دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

سایت Creative market | کسب درآمد دلاری با خلاقیت

سایت Creative market | کسب درآمد دلاری با خلاقیت

اگر فریلنسر باشید احتمالا همیشه به دنبال سایت های کاربردی و پرمخاطب می گردید. به همین منظور در این نوشته سعی داریم برای فریلنسرهای حوزه گرافیک و طراحی دیجیتال سایت creative market را به طور کامل معرفی کنیم. علاوه بر کسب درآمد دلاری از این سایت  امکان خرید محصولات دیجیتال مد نظرتان نیز به سادگی با خدمات پرداخت ایرانیکارت فراهم است. با شناخت سایت های مختلف و آگاهی از روش های نقد کردن درآمد ارزی دیگر کسب درآمد با اینترنت کار سختی نخواهد بود.

روش کار سایت creative market

این سایت، فروشگاهی برای فروش محصولات دیجیتال شماست. پلتفرمی برای تمام هنرمندان و طراحان که در یک فضای آنلاین هنر خود را به نمایش بگذارند و از آن به کسب درآمد بپردازند. با ساخت یک اکانت در این سایت می توانید به خرید و یا فروش محصولات دیجیتال و کسب درآمد با اینترنت بپردازید. وارد صفحه اصلی سایت creative market شوید و با ایمیل خود یک حساب شخصی بسازید. با آپلود کردن طراحی هایتان به ازای هر بار دانلود مبلغی به حساب شما واریز می شود. پیشنهاد می کنیم  مقاله روش های کسب درآمد غیر فعال یا Passive income را که قبلا معرفی کردیم مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری

چه چیزهایی را می توانم بفروشم؟

سایت creative market یکی از سایت هایی است که با آن می توان به کسب درآمد دلاری رسید. آیتم های طراحی شده را می توانید در دسته بندی های مختلفی بفروشید. به عنوان مثال طراحی قالب برای وبسایت ها، شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، رزومه و کارت های تبریک همه از گزینه های پر طرفدار این سایت هستند. با گشتی در منوی بالای صفحه این سایت می توانید از دسته بندی های مشخص شده آگاه شوید.

  • فونت
  • طراحی گرافیکی
  • افزونه های نرم افزارهای طراحی
  • تم و قالب وبسایت
  • عکس
  • طراحی های سه بعدی

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

رقابت با دیگران در creative market

برای اینکه محصولات طراحی شده خود را به دید افراد بیشتری برسانید می توانید از شبکه های اجتماعی دیگر خود استفاده کنید. پینترست و اینستاگرام فضای خوبی برای معرفی طراحی های شماست. با انتشار برخی از طرح های خود می توانید افراد بیشتری را به سمت وبسایت و خرید محصولات دیجیتال خود بکشانید. به عنوان مثال بسیاری از طراحان مجموعه طراحی های خود را در Board های پینترست به اشتراک می گذارند و بسیاری از کاربران را از آن طریق به لینک صفحه خود در سایت کریتیو مارکت متصل می کنند.

کسب درآمد با اینترنت

خرید از سایت creative market

به غیر از قسمت فروش محصولات در این سایت که یکی از راه های کسب درآمد با اینترنت است می توانید محصولات دیجیتال را نیز خریداری کنید. در این سایت موارد رایگانی برای دانلود وجود دارد اما اگر نیاز به دانلود آیتم های غیر رایگان داشتید از طریق پی پال یا کارت های اعتباری می توانید خرید خود را انجام دهید. در سایت creative market هیچ محصول فیزیکی به فروش نمی رسد و تنها کالاهای دیجیتال موجود است.

آیا کسب درآمد با creative market در ایران امکان پذیر است؟

بله. فریلنسرهای ایرانی هم می توانند همانند تمام فریلنسرهای دیگر در این سایت ها ثبت نام کرده و طراحی های خود را به فروش برسانند. بسیاری از افراد به دلیل اینکه با ساز و کار نقد کردن درآمد از سایت های خارجی آشنا نیستند تصور می کنند که کسب درآمد دلاری کار سخت و دشواری است.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سایت Creative market | کسب درآمد دلاری با خلاقیت
اگر فریلنسر باشید احتمالا همیشه به دنبال سایت های کاربردی و پرمخاطب می گردید. به همین منظور در این نوشته سعی داریم برای فریلنسرهای حوزه گرافیک و طراحی دیجیتال سایت...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. اصلا هم نمیشه در ایران در این سایت فعالیت کرد.من با پشتیبانشون ارتباط گرفتم گفتند ایران جزو کشورهای مورد تایید نیست.ببینید میتونید با وی پی اس و این داستانا جلو برید ولی از آنجایی که این پلتفرم یک مارکت پلیس(marketplace) هستش اگه بعدا ازتون درخواست احراز هویت کند و متوجه ایران بودنتون بشن اکانتتو می بندن و هزینه و کار چند سالتون پر میشه میره هوا.!به همین خاطر ثبت نام نکنید تا ضرر نکنید.میتونین بعد مهاجرت انجام بدین این کار رو که مطمئن بشین اکانت دچار مشکل نمیشه.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...