نرم افزارها

سایت فری پیک چیست ؟

سایت فری پیک چیست ؟

طراحان سایت، طراحان گرافیکی و کسانی که در زمینه ی تولید محتوا کار می کنند، همواره دغدغه ی تهیه ی عکس و وکتور های باکیفیت را دارند. در ایران اما متاسفانه سایت مرجع و قوی در زمینه ی تهیه ی عکس و طرح های از پیش آماده وجود ندارد، بنابراین کسانی که به دنبال طرح های حرفه ای و قوی هستند به سایت های خارجی مراجعه می کنند. این سایت ها فرآیند آماده سازی پروژه ی شما را کوتاه می کنند و در برابر خدمات گسترده ی خود هزینه هایی را دریافت می کنند. در این مقاله خواهیم گفت که سایت فری پیک چیست و نحوه ی خرید از آن چگونه است؟

سایت فری پیک چیست ؟

سایت فری پیک یکی از قوی ترین موتور های جست و جوی عکس، وکتور و فایل های لایه باز است. طراحان سایت و طراحان گرافیکی گاهی برای تسریع فرآیند طراحی خود به عکس های با کیفیت و فایل های از پیش آماده نیاز دارند. معمولا موتور جست و جوی گوگل نمی تواند در این زمینه کمک چندانی به طراحان بکند زیرا عکس ها و فایل های گوگل قبلا استفاده شده اند و کیفیت پایینی دارند. در نتیجه استفاده از سایت های تخصصی در این زمینه می تواند بسیار اثربخش باشد. در سایت فری پیک عکس ، وکتور و فایل PSD در تمامی زمینه ها قرار داده شده است. دایرکتوری های فراوانی این خدمات را ارائه می دهند اما فری پیک نسبت به دیگر سایت ها هزینه ی مناسب تری دارد و روند کار با آن آسان تر است.

وب سایت فری پیک

نحوه ی خرید از سایت فری پیک

حال که دانستید سایت فری پیک چیست باید بدانید که چگونه از این سایت استفاده کنید. طراحی کاربری این سایت بسیار ساده است ، شما به راحتی می توانید در این سایت ثبت نام کنید، در قسمت جست و جو موضوع مد نظر خود و فایل مورد نیاز را وارد کنید و سپس فایل مورد نیاز را تهیه کنید. دسترسی به فایل های فری پیک به دو صورت رایگان و پریمیوم وجود دارد. استفاده از نسخه ی رایگان دو شرط دارد شرط اول اینکه شما تعداد محدودی از فایل ها را می توانید رایگان تهیه کنید و شرط دوم این است که تنها سه فایل در روز می توانید دانلود کنید. اما با دسترسی به اکانت پریمیوم با پرداخت هزینه می توانید به صورت نا محدود از فایل های اصلی و ستاره دار استفاده کنید. تمامی فایل ها در این سایت  پیش نمایش دارد و شما قبل از خرید می توانید آن را مشاهده کنید.

خرید اکانت فری پیک در ایران به دلیل تحریم ها با مشکلاتی رو به رو است. برای خرید شما باید به کارت های اعتباری نظیر کارت ویزا و مستر کارت دسترسی داشته باشید. پرداخت در فری پیک با حساب پی پال نیز امکان پذیر است. اگر شما به این کارت ها دسترسی دارید می توانید با شارژ حساب خود پرداخت خود را انجام دهید. برای شارژ اکانت های خود می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

سایت فری پیک چیست

در صورتی که به حساب های خارجی دسترسی ندارید می توانید وارد سایت ایرانیکارت شوید و خرید اکانت پریمیوم فری پیک به صورت ماهیانه و سالیانه انجام دهید. در حال حاضر تعرفه فری پیک ماهیانه حدود 6 یورو در ماه است.

کلام آخر

سایت فری پیک یک دایرکتوری بسیار قوی و حرفه ای است. با خرید اکانت پریمیوم این سایت شما به بیش از 2.880.000 وکتور، 5.644.000 عکس و 195.000 فایل لایه باز دسترسی خواهید داشت. اگر شما یک طراح حرفه ای هستید این سایت فرآیند کار شما را تسریع می کند زیرا سرعت عمل سایت در جست و جو بسیار زیاد است و گاها شما با تغییر عناصر کوچکی یک بنر، پوستر یا بروشور بسیار زیبا خواهید داشت.

سایت فری پیک چیست ؟
طراحان سایت، طراحان گرافیکی و کسانی که در زمینه ی تولید محتوا کار می کنند، همواره دغدغه ی تهیه ی عکس و وکتور های باکیفیت را دارند. در ایران اما...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. این سایت بدون کپی رایته؟
    میشه از نصاویرش برای یوتیوب هم استفاده کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تصاویری که به صورت free هستند قابل استفاده می‌باشند اما مواردی که باید حتما لایسنس خریده بشه نیاز به خرید لایسنس دارند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ Skype یک سرویس VoIP است که به افراد امکان می دهد با استفاده از کامپیوتر، مرورگر وب یا تلفن همراه تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار...