دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

دلایل رد شدن تم در تم فارست

دلایل رد شدن تم در تم فارست

انوتو مارکت یک پلتفرم قوی است که در حوزه های مختلفی فعالیت می کند. سایت گرافیک ریور و تم فارست از مهم ترین زیر مجموعه های انتوتو هستند. پیشتر به صورت مفصل در مورد کسب درآمد دلاری از سایت تم فارست صحبت کردیم. تم فارست یک مرجع بزرگ و قوی از قالب های پیش آماده ی ورد پرس است. شیوه ی کار به این صورت است که شما تم هایی را به سلیقه ی خود درست می کنید و برای فروش در تم فارست آپلود می کنید. اما نکته ای اصلی که مورد بحث ما است ، دلایل رد شدن تم در تم فارست است. برای مشاهده ی آموزش خرید و فروش در تم فارست به مقالات پیشین مراجعه کنید.

دلیل رد شدن تم در تم فارست

درست است که ایرانیکارت خرید از تم فارست را انجام می دهد اما در این مقاله قصد داریم که در مورد دلیل رد شدن تم در تم فارست صحبت کنیم. در اصل برای اینکه زحمت های ما از بین نرور بهتر است یک سری نکات را در نظر بگیریم. برخی از ایراد هایی که سایت به کار شما می گیرد در ادامه آورده ایم:

محصولات کیفیت مناسب را ندارند

انوتو مارکت با ارسال این پیام به شما خبر می دهد که محصولاتتان کیفیتی در حد این مارکت را ندارد و راه کاری به شما برای حل مشکل می دهد: ” متأسفانه ، محصول شما حداقل شرایط کیفیت فنی فعلی ما را برای گروهی که انتخاب کرده اید ، برآورده نمی کند. لطفاً قبل از ارسال مجدد ، کمی وقت بگذارید تا با دسته بندی مربوط فعلی و سطح کیفیت اقلام محبوب آشنا شوید.”

دلایل رد شدن تم در تم فارست

محصولات ارزش تجاری ندارد

محصولات شما باید ارزش لازمه را ایجاد کند. اگر از لحاظ تجاری این محصولات نیاز های مشتریان را برآورده نکند شما چنین پیامی را دریافت خواهید کرد:

“ما نمی توانیم محصول شما را بپذیریم زیرا خدمات تجاری کافی را ارائه نمی دهد. موارد ارسالی باید از نظر تجاری مقرون به صرفه باشد و حداقل سطح سودمندی را برای خریداران بالقوه فراهم کند. لطفاً در بازار بگردید تا ببینید چه نوع محصولی از لحاظ تجاری سودمند تر است.

ارسال اشتباه به دیگر دسته ها

یکی از دلایل رد شدن تم در تم فارست انتخاب استباه دسته هاست. بهتر است دسته بندی که برای محصول خود انتخاب می کنید درست باشد. در غیر این صورت افراد نمی توانند به راحتی محصول شما را دریافت کنند. پس از بررسی فایل شما اگر مشکلی وجو داشته باشد این پیام برای شما ارسال می شود:

این فایل برای دسته بندی …. مناسب تر است. لطفا دستورالعمل های بارگزاری دسته را بخوانید و این فایل را به همراه فرم بازگزاری و دسته بندی مناسب دورباره ارسال کنید.

شباهت زیاد به آیتم های موجود

تم های شما باید نسبت به مواردی که در حال حاضر وجود دارند متفاوت باشد. در غیر این صورت پیام زیر را دریافت می کنید:

“اگرچه ممکن است مشکلی در پرونده شما وجود نداشته باشد ، اما ما از قبل تعداد زیادی از این نوع محصول را داریم یا تقاضای کافی برای این نوع ارسال از طرف مشتریان وجود ندارد.”

محصول برچسبی ندارد

یکی از دلایل رد شدن تم در تم فارست، انتخاب نکردن برچسب هاست. هر محصول برای جست و جوی آسان باید کلید واژه و تگ در آن استفاده شده باشد، اگر این موضوع رعایت نشده باشد پیام زیر را دریافت خواهید کرد:

” محصول شما هیچ گونه برچسب، کلمه ی کلیدی و یا از برچسب های اشتباهی استفاده شده است. لطفا برچسب ها و کلمات کلیدی مناسب به همراه فرم خود ارسال کنید.

محصول توضیح مناسب ندارد

برخی از افراد در قسمت توضیحات تعداد زیادی برچسب و کلمه کلیدی قرار می دهند انکار بسیار غلط است و باعث رد شدن پرونده ی شما می شود. توضیحات باید خیل ی خلاصه و منسجم محصول شما را توصیف کند.

هیچگونه واترمارک یا لگو برای عکس های ارسالی یا فایل ها از طرف اینوتو پذیرفته نیست. در صورتی که شما از این الگو ها استفاده کرده باشید پیام زیر را دریافت خواهید کرد:

“به نظر می رسد که فایل ارسالی شما حاوی الگو ها و واترمارک هایی به غیر از انوتو مارکت است و این خلاف قوانین است. خط مشی انوتو این است که فایل های اینگونه را نپذیرد. شما می توانید در صورت نیاز از واترمارک های انوتو استفاده کنید.”

محصول خود را بدون تغییرات فرستاده اید

اگر تصحیح هایی که برای شما ارسال شده است را انجام ندهید و فایل ها را به همان صورت قبلی بفرستید به شما هشدار داده خواهد شد:

” بار دیگر فایل ارسالی است که قبلاً رد شده است، را فرستاده اید. ارسال مجدد بدون ایجاد تغییرات مورد نیاز یا هرگونه بهبود استفاده قابل قبول از بازار انوتو در نظر گرفته نمی شود و تلاش های مکرر می تواند منجر به تعلیق موقت یا دائمی شود.”

اگر این مورد قبلاً رد شده بود ، لطفاً با به روزرسانی مستقیم مورد ، پرونده های به روز شده خود را دوباره ارسال کنید. اگر این مورد قبلاً به سختی رد شده باشد ، باید آن را مطابق نیاز در بررسی اولیه تغییر دهید.

کلام آخر

به دلایل رد شدن تم در تم فارست پرداختیم . انوتو یک مارکت بسیار بزرگ است که با گذراندن مراحلی می توان از قابلیت های آن برای کسب درآمد ارزی استفاده کرد. اگر موفق به تایید محصولات خود شدید نگران نباشید نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما بسپارید. شما از از طریق افتتاح حساب پی پال می توانید به آسانی می توانید درآمد خود را دریافت کنید و از طریق ایرانیکارت آن را به ریال نقد کنید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

دلایل رد شدن تم در تم فارست
انوتو مارکت یک پلتفرم قوی است که در حوزه های مختلفی فعالیت می کند. سایت گرافیک ریور و تم فارست از مهم ترین زیر مجموعه های انتوتو هستند. پیشتر به...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...