ارز های دیجیتال

معرفی سایت etoro و قابلیت های منحصر به فرد آن

معرفی سایت etoro و قابلیت های منحصر به فرد آن

پلتفرم تریدینگ etoro سالهاست که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به یک تجربه لذت بخش بدل کرده است. یکی از بهترین ویژگی های کارگزاری etoro قابلیت کپی تریندینگ است. در سایت etoro می توانید با مشاهده پروفایل تریدرها و نحوه عملکردشان انتخاب کنید که سرنوشت سرمایه خود را به کدام یک بسپارید. اگر شما هم از افراد علاقمند به خرید و فروش بیت کوین و یا دیگر آلت کوین ها هستید آشنایی با بروکر etoro می تواند برای شما مفید باشد. با ایرانیکارت همراه باشید.

معرفی سایت Etoro

کارگزاری etoro یکی از بهترین بروکرهای آنلاین است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. با وجود اینکه این کارگزاری در سال 2009 با هدف مارکت فارکس کار خود را شروع کرد و اکنون اجازه ترید در اکثر موارد مثل سهام و شاخص و ارزهای دیجیتال را می دهد ولی از سال 2017 تمرکز اصلی این وبسایت بر خرید و فروش کریپتوکارنسی ها قرار گرفت و اینگونه به یکی از محبوب ترین فضاهای مبادلات آنلاین ارزهای دیجیتال بدل شد. قابلیت های فراوان این بروکر را در ادامه باهم مرور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانیم:  بهترین بروکر برای ایرانیان

سایت etoro

قابلیت های بروکر Etoro

یکی از جذابیت های سایت etoro این است که روی سرمایه گذاری های کوتاه یا بلند مدت تمرکز نمی کند بلکه هر دو گزینه را ارائه می دهد. علاوه بر این بروکر ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر کارگزاری های ارز دیجیتال جدا می کند. برخی از این ویژگی ها را در ادامه می خوانیم:

  • سوشال تریدینگ: در مارکت هایی به غیر از آمریکا etoro فضایی شبیه شبکه های اجتماعی را ارائه می دهد که همانند این شبکه ها به بررسی علایق و نظرات کاربران درباره ارزهای دیجیتال می پردازد. اگرچه این قابلیت هنوز در آمریکا قابل استفاده نیست.
  • سادگی: ایده اولیه etoro  فقط درباره ساده و قابل دسترسی کردن تریدینگ بود. آشنا کردن تریدرها با ایده های مختلف سرمایه گذاری و راحت کردن کار آنها از اولین ایده های پشت این سایت بود. با وجود اینکه کارگزاری etoro از ابتدا تغییرات بسیاری کرده است ولی همچنان سادگی و کاربری آسان خود را حفظ کرده است.
  • مدیریت: بروکر etoro برای هر دو دسته از افرادی که تمایل به تریدینگ دارد برنامه متفاوتی دارد. پرتفولیوهای قابل مدیریت برای افرادی که دنبال تریدینگ روزانه هستند و همچنین افرادی که دید بلندمدت تری دارند هم می توانند از تم ها و زمینه های متفاوتی استفاده کنند.
  • اپلیکیشن: همه تریدرها همیشه زمان ندارند که روبروی سیستم خود باشند. یک اپلیکیشن همراه کاربردی و مناسب برای تریدرها یک گزینه چشمگیر به حساب می آید.

کپی تریدینگ

یکی از گزینه های جذاب بروکر etoro دارا بودن امکان کپی تریدینگ است. این قابلیت به شما اجازه  می دهد از بین تریدرها آن کسانی را که می شناسید و یا به آنها اعتماد دارید را انتخاب کنید تا روش معامله آنها را کپی کنید. تریدرها در سایت etoro با ابزارهای مختلفی سنجیده می شوند . اینکه چه میزان اهل ریسک باشند و یا اینکه چند نفر آنها را به عنوان تریدر خود انتخاب کردند. نمودارهای مختلفی برای سنجش عملکرد آنها وجود دارد که می توانید قبل از انتخاب و تصمیم آنها را بررسی کنید. با مشاهده صفحه هر کدام از تریدرها می توانید تصمیم درستی بگیرید که روش کار کدام یکی از تریدرها را انتخاب کنید.

کارگزاری etoro

ارزهای قابل معامله در etoro

در بروکر etoro ارزهای زیر را می توانید خرید و فروش انجام دهید:

افتتاح حساب در etoro

همانند همه پلتفرم های تریدینگ ثبت نام در سایت etoro نیاز به اطلاعات ساده دارد. با ایمیل خود و وریفای شماره و ایمیل و آدرس خود می توانید ثبت نام خود را انجام دهید و بعد از آن می توانید خرید و فروش را انجام دهید. با اتصال حساب بانکی خود به اکانت خود در سایت etoro راه و روش معاملات برای شما باز می شود. روش های بانکی آنلاین ساده ترین راه برای شارژ اکانت شماست. حداقل موجودی لازم برای افتتاح حساب کاربری در بروکر etoro پنجاه دلار است و ماکزیمم مبلغی که می توانید به حساب اضافه کنید در یک روز 10000 دلار است. برای خرید حساب کاربری از etoro می توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. سوالات خود را در این باره در قسمت نظرات بنویسید، کارشناسان ایرانیکارت برای پاسخگویی آماده اند.

معرفی سایت etoro و قابلیت های منحصر به فرد آن
پلتفرم تریدینگ etoro سالهاست که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به یک تجربه لذت بخش بدل کرده است. یکی از بهترین ویژگی های کارگزاری etoro قابلیت کپی تریندینگ است....
4.2 از 5 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام و تشکر
    قصد افتتاح حساب پی پال و استفاده از این برنامه یعنی etoro را دارم ، آیا برای ما کاربران ایران وریفای حساب etoro با مدارک ما مانند پاسپورت و برداشت و واریز به حساب پی پال بدون مشکل انجام می‌شود ؟
    خیلی ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و وقت بخیر
      در حال حاضر فقط در خصوص افتتاح اکانت پی پال و یا نقد کردن دلار پی پال به شما میتوانیم خدمات رسانی کنیم
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...