دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

سایت FlexJobs و کسب درآمد دلاری در خانه

سایت FlexJobs و کسب درآمد دلاری در خانه

اگر به فکر کسب درآمد دلاری هستید بد نیست با سایت FlexJobs آشنا شوید. سایت FlexJobs مدعی “یافتن شغلی متناسب با زندگی شما” می باشد. در واقع FlexJobs یک روش جذاب برای پیدا کردن فرصت های شغلی واقعی در خانه است. مزیت کار در خانه انعطاف پذیری بالای آن است. شما در عین اینکه می توانید در کنار خانواده باشید میتوانید درآمد هم کسب کنید. همچنین برنامه زمانی خود را داشته باشید و در هر مکانی که هستید اعم از خانه یا مسافرت کار خود را انجام دهید و درآمد کسب کنید. شما هم اگر به فکر کسب درآمد دلاری در خانه هستید بهتر است با سایت FlexJobs آشنا شوید. البته برای ثبت نام و استفاده مداوم از این سایت باید هزینه عضویت خود را پرداخت کنید که نیاز به پرداخت ارزی دارید. در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید.

سایت FlexJobs چیست؟

FlexJobs یک بستر آنلاین برای یافتن مشاغل منعطف، از جمله کار از راه دور، فریلنسری و کارهای نیمه وقت است. FlexJobs این موقعیت ها را از طریق وب سایت های شرکت و آژانس های کاریابی پیدا می کند. البته همه مشاغل موجود در سایت FlexJobs مناسب خانه نیست. با این حال مواردی یافت می شود که 100٪ از راه دور کار نمی کنند، ولی به نوعی کار در خانه محسوب می شوند. در FlexJobs بیش از 50 زمینه شغلی وجود دارد، از جمله حسابداری و امور مالی، مشاغل مرکز تماس، آموزش، مشاغل بیمه، تجارت اینترنتی و تجارت الکترونیکی، مشاغل بلاگ نویسی، ورود اطلاعات و داده ها در خانه و بسیاری موارد دیگر.

کسب درآمد دلاری در خانه

کارهای فریلنسری و درآمد دلاری در منزل از FlexJobs

فریلنسری و کلا کسب درآمد دلاری در خانه یک زمینه در حال رشد می باشد. معمولا بسیاری از فریلنسرها کارهایی که برای انجام قبول می کنند به صورت تمام وقت می باشد. مشکلی که برخی از فریلنسرها در یافتن کار با آن روبرو هستند کمبود کار فریلنسری در این سایت است. اما تشخیص اینکه کجا می توان فرصت های جدید را جستجو کرد دشوار است. در FlexJobs، حق عضویت پرداخت می کنید و پس از استخدام می توانید اشتراکتان را ترک کنید. در صورت نیاز می توانید دوباره به سایت برگشته و از خدمات آن استفاده کنید. این سایت درمورد شرکت های برتر در FlexJobs اطلاعاتی از قبیل مشاغل گذشته ، دستمزدها و لینک های مستقیم به وبسایت را به شما ارائه می دهد. FlexJobs می گوید شما می توانید برای هر موقعیت شغلی توضیحات بیشتری بخواهید.

کسب درآمد دلاری با پی پالبرای کسب درآمد دلاری خود به ریال نیاز به یک حساب پی پال دارید. برای افتتاح حساب پی پال از لینک زیر اقدام کنید:

افتتاح حساب پی پال

ویژگی های سایت FlexJobs

علاوه بر نمایش لیست های شغلی، سایت FlexJobs ویژگی های دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • ارسال ایمیل در صورت به روزرسانی سایت: وقتی مشاغل جدیدی ارسال می شوند که با معیارهای جستجوی شما مطابقت دارند، FlexJobs از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. این یک روش عالی برای به روز بودن در مورد فرصت های بالقوه شغلی و بدون نیاز به بررسی روزانه به سایت است.
  • راهنمای شرکت های مختلف: این سایت درباره شرکت های برتر فهرست شده در FlexJobs به شما می گوید. لیست مشاغل گذشته را می توانید ببینید، در مورد هر جایزه ای اطلاعات کسب کنید و می توانید لینک مستقیم به سایت آن ها را ببینید. FlexJobs می گوید شما می توانید از این مقاله برای نوشتن نامه های جلدی متناسب با هر پست شغلی استفاده کنید.
  • آزمون های مهارت: از آنجا که برخی از مشاغل نیاز به مهارت خاصی دارند، FlexJobs به شما امکان دسترسی به بیش از 170 آزمون مهارت های مختلف را می دهد تا بتوانید مهارت های خود را بسنجید. این تست ها به طور معمول حدود 10 تا 20 دلار می باشد، اما با عضویت در سایت FlexJobs رایگان می شود. می توانید هر آزمون را هر چند بار که بخواهید برای ارتقا سطح مهارت و نمره آزمون خود شرکت کنید. علاوه بر مهارت های خاص ، می توانید در یک آزمون مهارت های نرم برای یافتن انواع مشاغل و کارفرمایان مناسب شرکت کنید.
  • رزومه مشخصات: هنگامی که در FlexJobs ثبت نام می کنید، می توانید یک پروفایل بسازید و رزومه حرفه ای خود را ایجاد کنید. اگر در هر یک از آزمون های مهارت شرکت کردید می توانید آن را به پروفایل خود اضافه کنید.
  • مراحل ایجاد نمایه ای را شروع می کنید که یک رزومه حرفه ای به شما می دهد تا هنگام ثبت نام در FlexJobs از آن استفاده کنید. اگر در هر یک از آزمون های مهارت شرکت کنید ، می توانید آن را به نمایه خود اضافه کنید. همچنین می توانید هر نمونه کار مرتبط را اضافه کنید.
  • برنامه ارجاع: FlexJobs به همه اعضای خود یک کد ارجاع می دهد که با ثبت نام شخصی با استفاده از لینک شما ، یک ماه می توانید در سایت به صورت رایگان فعالیت کنید.
  • بدون تبلیغات: در FlexJobs تبلیغاتی وجود ندارد. بسیاری از شرکت ها و برنامه ها از طریق قرار دادن تبلیغات در سایت های خود درآمد کسب می کنند، اما وقتی هزینه دسترسی به چیزی را پرداخت می کنید و همچنان تبلیغات را مشاهده می کنید، ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

فریلنسری و کسب درآمد دلاری در منزل

جوانب مثبت و منفی FlexJob برای کسب درآمد دلاری در منزل

  • یکی از بزرگترین پایگاه های اطلاعاتی مشاغل خانگی
  • گزینه های عالی برای مرتب سازی مشاغل
  • صرفه جویی در وقت تحقیق و جستجوی مشاغل خانگی
  • تضمینی برای کلاهبرداری نیست
  • پنج ساعت در هفته مانند ساعت کار به روز می شود.
  • عدم تضمین وجود آگهی در سایت
  • اگر آن را نمی خواهید بدون صورتحساب ماهیانه است
  • وجود ضمانت استرداد پول
  • وجود آزمون های مهارتی در سایت
  • هزینه عضویت ماهانه 14.95 دلار

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

سایت FlexJob هم همانند دیگر سایت های خارجی برای کسب درآمد دلاری و ارزی در خانه بسیار مناسب است. برخی از مشاغلی که در این سایت ذکر شده نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد ولی برخی دیگر نیاز به تخصص و دانش بالا دارد. پس می توان گفت برای یافتن شغلی متناسب با دانش و زمان شما این سایت کاملا مناسب است. البته باید بدانید که برای استفاده مستمر از این سایت شما باید حق عضویت خود را پرداخت کنید. آیا شما سایت دیگری برای کسب درآمد دلاری در منزل می شناسید؟

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سایت FlexJobs و کسب درآمد دلاری در خانه
اگر به فکر کسب درآمد دلاری هستید بد نیست با سایت FlexJobs آشنا شوید. سایت FlexJobs مدعی “یافتن شغلی متناسب با زندگی شما” می باشد. در واقع FlexJobs یک روش...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سایت timexjobs سایت معتبری هست برای مشاهده تبلیغات و کسب درامد دلاری یا کلاهبرداری است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بررسی و اعتبار سنجی سایت‌های کسب درآمد از ماهیت کاری مجموعه ایرانیکارت نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...