دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

سایت Player Auction چیست ؟

سایت Player Auction چیست ؟

همانگونه که می دانید بازی کردن و گیم ها در دهه های اخیر برای بازیکنان به یک شغل و منبع درآمد تبدیل شده است. کسب درآمد دلاری از تولید محتوا در یوتیوب، فروش اکانت بازی، وبلاگ نویسی در مورد بازی ها و خرید و فروش سکه های داخل بازی ها، از محبوب ترین روش های کسب درآمد است. در این مقاله می گوییم که سایت Player Auction چیست و چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهد؟

سایت Player Auction چیست ؟

سایت Player Auction یک بازار گسترده و تخصصی برای معاملات سکه ها و انواع بازی ها و دارایی های داخل اکانت است. در این سایت اکانت های بازی خرید و فروش می شود و به صورت کلی مانند سایت g2g عمل می کند. این  سایت در حال حاضر 1 میلیون کاربر فعال دارد که از تمامی کشور های فعالیت می کنند بنابراین می توان درآمد خوبی از آن کسب کرد. سایت خود در برابر تمامی معاملات مسئولیت پذیر است و پرداخت ها پس از دریافت محصول و رضایت مشتری به حساب فروشنده ها واریز می شود. یکی از مزیت های این سایت این است که هیچگونه حق عضویتی از خریدار و یا فروشنده نمی گیرد اما فروشنده به ازای هر فروش خود مبلغی را به عنوان کمسیون به سایت پرداخت می کند در ضمن گزینه های تبلیغ و پروموت کردن محصولات نیز فعال است و این در طولانی مدت باعث بالا رفتن در آمد خواهد شد.

نحوه ی کار با Player Auction

تا اینجا دانستید که سایت Player Auction چیست و چه کاربردی دارد. حتما از خود می پرسید نحوه ی کار با Player Auction چگونه است. گفته شد که شما هم به عنوان خریدار و هم به عنوان فروشنده در این سایت می توانید فعالیت کنید. کافیست که شما وارد سایت شوید به بخش Brows game و سپس View All Game مراجعه کنید. بعد از آن بازی مورد نظر خود را پیدا کنید و خریداری کنید. برای خرید سایت سه گزینه در اختیار شما می گذارد.

  • گزینه ی خرید آیتم های بازی
  • خرید اکانت های کار شده
  • ارتقای حساب بازی توسط یک گیمر حرفه ای

شما برای خرید گزینه های پرداخت زیادی دارد که با استفاده از آن ها به راحتی می توانید حتی از ایران خرید خود را انجام دهید. در بخش های بعدی در مورد شیوه ی پرداخت و نقد کردن درآمد ارزی صحبت خواهیم کرد.

دیگر امکان جالب که این سایت فراهم می کند فروشنده شدن و فعالیت در فضای مارکت پلیس است. شما دقیقا در همان بخش هایی که در بالا اشاره کردیم می توانید فروشنده باشید. سایت پس از تحویل محصولات شما و تایید مشتری مبلغ را با کسر کارمزد برای شما پرداخت می کند.

سایت Player Auction

سیستم قیمت گذاری در Player Auction

وقتی در این گونه سایت های مارکت پلیس که فروشندگان و خریداران زیادی وجود دارد استراتژی قیمت گذاری خیلی متفاوت است. شما برای حق اشتراک فروشنده بودن مبلغی پرداخت نمی کنید بنابراین می توانید بر روی نحوه ی قیمت گذاری خودتان مانور بیشتری بدهید. خیلی از افراد برای جلب مشتری قیمت های پایینی را پیشنهاد می کنند و برخی دیگر اما بسته به عرف بازار قیمت گذاری می کنند. این با خریدار است که به قیمت توجه کند و یا بخاطر اطمینان خاطر از فروشنده ای خرید کند که سابقه ی بهتری در این بازار دارد و تمامی نظرات مشتریان در مورد آن مثبت است.

سرعت خدمات سایت Player Auction

خیلی از سایت ها سرعت خدمات پایینی دارند و مثلا چند روز بعد از سفارش خدمات را ارائه می کنند اما سایت Player Auction اینگونه نیست و این هم به نفع فروشنده است و هم به نفع خریدار. تمامی سفارش ها در این سایت نهایتا تا نیم ساعت به دست مشتری می رسد و دیگر موارد مربوط به این است که آیا شما به عنوان فروشنده محصولات خود را به روز رسانی کرده اید و یا امکان ارائه خدمات به صورت آنی را دارید یا خیر.

نحوه ی نقد کردن درآمد ارزی

یکی از مزایای برتر این سایت نسبت به سایت های هم رده ی خود این است که گزینه های پرداختی متنوعی را در اختیار فروشنده و خریدار می گذارد. خرید و پرداخت ها در این سایت توسط کارت های اعتباری مانند ویزا کارت، مستر کارت و کیف پول های الکترونیکی مانند اسکریل انجام می شود. حتی شما می توانید تراکنش های خود را از طریق ارزهای دیجیتال انجام دهید که در این صورت مشکلات تحریم های ایران نیز بر شما تاثیر نخواهد گذاشت. اما در مورد کارت های اعتباری و وریفای کردن اکانت اسکریل نگرانی وجود ندارد تمامی این خدمات را ایرانیکارت برای شما انجام خواهد داد. برای پرداخت در سایت های خارجی و ساخت اکانت اسکریل تنها کافیست که درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

سایت Player Auction چیست ؟
همانگونه که می دانید بازی کردن و گیم ها در دهه های اخیر برای بازیکنان به یک شغل و منبع درآمد تبدیل شده است. کسب درآمد دلاری از تولید محتوا...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...