروشگاه‌های مایکروسافت دسترسی پیدا کنید و به راحتی دستگاه‌های مختلف، بازی‌ها، نرم افزارها، اپلیکیشن های موبایلی، فیلم‌ها و سایر خدمات پولی مایکروسافت را خریداری کنید. برای خرید Microsoft Gift Card شما به خرید کارت‌های اعتباری ارزی همچون مستر کارت یا ویزا کارت و حساب‌های ارزی مانند پی پال نیاز خواهید داشت. در ادامه بیشتر با گیفت کارت مایکروسافت و مزایای خرید آن آشنا خواهیم شد.

گیفت کارت مایکروسافت چیست؟

گیفت کارت مایکروسافت چیست؟

مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی است و هزاران کسب و کار مختلف از سرویس‌ها و خدمات آن بهره می‌برند. بعضی از خدمات این شرکت نظیر بسیاری از بازی‌ها و نرم افزارهای مایکروسافت پولی هستند و شما برای خرید از استور مایکروسافت باید مبالغی را پرداخت کنید. گیفت کارت مایکروسافت یک راه ساده برای پرداخت هزینه‌های خرید از استور مایکروسافت محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت مایکروسافت به جای خرید مستقیم و پرداخت دلاری، کارت‌های هدیه‌ای با مبالغ معین از 1 دلار تا 100 دلار تهیه کنید و خدمات مد نظر خود را از مایکروسافت دریافت کنید.

مزایای خرید گیفت کارت مایکروسافت

  • دسترسی به بهترین بازی‌ها و نرم افزارها در استور مایکروسافت: با خرید گیفت کارت مایکروسافت می‌توانید به محبوب‌ترین بازی‌های Xbox و نرم افزارهای پرکاربرد به همراه دنیایی از افزونه‌ها نرم افزارهای موبایلی دسترسی داشته باشید.
  • خرید دستگاها و اکسسوری های مختلف مایکروسافت: با خرید گیفت کارت Microsoft می‌توانید جدیدترین سرفیس پرو مایکروسافت را از استور های مایکروسافت خریداری کنید. همچنین با استفاده از گیفت کارت مایکروسافت امکان خرید Xbox One نیز وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید انواع دسته‌های بازی، کیبرد ها و سایر لوازم جانبی را نیز خریداری کنید.
  • دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های موجود در استور مایکروسافت: خرید گیفت کارت مایکروسافت این امکان را به شما می‌دهد تا بهترین و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها را بدون مشکل از استور مایکروسافت خریداری کنید.

نحوه خرید گیفت کارت مایکروسافت

نحوه خرید گیفت کارت مایکروسافت

برای خرید گیفت کارت مایکروسافت کافی است که یک اکانت در استور مایکروسافت داشته باشید و یکی از عبارت‌های انگلیسی زیر را در استور جستجو کنید:

  • خرید گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft Gift Card)
  • خرید گیفت کارت ایک باکس (Xbox Gift Card)

هردو این گیفت کارت‌ها در واقع کدهای دیجیتالی هستند که بعد از خرید به ایمیل شما ارسال می‌شوند. تفاوت زیادی بین گیفت کارت مایکروسافت و گیفت کارت ایکس باکس وجود ندارد و هر دو تقریباً به یک اندازه امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این تفاوت که گیفت کارت مایکروسافت از 10 و گیفت کارت ایکس باکس از 1 دلار شروع می‌شوند. برای خرید گیفت کارت مایکروسافت شما به خرید مستر کارت یا خرید ویزا کارت نیاز خواهید داشت.

استفاده از گیفت کارت مایکروسافت

استفاده از گیفت کارت مایکروسافت بسیار ساده است. دقت کنید که گیفت کارت Microsoft به صورت فیزیکی نیست و بعد از خرید گیفت کارت مایکروسافت ایمیلی دریافت خواهید کرد که کدهای دیجیتالی کارت هدیه مایکروسافت در آن‌ها قابل مشاهده خواهد بود. برای استفاده از اعتبار Microsoft Gift Card باید این کدها را وارد حساب خود کنید. شما می‌توانید از طریق نرم افزار Microsoft Sotre در ویندوز خود یا از طریق سایت مایکروسافت این کار را انجام دهید.

در نرم افزار مایکروسافت استور ابتدا باید به اکانت مورد نظر خود وارد شوید. در ادامه باید گزینه See More را بزنید و سپس گزینه Redeem a code را انتخاب کنید. حالا کد 25 کاراکتری خود را در اینجا وارد کنید. از طریق سایت مایکروسافت نیز کافی است به صفحه Redeem مراجعه کنید و بعد از انتخاب حساب کاربری خود کد را وارد کنید. با انجام این کارها اعتبار گیفت کارت خریداری شده به حساب شما منتقل می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید استفاده کنید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وقتتون بخیر
    آیا گیفت کارت ماکروسافت هم مثل گوگل پلی مشکل دارد؟
    و اینکه اگر مشکلی ندارد لطفا لینک خرید رو بزارید
    مرسی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، فروش گیفت کارت مایکروسافت از خدمات ایرانیکارت نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...