حواله ها

راه های ارسال پول به فیلیپین

راه های ارسال پول به فیلیپین

راه های زیادی برای انتقال پول به کشورهای خارجی از جمله فیلیپین وجود دارد. معمولا افراد با توجه به مقدار پول، مدت زمان و کارمزد روش مورد نظر خود را انتخاب می کنند. خانواده هایی هستند که قصد دارند برای دانشجوهایی که در فیلیپین تحصیل می کنند یا افرادی که در حال کار در این کشور هستند پول ارسال کنند. آن ها می توانند برای ارسال پول از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنند یا از یکی از روش های زیر اقدام کنند. در این مقاله با ما همراه باشید و با راه های ارسال پول به فیلیپین آشنا شوید.

راه های حواله به فیلیپین

برای ارسال پول به فیلیپین، می توان از حواله وسترن یونیون یا سوئیفت استفاده کرد. علاوه بر این روش ها می توان برای انتقال ارز از کیف پول های الکترونیکی همچون پی پال یا اسکریل نیز استفاده نمود. برای افتتاح حساب اسکریل، پی پال و سایر کیف پول‌های معتبر می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. در این قسمت راه‌های مختلف ارسال پول به فیلیپین را برای شما توضح خواهیم داد.

وسترن یونیون

وسترن یونیون یک سیستم بانکی جهانی و یکی از سریعترین راه ها برای ارسال حواله به سراسر جهان می باشد. اگر برای ارسال حواله عجله دارید این روش یکی از بهترین روش ها می باشد. البته ناگفته نماند که در کنار سریع بودن کارمزد بسیار بالایی دارد که شاید هر کسی از آن استفاده نکند. کارمزد این روش با توجه به مقصد، مبدا و مقدار مشخص می شود و از فرستنده گرفته می شود.

ارسال حواله نقدی وسترن یونیون از طریق باجه های این شبکه انجام می‌شود. این روش طی مراحل زیر انجام می‌شود:

  • فرستنده وجه حواله، نام و نام خانوادگی گیرنده و شهر و کشور دریافت حواله را به باجه ی وسترن یونیون تحویل می‌دهد.
  • وسترن یونیون یک کد رمز به فرستنده تحویل می دهد.
  • گیرنده برای دریافت حواله وسترن یونیون با کارت شناسایی و کد رمز وسترن یونیون، می تواند وجه حواله را در کمتر از یک ساعت دریافت نماید.

ارسال حواله وسترن یونیون به فیلیپین

مانی گرام

یکی از روش های دیگر برای ارسال پول به فیلیپین استفاده از مانی گرام می باشد. مانی گرام اصلی ترین روش وسترن یونیون می باشد. ارسال حواله مانی گرام کاملا مشابه وسترن یونیون می باشد. سرعت ارسال پول از طریق مانی گرام همانند وسترن می باشد ولی کارمزد آن نیز بسیار بالاست.

سوئیفت یا TT

حواله سوئیفت یا TT در واقع همان حواله بین بانکی یا انتقال ارز به حساب بانکی فرد دیگری است. این حواله بین حساب های بانکی هر دو طرف انتقال می یابد. به همین منظور برای ارسال حواله سوئیفت بر خلاف حواله دستی، نیاز به حساب بانکی در شبکه سوئیفت دارید. چنانچه به این حساب ها دسترسی ندارید می‌توانید از خدمات ایرانیکارت به این منظور استفاده کنید. زمان لازم برای ارسال این حواله 3 الی 5 روز کاری می باشد.

  • Account Holder: نام صاحب حساب
  • Account Number (در کشور های اروپایی IBAN نامیده می شود.)
  • بانک مقصد
  • کد سویفت
  • مبلغ
  • نوع ارز
  • آدرس صاحب حساب
  • آدرس بانک مقصد

حواله پی پال

پی پال PayPal یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین سیستم های مالی آنلاین جهان است. برای ارسال پول از طریق پی پال طرفین باید یک حساب کاربری داشته باشند. هنگام ارسال پول از طریق پی پال کارمزد از دریافت کننده کسر می شود. ارسال پول از طریق پی پال معمولا بین یک  الی سه ساعت کاری انجام می شود. برای افتتاح حساب پی پال می توان از خدمات مجموعه هایی مانند ایرانیکارت استفاده کرد.

حواله آنلاین با ایرانیکارت

حواله آنلاین یکی دیگر از راه های ارسال پول به فیلیپین می باشد. این سرویس توسط مجموعه ایرانیکارت ارائه می شود. از مزیت های این روش می توان به نرخ کارمزد پایین و عدم نیزا به پردخت نرخ تبدیل ارز اشاره کرد. به همین دلیل می توان گفت این روش مناسب ترین و بهینه ترین روش برای ارسال پول به فیلیپین و حتی دیگر کشورها می باشد.

آیا شما راه دیگری برای ارسال پول به فیلیپین می شناسید؟ اگر تجریه ای در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. درود الان چطوری‌میتونم از یکی که تو فلیپین در بانک BPI حساب داره به ایران پول واریز کنه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، روش‌های مختلفی برای دریافت مبلغ مورد نظر شما وجود دارد. لطفا درخواست خود را به صورت تیکت مطرح نمایید یا با شماره‌های مجموعه تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. متنی که خانم محمدی بنویسه ، به همین خوبی میشه 😀

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • از توجه شما سپاسگزاریم
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...